Προς το περιεχόμενο
liopyr

Νέα πρόστιμα για ανασφάλιστα οχήματα.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

«Μπλόκο» στα ανασφάλιστα οχήματα επιχειρεί το υπουργείο Οικονομικών, με εκτεταμένες διασταυρώσεις και αποστολή ειδοποιητηρίων επιστολών στους ιδιοκτήτες τους από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων αλλά και τη θεσμοθέτηση αυστηρών προστίμων και ποινών.

 

Η ΓΓΠΣ θα στείλει «ραβασάκια» και θα ζητά εντός οκτώ ημερών την ασφάλιση του οχήματος και την πληρωμή προστίμου 250 ευρώ. Αν οι κάτοχοι των οχημάτων δεν προσέλθουν οικειοθελώς, τότε το πρόστιμο είναι 500 ευρώ για ΙΧ, 1.000 ευρώ για φορτηγά και 250 για μοτοσικλέτες.

 

Σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο εμπλακεί σε ατύχημα προβλέπεται αφαίρεση πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας για δύο χρόνια και σε περίπτωση υποτροπής για τρία χρόνια.

 

Στόχος του οικονομικού επιτελείου είναι να μπει φραγμός στη συνεχιζόμενη αύξηση του αριθμού των ανασφάλιστων οχημάτων που, σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της ασφαλιστικής αγοράς, προσεγγίζουν το 1,5 εκατομμύριο (συμπεριλαμβάνονται και τα δημόσιας χρήσης).

 

Ρύθμιση

Για τον σκοπό αυτό είναι έτοιμη νομοθετική ρύθμιση (έχει αναρτηθεί για διαβούλευση), η οποία αλλάζει τα δεδομένα σε ελέγχους και ποινές.

 

Πιο αναλυτικά, στη ρύθμιση προβλέπονται τα ακόλουθα:

 

Η ΓΓΠΣ αναλαμβάνει τη διασταύρωση και επεξεργασία των στοιχείων που προκύπτουν από τις βάσεις δεδομένων του Κέντρου Πληροφοριών που διατηρεί το Επικουρικό Κεφάλαιο (τηρούνται ηλεκτρονικά τα στοιχεία των οχημάτων που είναι ασφαλισμένα και των αυτοκίνητων που εξαιρούνται από την υποχρέωση ασφάλισης) και του υπουργείου Μεταφορών με τις άδειες κυκλοφορίας που έχουν εκδοθεί.

Με την ολοκλήρωση των διασταυρώσεων η ΓΓΠΣ αποστέλλει ειδοποιητήρια επιστολή στους ιδιοκτήτες των ανασφάλιστων οχημάτων. Με την επιστολή θα ενημερώνονται πως είναι υποχρεωμένοι το αργότερο εντός οκτώ ημερών από την παραλαβή της να ασφαλίσουν το όχημα που έχουν στην κατοχή τους.

Για την έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου απαιτείται η προσκόμιση στην ασφαλιστική εταιρεία της επιστολής και παραβόλου υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου 250 ευρώ.

Σε περίπτωση που εντός της προθεσμίας το όχημα δεν ασφαλιστεί, η ΓΓΠΣ αποστέλλει τα στοιχεία του στην αρμόδια Αστυνομική Αρχή του τόπου διαμονής του ιδιοκτήτη του.

Η διαδικασία αυτή θα επαναλαμβάνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και δύο φορές τον χρόνο.

 

Εάν εντοπιστεί ανασφάλιστο ΙΧ ή μοτό, το σχέδιο νόμου προβλέπει και νέες αυστηρές ποινές:

 

Αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού, της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων για δέκα ημέρες.

Σε περίπτωση πρόκλησης ατυχήματος από ανασφάλιστο όχημα αφαίρεση πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας για δύο χρόνια. Αν ο ιδιοκτήτης είναι υπότροπος, για τρία χρόνια.

Για την επιστροφή των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας απαιτείται η προσκόμιση του σήματος ασφάλισης.

Χρηματικό πρόστιμο 1.000 ευρώ για τα λεωφορεία και τα φορτηγά δημόσιας χρήσης, 500 ευρώ για τα επιβατηγά και άλλα οχήματα κάθε φύσης και 250 ευρώ για τα δίκυκλα.

 

Τέλος, θα πρέπει να τονιστεί πως όλοι οι ιδιοκτήτες είναι υποχρεωμένοι να ασφαλίσουν τα οχήματά τους εκτός κι αν έχουν παραδώσει τις πινακίδες τους στην Εφορία και τα έχουν θέσει έτσι σε «ακινησία».

 

Επικουρικό Κεφάλαιο

Στα ύψη και οι αποζημιώσεις

 

Η αύξηση του αριθμού των ανασφάλιστων οχημάτων έχει οδηγήσει στα ύψη και τις αποζημιώσεις που καταβάλλει το Επικουρικό Κεφάλαιο Ασφάλισης Ευθύνης στις περιπτώσεις που ανασφάλιστο ΙΧ ή μοτοσικλέτα εμπλακεί σε ατύχημα.

 

Πέρυσι δόθηκαν 9,3 εκατ. ευρώ για τον σκοπό αυτόν.

 

Ειδικότερα θα πρέπει να αναφερθεί πως οι αναγγελθείσες ζημιές από ατυχήματα ανασφάλιστων αυτοκινήτων, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του 2012, που έχει επεξεργαστεί το Επικουρικό Κεφάλαιο, έφθασαν τις 4.684, όταν τον αμέσως προηγούμενο χρόνο ήταν 4.050. Προκύπτει δηλαδή αύξηση της τάξης του 15,65%.

 

Με ανάλογο ρυθμό ενισχύθηκαν και οι καταβληθείσες αποζημιώσεις.

 

Πέρυσι καταβλήθηκαν αποζημιώσεις σε 2.928 περιπτώσεις που αφορούσαν ανασφάλιστα οχήματα και για τα οποία καταβλήθηκαν αποζημιώσεις ύψους 9,38 εκατ. ευρώ έναντι 2.541 περιπτώσεων το 2011, για τις οποίες καταβλήθηκαν αποζημιώσεις ύψους 9 εκατ. ευρώ.

 

Στην αγορά σημειώνουν πως τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της κρίσης όλο και πιο πολλοί ιδιοκτήτες οχημάτων δεν τα ασφαλίζουν, ενώ δεν λείπουν και εκείνοι οι οποίοι επειδή έχουν ένα αυτοκίνητο ή μία μοτοσικλέτα στο γκαράζ τους και δεν τα κινούν, πιστεύουν εσφαλμένα ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να συνάψουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

 

 

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22770&subid=2&pubid=63777126

 

 

 

 

 

 

 

 

Με απλά λόγια, δε μπορείς να αφήσεις ένα όχημα στο γκαράζ ανασφάλιστο για δυο μήνες π.χ, επειδή δε σου βγαίνουν να το ασφαλίσεις.

Θα έρχεται ειδοποίηση και πρόστιμο, because fuck you.

:huh:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα πρέπει/μπορείς να παραδώσεις και τις πινακίδες για όσο καιρό το έχεις ανασφάλιστο από ότι κατάλαβα...

 

έχει παραγίνει όμως με τα ανασφάλιστα ε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα πρέπει/μπορείς να παραδώσεις και τις πινακίδες για όσο καιρό το έχεις ανασφάλιστο από ότι κατάλαβα...

 

έχει παραγίνει όμως με τα ανασφάλιστα ε.

 

Ρε εδω κυκλοφορουν χυμα χωρις πινακιδες (τις εχουν παραδωσει). ΚΑτσε βγαλε συμπερασμα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι απλό! Το θες κλεισμένο στο γκαράζ γιατί δεν έχεις να πληρώσεις τέλη και ασφάλεια? Πας και παραδίδεις τις πινακίδες και είσαι κομπλέ! Τις θες πίσω? Πληρώνεις, τις παίρνεις και είσαι επίσης κομπλέ!

 

Δεν μου φαίνεται περίεργο το μέτρο με τις ειδοποιήσεις. Αντίθετα, έτσι και πέσει πάνω μου κάποιος που ενώ είναι ανασφάλιστος, ταυτόχρονα θα πάει να μου το παίξει και τσαμπουκάς-αγανακτισμένος, θα εύχεται να είχε κάνει και ασφάλεια ζωής...

 

:P

  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει εδώ και χρόνια.

κι εγώ ζορίζομαι με τις πληρωμές μου αλλα το σωστό να λέγεται.

 

το κακό είχε παραγίνει τον τελευταίο καιρό. πιθανόν να το είχατε προσέξει πόσα αυτοκίνητα κυκλοφορούσαν και κυκλοφορούν ακόμα χωρίς πινακίδες. φανταστείτε τι γίνεται με την ασφάλεια.

πριν λίγο που ήρθα στη δουλειά πέτυχα και έναν χωρίς πινακίδες. βασικά κάθε μέρα πετυχαίνω και έναν. τουλάχιστον. παλαιότερα αυτό δεν υπήρχε.

 

και το χειρότερο ξέρετε ποιο είναι.

αν σε χτυπήσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο .. τρέχα γύρευε. έγινε Λούης

 

εδώ σε χτυπάει άλλος που έχει ασφάλεια και εξαφανίζεται (μου έχει τύχει)

φανταστείτε αυτός που δεν έχει.

 

και δε γουστάρω να εμπλακώ σε τέτοιο περιστατικό και να κυνηγάω με μηνύσεις τον καθένα.

το μέτρο είναι σωστότατο. μπορεί ο στόχος τους να είναι να βγάλουν φράγκα αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει όφελος και για τον πολίτη (τον σωστό πολίτη).

 

όσοι δε μπορούν να πληρώσουν και θέλουν να παρκάρουν το αυτοκίνητο τους 1-2 μήνες, μπορούν να παραδώσουν πινακίδες και να τις πάρουν πάλι πίσω όταν μπορέσουν. αν δε κάνω λάθος δεν υπάρχει χρέωση.

 

έλεος ρε παιδιά γκρινιάζετε και γι αυτό το μέτρο. αν είναι δυνατόν

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρέι σοβαρευτείτε.

Βάση ποιας λογικής υποχρεούσαι να πληρώνεις ασφάλεια για ένα όχημα που θέλεις να το αφήσεις στο γκαράζ για 2 μήνες π.χ;

Και για ποιο φάκιν λόγο να μπω στη διαδικασία και τα έξοδα (αν είναι εφικτό βέβαια) να καταθέτω και να ξαναπαίρνω πίσω πινακίδες 2-3 φορές το χρόνο ενώ έχω πληρωμένα κανονικά τα τέλη κυκλοφορίας;

 

 

Επειδή φαντάστηκαν ένα τρόπο να εντοπίσουν τα οχήματα που κυκλοφορούν ανασφάλιστα, να την πληρώσουν και όσα δε κυκλοφορούν;

 

 

 

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδή τι προτείνεις;

πως θα αποδείξει κάποιος ότι το αυτοκίνητο θα είναι σε γκαραζ και δε θα κυκλοφορεί;

 

άρα κι εγώ λεω ότι θα το έχω σε γκαράζ, δε πληρώνω ασφάλεια και το κυκλοφορώ.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδή τι προτείνεις;

πως θα αποδείξει κάποιος ότι το αυτοκίνητο θα είναι σε γκαραζ και δε θα κυκλοφορεί;

 

άρα κι εγώ λεω ότι θα το έχω σε γκαράζ, δε πληρώνω ασφάλεια και το κυκλοφορώ.

 

Όπως αποδεικνύει ο κυνηγός πως με τη καραμπίνα πυροβολάει μπεκάτσες και όχι ανθρώπους;

:rolleyes:

 

 

 

Δεν είναι δική μου υπόθεση το πώς θα βρουν ποιος κυκλοφορεί ανασφάλιστος.

Ας αυξήσουν τους ελέγχους, ας πάρουν αυστηρότερα μέτρα για αυτούς.

Δική μου υπόθεση είναι να μη πληρώνω ενώ δεν κυκλοφορώ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@liopyr

 

το σωστο ειναι το ερωτημα που θετει η κατσαριδα.

 

Πως θα ξερει ο νομος οτι εσυ το χεις οντως στο γκαραζ και δεν το κινεις στην γειτονια σου οπου να σου γινει ελεγχος ειναι απο χλωμο εως αδυνατο?

Δεν μπορει να το ξερει.

Με αυτην την λογικη να μην πληρωνουμε ουτε τελη ουτε ασφαλειες , θα λεμε οτι δεν το κινουμε και θα το χουμε για την γειτονια και ουτε γατα ουτε ζημια ... δεν ειναι λογικη αυτη.

 

Και αν την ωρα που ξεπαρκαρεις απο το γκαραζ σου για να του αλλαξεις "πλευρο" επειδη πιαστηκε το αμαξι σου περναω εγω και με τρακαρεις ?

Τι θα πεις?Οτι το ειχες στο γκαραζ σου και απλα το ξεμουδιαζες και δεν το εχεις ασφαλισμενο ?

 

Ειμαστε σοβαροι ?

 

Θες να το κινεις εστω και μισο ποντο εξω απο το σπιτι σου....?? ασφαλεια και τελη...δεν θες ?κατεθεσε πινακιδες....απλα τα πραγματα...

Δεν λεει καπου οτι οταν πληρωνεις τελη και ασφαλεια..πρεπει να κανεις Χ χιλιομετρα στις Ψ περιοχες.....και μισο μετρο να το κουνας μια φορα το 6μηνο....χρηση λεγεται...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί στραβώνεις έτσι ρε συ Λιοπύρη; Καταρχήν είναι απλό και εύκολο να παραδώσεις πινακίδες, εκτός κι αν είναι τέλη Δεκεβρίου, που οι ουρές κάνουν γύρω γύρω το τετράγωνο. Και τζάμπα επίσης είναι.

 

Το πρόβλημα είναι δεδομένο: πολλοί κυκλοφορούν ανασφάλιστα οχήματα. Δεδομένο επίσης είναι ότι δεν μπορούν να κάνουν αποτελεσματικό έλεγχο: δεν είναι εμφανής από έξω η έλλειψη ασφάλειας, ενώ η έλλειψη πινακίδων είναι. Οπότε, μπορεί να σε βγάζει λίγο από την βόλεψή σου, αλλά δεν το βρίσκω κακό το μέτρο.

 

όχι ότι δεν υπάρχουν κενά ε. Πχ, για να παραδώσεις πινακίδες, πρέπει να υπογράψεις ότι έχεις ιδιόκτητο χώρο να το σταθμεύσεις. Αν όμως έχεις πληρώσει τέλη, δικαιούσαι να σταθμεύσεις όπου θέλεις. Επίσης, θα έπρεπε παραδίδοντας τις πινακίδες για χ μέρες, να απαλλάσσεσαι κατά χ/365 από τα τέλη. Και άλλα ίσως που δεν βλέπω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί στραβώνεις έτσι ρε συ Λιοπύρη;

 

Κατ'αρχήν γιατί το πόστ πάνω από το δικό σου με κάνει να αναρωτιέμαι πως ξεπέρασαν την ερώτηση ασφαλείας κάποια account κατά την εγγραφή τους στο forum.

 

 

Κατά δεύτερον, γιατί με χώνουν σε γραφειοκρατικές διαδικασίες χωρίς να φταίω.

Από εκεί και πέρα, πόσο άμεση είναι η διαδικασία για τις ξαναπάρω πίσω; Θα τις πάρω επι τόπου ή θα χρειαστούν κάνα μήνα να τις βρουν;

Κάνα παράβολο δε παίζει στη μέση;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε λιοπυρη σε προσεβαλλα εγω ?μιλα καλυτερα σε παρακαλω..

 

αν εσυ τωρα θες πανω απο το κεφαλι σου ενα μπατσο για να σε ελεγχει αν το κινεις , αν δεν το κινεις , αν το σταθμευεις , αν το τρακαρεις αν το πλενεις αν του μιλας τρυφερα....ειναι δικο σου τελειως προβλημα

 

η προταση σου "ας βρουν αυτοι ποιοι το κινουν και ποιοι οχι" ειναι απλα βλακωδης.Ε βρηκαν !!Επειδη εσυ λες οτι δεν θα το κυκλοφορησεις εμεις πρεπει να το πιστεψουμε ?αν ηταν ετσι οι μισοι κατηγορουμενοι στα δικαστηρια θα λεγανε "δεν τον σκοτωσα εγω , πιστεψτε το , αφου σας το λεω εγω".Εισαι σοβαρος ?? (ρητορικη ερωτηση).

 

Μου θυμιζεις εναν τυπο στο ταμειο οργανωμενης παραλιας που εκανε φασαρια γιατι να πληρωσει για να κανει μπανιο και του απαντησε η ταμειας "Δεν πληρωνετε για το μπανιο , αλλα για τις υπηρεσιες που προσφερουμε στον δικο μας χωρο διπλα στην παραλια".....και απανταει ο ξυπνητζης "εεεε δεν θα χρησιμοποιησω τιποτα απο τις υπηρεσιες σας"

 

ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ Η ΤΑΜΕΙΑΣ? ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ? εναν υπαλληλο για καθε εναν λουομενο ??

 

Ελπιζω να πιανεις τον παραλληλισμο μιας και εσυ απαντησες επιτυχως την ερωτηση ασφαλειας κατα την εγγραφη σου στο φορουμ....

 

 

ΥΓ: Υπαρχει και το αλλο που μπορεις να κανεις , κουβαλα μαζι σου καμμια 10χιλιαρουμπα , οποιον τρακαρεις να τον πληρωνεις σε ρευστο...ααααα ξεχασα ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΙΝΕΙΣ χαχαχα...ημαρτον θεε μου....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Κατ'αρχήν γιατί το πόστ πάνω από το δικό σου με κάνει να αναρωτιέμαι πως ξεπέρασαν την ερώτηση ασφαλείας κάποια account κατά την εγγραφή τους στο forum.

 

 

Κατά δεύτερον, γιατί με χώνουν σε γραφειοκρατικές διαδικασίες χωρίς να φταίω.

Από εκεί και πέρα, πόσο άμεση είναι η διαδικασία για τις ξαναπάρω πίσω; Θα τις πάρω επι τόπου ή θα χρειαστούν κάνα μήνα να τις βρουν;

Κάνα παράβολο δε παίζει στη μέση;

 

1. κάναν σκονάκι, μουχαχαχα

2. δεν έχει παράβολο, αλλά δεν ξέρω σίγουρα να σου πω πόσο εύκολα στις ξαναβρίσκουν. Θα ρωτήσω το απόγιομα τον καρντάση. Αλλά υποθέτω ότι είναι ανάλογα και την εφορία, ξες, τον φόρτο εργασίας, τα κέφια του υπαλλήλου, αν του δίνει λοκω η καλή του ή όχι, κλπ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από εκεί και πέρα, πόσο άμεση είναι η διαδικασία για τις ξαναπάρω πίσω; Θα τις πάρω επι τόπου ή θα χρειαστούν κάνα μήνα να τις βρουν;

Κάνα παράβολο δε παίζει στη μέση;

Παράβολο δεν παίζει, η διαδικασία είναι 5 λεπτά υπόθεση. Τώρα αν φας ολόκληρη μέρα επειδή δεν βρίσκουν τις πινακίδες σου ή και λόγω φόρτου εργασίας είναι άλλο θέμα.

 

 

Το μέτρο αυτό κατά τη γνώμη μου είναι κυρίως εισπρακτικό, δεν θα βοηθήσει και πολύ την κατάσταση με τα ανασφάλιστα οχήματα.

Υπάρχουν πολλοί κάτοχοι μοτό(όπως εγώ) που τις ασφαλίζουν και κυκλοφορούν μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες. Επίσης πολλοί έχουν αγροτικά χωρίς να είναι κατά κύριο επάγγελμα αγρότες, και τα ασφαλίζουν/κυκλοφορούν 2 μήνες το χρόνο(πχ για ελιές). Δεν φτάνει που όλοι αυτοί πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας για όλο το χρόνο επειδή δεν υπάρχει εναλλακτική, πλέον θα αναγκάζονται να καταθέτουν/ξαναπαίρνουν τις πινακίδες όσο δεν υπάρχει ασφάλεια? Και το κυριότερο, όσο διαρκεί η ακινησία θα πρέπει να εξασφαλίζουν ιδιωτικό χώρο για πάρκιν?

 

Επίσης μεγάλο πρόβλημα είναι οι αθίγγανοι που σε μεγάλο ποσοστό κυκλοφορούν με ανασφάλιστα αυτοκίνητα χωρίς κτεο, με απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας, και ενίοτε χωρίς πινακίδες. Θα πτοηθούν με το "ραβασάκι" αυτοί?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Joshua21

 

οι περιπτωσεις που αναφερεις ειναι οντως θεμα...αλλα δεν νομιζω το 1,5 μυριο ανασφαλιστοι (εγω σου λεω να ειναι υπερβολικο το νουμερο..ας πουμε οι μισοι να ειναι .. 750χιλ) να εμπιπτουν ΟΛΟΙ σε αυτες τις κατηγοριες που αναφερεις.

 

Δηλαδη με λιγα λογια θελουμε ο καθενας μας τον δικο του νομο κομμενο και ραμμενο στα μετρα μας.. custom law ενα πραμα.

 

Εννοειται οτι ο καθε νομος (σωστος ή λαθος) προσπαθει να πιασει την πλειονοτητα...τωρα βεβαια οπου γινονται εξαιρεσεις γινονται (ή θα πρεπε να γινονται)...

 

Στην τελικη παρτο και αλλιως , τα μηχανακια ποσο εχουν ασφαλεια? διψηφιο νουμερο ? δεν ειναι τοσο τραγικο..και μην μου πειτε για κριση...

Και ενα χαμηλων κυβικων και σχετικα παλιο αμαξι ποσο εχει ασφαλεια ? 2-3 κατοσταρικα τον χρονο ? και μην μου πειτε για κριση παλι...

 

εγω πληρωνω 2-3 κατοσταρικα το 6μηνο για ασφαλεια..και δεν κανω ετσι....

 

Μπαζουν οι νομοι απο παντου...και το 99% αυτων ειναι εισπρακτικοι...αλλα αυτο δεν ειναι δικαιολογια ...τις περισσοτερες φορες τελοσπαντων...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.