Προς το περιεχόμενο

Προβληματική συναλλαγή με το e-gate (με αίσιο τέλος).


Adam Mimikidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παραθέτω όλα όσα δυσάρεστα μου συνέβησαν κατά την αγορά μιας μητρικής από το κατάστημα

e-gate.

 

Την  Παρασκευή 11/1/2013 προέβη σε μια τηλεφωνική παραγγελία για αγορά ενός επεξεργαστή AMD Athlon II x4 750K  3.40 Ghz 4MB και μιας μητρικής ASRock FM2A75Pro4  από το κατάστημα  e-gate.

 

Ο πωλητής με ενημέρωσε ότι θα μου σταλεί μήνυμα στο κινητό μέχρι τις 19:00 το απόγευμα για να πάω να παραλάβω τα προϊόντα.  Στις 18:30 το απόγευμα και αφού δεν είχα λάβει κανένα μήνυμα στο κινητό καλώ στο κατάστημα για να ενημερωθώ γιατί καθυστερεί η παραγγελία μου. Ο υπάλληλος βλέπει την παραγγελία αλλά παρατηρεί ότι είχε έρθει στο κατάστημα μόνο ο επεξεργαστής διότι όπως είπε μάλλον δεν φορτώθηκε στο φορτηγό. Του εξηγώ πως είμαι χωρίς υπολογιστή και χρειάζομαι οπωσδήποτε την μητρική για να λειτουργήσω το PC. Του λέω υπάρχει κάποια άλλη μητρική που να είναι όμως διαθέσιμη στο κατάστημα ώστε να μπορέσω να την πάρω; Με ενημερώνει πως υπάρχει μια μητρική διαθέσιμη  η οποία είναι η ASRockFMA85X Extreme4-M. Τον ρωτώ  ωστόσο, η μητρική που έχετε στο κατάστημα με αυτή που παρήγγειλα έχει διαφορές; Μου απαντάει όχι. Ουσιαστικές διαφορές δεν έχει. Απλά έχει μια θύρα λιγότερη για κάρτα γραφικών. Τον ρωτώ ωστόσο η μητρική που θα πάρω από το κατάστημα σας είναι mini; Μου απαντάει όχι δεν είναι mini. Φεύγω από το σπίτι και πάω να παραλάβω τα προϊόντα.

 

Ανοίγοντας την μητρική παρατηρώ πως είναι mini ενώ ο υπάλληλος μου είπε πως δεν είναι. Δεν κάνω κάτι, συνεχίζω απλά το στήσιμο του υπολογιστή. 

 

Τρίτη 15/1/2013 επικοινωνώ με  το service του καταστήματος διότι ο υπολογιστής δεν έκανε τον συνηθισμένο βόμβο που κάνει στην έναρξη του /υπολογιστή. Ο τεχνικός μου έδωσε οδηγίες και αποφάνθηκε πως δεν κάνει  θόρυβο διότι απλά έτσι είναι η συγκεκριμένη μητρική. Ωστόσο μου είπε κάποια στιγμή πρέπει να μου την φέρεις να την ελέγξω. Του λέω εντάξει, αλλά όχι άμεσα καθότι έχω κινητικό πρόβλημα και δεν μπορώ να μετακινούμαι  συνεχώς. Μείναμε λοιπόν στο ότι κάποια στιγμή θα την πάω την μητρική να την ελέγξει.

 

Την Παρασκευή 18/1/2013 επικοινωνώ με το service και τους λέω δεν δίνει σήμα ο υπολογιστής. Μου λένε φέρτε την μητρική να την ελέγξουμε. Παράλληλα τους ζήτησα κατ ’εξαίρεση να την ελέγξουν την στιγμή που θα την παραδώσω για να μην ανεβοκατεβαίνω από τον  Χολαργό στο Πεδίο του Άρεως. Μου λένε ναι. Δίνω την μητρική να την ελέγξουν και μου λένε όντως δεν δουλεύει αλλά δεν μπορούμε να την στείλουμε στην αντιπροσωπεία διότι κάτω από  την πλακέτα είχε γρατζουνιά και δεν θα την δεχόντουσαν την μητρική και θα έστελναν πίσω. Του λέω, εγώ όπως την πήρα την έβαλα και την  έβγαλα. Του λέω τι μου λέτε τώρα; Πραγματικά αυτό δεν το έχω  ξανακούσει.  Του λέω,η  μητρική δεν δουλεύει και πρέπει να την στείλετε στην αντιπροσωπεία. Την έχω μόλις 7 μέρες. Μου λέει ο τεχνικός, βλέπω ότι δεν δουλεύει  αλλά δεν θα μου την δεχτούν. Δεν μπορούσα να πιστέψω αυτό που μόλις μου είχε πει . Φεύγω  αφήνοντας την μητρική για  «δώρο».

 

Έστειλα μια επιστολή στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας αναφέροντας τους όλα τα παραπάνω γεγονότα. Η Ανταπόκριση ήταν άμεση από υπεύθυνο του e-gate ο οποίος μου επιβεβαίωσε την πολιτική της Ελληνικής αντιπροσωπείας για τις επιστροφές  Ωστόσο μου είπε κατ'εξαιρεση θα έστελναν την μητρική στην εταιρία στο εξωτερικό για ελέγχο, παρακάμπτοντας την Ελληνική αντιπροσωπεία. Αυτό θα απαιτούσε 20 ημέρες  Δέχτηκα.  Ωστόσο μετά την μια εβδομάδα αντιλήφθηκα πως για αστοχίες άλλων εγώ πάω πίσω την δουλεία μου. Επικοινωνώ και πάλι με το κατάστημα λέγοντας τους πως χρειάζομαι  άμεσα να έχω μητρική καθώς η αγορά που έκανα έχει εγγύηση  αντικατάστασης και όφειλαν να με εξυπηρετήσουν. Πραγματικά άμεσα  έγινε η αντικατάσταση της μητρικής.

Τέλος, παρόλο που η συναλλαγή  μας ήταν προβληματική οφείλω  να παραδεχτώ πως με εξυπηρέτησαν και μάλιστα κάποιες ημέρες μετά την παραλαβή της μητρικής επικοινώνησαν μαζί μου για να ενημερωθούν για την λειτουργία της και εάν υπήρχε κάποιο ζήτημα  που θα ήθελα να τους θέσω. Όλα ήταν εντάξει. Θα ήθελα να τους  ευχαριστώ για το ενδιαφέρον τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ωραια αφου τελειωσε καλα εισαι οκ. Απλα να ξερεις οτι οντως αυτο με την φθορα του προιοντος υπαρχει θεμα. Και μενα μου ειχε τυχει να χαλασει κατι και να ειχε μια μικρη γρατσουνια, στο τσακ το αλαξανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου, υπάρχουν mini-itx και micro-atx. Η μητρικη σου όντως είναι m-atx. Σε αυτό δεν έκανε λάθος ο υπάλληλος.

Το "λάθος" του ήταν οτι επέμενε οτι η γρατζουνιά είναι απο δικιά σου ευθύνη ενώ θα μπορούσε να είχε γίνει άνετα και στο εργοστάσιο.

Το θέμα είναι οτι στα "ψιλά γράμματα" της εγγύησης, θα δεις και μια παράγραφο η οποία αναφέρει οτι η εγκατάσταση θα πρέπει να γίνεται απο έμπειρο άτομο αλλιώς έχουν όλο το δικαίωμα να σου αρνηθούν αντικατάσταση, εαν φέρει φθορές το προιόν. Δεν ξέρω σε ποιό σημείο ήταν ακριβώς, αλλά μια γρατζουνιά πίσω απο την μητρική, ειδικά εαν πέσει πάνω σε διάδρομο, μπορεί να κάνει ζημιά σοβαρή.

Τέλος το thread που άνοιξες, οσο και να προσπαθείς να το ισοροπήσεις, μου φέρνει λίγο στο "να σε κάψω Γιάννη, να σε αλείψω λάδι"

Καλό είναι σαν καταναλωτές, να έχουμε αίσθηση του εφικτού και να λέμε και κανα ευχαριστώ (και να το εννοούμε)

 

Αυτά τα ολίγα. Μεγειά το pc και ας ελπίσουμε να μην ξαναέχει πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...