Προς το περιεχόμενο

Αζωτο αντι αερας στα λαστιχα


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πηγα χθες να αλλαξω τα ενος χρονου λαστιχα μπρος πισω και ειδα μια "διαφημιση" για αυτο

 

Μου ειπαν οτι δεν χανει σαν τον αερα και θελει ελεγχο καθε  6 μηνες

Επισης πιο καλη οδικη συμπεριφορα και λιγοτερη καταναλωση καυσιμου

 

Εχει καποιος εμπειρια ?

 

Βουλκανιζατερ με αζωτο  υπαρχουν πολλα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κοστος ειναι 20 ευρω και μετα καθε 6μηνο δωρεαν ελεγχος και συμπληρωση αν χρειαστει μου ειπαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτος του οτι "δεν χανει",υποτιθεται οτι εχει μηδαμινες διαφορες στις πιεσεις απο τις μεταβολες τις θερμοκρασιας.Δηλαδη πχ το καλοκαιρι συνηθως βαζουμε λιγο χαμηλοτερη πιεση,διοτι με την θερμοκρασια της ασφαλτου ο αερας διαστελλεται και ανεβαινει η πιεση.Στα πολλα κρυα παλι,βαζουμε ελαχιστα υψηλοτερη διοτι η πιεση πεφτει.

 

Με το αζωτο υποτιθεται αυτες οι διαφορες ειναι μηδενικες,οποτε δεν παει να εχει εξω 40 βαθμους,θα εχεις οση πιεση εχεις βαλει.Ετσι εχω ακουσει.Δεν ξερω εαν ισχυει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα + του αέρα

• Τον βρίσκεις εύκολα

• Δεν τον πληρώνεις

• Καλύτερος σε συμβατικές συνθήκες κίνησης

 

Τα + του αζώτου

• Διατηρεί την πίεση σταθερή αρκετό χρόνο. Δε διαφοροποιείται η θερμοκρασία του (ζεστά και κρύα ελαστικά).

• Καλύτερη συμπεριφορά σε γρήγορους ρυθμούς

 

Συμπέρασμα

Το άζωτο είναι μια καλή επιλογή για εκείνους που διαθέτουν σπορ κατηγορίας αυτοκίνητο και επισκέπτονται συχνά κάποιες πίστες. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλάζει προς το καλύτερο όσον αφορά στο κράτημα (μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης), ωστόσο αυτό το καθιστά ελαφρώς πιο απόλυτο στο όριο. Επιπλέον, μετριάζεται ελαφρώς η απορροφητικότητα της ανάρτησης και οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές. Καλό είναι ο οδηγός να συνηθίσει τη χρήση του αζώτου στα ελαστικά του και να επιλέξει εκείνος, αν τελικά θα συνεχίσει να το χρησιμοποιεί ή αν θα το χρησιμοποιεί περιστασιακά, αφού η αντικατάστασή του και πάλι με αέρα είναι εύκολη διαδικασία.

http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/35477.asp

 

Είτε φουσκωμένα με αέρα είτε με άζωτο, ο κανονικός έλεγχος της πίεσης των ελαστικών παραμένει κρίσιμος και απαραίτητος. Η χρήση αζώτου από μόνη της δεν αντικαθιστά τον κανονικό έλεγχο πίεσης των ελαστικών.

http://www.continental-tires.gr/www/tires_gr_gr/themes/tyretips/lexicon/nitrogen-gr.html

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτος του οτι "δεν χανει",υποτιθεται οτι εχει μηδαμινες διαφορες στις πιεσεις απο τις μεταβολες τις θερμοκρασιας.Δηλαδη πχ το καλοκαιρι συνηθως βαζουμε λιγο χαμηλοτερη πιεση,διοτι με την θερμοκρασια της ασφαλτου ο αερας διαστελλεται και ανεβαινει η πιεση.Στα πολλα κρυα παλι,βαζουμε ελαχιστα υψηλοτερη διοτι η πιεση πεφτει.

 

Με το αζωτο υποτιθεται αυτες οι διαφορες ειναι μηδενικες,οποτε δεν παει να εχει εξω 40 βαθμους,θα εχεις οση πιεση εχεις βαλει.Ετσι εχω ακουσει.Δεν ξερω εαν ισχυει.

αυτο ακριβως ειναι και τιποτα αλλο

 

χανει σε πολυ μικροτερη ταχυτητα απο τον απλο αερα,και δεν μεταβαλλεται σχεδον καθολου ο ογκος του σε σχεση με την μεταβολη θερμοκρασιας

επισης δεν εχει υγρασια αρα δε σκουριαζει τυχον μεταλλα μεσα.

οσο για την οικονομια καυσιμου ειναι να του κανεις μηνυση για βλακεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά χρόνια βάζω άζωτο στα λάστιχα του αμαξιού μου. Όντως διαπίστωσα ότι για 1+χρόνο δεν χρειάστηκε να προσθέσω καθόλου.  Νομίζω ότι το μόνο που προσφέρει είναι αυτό. Δεν διαστέλεται ούτε συστέλεται στις διαφορές θερμοκρασίας. όσο για καλύτερη ευστάθεια και οικονομία είναι τρίχες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά χρόνια βάζω άζωτο στα λάστιχα του αμαξιού μου. Όντως διαπίστωσα ότι για 1+χρόνο δεν χρειάστηκε να προσθέσω καθόλου.  Νομίζω ότι το μόνο που προσφέρει είναι αυτό. Δεν διαστέλεται ούτε συστέλεται στις διαφορές θερμοκρασίας. όσο για καλύτερη ευστάθεια και οικονομία είναι τρίχες.

 

Ακριβώς αυτό κι από δική μου εμπειρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω άλλη απορία... ο ατμοσφαιρικός αέρας είναι κατά 80% άζωτο. Άρα λοιπόν, όταν βάλω 50 lt αέρα στα λάστιχά μου, έχω βάλει περίπου 40 lt άζωτο. Με τον καιρό που το ελαστικό θα χάσει πίεση, αυτό που θα "φεύγει" από μέσα θα είναι... το οξυγόνο, μιας και είπαμε ότι το άζωτο... δεν.

 

Και έστω ότι χάνω 10 lt (καθαρό οξυγόνο, ε...) μετά από καιρό. Πάω λοιπόν και συμπληρώνω τα 10 lt αέρα, από τα οποία... τα 8 lt είναι άζωτο! Hehe. Τώρα πλέον, μέσα στο λάστιχό μου έχω 48 lt άζωτο και 2 lt οξυγόνο!

 

Εάν μετά από καιρό χάσω και αυτά τα 2 lt οξυγόνο (είπαμε, το άζωτο δε χάνεται) και ξανασυμπληρώσω αέρα, θα έχω... 49,6 lt άζωτο και 0,4 lt οξυγόνο! Nice.

 

Και δεδομένου ότι πάντα συμπληρώνουμε αέρα και ποτέ δεν αδειάζουμε τελείως το λάστιχο για να το ξαναγεμίσουμε, αν ισχύουν όλα αυτά περί του αζώτου, μάλλον έχουμε ήδη 99% άζωτο μέσα στα λάστιχά μας...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω άλλη απορία... ο ατμοσφαιρικός αέρας είναι κατά 80% άζωτο. Άρα λοιπόν, όταν βάλω 50 lt αέρα στα λάστιχά μου, έχω βάλει περίπου 40 lt άζωτο. Με τον καιρό που το ελαστικό θα χάσει πίεση, αυτό που θα "φεύγει" από μέσα θα είναι... το οξυγόνο, μιας και είπαμε ότι το άζωτο... δεν.

 

Και έστω ότι χάνω 10 lt (καθαρό οξυγόνο, ε...) μετά από καιρό. Πάω λοιπόν και συμπληρώνω τα 10 lt αέρα, από τα οποία... τα 8 lt είναι άζωτο! Hehe. Τώρα πλέον, μέσα στο λάστιχό μου έχω 48 lt άζωτο και 2 lt οξυγόνο!

 

Εάν μετά από καιρό χάσω και αυτά τα 2 lt οξυγόνο (είπαμε, το άζωτο δε χάνεται) και ξανασυμπληρώσω αέρα, θα έχω... 49,6 lt άζωτο και 0,4 lt οξυγόνο! Nice.

 

Και δεδομένου ότι πάντα συμπληρώνουμε αέρα και ποτέ δεν αδειάζουμε τελείως το λάστιχο για να το ξαναγεμίσουμε, αν ισχύουν όλα αυτά περί του αζώτου, μάλλον έχουμε ήδη 99% άζωτο μέσα στα λάστιχά μας...

 

Το άζωτο στον αέρα δεν υφίσταται χώρια από τα άλλα αέρια. Άρα όταν χάνει αέρα το λάστιχο, χάνει και άζωτο και οξυγόνο και οτιδήποτε άλλο περιέχει ο αέρας.

Έχω την εντύπωση ότι ο συλλογισμός σου είνα λάθος.

Το καθαρό άζωτο, ως αδρανές αέριο δεν επηρεάζεται από τις μεταβολές της θερμοκρασίας , γι' αυτό και δεν διαφεύγει τόσο εύκολα από τα λάστιχα όπως ο αέρας. Τώρα αν ισχύει ότι το άζωτο είναι για γρήγορα αυτοκίνητα και γρήγορη οδήγηση, για να το χρησιμοποιούν στην F1 μάλλον ισχύει, αλλά για τον καθημερινό οδηγό είναι αδιάφορο. Απλώς δεν έχεις τον μπελά να ελέγχεις κάθε τόσο την πίεση στα ελαστικά και να συμπληρώνεις αέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το άζωτο στον αέρα δεν υφίσταται χώρια από τα άλλα αέρια. Άρα όταν χάνει αέρα το λάστιχο, χάνει και άζωτο και οξυγόνο και οτιδήποτε άλλο περιέχει ο αέρας.

Σωστός.

Απλώς δεν έχεις τον μπελά να ελέγχεις κάθε τόσο την πίεση στα ελαστικά και να συμπληρώνεις αέρα.

Εδώ οι εταιρείες ελαστικών διαφωνούν μαζί σου... δες το κείμενο που παρέθεσα στο post #6 από την continental, δες και αυτό που λέει η michelin:

Ακόμη και αν τα ελαστικά περιέχουν άζωτο, οι πιέσεις και η γενική κατάσταση του ελαστικού πρέπει να ελέγχονται τακτικά.

πηγή: http://www.michelin.gr/tyres/learn-share/care-guide/guide-for-tyre-pressure

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...