Προς το περιεχόμενο

Apple: Κατοχυρώνει ως πατέντα την εσωτερική διαρρύθμιση των χώρων των καταστημάτων λιανικής


z4rx07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και κλείνοντας με τη φράση "ΩΡΕ ΨΕΚΑΣΜΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ" επιχειρηματολογείς με σοβαρότητα! Δεν κάνω άλλη παρέμβαση σχετικά με το "υφος" και το "ήθος" μερικών μηνυμάτων. Για οποιαδήποτε άλλη απορία, μόνο μέσω PM.

 

ναι, στο ίδιο ακριβώς ύφος στο άκουσμα πως όποιος κράζεται θεωρείται επιτυχημένος. και το ότι μας ψεκάζουν είναι γεγονός δεν είναι δικό μου κατασκεύασμα.

 

σκοτεινέ vader, η συζήτηση ναι έχει βγει Off topic, αλλά στο "άκουσμα" ορισμένων μαργαριταριών .... η συνέχεια γνωστή.

 

btw δεν είμαι Lover ούτε Hater εταιρειών. αλλά αυτό που όντως μισώ είναι την υποκρισία και ειρωνία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ, υπάρχουν (και θα υπάρχουν δυστηχώς εδώ) πάντα μαργαριτάρια και απ τους μεν κ άπ τους δε.. σημασία έχει να μην δίνεται συνέχεια σε αυτές τις αρλούμπες και κανιβαλισμός χωρις οριο στο κάθε Apple-Related thread (στα άλλα μη-related πως δε γινεται;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Αμερική όπως θα έπρεπε να ξέρετε το σύστημα τον πατεντών παίζει παντού και όλοι προσπαθούν να κερδίσουν όσο το δυνατον περισσότερα. Δεν είναι δημιούργημα της Apple αλλά το κάνουν ΟΛΟΙ. 

 

Από την άλλη, έχεις καταφέρει σαν εταιρία να δημιουργήσεις καταστήματα όπως τα παρακάτω:

 

uws_photo4.jpg

 

gallery-3.jpg

 

boylston_gallery_photo5.jpg

 

Roy-Zipstein-Apple-Shanghai-01.jpeg

 

 

Και ξαφνικά βλέπεις κάτι σαν:

 

samsung-retail-store-employee.jpg

 

Samsung-Experience-store-575x381.jpg

 

 

Ε τα πατεντάρεις μετά ή όχι??? :P

 

Η Samsung ας πούμε έχει τρελα κέρδη και πωλήσεις και αξιόλογες συσκευές πλεον. Γιατί της είναι τόσο δύσκολο να σχεδιάσει τη δική της ταυτότητα στα καταστήματά της?

 

Να σου πω την αλήθεια, δεν βλέπω κάποια αντιγραφή/ομοιότητα της Samsung στη διακόσμηση έτσι όπως βλέπω τις φωτογραφίες. Εκτός κι αν μου διαφεύγει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα το πατενταρισμα καλα κανει και γινεται αλλα αν καποια εταιρια παει και βαλει ιδιο design στα store τοτε εχει θεμα και αν πουλαει τεχνολογια....Οπως η coca cola εχει πατενταρει τον τονο του χρωματος κοκκινου για το προιον της οποτε αν καποιος παει να κανει μια cola με τον ιδιο τονο θα βρεθει στα δικαστηρια..απολυτως λογικο..Τωρα billdanos sorry αλλα τις εικονες που παρεθεσες δεν εχουν σχεδον καμια ομοιοτητα μεταξυ τους εκτος απο τον ασπρο τοιχο...και το καημενο το παληκαρι τον θεωρεις ασχημο?η δεν εχει το προσωπο που πρεπει να δουλευει σε τετοιες δουλειες ή η apple εχει ποιο ομορφους υπαλληλους?Στο San Fransisco μου αρεσει το apple store σαν design και μου αρεσε το κρυμμενο ταμειο που ειχαν πατενταρισμενο κατω απο το τραπεζι που πληρωνες με cash σε οποιοδηποτε υπαλληλο που ειχε ενα τροποποιημενο iphone και ηταν και ταμειακη και πηγαινε στο τραπεζι παταγε ενα κουμπακι στο iphone και σου εδινε τα ρεστα και αποδειξη με μαιλ..απο την Αλλη δεν μου αρεσε που ο υπαλληλος μου εγινε κολτσιδα και προσπαθουσε να μου πουλησει οτιδηποτε...Επισης αυτο που μου αρεσε ηταν οτι καθε τι και να ειχαν στα τραπεζια ειχαν ενα ipad διπλα να σου λεει τα specs και να βλεπεις εικονες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε εμένα μου φαίνεται ότι μοιάζουν οι δυο εσωτερικοί χώροι. Κάποιου είδους τραπέζια, με προϊόντα επάνω τους.

Δηλαδή τι άλλο θα μπορούσε να γίνει; Να κρέμονται με καλώδια απ' το ταβάνι;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

apple_retail_employees.jpgsamsung-retail-store-employee.jpg

 

Προφανώς δεν είναι ίδια! Αλλά πιστεύετε πως είναι τυχαία η επιλογή?

Πραγματικά τι ακριβώς θέλεις να μας δείξεις με το μήνυμα αυτό;

 

Οτι φορούν μπλε μπλουζάκια;;;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

apple_retail_employees.jpgsamsung-retail-store-employee.jpg

 

Προφανώς δεν είναι ίδια! Αλλά πιστεύετε πως είναι τυχαία η επιλογή?

 

Το logo της Samsung περιέχει μπλε χρώμα, οπότε δικαιολογείται. Μάλλον η Apple αντέγραψε εδώ. Σόρρυ, αλλά busted :P

 

272-samsung-logo.gif

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά τι ακριβώς θέλεις να μας δείξεις με το μήνυμα αυτό;

 

Οτι φορούν μπλε μπλουζάκια;;;

Οχι οτι ο τυπος στην samsung ειναι nerdουλας και οι φοβεροι τυπαδες της apple ειναι τα παιδια που κανεις παρεα οι φιλοι σου οι συμφοιτητες σου τα cool ατομα..Ολιγον τι ρατσιστικο θα ελεγα billdano.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή το τραγικό της ιστορίας είναι ότι αυτοί που έχουν καταστήματα που πουλάνε υπολογιστές (για τους άλλους δεν υπάρχει θέμα), δε θα μπορούν να κάνουν ακριβώς αυτή τη διαρρύθμιση με ακριβώς αυτά τα χρώματα στα έπιπλα και αυτό το λέμε είδηση;

 

Έλεος πια. Όσο πιο αντι-Apple γίνεται ο κόσμος, τόσο τη βοηθάει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμιά πρωτοτυπία στο στήσιμο δεν έχουν τα καταστήματα της apple  που να δικαιολογεί το πατενταρισμένα τους  η χρήση γυαλιού στην αρχιτεκτονική και στην διακόσμηση όπως διέκρινα στις φωτογραφίες  γίνεται εδώ και δεκαετίες

 

Το να παραθέτουμε φωτογραφίες από πάγκους και μπλουζάκια ως απόδειξη επιβεβαιώνει το κωμικοτραγικό της υπόθεσης

 

Αυτό που έχει τελικά σημασία είναι η εξυπηρέτηση και η ποιότητα των προϊόντων και σε αυτό τον τομέα η apple τα πάει πολύ καλά  τώρα το πως είναι ο χώρος είναι δευτερεύουσας σημασίας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Τζομπς κατάφερε να φτιάξει αντισυμβατικά καταστήματα αποκλειστικά για τα προϊόντα της Apple. Προσέλαβε αρχιτέκτονες, ντιζάϊνερς, ειδικούς στις φιλοσοφία του ZEN και ψυχολόγους. Πρώτος χρησιμοποίησε το γυαλί σχεδόν παντού και τον απόλυτο μινιμαλισμό. Λογίκο είναι η Apple να θέλει να κατοχυρώσει στοιχεία από τα καταστήματα της.  

 

Το πιθανότερο όσοι κατακρίνεται την Apple να μην έχετε επισκεφτεί κατάστημα της Apple στο εξωτερικό. ( όχι στην Ελλάδα istorm, golden hall και λοιπά)  Έχω μπει σε δύο καταστήματα της  Apple  στο Λονδίνο και ένα στο Παρίσι. Η μέρα με την νύχτα από θέμα εξυπηρέτησης, συμπεριφοράς και διακόσμησης. 

 

 

Πρώτο δεν είναι κανένας πάνω από το κεφάλι σου να κοιτά τι κάνεις ( όχι ότι δεν υπάρχουν κάμερες), μπας και χαλάσεις τίποτα, και να σε ζαλίζει χωρίς να το ζητήσεις. Ενώ κάνεις την δουλειά σου τζάμπα αντί να πας σε ίντερνετ καφέ, υποσυνείδητα έχεις για πολύ ώρα εξοικείωση με το OS X και την ποιότητα του  hardware. 

 

Δεύτερο δεν είναι φορτωμένα όπως όλα μα όλα τα ελληνικά καταστήματα με περιφερειακά και χίλια δυο αξεσουάρ. Δεν πνίγεσαι από ράφια και διαδρόμους. Πάνω σε εντελώς λυτά τραπέζια βρίσκονται  προϊόντα της apple σε τέτοια απόσταση ώστε να μην ενοχλεί ο ένας πελάτης τον άλλο. Δεν υπάρχουν καθόλου διάδρομοι. Με το πρώτο βήμα που κάνεις στην είσοδο του καταστήματος αν δεν έχεις πρόβλημα όρασης, εντοπίζεις αμέσως το προϊόν που σε ενδιαφέρει. 

 

Τρίτο οι υπάλληλοι είναι εκπαιδευμένοι να μην δείχνουν καμία δυσαρέσκεια ή βαριεστημάρα αν μπεις στο κατάστημα απλά για να χαζέψεις και να τσεκάρεις το  email χωρίς να ενδιαφέρεσαι  να  ψωνίσεις το παραμικρό. Είτε είσαι κυριλέ γιάπης είτε ταλαιπωρημένος τουρίστας σου δείχνουν σεβασμό αν τους φωνάξεις αλλιώς δεν σε ενοχλούν καθόλου. Σε αντίθεση με συγκεκριμένα καταστήματα  στην περιοχή του συντάγματος - μη πω ονόματα - που έχουν καραχ@σμ#νους τους τουρίστες.  Σκοπός τους είναι να μπεις μία, δύο, τρεις - δέκα φορές και παραπάνω , να σου γίνει συνήθεια το λειτουργικό του mac ή του iPad και όταν πας σπίτι σου να σου λείψει. 

 

Τέταρτο. Απίστευτη καθαριότητα όχι μόνο στο κατάστημα αλλά και στα προϊόντα. Δεν βλέπει εύκολα βρόμικα πληκτρολόγια, ποντίκια, οθόνες , φθορές από απρόσεκτους επισκέπτες και λοιπά. Προφανώς τα αλλάζουν συστηματικά με καινούρια. 

 

Η διαρρύθμιση, η πληθώρα εξόδων, εισόδων , η ανυπαρξία  σεκιουριτάδων που  παριστάνουν τους μπαμπούλες σε κάνουν να νιώθεις όμορφα χωρίς να έχεις την αίσθηση πως κάποιος σε θεωρεί πιθανό κλέφτη.

 

Κάτι που πολλοί  θα το έχετε νιώσει, αλλά δεν θα έχετε συνειδητοποιήσει ειδικά τους χειμερινούς μήνες είναι η θέρμανση των καταστημάτων. . Οι περισσότεροι πελάτες μπαίνουν με το παλτό τους ή μπουφάν, πιθανότατα έχουν περπατήσει αρκετά  και είναι ζεσταμένοι και δυσφορούν σε ένα ζεστό περιβάλλον. Έτσι  είναι αναγκασμένοι να κρατούν με το ένα χέρι το μπουφάν και με το άλλο να πληκτρολογούν. Προσωπικά στην Αθήνα έχω σκάσει από την ζέστη των καταστημάτων, ειδικά όταν βγαίνω για αγορές και μπαινοβγαίνω. Ζέστη - κρύο, ζέστη - κρύο συνέχεια υποσυνείδητα κοιτά να τελειώνεις να πας κάπου να καθίσεις. Αυτό στο κατάστημα της Apple ειδικά στο Λονδίνο δεν το ένιωσα. Η θέρμανση στα καταστήματα της Apple τον χειμώνα δεν είναι ρυθμισμένη για τους υπάλληλους αλλά για τους πελάτες. Ενώ έξω είχε ψύχρα μέσα ήταν δροσερά. Ούτε ζέστη ούτε παγωνιά. Και δεν παρατήρησα κανένα να βγάζει το παλτό του ή το μπουφάν του. Έτσι στέκεσαι περισσότερη ώρα όρθιο και γνωρίζεις καλύτερα το μηχάνημα που χρησιμοποιείς. 

Oλα αυτά που έγραψε ισχύουν ακριβώς αντίθετα στις Ελληνικές αλυσίδες καταστημάτων (πλαίσιο, Κωτσόβολος κτλπ)

Εκεί μέσα στα μάτια των πωλητών  σεκιουριταδων εισαι κλέφτης και καταστροφέας μέχρι αποδείξεως του εναντίου (δλδ να αγοράσεις κάτι)

 

(Και) Γι αυτό τα αποφεύγω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οmg.

 

Είπα να γράψω ένα ποστ για να καταλάβετε πόσο κουραστικο έχει γίνει το τρολάρισμα κάτω απο τις ειδήσεις περι apple σε όσους μπαίνουμε για λιγάκι να διαβάσουμε μερικές τεχνολογικές ειδήσεις και μερικά σοβαρά σχόλια και αντί να εστιάσει ο άλλος στην ουσία του ποστ μου πήρε μια ατάκα-γνώμη την απομόνωσε και την κάνει σημαία ειρωνείας στα επόμενα του.

 

Και ευχαριστώ τον billdanos γιατι με το edit δεν είχα δει τι αρχικά είχα λάβει ως απάντηση: 

 

"ΩΡΕ ΨΕΚΑΣΜΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ"

 

Aν και δεν έχω καμία υποχρέωση να κάτσω να δικαιολογήσω το παραπάνω ας κάνω την καλή.Θεωρώ οτι κάποιος πρωτοπόρος στον τομέα του,επιτυχημένος,διάσημος που ξεχωρίζει απο ανταγωνιστικές εταιρίες γιατί τα προϊόντα του διαφέρουν σε νοοτροπία κυρίως (ανεξαρτήτως αν είναι χειρότερα,καλύτερα κτλ δεν με νοιάζει αυτό) όπως θα έχει φανατικους υποστηρικτες (στο όριο γραφικότητας) έτσι θα έχει και αντιφαν (στο οριο κομπλεξισμου).Επειδή μου αρέσουν τα παραδείγματα στο χώρο του αθλητισμού τέτοια είναι ο Μουρίνιο (αλαζόνας,εγωιστής) ,η Μαν.Γιουνάιτεντ (ο ορισμος του μάρκετινγκ και με τεράστιο antifan-base).Παρόλα αυτά είναι φουλ επιτυχημένοι και διάσημοι (διαφορετικά μεν-αλλά χάρη στη δημοφιλία έρχεται και η επιτυχία).Αυτό εννοούσα,οτι όσο μεγαλύτερη κουβέντα γίνεται γύρω απο το όνομα τους περισσότερα οφέλη θα έχουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...