Προς το περιεχόμενο

Apple: Κατοχυρώνει ως πατέντα την εσωτερική διαρρύθμιση των χώρων των καταστημάτων λιανικής


z4rx07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 119
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ειναι το πιο ομορφο πραγμα με μηλο που εχω δει και κανει και κατι πραγματικα χρησιμο 

 

Μία φορά να πεις κάτι θετικό για την Apple γίνεται; Τουλάχιστον για το προϊών της;

 

:P πολύ μίσος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δίπλα έγραφα ότι τα mbp είναι πολύ ποιοτικά και αρκετά πάνω από το μέσο όρο

 

το ότι δε συμπαθώ αυτή την εταιρεία, είναι άλλο θέμα

 

My fault :P χαχχαχαχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε λίγο καιρό θα κατοχυρώσει κ το apple. πλέον το μήλο δεν θα μπορεί να λέγετε apple.

Και το σημαντικότερο: όταν τρως ένα μήλο απαγορεύεται η πρώτη δαγκωνιά να είναι από την πάνω πλευρά και έτσι να αναπαράγεις το σήμα τους.



 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά εννοείται ότι εννοούν, ότι να μην φτιάξουν το ίδιο μοτίβο μαγαζί ανταγωνιστικές εταιρείες στην Αμερική

 

Εσείς τι λέτε; μιας και ζω Τρίκαλα πες ότι ανοίξω ένα μαγαζί τεχνολογίας και το διαμορφώσω στο περίπου, θα φάω μήνυση από την Apple;

 

Ατυχής η συγκεκριμένη κατοχύρωση πατέντας(μάλλον υπάρχει ειδικός σκοπός) διότι το ντιζάιν-διακόσμηση-διαμορφώση χώρου αλλάζει και εξελίσσεται.Εκτός και αν το κρατήσει για πάντα το ίδιο ή Apple

 

Στις ΗΠΑ μπορεί να περνάει αυτή η πατέντα, στον υπόλοιπο κόσμο, συγγνώμη αγαπητή Apple δεν σε παίρνει...

 

Πρέπει να έπεσε πολύ χρήμα ώστε να κατοχυρωθεί κάτι που δεν κατοχυρώνεται

 

Και αυτά γίνονται μόνο στο καπιταλιστικό κράτος της Αμερικής

 

edit:

Και κάτι που δεν σχολίασε κανείς..

"Περιορίζεται όμως και στις χρωματικές

αποχρώσεις, θα πρέπει δηλαδή να διαθέτει γκρι και ανοιχτό καφέ. Φυσικά σε αυτό το σημείο υπάρχει ασάφεια, δεν συγκεκριμενοποιεί κατά πόσο θα πρέπει να είναι ανοιχτό ή σκούρο το γκρι προκειμένου να θεωρηθεί ότι παραβιάζει το εμπορικό σήμα της εταιρείας"

 

Άρα και το ίδιο να είναι πάνω κάτω αν έχει άλλα χρώματα πχ λευκό και μαύρο, επομένως δεν παραβιάζεται η πατέντα(ο Θεός να την κάνει...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν έχω τρομερές νομικές γνώσεις αλλά από παλαιότερο θέμα σε άλλη βιομηχανία που είχα μελετήσει αρκετά, είναι λίγο ψιλοδύσκολο αυτό

(πέραν του γελοίου της υπόθεσης - ας το προσπεράσουμε λέγοντας πως είχαν τρελή ζημιά από τους κινέζους και το νομικό τμήμα δεν έβρισκε καμμία λύση εναντίων τους αλλά anyway)

 

αυτό που ξέρω πως γίνεται με αυτόν τον τρόπο είναι να αποτρέψει εταιρείες διαμόρφωσης εσωτερικών χώρων κτλ κτλ κτλ, να   π  ω  λ  ο  ύ  ν   , έτοιμη δλδ, ως πακέτο, τη συγκεκριμένη διαμόρφωση

δλδ μιλάμε για αυτούς που εκτός της εργασίας για να φτιάξουν τη διαμόρφωση, χρεώνουν και τη διαμόρφωση ως τυποποιημένο προϊόν και όχι ως παραμετροποιημένο, δλδ custom, και το διαφημίζουν ως πακέτο με μια φωτογραφία πχ

όσα trademark και να κατοχυρώσει, δεν βλέπω πως μπορεί να απαγορεύσει στους υπόλοιπους να κάνουν παρόμοια διαρρύθμιση

πέραν της έκπληξης από την κίνηση αυτή καθ'αυτή, θα μείνω έκπληκτος αν όντως εφαρμόζεται κάτι τέτοιο, μου φαίνεται αδύνατο

ειδικά για τις ΗΠΑ, που έχουν παράδοση στα custom shop αν μη τι άλλο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Τζομπς κατάφερε να φτιάξει αντισυμβατικά καταστήματα αποκλειστικά για τα προϊόντα της Apple. Προσέλαβε αρχιτέκτονες, ντιζάϊνερς, ειδικούς στις φιλοσοφία του ZEN και ψυχολόγους. Πρώτος χρησιμοποίησε το γυαλί σχεδόν παντού και τον απόλυτο μινιμαλισμό. Λογίκο είναι η Apple να θέλει να κατοχυρώσει στοιχεία από τα καταστήματα της.  

 

Το πιθανότερο όσοι κατακρίνεται την Apple να μην έχετε επισκεφτεί κατάστημα της Apple στο εξωτερικό. ( όχι στην Ελλάδα istorm, golden hall και λοιπά)  Έχω μπει σε δύο καταστήματα της  Apple  στο Λονδίνο και ένα στο Παρίσι. Η μέρα με την νύχτα από θέμα εξυπηρέτησης, συμπεριφοράς και διακόσμησης. 

 

 

Πρώτο δεν είναι κανένας πάνω από το κεφάλι σου να κοιτά τι κάνεις ( όχι ότι δεν υπάρχουν κάμερες), μπας και χαλάσεις τίποτα, και να σε ζαλίζει χωρίς να το ζητήσεις. Ενώ κάνεις την δουλειά σου τζάμπα αντί να πας σε ίντερνετ καφέ, υποσυνείδητα έχεις για πολύ ώρα εξοικείωση με το OS X και την ποιότητα του  hardware. 

 

Δεύτερο δεν είναι φορτωμένα όπως όλα μα όλα τα ελληνικά καταστήματα με περιφερειακά και χίλια δυο αξεσουάρ. Δεν πνίγεσαι από ράφια και διαδρόμους. Πάνω σε εντελώς λυτά τραπέζια βρίσκονται  προϊόντα της apple σε τέτοια απόσταση ώστε να μην ενοχλεί ο ένας πελάτης τον άλλο. Δεν υπάρχουν καθόλου διάδρομοι. Με το πρώτο βήμα που κάνεις στην είσοδο του καταστήματος αν δεν έχεις πρόβλημα όρασης, εντοπίζεις αμέσως το προϊόν που σε ενδιαφέρει. 

 

Τρίτο οι υπάλληλοι είναι εκπαιδευμένοι να μην δείχνουν καμία δυσαρέσκεια ή βαριεστημάρα αν μπεις στο κατάστημα απλά για να χαζέψεις και να τσεκάρεις το  email χωρίς να ενδιαφέρεσαι  να  ψωνίσεις το παραμικρό. Είτε είσαι κυριλέ γιάπης είτε ταλαιπωρημένος τουρίστας σου δείχνουν σεβασμό αν τους φωνάξεις αλλιώς δεν σε ενοχλούν καθόλου. Σε αντίθεση με συγκεκριμένα καταστήματα  στην περιοχή του συντάγματος - μη πω ονόματα - που έχουν καραχ@σμ#νους τους τουρίστες.  Σκοπός τους είναι να μπεις μία, δύο, τρεις - δέκα φορές και παραπάνω , να σου γίνει συνήθεια το λειτουργικό του mac ή του iPad και όταν πας σπίτι σου να σου λείψει. 

 

Τέταρτο. Απίστευτη καθαριότητα όχι μόνο στο κατάστημα αλλά και στα προϊόντα. Δεν βλέπει εύκολα βρόμικα πληκτρολόγια, ποντίκια, οθόνες , φθορές από απρόσεκτους επισκέπτες και λοιπά. Προφανώς τα αλλάζουν συστηματικά με καινούρια. 

 

Η διαρρύθμιση, η πληθώρα εξόδων, εισόδων , η ανυπαρξία  σεκιουριτάδων που  παριστάνουν τους μπαμπούλες σε κάνουν να νιώθεις όμορφα χωρίς να έχεις την αίσθηση πως κάποιος σε θεωρεί πιθανό κλέφτη.

 

Κάτι που πολλοί  θα το έχετε νιώσει, αλλά δεν θα έχετε συνειδητοποιήσει ειδικά τους χειμερινούς μήνες είναι η θέρμανση των καταστημάτων. . Οι περισσότεροι πελάτες μπαίνουν με το παλτό τους ή μπουφάν, πιθανότατα έχουν περπατήσει αρκετά  και είναι ζεσταμένοι και δυσφορούν σε ένα ζεστό περιβάλλον. Έτσι  είναι αναγκασμένοι να κρατούν με το ένα χέρι το μπουφάν και με το άλλο να πληκτρολογούν. Προσωπικά στην Αθήνα έχω σκάσει από την ζέστη των καταστημάτων, ειδικά όταν βγαίνω για αγορές και μπαινοβγαίνω. Ζέστη - κρύο, ζέστη - κρύο συνέχεια υποσυνείδητα κοιτά να τελειώνεις να πας κάπου να καθίσεις. Αυτό στο κατάστημα της Apple ειδικά στο Λονδίνο δεν το ένιωσα. Η θέρμανση στα καταστήματα της Apple τον χειμώνα δεν είναι ρυθμισμένη για τους υπάλληλους αλλά για τους πελάτες. Ενώ έξω είχε ψύχρα μέσα ήταν δροσερά. Ούτε ζέστη ούτε παγωνιά. Και δεν παρατήρησα κανένα να βγάζει το παλτό του ή το μπουφάν του. Έτσι στέκεσαι περισσότερη ώρα όρθιο και γνωρίζεις καλύτερα το μηχάνημα που χρησιμοποιείς. 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Τζομπς κατάφερε να φτιάξει αντισυμβατικά καταστήματα αποκλειστικά για τα προϊόντα της Apple. Προσέλαβε αρχιτέκτονες, ντιζάϊνερς, ειδικούς στις φιλοσοφία του ZEN και ψυχολόγους. Πρώτος χρησιμοποίησε το γυαλί σχεδόν παντού και τον απόλυτο μινιμαλισμό. Λογίκο είναι η Apple να θέλει να κατοχυρώσει στοιχεία από τα καταστήματα της.  

 

Το πιθανότερο όσοι κατακρίνεται την Apple να μην έχετε επισκεφτεί κατάστημα της Apple στο εξωτερικό. ( όχι στην Ελλάδα istorm, golden hall και λοιπά)  Έχω μπει σε δύο καταστήματα της  Apple  στο Λονδίνο και ένα στο Παρίσι. Η μέρα με την νύχτα από θέμα εξυπηρέτησης, συμπεριφοράς και διακόσμησης. 

 

 

Πρώτο δεν είναι κανένας πάνω από το κεφάλι σου να κοιτά τι κάνεις ( όχι ότι δεν υπάρχουν κάμερες), μπας και χαλάσεις τίποτα, και να σε ζαλίζει χωρίς να το ζητήσεις. Ενώ κάνεις την δουλειά σου τζάμπα αντί να πας σε ίντερνετ καφέ, υποσυνείδητα έχεις για πολύ ώρα εξοικείωση με το OS X και την ποιότητα του  hardware. 

 

Δεύτερο δεν είναι φορτωμένα όπως όλα μα όλα τα ελληνικά καταστήματα με περιφερειακά και χίλια δυο αξεσουάρ. Δεν πνίγεσαι από ράφια και διαδρόμους. Πάνω σε εντελώς λυτά τραπέζια βρίσκονται  προϊόντα της apple σε τέτοια απόσταση ώστε να μην ενοχλεί ο ένας πελάτης τον άλλο. Δεν υπάρχουν καθόλου διάδρομοι. Με το πρώτο βήμα που κάνεις στην είσοδο του καταστήματος αν δεν έχεις πρόβλημα όρασης, εντοπίζεις αμέσως το προϊόν που σε ενδιαφέρει. 

 

Τρίτο οι υπάλληλοι είναι εκπαιδευμένοι να μην δείχνουν καμία δυσαρέσκεια ή βαριεστημάρα αν μπεις στο κατάστημα απλά για να χαζέψεις και να τσεκάρεις το  email χωρίς να ενδιαφέρεσαι  να  ψωνίσεις το παραμικρό. Είτε είσαι κυριλέ γιάπης είτε ταλαιπωρημένος τουρίστας σου δείχνουν σεβασμό αν τους φωνάξεις αλλιώς δεν σε ενοχλούν καθόλου. Σε αντίθεση με συγκεκριμένα καταστήματα  στην περιοχή του συντάγματος - μη πω ονόματα - που έχουν καραχ@σμ#νους τους τουρίστες.  Σκοπός τους είναι να μπεις μία, δύο, τρεις - δέκα φορές και παραπάνω , να σου γίνει συνήθεια το λειτουργικό του mac ή του iPad και όταν πας σπίτι σου να σου λείψει. 

 

Τέταρτο. Απίστευτη καθαριότητα όχι μόνο στο κατάστημα αλλά και στα προϊόντα. Δεν βλέπει εύκολα βρόμικα πληκτρολόγια, ποντίκια, οθόνες , φθορές από απρόσεκτους επισκέπτες και λοιπά. Προφανώς τα αλλάζουν συστηματικά με καινούρια. 

 

Η διαρρύθμιση, η πληθώρα εξόδων, εισόδων , η ανυπαρξία  σεκιουριτάδων που  παριστάνουν τους μπαμπούλες σε κάνουν να νιώθεις όμορφα χωρίς να έχεις την αίσθηση πως κάποιος σε θεωρεί πιθανό κλέφτη.

 

Κάτι που πολλοί  θα το έχετε νιώσει, αλλά δεν θα έχετε συνειδητοποιήσει ειδικά τους χειμερινούς μήνες είναι η θέρμανση των καταστημάτων. . Οι περισσότεροι πελάτες μπαίνουν με το παλτό τους ή μπουφάν, πιθανότατα έχουν περπατήσει αρκετά  και είναι ζεσταμένοι και δυσφορούν σε ένα ζεστό περιβάλλον. Έτσι  είναι αναγκασμένοι να κρατούν με το ένα χέρι το μπουφάν και με το άλλο να πληκτρολογούν. Προσωπικά στην Αθήνα έχω σκάσει από την ζέστη των καταστημάτων, ειδικά όταν βγαίνω για αγορές και μπαινοβγαίνω. Ζέστη - κρύο, ζέστη - κρύο συνέχεια υποσυνείδητα κοιτά να τελειώνεις να πας κάπου να καθίσεις. Αυτό στο κατάστημα της Apple ειδικά στο Λονδίνο δεν το ένιωσα. Η θέρμανση στα καταστήματα της Apple τον χειμώνα δεν είναι ρυθμισμένη για τους υπάλληλους αλλά για τους πελάτες. Ενώ έξω είχε ψύχρα μέσα ήταν δροσερά. Ούτε ζέστη ούτε παγωνιά. Και δεν παρατήρησα κανένα να βγάζει το παλτό του ή το μπουφάν του. Έτσι στέκεσαι περισσότερη ώρα όρθιο και γνωρίζεις καλύτερα το μηχάνημα που χρησιμοποιείς. 

Ειναι αστειο γιατι αν αν ζουσε ο Θεος σου θα σου κανε μυνηση για την αποκαλυψη των μυστικων λειτουργιας των καταστηματων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Ο Τζομπς κατάφερε να φτιάξει αντισυμβατικά καταστήματα αποκλειστικά για τα προϊόντα της Apple. Προσέλαβε αρχιτέκτονες, ντιζάϊνερς, ειδικούς στις φιλοσοφία του ZEN και ψυχολόγους. Πρώτος χρησιμοποίησε το γυαλί σχεδόν παντού και τον απόλυτο μινιμαλισμό. Λογίκο είναι η Apple να θέλει να κατοχυρώσει στοιχεία από τα καταστήματα της.  </p>

<div> </div>

<p>Το πιθανότερο όσοι κατακρίνεται την Apple να μην έχετε επισκεφτεί κατάστημα της Apple στο εξωτερικό. ( όχι στην Ελλάδα istorm, golden hall και λοιπά)  Έχω μπει σε δύο καταστήματα της  Apple  στο Λονδίνο και ένα στο Παρίσι. Η μέρα με την νύχτα από θέμα εξυπηρέτησης, συμπεριφοράς και διακόσμησης. </p>

<p> </p>

<p> </p>

<p>Πρώτο δεν είναι κανένας πάνω από το κεφάλι σου να κοιτά τι κάνεις ( όχι ότι δεν υπάρχουν κάμερες), μπας και χαλάσεις τίποτα, και να σε ζαλίζει χωρίς να το ζητήσεις. Ενώ κάνεις την δουλειά σου τζάμπα αντί να πας σε ίντερνετ καφέ, υποσυνείδητα έχεις για πολύ ώρα εξοικείωση με το OS X και την ποιότητα του  hardware. </p>

<p> </p>

<p>Δεύτερο δεν είναι φορτωμένα όπως όλα μα όλα τα ελληνικά καταστήματα με περιφερειακά και χίλια δυο αξεσουάρ. Δεν πνίγεσαι από ράφια και διαδρόμους. Πάνω σε εντελώς λυτά τραπέζια βρίσκονται  προϊόντα της apple σε τέτοια απόσταση ώστε να μην ενοχλεί ο ένας πελάτης τον άλλο. Δεν υπάρχουν καθόλου διάδρομοι. Με το πρώτο βήμα που κάνεις στην είσοδο του καταστήματος αν δεν έχεις πρόβλημα όρασης, εντοπίζεις αμέσως το προϊόν που σε ενδιαφέρει. </p>

<p> </p>

<p>Τρίτο οι υπάλληλοι είναι εκπαιδευμένοι να μην δείχνουν καμία δυσαρέσκεια ή βαριεστημάρα αν μπεις στο κατάστημα απλά για να χαζέψεις και να τσεκάρεις το  email χωρίς να ενδιαφέρεσαι  να  ψωνίσεις το παραμικρό. Είτε είσαι κυριλέ γιάπης είτε ταλαιπωρημένος τουρίστας σου δείχνουν σεβασμό αν τους φωνάξεις αλλιώς δεν σε ενοχλούν καθόλου. Σε αντίθεση με συγκεκριμένα καταστήματα  στην περιοχή του συντάγματος - μη πω ονόματα - που έχουν καραχ@σμ#νους τους τουρίστες.  Σκοπός τους είναι να μπεις μία, δύο, τρεις - δέκα φορές και παραπάνω , να σου γίνει συνήθεια το λειτουργικό του mac ή του iPad και όταν πας σπίτι σου να σου λείψει. </p>

<p> </p>

<p>Τέταρτο. Απίστευτη καθαριότητα όχι μόνο στο κατάστημα αλλά και στα προϊόντα. Δεν βλέπει εύκολα βρόμικα πληκτρολόγια, ποντίκια, οθόνες , φθορές από απρόσεκτους επισκέπτες και λοιπά. Προφανώς τα αλλάζουν συστηματικά με καινούρια. </p>

<p> </p>

<p>Η διαρρύθμιση, η πληθώρα εξόδων, εισόδων , η ανυπαρξία  σεκιουριτάδων που  παριστάνουν τους μπαμπούλες σε κάνουν να νιώθεις όμορφα χωρίς να έχεις την αίσθηση πως κάποιος σε θεωρεί πιθανό κλέφτη.</p>

<p> </p>

<p>Κάτι που πολλοί  θα το έχετε νιώσει, αλλά δεν θα έχετε συνειδητοποιήσει ειδικά τους χειμερινούς μήνες είναι η θέρμανση των καταστημάτων. . Οι περισσότεροι πελάτες μπαίνουν με το παλτό τους ή μπουφάν, πιθανότατα έχουν περπατήσει αρκετά  και είναι ζεσταμένοι και δυσφορούν σε ένα ζεστό περιβάλλον. Έτσι  είναι αναγκασμένοι να κρατούν με το ένα χέρι το μπουφάν και με το άλλο να πληκτρολογούν. Προσωπικά στην Αθήνα έχω σκάσει από την ζέστη των καταστημάτων, ειδικά όταν βγαίνω για αγορές και μπαινοβγαίνω. Ζέστη - κρύο, ζέστη - κρύο συνέχεια υποσυνείδητα κοιτά να τελειώνεις να πας κάπου να καθίσεις. Αυτό στο κατάστημα της Apple ειδικά στο Λονδίνο δεν το ένιωσα. Η θέρμανση στα καταστήματα της Apple τον χειμώνα δεν είναι ρυθμισμένη για τους υπάλληλους αλλά για τους πελάτες. Ενώ έξω είχε ψύχρα μέσα ήταν δροσερά. Ούτε ζέστη ούτε παγωνιά. Και δεν παρατήρησα κανένα να βγάζει το παλτό του ή το μπουφάν του. Έτσι στέκεσαι περισσότερη ώρα όρθιο και γνωρίζεις καλύτερα το μηχάνημα που χρησιμοποιείς. </p>

 

Εχουν πατετναρει τη θερμοκρασια στους 18 βαθμους κελσιου for an apple cold come to apple©

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Τζομπς κατάφερε να φτιάξει αντισυμβατικά καταστήματα αποκλειστικά για τα προϊόντα της Apple. Προσέλαβε αρχιτέκτονες, ντιζάϊνερς, ειδικούς στις φιλοσοφία του ZEN και ψυχολόγους. Πρώτος χρησιμοποίησε το γυαλί σχεδόν παντού και τον απόλυτο μινιμαλισμό. Λογίκο είναι η Apple να θέλει να κατοχυρώσει στοιχεία από τα καταστήματα της.  

 

Το πιθανότερο όσοι κατακρίνεται την Apple να μην έχετε επισκεφτεί κατάστημα της Apple στο εξωτερικό. ( όχι στην Ελλάδα istorm, golden hall και λοιπά)  Έχω μπει σε δύο καταστήματα της  Apple  στο Λονδίνο και ένα στο Παρίσι. Η μέρα με την νύχτα από θέμα εξυπηρέτησης, συμπεριφοράς και διακόσμησης. 

 

 

Πρώτο δεν είναι κανένας πάνω από το κεφάλι σου να κοιτά τι κάνεις ( όχι ότι δεν υπάρχουν κάμερες), μπας και χαλάσεις τίποτα, και να σε ζαλίζει χωρίς να το ζητήσεις. Ενώ κάνεις την δουλειά σου τζάμπα αντί να πας σε ίντερνετ καφέ, υποσυνείδητα έχεις για πολύ ώρα εξοικείωση με το OS X και την ποιότητα του  hardware. 

 

Δεύτερο δεν είναι φορτωμένα όπως όλα μα όλα τα ελληνικά καταστήματα με περιφερειακά και χίλια δυο αξεσουάρ. Δεν πνίγεσαι από ράφια και διαδρόμους. Πάνω σε εντελώς λυτά τραπέζια βρίσκονται  προϊόντα της apple σε τέτοια απόσταση ώστε να μην ενοχλεί ο ένας πελάτης τον άλλο. Δεν υπάρχουν καθόλου διάδρομοι. Με το πρώτο βήμα που κάνεις στην είσοδο του καταστήματος αν δεν έχεις πρόβλημα όρασης, εντοπίζεις αμέσως το προϊόν που σε ενδιαφέρει. 

 

Τρίτο οι υπάλληλοι είναι εκπαιδευμένοι να μην δείχνουν καμία δυσαρέσκεια ή βαριεστημάρα αν μπεις στο κατάστημα απλά για να χαζέψεις και να τσεκάρεις το  email χωρίς να ενδιαφέρεσαι  να  ψωνίσεις το παραμικρό. Είτε είσαι κυριλέ γιάπης είτε ταλαιπωρημένος τουρίστας σου δείχνουν σεβασμό αν τους φωνάξεις αλλιώς δεν σε ενοχλούν καθόλου. Σε αντίθεση με συγκεκριμένα καταστήματα  στην περιοχή του συντάγματος - μη πω ονόματα - που έχουν καραχ@σμ#νους τους τουρίστες.  Σκοπός τους είναι να μπεις μία, δύο, τρεις - δέκα φορές και παραπάνω , να σου γίνει συνήθεια το λειτουργικό του mac ή του iPad και όταν πας σπίτι σου να σου λείψει. 

 

Τέταρτο. Απίστευτη καθαριότητα όχι μόνο στο κατάστημα αλλά και στα προϊόντα. Δεν βλέπει εύκολα βρόμικα πληκτρολόγια, ποντίκια, οθόνες , φθορές από απρόσεκτους επισκέπτες και λοιπά. Προφανώς τα αλλάζουν συστηματικά με καινούρια. 

 

Η διαρρύθμιση, η πληθώρα εξόδων, εισόδων , η ανυπαρξία  σεκιουριτάδων που  παριστάνουν τους μπαμπούλες σε κάνουν να νιώθεις όμορφα χωρίς να έχεις την αίσθηση πως κάποιος σε θεωρεί πιθανό κλέφτη.

 

Κάτι που πολλοί  θα το έχετε νιώσει, αλλά δεν θα έχετε συνειδητοποιήσει ειδικά τους χειμερινούς μήνες είναι η θέρμανση των καταστημάτων. . Οι περισσότεροι πελάτες μπαίνουν με το παλτό τους ή μπουφάν, πιθανότατα έχουν περπατήσει αρκετά  και είναι ζεσταμένοι και δυσφορούν σε ένα ζεστό περιβάλλον. Έτσι  είναι αναγκασμένοι να κρατούν με το ένα χέρι το μπουφάν και με το άλλο να πληκτρολογούν. Προσωπικά στην Αθήνα έχω σκάσει από την ζέστη των καταστημάτων, ειδικά όταν βγαίνω για αγορές και μπαινοβγαίνω. Ζέστη - κρύο, ζέστη - κρύο συνέχεια υποσυνείδητα κοιτά να τελειώνεις να πας κάπου να καθίσεις. Αυτό στο κατάστημα της Apple ειδικά στο Λονδίνο δεν το ένιωσα. Η θέρμανση στα καταστήματα της Apple τον χειμώνα δεν είναι ρυθμισμένη για τους υπάλληλους αλλά για τους πελάτες. Ενώ έξω είχε ψύχρα μέσα ήταν δροσερά. Ούτε ζέστη ούτε παγωνιά. Και δεν παρατήρησα κανένα να βγάζει το παλτό του ή το μπουφάν του. Έτσι στέκεσαι περισσότερη ώρα όρθιο και γνωρίζεις καλύτερα το μηχάνημα που χρησιμοποιείς. 

24207527.jpg

ναι οκ !! μας μιλησες για τα παντα εκτως της τραπεζαριας-πατεντας...Τι αλλο να κανει πια αυτη η εταιρια για να νιωσεται το ποσο FAIL ειναι?!

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η καλλύτερη ιδέα που έπεσε so far σε αυτές τις 7 σελίδες,είναι η πατέντα του χαμογελαστού πωλητή.

 

Έτσι για να σφίξουν λίγο οι κ@λοι στα δίπλα μαγαζάκια..

 

Αποστολή από το GT-N7100 με τη χρήση Insomnia App

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...