Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά!Σαν φοιτητής και γω έφτασα στο 5ο έτος του τμήματος Στατιστικής και ενώ με όσο έπρεπε διάβασμα τον τελευταίο χρόνο έφτασα στο σημείο να τελειώνω σιγά σιγά.Η αλήθεια είναι πως μπορεί να πέρασα τα μαθήματα χωρίς πολύ κόπο επειδή στις παραδόσεις τα καταλάβαινα τα περισσότερα όμως στην εξεταστική έκανα ένα πρόχειρο διάβασμα για να πάω να δώσω και όπως καταλαβαίνετε ο ΜΟ είναι χαμηλός αρκετά.Έχω απογοητευτεί λίγο μήπως επειδή δεν ήμουν τόσο βαθμοθηρικός αλλά περισσότερο του ουσιαστικού διαβάσματος ο βαθμός πτυχίου(<6) αποτελεί κάτι καταστροφικό για το μέλλον;;;

Η αλήθεια είναι πως όσο μπορώ σε προσωπικό επίπεδο κάθομαι και διαβάζω και ειδικά στις εργασίες που αποδίδω πολύ καλύτερα από ότι στις εξετάσεις

 

Ο βαθμος σου <6  που εχεις από το πανεπιστημιο σου σιγουρα δεν επηρεαζει αρνητικα το μελλον σου. Αν αποφασισεις να κανεις αιτηση για Μαστερ υπαρχουν 3 παραγοντες που λαμβανουν υπ’οψη τους:

 

1. Το GMAT/GRE βαθμο (αν το πανεπιστημιο το ζηταει). Συνηθως αν εχεις βαθμο 600+, το πανεπιστημιο δε θα δωσει ιδιαιτερη σημασια στο <6 βαθμο του πανεπιστημιου σου.

 

2. Συστατικη επιστολη

 

3. Ο βαθμος του πανεπιστημιου

 

Αλλα να θυμασαι ότι τα περισσοτερα πανεπιστημια εινα ιδιωτικα,που σημαινει ότι θελουν να βγαλουν χρηματα από τους φοιτητες. Οποτε αν ενας φοιτητης μπορει να πληρωσει τα διδακτρα και παρει στο GMAT 600+, πιστεψε με, θα κανουν ότι μπορουν για να σε δεχτουν για να βαλουν χερι στη τσεπη σου.

 

 

 

  • Like 1
  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

To 600 στον κόσμο και ΓΤΠ ακούγετι κάπως όταν (από όσο θυμάμαι) το Καποδηστριακό είναι κάπου 501-550.

 

Τα νουμερα που εβαλα ειναι εντελως ενδεικτικα.

 

 

 

.....

 

Αλλα να θυμασαι ότι τα περισσοτερα πανεπιστημια εινα ιδιωτικα,που σημαινει ότι θελουν να βγαλουν χρηματα από τους φοιτητες. Οποτε αν ενας φοιτητης μπορει να πληρωσει τα διδακτρα και παρει στο GMAT 600+, πιστεψε με, θα κανουν ότι μπορουν για να σε δεχτουν για να βαλουν χερι στη τσεπη σου.

 

 

 

Kαι ναι,και οχι. Τα πανεπιστημια θελουν να βγαλουν λεφτα αλλα θελουν και να διατηρησουν ενα υψηλο επιπεδο.Δεν θα παρουν τον καθε ασχετο που εχει λεφτα αμα κρινουν οτι δεν μπορει να ανταποκριθει στις απαιτησεις των μαθηματων.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα νουμερα που εβαλα ειναι εντελως ενδεικτικα.

 

 

 

Kαι ναι,και οχι. Τα πανεπιστημια θελουν να βγαλουν λεφτα αλλα θελουν και να διατηρησουν ενα υψηλο επιπεδο.Δεν θα παρουν τον καθε ασχετο που εχει λεφτα αμα κρινουν οτι δεν μπορει να ανταποκριθει στις απαιτησεις των μαθηματων.

 

re-examination fees?

Επεξ/σία από viper2005
Δημοσ.

Φιλε μου ξερω τι ειναι τα re-examination fees. Tα ??? εχουν να κανουν με το γεγονος οτι δεν γινεται να πιστευεις οτι σοβαρα πανεπιστημια θα παρουν  τον καθε σκραπα για να τα παρουν απο τα re-examination fees.Για πααααααρα πολλους λογους.

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά!Σαν φοιτητής και γω έφτασα στο 5ο έτος του τμήματος Στατιστικής και ενώ με όσο έπρεπε διάβασμα τον τελευταίο χρόνο έφτασα στο σημείο να τελειώνω σιγά σιγά.Η αλήθεια είναι πως μπορεί να πέρασα τα μαθήματα χωρίς πολύ κόπο επειδή στις παραδόσεις τα καταλάβαινα τα περισσότερα όμως στην εξεταστική έκανα ένα πρόχειρο διάβασμα για να πάω να δώσω και όπως καταλαβαίνετε ο ΜΟ είναι χαμηλός αρκετά.Έχω απογοητευτεί λίγο μήπως επειδή δεν ήμουν τόσο βαθμοθηρικός αλλά περισσότερο του ουσιαστικού διαβάσματος ο βαθμός πτυχίου(<6) αποτελεί κάτι καταστροφικό για το μέλλον;;;

Η αλήθεια είναι πως όσο μπορώ σε προσωπικό επίπεδο κάθομαι και διαβάζω και ειδικά στις εργασίες που αποδίδω πολύ καλύτερα από ότι στις εξετάσεις

 

Φίλε μου εξαρτάται το τι θες να κάνεις στη ζωή σου.

Αν σε ενδιαφέρουν μεταπτυχιακά μετράει  περισσότερο απ ότι μπορεί να μετρήσει σε επαγγελματική αποκατάσταση. Υπάρχουν απαιτητικοί εργοδότες, υπάρχουν και άλλοι που ούτε ξέρουν τι σπούδασαν οι εργαζόμενοι τους...

 

Γενικά μη σκας. αν όντως είσαι καλός και το αποδείξεις δεν θα χεις πρόβλημα ούτε θα σε απορρίψουν γι αυτό...

 

Επίσης πολύ θετικό το ότι τέλειωσες στα 5 χρόνια.

 

Τώρα για τα "σαίνια" που σε κριτικάρουν και "δεν θα χεις μούτρα να κυκλοφορείς με πτυχίο 5,5".... αγνοοούν το γεγονός ότι πολλοί απόφοιτοι με πτυχία 7 και 8 κάνανε 10 χρόνια να τελειώσουνε. Αυτοί έχουν ανοιχτές παντού όλες τις πόρτες ετσι;;

 

Αυτό το λέει κάποιος που έχει βαθμό ή κάποιος που δεν έχει;

 

 

Γιατί

όσοι δεν έχουν λένε ότι δεν τα κοιτάει κανείς ενώ όσοι έχουν το

δείχνουν ως skill τους και μερικές, εάν όχι αρκετές, φορές τους ωφελεί. 

 

Οπότε, εάν το έχεις σαφώς και θα το κοιτάξει κανείς. Εάν δεν το έχεις, δεν μπορεί να το κοιτάξει. 

 

Σήμερα στη δουλειά θέλουν να είσαι καλός σε συγκεκριμμένα πράγματα, πολύ συχνά

σε άκυρα πράγματα με το αντικείμενο των σπουδών σου. Το αν είχες πτυχίο 9 αν δεν μπορείς να το υποστηρίξεις δεν λέει απολύτως τπτ... Ακριβώς τα ίδια αν έχεις πτυχίο 5,5... Αν δεν είναι καλός σε αυτό που θέλουν θα φάς πόδι.

 

Βέβαια το βασικο ερώτημα είναι ποιον από τους δύο να επιλέξουμε... Εξαρτάται και πάλι... Δε σημαίνει αυτός με το 9 ότι έχει σίγουρη τη θέση σε σχέση με τον άλλο που έχει 5,5. 

 

Τώρα το τι νομίζουν αυτοί οι δύο για τους εαυτούς τους πραγματικά δεν νοιάζει κανέναν...

  • Like 1
Δημοσ.

Για το ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ που είχα διαβάσει την αξιολόγηση με κάποια στατιστικά μέσου όρου τμημάτων και χρόνου αποφοίτησης φαινόταν η τάση αυτοί που έχουν καλό μέσο όρο να τελειώνουν και πιο νωρίς ( συνήθως βιάζονται για να κάνουν και Master , δε θα κάτσουν 100 χρόνια σε μία σχολή ).

 

Από κει και πέρα το πώς θα εξεταστεί ο μέσος όρος του από εργοδότες κ.λ.π. εξαρτάται από την κατανομή του τμήματος , τη δυσκολία του αντικειμένου, το γενικό προφίλ κ.λ.π.

 

Υ.Γ. Και εγώ στους αιωνίους ανήκω στατιστικά ( έκανα μεγάλα διαλλείμματα από τις σπουδές, κοινώς ήμουν part-time φοιτήτρια ), κάθε άλλο πάρα πρότυπο φοιτήτριας υπήρξα. Τι να κάνουμε , υπάρχουν φοιτητές που μπορούν να σπουδάζουν full time έχοντας οικονομική υποστήριξη και να βγάζουν και καλούς βαθμούς και στην ώρα τους, οι υπόλοιποι λόγω αντικειμενικών δυσκολιών ή στο βαθμό τα χαλάσαμε ή στο χρόνο αποφοίτησης, δε χρειάζεται να το κάνουμε και θέμα, δεν επηρεάζεται και όλη η ζωή μας από ένα χαρτί...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

7 πτυχίο δεν είναι "βαθμός" (μία χαρά είναι... ένα αξιοπρεπέστατο "Λίαν Καλώς".. εάν είναι και αυτό δεν είναι απλό "Καλά"). Εάν είχες πάνω από 8 ή πάνω από 8,65 τότε θα είχε μία βαρύτητα η άποψή σου περί "αχρείαστων" βαθμών.

 

καμία σχέση. παίζει ρόλο η σχολή και οι καθηγητές.δεν είναι όλες οι σχολές προσβιβάσιμες για 8άρια και ούτε όλοι οι καθηγητές βάζουν καλούς βαθμούς ΑΣΧΕΤΑ με το τι γράφεις. όποιος έχει ζησει ανάλογο ξέρει πολύ καλά τι σημαίνει αυτό.βαρύτητα η άποψή μου δεν έχει καθόλου μιας και δεν είμαι εργοδότης. αυτοί έχουν την βαρύτητα. και πράττουν όπως είπα, ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. για εξωτερικό δεν γνωρίζω, δεν λέω.

Επεξ/σία από PsyGreg
Δημοσ.

καμία σχέση. παίζει ρόλο η σχολή και οι καθηγητές.δεν είναι όλες οι σχολές προσβιβάσιμες για 8άρια και ούτε όλοι οι καθηγητές βάζουν καλούς βαθμούς ΑΣΧΕΤΑ με το τι γράφεις. όποιος έχει ζησει ανάλογο ξέρει πολύ καλά τι σημαίνει αυτό.βαρύτητα η άποψή μου δεν έχει καθόλου μιας και δεν είμαι εργοδότης. αυτοί έχουν την βαρύτητα. και πράττουν όπως είπα, ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. για εξωτερικό δεν γνωρίζει, δεν λέω.

 

Oι εργοδότες που θα ασχοληθούν με το βαθμό ( όσο ασχοληθούν δηλαδή ) μία χαρά θα ξέρουν αν η σχολή είναι δύσκολη ή όχι, νομίζω το θέμα μας είναι το μεταπτυχιακό και δη το μεταπτυχιακό σε πανεπιστήμια αυστηρών προδιαγραφών. Πάντως τις θέσεις Ελλάδα συνήθως καταλαμβάνουν βυσματούχοι με διάφορα χαρτιά ( βλέπω και πολύ Deree να παίζει ...).

 

Παρεπιμπτόντως υπάρχει ένα φοιτητικό φροντιστήριο απέναντι από το ΠΑ.ΠΕΙ που κάνει πόσα μαθήματα για το συγκεκριμένο τμήμα , οπότε μην παίρνουμε όρκο και για το πώς κάποιοι πήραν βαθμούς ( προσωπικά αν ήμουν εργοδότης θα διατηρούσα σοβαρές επιφυλάξεις επ'αυτού ). Είχα πάει στο συγκεκριμένο για να κάνω ένα 2ωρο σε ένα μάθημα λογιστικής που χρειαζόμουν ( έμαθα ότι και από ΤΕΙ λαός πήγαινε στα μαθήματα λογιστικής και έκανε κανονικά φροντιστήριο και έπεσα από τα σύννεφα ) αλλά για το συγκεκριμένο τμήμα είχαν τμήματα κανονικά.

 

Επίσης αυτό το τμήμα είχε σχετικά μέτρια βάση εισαγωγής , εγώ με το 16 το 2004 την έπιανα τη σχολή ( ήμουν ανάμεσα σε αυτή και στο ΤΕΙ και δε με ενδιέφερε καθόλου μα καθόλου το αντικείμενο οπότε έκανα τη safe επιλογή ).

Δημοσ.

Oι εργοδότες που θα ασχοληθούν με το βαθμό ( όσο ασχοληθούν δηλαδή ) μία χαρά θα ξέρουν αν η σχολή είναι δύσκολη ή όχι, νομίζω το θέμα μας είναι το μεταπτυχιακό και δη το μεταπτυχιακό σε πανεπιστήμια αυστηρών προδιαγραφών. Πάντως τις θέσεις Ελλάδα συνήθως καταλαμβάνουν βυσματούχοι με διάφορα χαρτιά ( βλέπω και πολύ Deree να παίζει ...).

 

θα έλεγα τώρα τι και κατά πόσο ξέρουν αλλά άστο... γιατί πέρα από τις κλασσικές σχολές (μαθηματικές στατιστικές  φυσικές κλπ κλπ) που δεν αλλάζουν στυλ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ) , λίγοι γνωρίζουν στο σύνολο τι σχολές υπάρχουν στην χώρα (εννοείτε στον τομέα που απασχολούν την επιχείρησή τους). αλλά και οι ίδιες οι σχολές αλλάζουν νοοτροπία μετά από κάποια χρόνια, αλλάζοντας έτσι τα standards κι αλλάζοντας έτσι και την βαθμολογία. άρα κι εδώ υπάρχει ανάλογο "κενό".

φυσικά μιλάμε για Ελλάδα, και μάλιστα για την Ελλάδα του μνημονίου, όχι κάτι ουτοπικό ούτε ως προς τι γίνεται στο εξωτερικό.

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η πρώτη βασική διαφορά των Φοιτητών μεταξύ τους, είναι στο ποιός είναι κατάλληλος για Πτυχίο, και ποιός δεν είναι. Ποιός παίρνει, και ποιός δεν παίρνει. Εάν λοιπόν υπάρχει Πτυχιούχος με Γ.Μ.Ο. 5, σημαίνει οτι ακόμα και αυτός έχει κάτι παραπάνω απο άλλον, που δεν συγκέντρωσε ούτε το βασικό 5.

 

Η λεπτομερέστερη Αξιολόγηση, εξαρτάται απο τη συγκεκριμένη Σχολή, απο την Ειδικότητα, και φυσικά απο τον Καθηγητή. Άλλοι βάζουν εύκολα καλό Βαθμό, άλλοι βάζουν μόνο 5 και 6, και πρέπει να δουν τον... Υπεράνθρωπο, και τον "άψογο" -κατά τη γνώμη τους- που να... ταιριάζουν μέχρι και ιδεολογικά, για να βάλουν παραπάνω.

 

Η εικόνα που προκύπτει απο την Βαθμολογία, δεν είναι απόλυτα αντικειμενική. Ο ίδιος άνθρωπος, σε άλλη Σχολή της ίδιας Ειδικότητας, μπορεί να είχε καλύτερη ή χειρότερη απόδοση. Ή, αν Σπούδαζε σε άλλη ηλικία. Άλλη συγκέντρωση έχεις κοντά στα 20, και άλλη απο τα 26-27 και μετά.

 

Είναι ευτύχημα το οτι δεν υπάρχουν παντού πολύ επιθετικοί Καθηγητές που κατακρίνουν και απογοητεύουν απο τα πρώτα λάθη ή τις πρώτες αδράνειες, επηρεάζοντας αρνητικά τους ανθρώπους που τους βρήκαν αρχικά ορισμένες ατυχίες. Ουσιαστικά τους εξαναγκάζουν να αποδίδουν λιγότερο για πάντα και σε άλλους Καθηγητές, αφού έχουν κάνει το περιβάλλον δυσάρεστο. Οι δυνατότητές τους όμως, είναι άλλες.

 

Επί πλέον, μετά την Αποφοίτηση ο οποιοσδήποτε μπορεί να ξαναδιαβάσει τα Βιβλία και τις Σημειώσεις με τους δικούς του ρυθμούς και χωρίς πίεση. Και να αποκτήσει πείρα. Έτσι, είναι δυνατόν να είναι πολύ καλύτερος αργότερα, απο αυτό που λένε οι Βαθμοί. Μην το ξεχνάμε και αυτό.

 

Όσοι τα έχουν συνειδητοποιήσει αυτά, θέλουν μόνο Πτυχιούχους. Δεν βλέπουν Βαθμούς, ή και να δουν δεν μετράνε πολύ. Γιατι η απόδοση και το αποτέλεσμα επηρεάζεται απο πολλά.

 

Άλλο ένα θέμα είναι οτι μπορεί "στα μισά" μαθήματα να είσαι του 6,5, και στα υπόλοιπα να είσαι του 7 του 8 του 9 και του 10. Ένας Μ.Ο. 7, που όμως περιέχει και Βαθμούς 9 και 10, δηλώνει εντελώς άλλες δυνατότητες απο έναν Μ.Ο. 7 που δεν έχει Άριστα σε κανένα μάθημα. Όμως, η εικόνα του Πτυχίου είναι η ίδια με του άλλου που έχει σε όλα τα μαθήματα 7.

Επεξ/σία από paliginis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...