Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μια χαρά το διάβασα. Συγκεκριμένα θέλω. Το να λες "δεν θέλω αυτό, θέλω άλλο" χωρίς να λες συγκεκριμένα ποιο άλλο είναι της πλάκας επιχείρημα.

 

Btw ίδια νοοτροπία ο εκπρόσωπος φοιτητών του ΑΤΕΙΘ στη δημοτική τηλεόραση προ ολίγου.

 

- "Τι προτείνετε;"

- "Μια άλλη αναδιάρθρωση"

- "Η οποία τι θα περιλαμβάνει;"

- "Μια συνολική αναδιάρθρωση" :P

- "Θέλετε συγχωνεύσεις τμημάτων;"

- "Ναι, να κλείσουν άλλα ΤΕΙ και να συγχωνευτούν με το ΤΕΙΘ" :P

 

Μπορώ να γράψω άλλα 5-6 κουφά που είπε ο συγκεκριμένος αλλά και μόνο από τα παραπάνω καταλαβαίνεις

Καταρχάς, δεν είμαστε στην θέση να λέμε γιατί πχ. το ΤΕΙ Ιεράπετρας πρέπει να φύγει η να πάει κάποιο άλλο στην θέση του.Κάτι αντίστοιχο για τα υπόλοιπα κριτήρια.

 

Η αλήθεια είναι πως το κείμενο θα μπορούσε να βελτιωθεί και να ζητάει "αντικειμενικά και ακαδημαικά κριτήρια" και όχι να γράφει απλά "άλλα κριτήρια".

Η στάση του ΤΕΙ είναι, συμφωνούμε οτι κάποια τμήματα πρέπει να κλείσουν/συγχωνευτούν αλλά αυτό να γίνει με αντικειμενικά και ακαδημαικά κριτήρια. Στο παρων θέμα,αναλύεται για το τμήμα πληροφορικής και γιατί θεωρούμε πως είναι άδικο να πάμε στις Σέρρες.Αν σκεφτώ μπορώ να σου πω αρκετά επιχειρήματα γιατί το ΑΤΕΙΘ δεν πρέπει να υποβαθμιστεί τόσο γενικά τόσο ειδικά για κάθε τμήμα. πχ.το τμήμα αγροτικής ανάπτυξης είπε πως έχει 1200 στρέμματα εδώ, ενώ στην φλώρινα που το στέλνουν δεν έχει τίποτα.Η στην θεσσαλονίκη υπάρχουν εστίες,ενώ στις Σέρρες τίποτα κοκ.

Ο κύριος αυτός, είπε εν συντομία οτι αν θέλουν να συγχωνεύσουν κάποια τμήματα ΤΕΙ, είναι αντικειμενικά και ακαδημαικά σωστό,να έρθουν αυτά εδώ και όχι εμείς να φύγουμε.

Δημοσ.

Για μενα αυτο ειναι μεγαλη παπαρια πιστευω οτι ενα τεραστιο ποσοστο φοιτητων απο το ΑΤΕΙΘ ειναι ντοπιοι, οποτε τωρα ολοι αυτη θα πρεπει να νοικιασουν σπιτι ή να πληρωνουν κερατιατικα.

 

Το θεωρω δε μεγαλη αδικια οταν ο αλλος σχιζεται στο διαβασμα να μεινει σε μια πολη και αυτη ειναι η Αθηνα ή Θεσσαλονικη γραφοντας πχ 15 να το στελνουν σε ενα ιδρυμα με χαμηλοτερα στανταρτς.

  • Like 2
Δημοσ.

Άντε πάλι κωλόφαρδοι, θα πατέ στας όμορφας Σέρρας και παραπονιέστε κιόλας...

δεν λες τίποτα... ένας ξεναγός να μας ξεναγήσει μόνο χρειάζεται!

Δημοσ.

το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει όσον αφορά τη βελτίωση της παιδείας είναι να επαναφέρουν τη βάση του 10 (ίσως και παραπάνω). δε ξέρω αν έχει γίνει κιόλας. αφού γίνει πρώτα αυτό μετά πάμε στο επόμενο βήμα.

 

ό,τι αλλαγές και να κάνουν αν μπαίνει το κάθε γίδι σε μια σχολή κάνουμε μια τρύπα στο νερό.

  • Like 1
Δημοσ.

Καταρχάς, δεν είμαστε στην θέση να λέμε γιατί πχ. το ΤΕΙ Ιεράπετρας πρέπει να φύγει η να πάει κάποιο άλλο στην θέση του.Κάτι αντίστοιχο για τα υπόλοιπα κριτήρια.

 

Η αλήθεια είναι πως το κείμενο θα μπορούσε να βελτιωθεί και να ζητάει "αντικειμενικά και ακαδημαικά κριτήρια" και όχι να γράφει απλά "άλλα κριτήρια".

Η στάση του ΤΕΙ είναι, συμφωνούμε οτι κάποια τμήματα πρέπει να κλείσουν/συγχωνευτούν αλλά αυτό να γίνει με αντικειμενικά και ακαδημαικά κριτήρια. Στο παρων θέμα,αναλύεται για το τμήμα πληροφορικής και γιατί θεωρούμε πως είναι άδικο να πάμε στις Σέρρες.Αν σκεφτώ μπορώ να σου πω αρκετά επιχειρήματα γιατί το ΑΤΕΙΘ δεν πρέπει να υποβαθμιστεί τόσο γενικά τόσο ειδικά για κάθε τμήμα. πχ.το τμήμα αγροτικής ανάπτυξης είπε πως έχει 1200 στρέμματα εδώ, ενώ στην φλώρινα που το στέλνουν δεν έχει τίποτα.Η στην θεσσαλονίκη υπάρχουν εστίες,ενώ στις Σέρρες τίποτα κοκ.

Ο κύριος αυτός, είπε εν συντομία οτι αν θέλουν να συγχωνεύσουν κάποια τμήματα ΤΕΙ, είναι αντικειμενικά και ακαδημαικά σωστό,να έρθουν αυτά εδώ και όχι εμείς να φύγουμε.

 

Στο τοπ κλας ΑΤΕΙΘ πρέπει να κλείσουν τμήματα; Ζητάω υπέρβαση ειλικρίνειας το ξέρω

Δημοσ.

Δε χρειάζεται να επαναφέρουν τη βάση του 10, να μειώσουν τους εισακτέους πρέπει. Ταυτόχρονα να αναβαθμιστούν άλλες μορφές έκπαίδευσης, πχ τεχνικής.

  • Like 2
Δημοσ.

το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει όσον αφορά τη βελτίωση της παιδείας είναι να επαναφέρουν τη βάση του 10 (ίσως και παραπάνω). δε ξέρω αν έχει γίνει κιόλας. αφού γίνει πρώτα αυτό μετά πάμε στο επόμενο βήμα.

 

ό,τι αλλαγές και να κάνουν αν μπαίνει το κάθε γίδι σε μια σχολή κάνουμε μια τρύπα στο νερό.

Βασικά το πρόβλημα δεν ειναι ποιοι μπαίνουν, αλλά ποιοι και πως βγαίνουν.

Οταν ο καλός φοιτητής ταλαιπωρείται και ο κομματικοποιημενος περνάει μαθήματα, σημαίνει πως κάτι δε πάει καλά.

Αν πρέπει να αλλάξει κάτι ειναι να φύγουν τα κόμματα απ τις σχολές αρχικά και να υπάρχει ελεγχος και αξιολόγηση όλων των καθηγητών.

Το εκπαιδευτικο συστημα της Αγγλίας σε οτι αφορά τα Πανεπιστήμια είναι ένα καλό παράδειγμα. Αν θέλουν να διατηρήσουν τις εξετάσεις (στην Αγγλία δε δινει κανεις εξετάσεις) δε μας απασχολεί, ούτε με τη βάση μπαίνει κάποιος. Ας μπει και με μονάδα.

Το θέμα ειναι να κάνει προσπάθεια για να βγει, όχι με τη βοήθεια ενός κόμματος.

  • Like 1
Δημοσ.

ρε παιδιά είναι και θέμα ποιος μπαίνει.

κάποιος που βγάζει βαθμό 5/20 ε δεν είναι για πολλά και ρίχνει το επίπεδο. κάνοντας και ζημιά στους υπόλοιπους.

 

Υ.Γ τα κόμματα σίγουρα πρέπει να πάρουν δρόμο

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι ναι ακριβώς αυτό... Αναγνωρίζουμε πως το σχολείο αποτυγχάνει, αλλά αντί να σταματήσουμε να δίνουμε απολυτήρια λυκείου (σε ανθρώπους που δεν κατέχουν βασικές γνώσεις φιλολογίας, μαθηματικών, φυσική, ιστορίας), απλά τους εμποδίζουμε να μπουν στο πανπεπιστήμιο. Αυτή η βάση του 10 πραγματικά είναι η λύση, θα μας απαλλάξει από την αποτυχία του σχολείου και από τους αγράμματους/αμόρφωτους που αυτό παράγει! Ρε σεις, μπορούμε να σηκώσουμε το χαλάκι της εισόδου και να τους κρύψουμε όλους αυτούς... 

  • Like 4
Δημοσ.

Στο τοπ κλας ΑΤΕΙΘ πρέπει να κλείσουν τμήματα; Ζητάω υπέρβαση ειλικρίνειας το ξέρω

έχεις να προτείνεις κάτι το διαφορετικό; με επιχειρήματα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...