ZAKKWYLDE Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2013 Edit: Λάθος Thread(no pun intended) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
παπι Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2013 (επεξεργασμένο) Καθε thread θέλει 1MB επιπλέον, ανεξαρτητα την συναρτηση που εκτελούν. δλδ 20 threads 20MB επιπλέον. H class Thread ειναι sealed και δεν σ αφηνει να κάνεις inherit Αλλά αν σε άφηνε τι θα έγραφες στον κώδικα της Dispose() ? class DisposableThread : Thread, IDisposable { public void Dispose() { } } Λογικα join. Αλλα βεβαια υπαρχει ενα θεμα, γιατι να φτιαξεις ενα thread ενω θα εχεις το main thread να περιμενει; ΥΓ που χαθηκε ο defacer; να μας δωσει και αυτος τα φωτα του Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2013 από παπι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PCganster Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2013 ευχαριστω πολυ παιδια για την αμεση απαντηση τελικα ηταν πιο ευκολο απο οσο νομιζα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα