qsis Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Τα είπαμε λιγάκι ..... άκουσε και κάτι πουστριλίκια το παλικάρι εκεί (δέν μου φταίει σε τίποτα, απλά για να ασχοληθούν μαζί σου πρέπει να τους ξεχέσεις λίγο). .. δυστυχως αυτο ισχυει γενικα.. δε μπορεις να συνεννοηθεις σα πολιτσμενος ανθρωπος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
salonika91 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 μην το πας σε καμια Sony. Site: http://www.efpolis.gr/el/form-ypovoli-paraponon.html">εδω εισαι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JS v.i.p. Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Να σας ενημερώσω ότι ..... οποιαδήποτε συσκευή ... εάν ανοιχτεί από Μηχανικό Ηλεκτρονικό .... ΔΕΝ χάνετε η εγγύηση. Και άν σας πουν κάτι τέτοιο .... μπορείτε κάλλιστα να τους ξεσκίσετε. Φυσικά θα πρέπει να σου δώσει ο Ηλεκτρονικός έκθεση που να αναφέρει S/N προϊόντος .... ημερομηνίες .... τι έκανε ακριβός .... για ποιό λόγο το έκανε κ.λπ. Το ίδιο ισχύει και για τα σέρβις του αυτοκινήτου μας σε άλλο συνεργείο μι εξουσιοδοτημένο .... αρκεί ο μηχανικός να είναι πτυχιούχος μηχανικός αυτοκινήτων .... και τα ανταλλακτικά να είναι γνήσια. Μίλησα με ηλεκτρονικό .... και μου ζητάει 60 ευρώ .... θα του τα δώσω και πραγματικά θα το χοντρύνω το θέμα. Αρχικά με ένα εξώδικο και την έκθεση του ηλεκτρονικού μαζί. Ανοίξαμε δουλειές με τα κολοVaio ..... έλεος. μην το πας σε καμια Sony. Site: http://www.efpolis.gr/el/form-ypovoli-paraponon.html">εδω εισαι Θα το αναφέρω και εκεί ..... θα βγώ και στα κανάλια αν χρειαστεί .... χαχαχααα Σας ευχαριστώ παιδιά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdfun Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Να σας ενημερώσω ότι ..... οποιαδήποτε συσκευή ... εάν ανοιχτεί από Μηχανικό Ηλεκτρονικό .... ΔΕΝ χάνετε η εγγύηση. Και άν σας πουν κάτι τέτοιο .... μπορείτε κάλλιστα να τους ξεσκίσετε. Φυσικά θα πρέπει να σου δώσει ο Ηλεκτρονικός έκθεση που να αναφέρει S/N προϊόντος .... ημερομηνίες .... τι έκανε ακριβός .... για ποιό λόγο το έκανε κ.λπ. Το ίδιο ισχύει και για τα σέρβις του αυτοκινήτου μας σε άλλο συνεργείο μι εξουσιοδοτημένο .... αρκεί ο μηχανικός να είναι πτυχιούχος μηχανικός αυτοκινήτων .... και τα ανταλλακτικά να είναι γνήσια. Μίλησα με ηλεκτρονικό .... και μου ζητάει 60 ευρώ .... θα του τα δώσω και πραγματικά θα το χοντρύνω το θέμα. Αρχικά με ένα εξώδικο και την έκθεση του ηλεκτρονικού μαζί. Ανοίξαμε δουλειές με τα κολοVaio ..... έλεος. Θα το αναφέρω και εκεί ..... θα βγώ και στα κανάλια αν χρειαστεί .... χαχαχααα Σας ευχαριστώ παιδιά. Λύση θα βρεις κι εκεί νομίζω: http://www.alphatv.gr/Microsites/Annita-SOS/Participation.aspx Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos_alfa Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 εγω θα ειχα κανει ηδη καταγγελεια στο www.synigoroskatanaloti.gr και μετα θα τους απειλουσα και εννοειται οτι θα πηγαινα στον κωτσοβολο αυτος οφειλει να το λυσει το θεμα οχι η sony αντε μετα ναι εμπιστευτης το support360 που εχει ο κωτσοβολος ελεος!!!! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα