Προς το περιεχόμενο

Συνήγορος Καταναλωτή: Eλάχιστος χρόνος χρέωσης των φωνητικών κλήσεων κινητής τηλεφωνίας


Physics_Rulez

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ναι αλλά αναρωτήθηκες γιατί δεν το γνώριζε. οπότε από την στιγμή που κάποιες υπηρεσίες είναι δωρεάν, δεν χρειάζεται να τις γνωρίζουμε μιας και δεν τις πληρώνουμε. άρα λογικό να μην το γνώριζε αν είναι τις τακτικής αυτής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

"Επίσης, ο Συνήγορος του Καταναλωτή έλαβε γνώση ότι σε ορισμένα προγράμματα καρτοκινητής τηλεφωνίας ο ελάχιστος χρόνος χρέωσης ορίζεται σε τρία λεπτά." :huh:

 

σε προγράμματα της wind..

αυτά που διαφημίζανε με τον τύπο με το αλυσοπρίονο.. (ο συμβολισμός ήταν πολύ εύστοχος πιστεύω για το πως σε τσεκουρώνουν)..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε προγράμματα της wind..

αυτά που διαφημίζανε με τον τύπο με το αλυσοπρίονο..

 

 

μόνο η Q έχει ανα λεπτό στα πακέτα της. μιλάμε πάντα για τα πακέτα έτσι όχι χύμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ισχύει διότι σε μερικές κάρτες έχεις τσάμπα 300' τα οποία δεν τα πληρώνεις.

 

 

όταν  σου έχουν τελειώσει τα 300' με 100 τηλέφωνα του λεπτού δεν την ψιλιάζεσαι??

ή αν ο λογαριασμός λέει κάτι σαν "διάρκεια κλήσεων 60'..."χρεωθήσα διάρκεια 97' " κ πληρώνεις παραπάνω από τα 60' που έχεις δωρεάν!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όταν  σου έχουν τελειώσει τα 300' με 100 τηλέφωνα του λεπτού δεν την ψιλιάζεσαι??

ή αν ο λογαριασμός λέει κάτι σαν "διάρκεια κλήσεων 60'..."χρεωθήσα διάρκεια 97' " κ πληρώνεις παραπάνω από τα 60' που έχεις δωρεάν!!

 

δεν μιλάω για μένα , αλλά γενικά. υπάρχουν και άτομα που δεν ενδιαφέρονται ως προς αυτά. προσωπικά εδώ και 2 χρόνια "ξεκοκκαλίζω" τι γίνεται με κάθε πακέτο κι έτσι έχω καταλλήξει στο πιο ουσιαστικά συμφέρον για μένα που είναι το f2g

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Κοσμοκάρτα δεν έχει ελάχιστη χρέωση 1 λεπτό;

 

"Από 6/2/2012 η Cosmote προβαίνει στις ακόλουθες αυξήσεις τιμών:

Η ελάχιστη διάρκεια χρέωσης των εθνικών κλήσεων ομιλίας και video-κλήσεων προς εθνικά δίκτυα κινητής και σταθερής τηλεφωνίας για όλα τα Οικονομικά Προγράμματα Συμβολαίου και ΚαρτοΣυμβολαίου για ιδιώτες συνδρομητές της COSMOTE, για όλα τα Επαγγελματικά Προγράμματα Συμβολαίου COSMOTE και COSMOTE BUSINESS COST CONTROL, καθώς και για όλους τους συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας WHAT’S UP και COSMOKAPTA, αυξάνεται από 45 σε 60 δευτερόλεπτα και η χρέωση στη συνέχεια παραμένει ανά δευτερόλεπτο."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι αλλά αναρωτήθηκες γιατί δεν το γνώριζε. οπότε από την στιγμή που κάποιες υπηρεσίες είναι δωρεάν, δεν χρειάζεται να τις γνωρίζουμε μιας και δεν τις πληρώνουμε. άρα λογικό να μην το γνώριζε αν είναι τις τακτικής αυτής.

 

Δεν υπάρχει «δωρεάν». Δωρεάν το λένε οι πάροχοι ώστε να ωραιοποιείται. Δωρεάν θα ήταν εάν μπορούσα από το κινητό μου χωρίς να βάλω κάρτα, χωρίς να κάνω τίποτα, να έχω αυτά τα 300' το μήνα που λες. Δε μπορώ. Πρέπει να βάλω κάρτα, ή με άλλα λόγια, να δώσω λεφτά... το ότι δεν "ξοδεύονται" δεν αλλάζει κάτι, από την τσέπη μου έχουν φύγει! Πως μπορεί λοιπόν να χαρακτηριστεί «δωρεάν» μια υπηρεσία η οποία απαιτεί να βγάλω χρήματα από την τσέπη μου για να την χρησιμοποιήσω;

  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δωρεάν είναι διότι είναι υπηρεσία η οποία προστίθεται χωρίς επιπλέον κόστος. αν θες δεν την χρησιμοποιείς. αλλά αν την χρησιμοποιήσεις δεν σου κρατάει λεφτά. πληρώνεις κάτι για αυτά τα 300' λεπτά? όχι. αρκεί να βάλεις 10 ευρώ τα οποία παραμένουν στην κάρτα (αν θες, αν δεν θες δεν βάζεις τίποτα και δεν λαμβάνεις το πακέτο) .. άρα είναι δωρεάν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και μικρή η χώρα μας για πολλούς παρόχους, μια γενικότερη λύση στο θέμα πιθανά να ήταν το να είχαμε περισσότερους ανεξάρτητους παρόχους ώστε να αυξανόταν ο σχετικός ανταγωνισμός μεταξύ τους και να είχαμε και μεγαλύτερο εύρος επιλογών άρα και μεγαλύτερη πιθανότητα να μας σύμφερε κάπως περισσότερο αυτό που θα μπορούσαμε να διαλέξουμε.

 

Οι υφιστάμενοι πάροχοι έχουν φροντίσει από την αρχή τους να παίζουν με ένα σωρό έννοιες όσο αφορά τον τρόπο χρεώσεών τους που, κακά τα ψέματα, δεν είναι καθόλου εύκολο να μπορούν να παρακολουθηθούν απ' τον καθένα ικανοποιητικά με αποτέλεσμα να "αισχροκερδούν" εις βάρος μας και μάλιστα με τόσο "καλυμμένο" τρόπο που, σχεδόν ποτέ, να μην μπορεί να αλλάξει αυτό με τις νόμιμες οδούς.

 

Μεγάλο μέρος των δαπανών τους άλλωστε αποδίδεται σε αυτόν ακριβώς τον τομέα. Στη μελέτη του πώς να μπορούν να βγάλουν περισσότερα, προσφέροντας όλο και λιγότερα (βάσει βέβαια και του όποιου ανταγωνισμού) και όλο αυτό να το λανσάρουν με την ακριβώς ανάποδη εικόνα και μέσα βέβαια στα διαθέσιμα νομικά πλαίσια ανά περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σεβαστή η κίνηση από τον Συνήγορο αλλά αν η σύσταση δεν υποχρεώνει τις Εταιρίες να κάνουν κάτι, μάλλον τότε για τα μάτια του κόσμου...Θα ήταν πολύ καλό στις προσφορές αυτές των 1500, των 300, κλπ, να μην ήταν η ελάχιστη χρέωση 3λεπτα αλλά τουλάχιστον 1 λεπτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μόνο η Q έχει ανα λεπτό στα πακέτα της. μιλάμε πάντα για τα πακέτα έτσι όχι χύμα.

Q συμβόλαιο που είχα μέχρι πριν από λίγο καιρό είχε χρέωση ανά δευτερόλεπτο!

Τώρα που έχω cosmote whats up χρεώνουν 3λέπτο το κάθε τηλεφώνημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει «δωρεάν». Δωρεάν το λένε οι πάροχοι ώστε να ωραιοποιείται. Δωρεάν θα ήταν εάν μπορούσα από το κινητό μου χωρίς να βάλω κάρτα, χωρίς να κάνω τίποτα, να έχω αυτά τα 300' το μήνα που λες. Δε μπορώ. Πρέπει να βάλω κάρτα, ή με άλλα λόγια, να δώσω λεφτά... το ότι δεν "ξοδεύονται" δεν αλλάζει κάτι, από την τσέπη μου έχουν φύγει! Πως μπορεί λοιπόν να χαρακτηριστεί «δωρεάν» μια υπηρεσία η οποία απαιτεί να βγάλω χρήματα από την τσέπη μου για να την χρησιμοποιήσω;

Όπως και το απεριόριστο Internet για κινητό ή tablet...τους τα έψαλλα και γυρνάει και μου λέει:"Είναι η εμπορική ονομασία...."....!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην ξεχνάμε την vodafone που πριν καιρό πήγε με το έτσι θέλω στα 60" από 45" και άρα άλλαξε ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ το συμβόλαιο.. 

 

Είχα κάνει κίνηση να φύγω αζημίως (δηλαδή να κρατήσω την επιδότηση που δικαιούμουν σύμφωνα με τους όρους που είχαμε υπογράψει και οι 2 μεριές) και τελικά δεν γινόταν αν δεν έβαζα δικηγόρο.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...