Προς το περιεχόμενο
JS v.i.p.

Δεν μου το περνάνε εγγύηση ....

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά καλησπέρα σας.

Πείρα ένα SONY VAIO απο τον Κωτσόβολο πριν από 22 μέρες .... και το laptop έκαψε μητρική.

Ο Κωτσόβολος λέει οτι το έστειλε στην SONY στην Αυστρία (κάπου έξω δεν θυμάμαι καλά) και τελικά λένε οτι έπεσε νερό και δέν μου το περνάνε εγγύηση.

Το laptop δέν έχει το παραμικρό, το είχα 20 μέρες στο τραπέζι του σαλονιού .... ούτε νερό, ούτε φραγμένος ανεμιστίρας, ούτε τίποτα.

Τί μπορώ να κάνω ;  .... πώς μπορώ να το αποδίξω οτι δέν φταίω εγώ ;

Ευχαριστώ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Ναι .... δουλεύει όλοι οι οικογένεια απόγευμα όλοι μαζί ... και επομένως λυπούμε όλοι μαζί.

Και να το έκανε κάποιος άλλος θα το έλεγε .... δεν είμαστε μωρά .... αλίμονο.

 

Το πήγα σε τεχνικό .... το άνοιξε για να το βγάλει φωτογραφίες .... και μου λέει ότι το λάπτοπ δεν έχει ίχνος υγρασίας ... και ότι δεν έχουν πειραχτεί καθόλου οι ταινίες ασφαλείας που σημαίνει οτι στην Sony δέν το άνοιξαν καθόλου.

Βρήκε ένα σκασμένο πυκνοτάκι και ένα άλλο τετράγωνο τσιπάκι .... όλα μικροσκοπικά. (μητρική)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμ ωραια τοτε παρε τις φωτο και απευθυνσου αμεσως στην sony.

Αν και δεν ξέρω αν θα έχεις καμια επίπτωση απο το ανοιγμα του λαπτοπ απο μη εξειδικευμένο τεχνικο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ναι .... δουλεύει όλοι οι οικογένεια απόγευμα όλοι μαζί ... και επομένως λυπούμε όλοι μαζί.
Και να το έκανε κάποιος άλλος θα το έλεγε .... δεν είμαστε μωρά .... αλίμονο.
 
Το πήγα σε τεχνικό .... το άνοιξε για να το βγάλει φωτογραφίες .... και μου λέει ότι το λάπτοπ δεν έχει ίχνος υγρασίας ... και ότι δεν έχουν πειραχτεί καθόλου οι ταινίες ασφαλείας που σημαίνει οτι στην Sony δέν το άνοιξαν καθόλου.
Βρήκε ένα σκασμένο πυκνοτάκι και ένα άλλο τετράγωνο τσιπάκι .... όλα μικροσκοπικά. (μητρική)

 

Το κακό είναι τώρα ότι το πήγες σε τεχνικό...ας ελπίσουμε να μην το καταλάβουν και να μην πείραξε τίποτα που να φαίνεται...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν, έπρεπε να πάρεις κατευθείαν την Sony και να μην εμπλέξεις τον Κωτσόβολο. Θα σου έστελναν κούριερ στο σπίτι να το συσκευάσει και να το πάει σε εκείνους.

Ο Κωτσόβολος σου έδειξε δικαιολογητικά που αποδεικνύουν ότι το laptop σου το είδε το εξειδικευμένο προσωπικό της Sony??

Είναι σίγουρο ότι πήγε στο Βέλγιο το laptop?

 

Πάντως αν χαθεί η εγγύηση, θα φταίει και ο τεχνικός που το πήγες. Διότι όταν είδε, ότι οι ταινίες ασφαλείας δεν ήταν παραβιασμένες, αυτό έπρεπε να βγάλει σε φωτο και να σε ενημερώσει για να επικοινωνήσεις αμέσα με την sony και όχι να το ανοίξει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η sony είναι τραγική σε τέτοια θέματα!!

αν οι ταινίες είναι στην θέση τους ( έχω ανοίξει αρκετά vaio δεν έχω δει ποτέ τέτοιες ταινίες) μην τους πείς πως το άνοιξες!!

επιστράυσε πάντως κάποιο νομικό όργανο!! είναι ΤΡΑΓΙΚΟΙ...κάνε ένα search εδώ,θα βρείς κ άλλους να το λένε κ εμένα σε άλλα νήματα!!

κάποιου του έσπασαν μία θύρα usb για φορτώσουν την επισκευή σ'αυτόν!!

κινήσου νομικά!!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καπάκι έβγαλε μόνο ο άνθρωπος ... δέν πίραξε τίποτα άλλο. 

Είναι εμφανές οτι είναι σκασμένο τραντσιστοράκι.

 

Μου δώσαν ένα χαρτί και έχει Χ στο "Βλάβη απο υγρά"

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγα μη του πουνε τιποτα κι ας το ανοιξε 

 

αν η πρωτη δικαιολογια ηταν οτι πηρε υγρασια (την οποια επρεπε να ζητησει να του τη δωσουν ΓΡΑΠΤΩΣ ) και μετα αποδεικνυε οτι δεν υπαρχει υγρασια , θα τους απειλουσε με μηνυση 

 

το οτι ανοιξε δε λεει κατι , αφου συμφωνα με αυτους ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΥΓΡΑΣΙΑ!

 

το οτι πηγε να το διαπιστωσει και ιδιος ειναι το πλεον φυσιολογικο που θα εκανε καποιος  στη συνεχεια

 

το μονο που πρεπει να αποδειξει ειναι οτι οντως του αρνηθηκαν εγγυηση λογω υγρασια ή εστω οτι το εχουν παρει για να το ελεγξουν (λογικα θα του εδωσαν καποιο χαρτι ) και στη συνεχεια να τους κοψει το κωλο 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καπάκι έβγαλε μόνο ο άνθρωπος ... δέν πίραξε τίποτα άλλο. 

Είναι εμφανές οτι είναι σκασμένο τραντσιστοράκι.

 

Μου δώσαν ένα χαρτί και έχει Χ στο "Βλάβη απο υγρά"

 

Μα έχει το έχει και γραπτώς, το θέμα είναι όμως τι χαρτί είναι αυτό? 

Γράφει Sony, έχει ημερομηνίες, γράφει Κωτσόβολος?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε τοτε δεν εχει προβλημα , μπορει να αρχισει να κοβει κωλους , να τραμπουκιζει , να φωναζει μες στο μαγαζι οτι ειναι κλεφτες κτλ..

(αυτο το τελευταιο αν και καφριλα πιανει σε αρκετες περιπτωσεις.. )

 

βασικα μπορει να κανει ο,τι θελει μεχρι να βρει το δικιο του 

 

και φυσικα μπορει να το ανοιξει αφου "δεν εχει εγγυηση" για να διαπιστωσει τα λεγομενα τους 

 

 

τι θα του πουν; οτι βρηκε μια ιδια μητρικη ενος ιδιου λαπτοπ που δεν εχει υγρασια και την εβαλε μεσα για να τους ζητησει τα ρεστα 

 

και ουτε καν επισκευη, αντικατασταση αμεσα 

 

το ανοιγμενο να το παρουν να το κανουν δισκο 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να τονίσω μια λεπτομέρεια. Η Sony, σε laptops που τελικά από υπαιτιότητα του κατόχου τους, βγαίνουν εκτός εγγύησης, ΧΡΕΩΝΕΙ τα έξοδα, του κουριερ, τα οποία είναι πάνω από 100 ευρώ.

Αποκλείω πως ο Κωτσόβολος σε μια τέτοια περίπτωση, τα πλήρωσε από την τσέπη του, διότι κάποιος πρέπει να τα πληρώσει. Το αναφέρει ξεκάθαρα στους όρους της εγγύησης της η Sony.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Λοιπόν .... μόλις μίλησα με την SONY στο Μαρούσι.

 

Ο Κωτσόβολος δέν ανακατεύεται καθόλου ..... το κάνει αυτό τα τελευταία 3 χρόνια .... παλιά έτρεχαι και αυτός.

 

Η Sony λοιπόν μου λέει ότι .... αφού ο τεχνικός μας έκρινε οτι είναι απο υγρά ... αυτομάτως βγαίνει απο την εγγύηση.

Τα είπαμε λιγάκι ..... άκουσε και κάτι πουστριλίκια το παλικάρι εκεί (δέν μου φταίει σε τίποτα, απλά για να ασχοληθούν μαζί σου πρέπει να τους ξεχέσεις λίγο).

Του είπα οτι τα VAIO καίνε μητρικές σοριδόν .... και οτι θα πάω σε πτυχιούχο ηλεκτρονικό να το ανοίξει και να μου κάνει έκθεση με τα συμπεράσματα του.

Επίδη είναι αγωρασμένο με τιμολόγιο, αυτομάτος γήνεται εργαλείο της δουλειάς μου.... και οτι θα τους πάω δικαστικός και θα ζυτήσω και διαφιγόντα κέρδοι ... κ.λπ .

Εντελός περιλιπτικά.

Τελικά αναμένω τηλέφωνο απο των προϊσταμενό του ....
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τυχερός είσαι, που δεν σου χρέωσαν και τα μεταφορικά δηλαδή. Καλού- κακού, άρχισε να ετοιμάζεις και μια καταγγελία προς την Γενική γραμματεία καταναλωτή. Να δεις μετά για πότε θα συμμορφωθούν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.