LEF13 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Έκανα μια παραγγελία απο το εν λόγω site μέσω πιστωτικής και την επόμενη ημέρα έλαβα ένα email με το παρακάτω: Αγαπητέ κύριεσας ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση αλλά ηπαραγγελία σας θα ακυρωθεί λόγω του ότι είμαστε σε διαδικασία απογραφήςτης αποθήκης μας.Η απογραφή της αποθήκης μας κρίθηκε αναγκαία με τηναλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της επιχείρησής μας.Θα είμαστε πάλιέτοιμοι να σας εξυπηρετήσουμε από τέλος του μήνα και συγκεκριμένα απότην 4/2/2013.Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας ακυρώθηκε.Με εκτίμηση Εννοείτε ότι τα λεφτά ποτέ δεν μπήκαν στην κάρτα, τους στέλνω mail και δεν απαντάει κανείς τους παίρνω τηλ. και δεν το σηκώνει κανείς.Τους απείλησα μέσω mail καμοία απάντηση. Πως μπορώ να κινηθώ μπάς και πάρω πίσω τα λεφτά;;;
Toufas Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Ποσο καιρο μετα κοιταξες για το αν εχουν μπει τα λεφτα?
LEF13 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Ποσο καιρο μετα κοιταξες για το αν εχουν μπει τα λεφτα? 31 Ιανουαρίου έλαβα το email...μέχρι σήμερα που έκανα έλεγχο στις κινήσεις της κάρτας δεν υπήρχε επιστροφή
The_Judas Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Να πας όσο πιο γρήγορα μπορείς στην τράπεζα σου για αμφισβήτηση της συναλλαγής. 2
RottenLungs Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2013 Μην αγχώνεσαι καθόλου (τα έχω περάσει και εγώ και γενικά σου έω να ξέρεις οτι με πιστωτική - prepaid είσαι απόλυτα εξασφαλισμένος). Είναι πολυ πιθανό να φταίει η ίδια η τράπεζα. Κάνε τον κόπο και κάνε καταγγελία στην γενική γραμματία του καταναλωτή (θα επικοινωνήσουν αυτοί με το μαγαζί - αν και αργούν λιγάκι). Παράλληλα πήγαινε στην τράπεχα και κάνε αμφισβήτηση της συναλλαγής. (νομίζω μέχρι και καποιους μήνες μπορείς να την κάνεις οπότε πάλι μην αγχώνεσαι). Απλα αυτά πέρνουν χρόνο, οπότε τράβα απο αύριο να τελειώνεις σιγά σιγά...
LEF13 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Μην αγχώνεσαι καθόλου (τα έχω περάσει και εγώ και γενικά σου έω να ξέρεις οτι με πιστωτική - prepaid είσαι απόλυτα εξασφαλισμένος). Είναι πολυ πιθανό να φταίει η ίδια η τράπεζα. Κάνε τον κόπο και κάνε καταγγελία στην γενική γραμματία του καταναλωτή (θα επικοινωνήσουν αυτοί με το μαγαζί - αν και αργούν λιγάκι). Παράλληλα πήγαινε στην τράπεχα και κάνε αμφισβήτηση της συναλλαγής. (νομίζω μέχρι και καποιους μήνες μπορείς να την κάνεις οπότε πάλι μην αγχώνεσαι). Απλα αυτά πέρνουν χρόνο, οπότε τράβα απο αύριο να τελειώνεις σιγά σιγά... ξέρεις το Mail για την καταγγελία;
RottenLungs Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Όχι δεν το ξερώ αλλα θυμάμαι οτι δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να το βρώ. Googlaρετο, μπές στο site κια θα το βρείς...
LEF13 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2013 μίλησα με την τράπεζα μου και μου είπε να περιμένω λίγες μέρες ακόμα και μετά να κάνω αμφισβήτηση της συναλλαγής.
RottenLungs Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2013 Άμα έχουν περάσει πάνω απο 4 μέρες απο την υποτιθέμενη επιστροφή δεν έχει νόημα. Θα είχαν περαστεί τα λεφτά. Και εφόσον δεν σου απαντάνε σε κλήσεις και e-mail, τι να περιμενεις; Τράβα κάνε το όσο πιο γρήγορα μπορείς γιατι αυτά πέρνουν χρόνο. Καλα και άμα ο άλλος ήταν καμια επιχείρηση μούφα , που σκοπό είχε να εξαπατήσει κόσμο, δεν ξέρω κατα πόσο θα βρείς άκρη, ακόμα και με αμφησβήτιση. Το ξέρεις το μαγαζί (είχες κάνει αγορά στο παρελθόν); Είναι αξιόπιστο; Edit: Απο ότι είδα στο site η τράπεζα με την οποία κάνει δοσοληψίες το μαγαζί είναι η Eurobank. Εμένα η eurobank μου είχε κάνει την μαλακία και τα λεφτά μου ήρθαν μετα απο κανα 2μηνο. Πρέπει να πιέσεις αλλιώς το 2μηνο θα σου φανεί λίγος χρόνος. Το μαγαζί εξ'αρχής σου είχε στείλει τον κωδικό της επιστροφής;;; Πάρε Eurobank και βρες μία άκρη. Εγω τους έπερνα ΚΑΘΕ μέρα τηλέφωνο στο μαγαζί, αυτοί μου έλεγαν μαλακίες (οτι τα έχουν κάνει όλα καλα κτλ), μετά επικοινωνούσα με τις τράπεζες (οι οποίες επικοινωνούσαν και αυτές με τους ίδιους), τους απείλησα και με αμφισβήτηση και με καταγγελία στο internet κτλ, τους έστειλε και η προστασία του καταναλωτή mail με την νομοθεσία και τους απειλούσε οτι θα κινηθεί νομικά κτλ. Γενικά δεν τους άφησα σε χλωρό κλαρί. Ε και στο τέλος τα πήρα τα λεφτά μου.
LEF13 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2013 Όχι δεν μου στείλανε κανένα κωδικό επιστροφής, απο την δικιά μου τράπεζα μου είπαν να περιμένω μέχρι την Παρασκευή και μετά να κάνω την αμφισβήτηση. Πάντως γενικά είναι περίεργη η φάση γιατί αν ήταν να μου τα φάνε δεν θα λέγανε για την eurobank και ότι είναι σε αλλαγή ιδιοκτησίας...απλά μου κάνει και εντύπωση ότι το site δεν έχει τηλ. επικοινωνίας (Το βρήκα απο χρυσό οδηγό και τους πήρα)
RottenLungs Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2013 Το ξέρω οτι η τράπεζα σου στο είπε. Και εμένα έτσι μου είχαν πεί αλλα εμένα είχα καθυστερήσει μία βδομάδα (και όχι 20 μέρες) και εμένα τουλ. απάνταγαν και στα τηλέφωνα και στα e-mail. Πάρε τηλ. και την Eurobank αύριο. Η δικια σου τράπεζα δεν μπορεί να δεί αν ο άλλος έχει ξεκινήσει της διαδικασίες αλλα η Eurobank μπορεί. Δεν μου έχει τύχει να πέσω σε απατεώνες αλλα συνέχεια ακούμε για site που παραγγέλνεις και σου τρώνε τα λεφτά (στο insomnia ειδικά έχουν ενοίξει άπειρα threads)... Ε και εκείνοι με κάποια τράπεζα θα συνεργάζονται. Εγω θα πήγαινα αύριο για την αμφισβήτηση αλλα βέβαια εσύ μπορείς να κάνεις ότι νομίζεις.
LEF13 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2013 Απο την Eurobank δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν χωρίς στοιχεία (έχω μόνο το όνομα της κατάθεσης). Θα πάρω άυριο Εθνική να κάνω την αμφισβήτηση.
RottenLungs Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2013 Δεν νομίζω οτι μπορείς μέσω τηλεφώνου. Τουλάχιστον στην Κύπρου εμένα μου είχαν πεί να πάω απο εκεί αλλα στην Εθνική μπορεί να είναι αλλιώς τα πράγματα.
pantelis21 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2013 Δεν αγοράζουμε ποτέ από eshop χωρίς να τα ελέγξουμε ότι υφίστανται... Αυτό (εκτός αν δε το βρήκα) δεν αναφέρει πουθενά στοιχεία για την έδρα του καταστήματος... Εγώ όποτε ψωνίζω από το διαδίκτυο ελέγχω πάντα να δίνει την διεύθυνση (ΟΚ είσαι eshop ας έχει της αποθήκης ή κάποια διεύθυνση τελοσπάντων) και οπωσδήποτε τηλέφωνο. Και αν μπορώ δίνω την παραγγελία τηλεφωνικά καθώς έτσι συννενοούμαι και καλύτερα για τα του courier... Φυσικά αυτά για ελληνικά eshop. Γιατί τα ξένα δεν τα εμπιστεύομαι παρόλο που είχα μιλήσει παλαιότερα με ένα eshop αγγλικό που ήθελα να παραγγείλω κάτι και ήταν ευγενέστατοι απλά με μπέρδεψαν με τα μεταφορικά και δεν ασχολήθηκα...
LEF13 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2013 Δεν αγοράζουμε ποτέ από eshop χωρίς να τα ελέγξουμε ότι υφίστανται... Αυτό (εκτός αν δε το βρήκα) δεν αναφέρει πουθενά στοιχεία για την έδρα του καταστήματος... Εγώ όποτε ψωνίζω από το διαδίκτυο ελέγχω πάντα να δίνει την διεύθυνση (ΟΚ είσαι eshop ας έχει της αποθήκης ή κάποια διεύθυνση τελοσπάντων) και οπωσδήποτε τηλέφωνο. Και αν μπορώ δίνω την παραγγελία τηλεφωνικά καθώς έτσι συννενοούμαι και καλύτερα για τα του courier... Φυσικά αυτά για ελληνικά eshop. Γιατί τα ξένα δεν τα εμπιστεύομαι παρόλο που είχα μιλήσει παλαιότερα με ένα eshop αγγλικό που ήθελα να παραγγείλω κάτι και ήταν ευγενέστατοι απλά με μπέρδεψαν με τα μεταφορικά και δεν ασχολήθηκα... Έχεις απόλυτο δίκιο ξαφνικά εξαφανίστηκαν η διεύθυνση και το τηλέφωνο. Είχα ξαναψωνήσει χωρίς κανένα πρόβλημα απο το συγκεκριμένο κατάστημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα