Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι ναι ακριβώς αυτό... Αναγνωρίζουμε πως το σχολείο αποτυγχάνει, αλλά αντί να σταματήσουμε να δίνουμε απολυτήρια λυκείου (σε ανθρώπους που δεν κατέχουν βασικές γνώσεις φιλολογίας, μαθηματικών, φυσική, ιστορίας), απλά τους εμποδίζουμε να μπουν στο πανπεπιστήμιο. Αυτή η βάση του 10 πραγματικά είναι η λύση, θα μας απαλλάξει από την αποτυχία του σχολείου και από τους αγράμματους/αμόρφωτους που αυτό παράγει! Ρε σεις, μπορούμε να σηκώσουμε το χαλάκι της εισόδου και να τους κρύψουμε όλους αυτούς... 

ΙnsomniaK χωρις να γνωρίζω σε πιο χώρο είσαι, όταν ο καθηγητής στο σχολείο "τιμωρεί" έναν μαθητή που ενοχλεί όλη την τάξη, στέλνοντάς τον στον διευθυντή για επίπληξη, ο Ελληνας γονιός (που μεταφέρει τα παιδικά του κόμπλεξ), κάνει αναφορά στον καθηγητή διότι "θα έπρεπε να κάνει καλύτερο μάθημα για να προσέξει και το παιδί μου", άσχετα αν το παιδί του, είναι χειρότερο απ τον ίδιο, διότι έτσι τον έχει μάθει.

Καθημερινές και συχνότατες οι περιπτώσεις γονέων που βρίζουν τους καθηγητές μπροστά στα παιδιά τους, επειδή ξέρω γω τους έβαλαν 15 αντί για 18.

Και το υπουργείο φυσικά νίπτει τας χείρας του.

 

Η εκπαίδευση είναι πλέον στο χειρότερο σημείο που θα μπορούσε να είναι, παρόλο το υψηλότερο πλέον μορφωτικό και παιδαγωγικό επιπεδο πολλών εκπαιδευτικών. (πλέον η εξαίρεση ειναι η κακός εκπαιδευτικός, αφου οι περισσότεροι αδιάφοροι σιγά σιγά φεύγουν)

 

Εφοσον το σχολείο δε μπορεί, όχι επειδή δε θέλει, αλλά επειδή δε το αφήνουν να βάλει μυαλό στον κακομαθημένο γονέα, καλό θα ήταν να το έκανε το Πανεπιστήμιο. Δυστυχώς όσο υπάρχουν τα κομματικά, ο καθένας θα βολεύεται.

  • Like 1
  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κακός είναι ο εκπαιδευτικός που δεν κάνει το καθήκον του και απλά προσαρμόζεται στις απαιτήσεις των γονιών. Το να τελειώνει ένα παιδί το δημοτικό χωρίς να ξέρει την προπαίδεια, άντε να το αποδεκτώ, να τελειώνει χωρίς να ξέρει πολλάπλασιασμό δεν τον αποδέχομαι. Όπως δεν αποδέχομαι να να τελειώνει το γυμνάσιο χωρίς προπαίδεια και χωρίς πολλαπλασιασμό. Δεν αποδέχομαι, ένα παιδί γυμνασίου να μην μπορεί να διαβάσει τις ειδήσεις και να τις καταλάβει, από μία μέση εφημερίδα (Τα νέα, όχι την Εστία). Όπως δεν αποδέχομαι πως ένα παιδί, δεν εχει κατανοήσει βασικές αρχές φυσικής και χημείας πριν τελειώσει το γυμνάσιο. Δεν κατανοεί τη σημασία της ιστορίας και επικεντρώνεται στα γεγονότα.

 

Για εμένα, ο δάσκαλος και ο καθηγητής που τους επιτρέπουν να συνεχίσουν στην επόμενη βαθμίδα είναι υπεύθυνοι. Ένας γονιός ποτέ δε θα αποδεκτεί πως το παιδί του αποτυγχάνει, αλλά για αυτό υπάρχουν νομοθετημένοι κανόνες για το πως λειτουργούν τα σχολεία και η πρωτοβάθμια/δευεροβάθμια εκπαίδευση. 

 

Είμαστε εκτός θέματος, αλλά η βάση εισαγωγής στο πανεπιστήμιο δε θα σώσει την κοινωνία από ανθρώπους που στα 18 τους δεν έχουν αναπτυγμένες ικανότητες που θα έπρεπε να είναι ήδη αναπτυγμένες στα 15 παίρνωντας το απολυτήριο γυμνασίου... Το πρόβλημα δεν είναι η βάση.

  • Like 1
Δημοσ.

Για εμένα, ο δάσκαλος και ο καθηγητής που τους επιτρέπουν να συνεχίσουν στην επόμενη βαθμίδα είναι υπεύθυνοι. Ένας γονιός ποτέ δε θα αποδεκτεί πως το παιδί του αποτυγχάνει, αλλά για αυτό υπάρχουν νομοθετημένοι κανόνες για το πως λειτουργούν τα σχολεία και η πρωτοβάθμια/δευεροβάθμια εκπαίδευση.

Αυτο ειναι που σου εξηγησα. Εδω και μερικά χρόνια, ο δάσκαλος και ο καθηγητής ειναι στη δυσχερή θέση να κάνουν καθαρά το θέλημα του εκάστοτε γονιού, διότι σε άλλη περίπτωση, η παραμικρή αναφορά, επισύρει και απόλυση.

Δεν ειναι τα πράγματα όπως παλιά που ο κακός μαθητής, θα έπρεπε να επαναλάβει τη τάξη ή να τον περιλάβουν οι γονεις του. Οι γονείς πλέον δεν αποδέχονται τη δική τους ευθύνη, Θεωρούν τον δάσκαλο υπεύθηνο ακόμα και για την ακραία συμπεριφορά του παιδιού τους στο σπίτι.

 

Και συμφωνω απόλυτα πως το πρόβλημα δεν ειναι η βάση. Ειναι όλο το σύστημα!

Δημοσ.

Το θέμα είναι να κάνουμε ένα σύστημα που ο καθένας δεν θα περνάει εκεί που του έκατσε αλλά εκεί που του αρέσει και δεν θα έχουν μόνο σαν κριτήριο τα γραφτά αλλά και άλλες δυνατότητες του μαθητή.     

 

Δημοσ.

Θα πρέπει να πάρουμε ΟΛΟΙ μας, χαμπάρι και ειδικά αυτά τα νέοπλουτα επαναστατάκια (κι εγώ φοιτητής ήμουν και ξέρετε όλοι για ποιούς ομιλώ...) που αποτελούν τον πυρήνα των..."κινητοποιήσεων" κάθε φορά-υποχείρια των κομμάτων-καθηγητών, ΠΩΣ, στην Ελλάς του 2013, οι συγχωνεύσεις θα αποτελέσουν, θελουμε δε θέλουμε αναγκαίο κακό.

Διότι κύριοι και κυρίες, σήμερα θα πληρώσουμε για τα λάθη του παραλθόντος και σήμερα θα αλλάξουν πράγματα προς τη ρότα που θα έπρεπε να είχαμε όταν χτίζαμε αυτό το μπουρδέλο, συγνώμμη, το κράτος.

 

Ετσι, φοιτητές μόνιμοι υπάλληλοι των κομμάτων ή σταρχιδιστές, δρόμο.

Κλείσιμο τμημάτων που εξυπηρετούσαν πολιτικές σκοπιμότητες, ενίσχυση επαρχίας με ενοίκια κτλ, δεδομένο.

 

Δυστυχώς όμως, τη νύφη τη πληρώνουν κι αυτοί που δε πρέπει, ταυτόχρονα με αυτούς που πρέπει. Δηλαδή θα επρεπε για το Αθηνά, να γίνει κάτι ορθότερο,  διότι δε γίνεται "σήμερα" να λες στο φοιτητή των Σερρών οτι του "χρονου" πρεπει να πάει στη Θεσ/νικη.

Δυστυχώς κι αυτή η "εξέλιξη" ήρθε/έγινε στο πόδι και θα πάρει η μπάλα κόσμο και κοσμάκη.

  • Like 1
Δημοσ.

ΠΡΟΣ ΑΤΕΙΘ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΚΑΤΩ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΕ Social Media δεν βοηθάει και τόσο

 

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ!!! 200 ΠΟΥΛΜΑΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ!

 

ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ!!!

Δημοσ.

τραγικα πραγματα.τα τει χρονια τωρα πασχουν απο εργαστηριακο εξοπλισμο και απο εγκαταστασεις.αν καποιο πασχει λιγοτερο απο τα αλλα αυτο ειναι της θεσσαλονικης.ειναι δυνατον να κλεινεις το πληροφορικης θεσσαλονικης που εχει πολυ καλυτερο εξοπλισμο απο των σερρων και να φιλοξενεις μετα στις σερρες 3000 πληροφοριακους σε μικροτερο χωρο και με λιγοτερο εξοπλισμο?η μηπως θα δωσουν λεφτα να κανουν νεες εγκαταστασεις?το λογικο θα ηταν να κλεισει το σερρων και να ερθουν θεσσαλονικη.

 

το φυτικης παραγωγης στο τει θεσσαλονικης εχεις τις καλυτερες και τις μεγαλυτερες εγκαταστασεις πανελλαδικα.μεχρι και πειραματικο ελαιοτριβειο εχει.σαν τι μαθημα να γινει στην φλωρινα που δεν εχουν τις εγκαταστασεις που εχουν θεσσαλονικη και θα φορτωθουν και τους σπουδαστες της θεσσαλονικης?

 

αν γινουν αυτες οι συγχωνευσεις χωρις να τα σταξουν για νεες εγκαταστασεις και νεο εξοπλισμο ετσι ωστε να μπορουν να σηκωσουν τα τμηματα τοσους πολλους σπουδαστες απλα θα πηγαινουν για τουρισμο εκει αφου δεν θα χωρανε να κανουν μαθημα και θα φευγουν.

 

το θεμα ειναι οτι προσπαθουν να ενισχυσουν οικονομικα τους βλαχους στις διαφορες πολεις στελνωντας κιαλλα ατομα αδιαφοροντας για το επιπεδο μορφωσης των σπουδαστων.οπως και να το κανουμε το τμημα πληροφορικης στη θεσσαλονικη εχει καποιο καλο επιπεδο και δινει αρκετα πραγματα στους σπουδαστες του.τον σπουδαστη δεν τον ενδιαφερει αν θα βγαλει λεφτα η εκαστοτε πολη αλλα το το πτυχιο και απο το το τει θεσσαλονικης και πειραια μετρανε πιο πολυ στην αγορα τα πτυχια

Δημοσ.

τραγικα πραγματα.τα τει χρονια τωρα πασχουν απο εργαστηριακο εξοπλισμο και απο εγκαταστασεις.αν καποιο πασχει λιγοτερο απο τα αλλα αυτο ειναι της θεσσαλονικης.ειναι δυνατον να κλεινεις το πληροφορικης θεσσαλονικης που εχει πολυ καλυτερο εξοπλισμο απο των σερρων και να φιλοξενεις μετα στις σερρες 3000 πληροφοριακους σε μικροτερο χωρο και με λιγοτερο εξοπλισμο?η μηπως θα δωσουν λεφτα να κανουν νεες εγκαταστασεις?το λογικο θα ηταν να κλεισει το σερρων και να ερθουν θεσσαλονικη.

 

το φυτικης παραγωγης στο τει θεσσαλονικης εχεις τις καλυτερες και τις μεγαλυτερες εγκαταστασεις πανελλαδικα.μεχρι και πειραματικο ελαιοτριβειο εχει.σαν τι μαθημα να γινει στην φλωρινα που δεν εχουν τις εγκαταστασεις που εχουν θεσσαλονικη και θα φορτωθουν και τους σπουδαστες της θεσσαλονικης?

 

αν γινουν αυτες οι συγχωνευσεις χωρις να τα σταξουν για νεες εγκαταστασεις και νεο εξοπλισμο ετσι ωστε να μπορουν να σηκωσουν τα τμηματα τοσους πολλους σπουδαστες απλα θα πηγαινουν για τουρισμο εκει αφου δεν θα χωρανε να κανουν μαθημα και θα φευγουν.

 

το θεμα ειναι οτι προσπαθουν να ενισχυσουν οικονομικα τους βλαχους στις διαφορες πολεις στελνωντας κιαλλα ατομα αδιαφοροντας για το επιπεδο μορφωσης των σπουδαστων.οπως και να το κανουμε το τμημα πληροφορικης στη θεσσαλονικη εχει καποιο καλο επιπεδο και δινει αρκετα πραγματα στους σπουδαστες του.τον σπουδαστη δεν τον ενδιαφερει αν θα βγαλει λεφτα η εκαστοτε πολη αλλα το το πτυχιο και απο το το τει θεσσαλονικης και πειραια μετρανε πιο πολυ στην αγορα τα πτυχια

 

 

Είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις πατήσει ούτε μια φορά στο ΤΕΙ στις Σέρρες για να δείς τις εγκαταστάσεις που εχουν γίνει... Επειδή πιθανότατα δεν γνωρίζεις, το τμήμα πληροφορικής & επικοινωνιών έχει περάσει από αξιολόγηση, (δεν γνωρίζω αν έχει γίνει αντίστοιχο στης Θεσσαλονίκης), από φέτος έχει μεταπτυχιακό, και  εδώ και 4 χρόνια περίπου έχει νέες αίθουσες και εργαστήρια. Πίστεψε με επειδή έχω πάει στης Θεσσαλονίκης και έχω να πώ ότι δεν έχει να ζηλέψει ΤΙΠΟΤΑ.

 

Και συ ρε πρωτεουσιάνε δεν κατάλαβες τόσα χρόνια, ότι τα άχρηστα τμήματα που σκόρπαγαν από δω και απο εκεί σε κάτι Ηγουμενίτσες και Ορεστιαδες ήταν καθαρα για ρουσφετολογικούς λόγους, να ενισχύσουν τις τοπικες οικονομίες. Αλλά το να αποκαλείς και τους άλλους βλάχους όταν εσύ δεν πας πίσω είναι τουλάχιστον κομπλεξικό...

 

Καταλαβε ότι όλο αυτό γίνεται από τα παλιά λάθη και πάντα θα την πληρώνουν οι φοιτητές... Αδικο, αλλά έτσι είναι... Αλλά το να κάνουν κινητοποιησεις τα κομματόσκυλα είναι τουλάχιστον γελοίο...

 

Κάτι τελευταίο, αυτό που ανέφερες για τα πτυχία της Θεσσαλονίκης και του Πειραιά, εχουν την ίδια αξία με τα υπόλοιπα στην Αγορά εργασίας στην Ελλάδα... καμία δηλαδή...

  • Like 3
Δημοσ.

Είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις πατήσει ούτε μια φορά στο ΤΕΙ στις Σέρρες για να δείς τις εγκαταστάσεις που εχουν γίνει... Επειδή πιθανότατα δεν γνωρίζεις, το τμήμα πληροφορικής & επικοινωνιών έχει περάσει από αξιολόγηση, (δεν γνωρίζω αν έχει γίνει αντίστοιχο στης Θεσσαλονίκης), από φέτος έχει μεταπτυχιακό, και  εδώ και 4 χρόνια περίπου έχει νέες αίθουσες και εργαστήρια. Πίστεψε με επειδή έχω πάει στης Θεσσαλονίκης και έχω να πώ ότι δεν έχει να ζηλέψει ΤΙΠΟΤΑ.

 

Και συ ρε πρωτεουσιάνε δεν κατάλαβες τόσα χρόνια, ότι τα άχρηστα τμήματα που σκόρπαγαν από δω και απο εκεί σε κάτι Ηγουμενίτσες και Ορεστιαδες ήταν καθαρα για ρουσφετολογικούς λόγους, να ενισχύσουν τις τοπικες οικονομίες. Αλλά το να αποκαλείς και τους άλλους βλάχους όταν εσύ δεν πας πίσω είναι τουλάχιστον κομπλεξικό...

 

Καταλαβε ότι όλο αυτό γίνεται από τα παλιά λάθη και πάντα θα την πληρώνουν οι φοιτητές... Αδικο, αλλά έτσι είναι... Αλλά το να κάνουν κινητοποιησεις τα κομματόσκυλα είναι τουλάχιστον γελοίο...

 

Κάτι τελευταίο, αυτό που ανέφερες για τα πτυχία της Θεσσαλονίκης και του Πειραιά, εχουν την ίδια αξία με τα υπόλοιπα στην Αγορά εργασίας στην Ελλάδα... καμία δηλαδή...

δεν ειναι ετσι που τα λες.το πληροφορικης στη θεσσαλονικη ειναι πολυ μπροστα φιλε.χρονια τωρα εχει κανει πολυ καλο ονομα για τους αποφοιτους του.δεν γινεται να κλεινεις  το συγκεκριμενο τμημα.και οτι εγκαταστασεις να εκαναν στις σερρες δεν ειναι δυνατον να χωρεσουν οι φοιτητες των σερρων και αυτοι που θα ρθουν απο θεσσαλονικη.το αποτελεσμα θα ειναι να πεσει κατακορυφα το επιπεδο διδασκαλιας.απλα πραγματα.

Δημοσ.

δεν ειναι ετσι που τα λες.το πληροφορικης στη θεσσαλονικη ειναι πολυ μπροστα φιλε.χρονια τωρα εχει κανει πολυ καλο ονομα για τους αποφοιτους του.

 

 Αυτο πέρα απο τη φαντασια καποιου αποφοιτου του τμηματος που στηριζεται; Γνωριζοντας την ύλη, τα προγραμματα σπουδων, καποιους καθηγητες αλλά και αποφοιτους και των 2 τμημάτων οι ομοιότητες τους ειναι εξαιρετικά πολλές, ακομα και τα βιβλια τους ειναι κοινα. 

  • Like 2
Δημοσ.

 Αυτο πέρα απο τη φαντασια καποιου αποφοιτου του τμηματος που στηριζεται; Γνωριζοντας την ύλη, τα προγραμματα σπουδων, καποιους καθηγητες αλλά και αποφοιτους και των 2 τμημάτων οι ομοιότητες τους ειναι εξαιρετικά πολλές, ακομα και τα βιβλια τους ειναι κοινα. 

 

Γενικότερα είναι άλλο ένα ενδεικτικό της ελληνικής παράνοιας, το ότι ξαφνικά όλα τα τμήματα είναι πάρα πολύ μπροστά και εκει μέσα επιτελείτε μορφωτικό/ερευνητικό έργο κορυφαίου επιπέδου. Και φυσικά πρέπει αυτό το διαμάντι του έθνους να διατηρηθεί γιατί χωρίς αυτό η Ελλάδα θα μαραζώσει και θα βυθιστεί στην άγνοια και στην προκατάληψη. Και φυσικά σε όλη αυτή τη ρητορική δεν υπάρχει ούτε ένα ποσοτικό χαρακτηριστικό. Ούτε μια λέξη για το τι προσφέρουν όλα αυτά τα τμήματα που είναι τόσο μοναδικό. Αλλά είπαμε, στην Ελλάδα, ότι δηλώσεις, είσαι...

  • Like 1
Δημοσ.

 Αυτο πέρα απο τη φαντασια καποιου αποφοιτου του τμηματος που στηριζεται; Γνωριζοντας την ύλη, τα προγραμματα σπουδων, καποιους καθηγητες αλλά και αποφοιτους και των 2 τμημάτων οι ομοιότητες τους ειναι εξαιρετικά πολλές, ακομα και τα βιβλια τους ειναι κοινα. 

http://www.4icu.org/gr/

 

εδώ. Και στις επαφές του τμήματος με το εξωτερικό + στις εταιρίες που κάνουν πρακτική.Οι διαφορά μεταξύ των εταιριών που υπάρχουν στην Θεσσαλονίκη και Σέρρες είναι απίστευτα τεράστεια.Και όχι,οι φοιτητές να σπουδάζουν 3.5 χρόνια στις Σέρρες και να μετακομίζουν 1 εξάμηνο Θεσσαλονίκη, δεν αποτελεί επιλογή.

Ορίστε λινκ

Σέρρες: http://praktiki.teiser.gr/index.php?menu_id=33

Θεσσαλονίκης: http://sites.it.teithe.gr/placement/images/stories/Etairies.php

 

 

Αν συνεχίζετε να μην αντιλαμβάνεστε την υποβάθμιση και την άδικη μεταφορά,τότε είμαι σίγουρος, ακόμα και το ΑΠΘ να συγχωνεύσουν και το πάνε στο Πανεπιστήμιο Αιγίου,ούτε τότε θα αντιδράσετε.

Ευτυχώς πως οι φοιτητές και των 2 σχολών, έχουν δει τι πάει να γίνει, και αντιδρούν.

Δημοσ.

 

 Και ξαναρωταω αυτες οι καταταξεις με πιο κριτηριο βγαινουν; Και γιατι δεν αφορουν μεμονομένα το καθε τμημα αλλά όλο το ιδρυμα; Εχουν δεχτει την αξιολογηση και δεν το έμαθα; 

 

 Δεν θα διαφωνησω καπου οτι ο νομος ειναι προχειρα φτιαγμένος και δεν λύνει στο ελάχιστο καποιο απο τα προβληματα της τριτοβαθμιας αλλά την ανωτερότητα καποιων ιδρυματων εναντι αλλων χωρις κανένα σοβαρό επιχείρημα δεν τη δεχομαι.

 

 Στο θεμα της πρακτικης εχεις δικιο η Θεσσαλονικη εχει σαφως περισσότερες ευκαιριες απο την επαρχία αλλά κανεις δεν αναγκαζει καποιο φοιτητη να κανει την πρακτικη του σε συγκεκριμένο, στην τελικη οι περισσότεροι επιστρεφουν στο πατρικο τους για να κανουν την πρακτικη τους για να γλυτώσουν 6 μηνες νοικι. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...