Προς το περιεχόμενο

Επανεγκατατσταση εσωτ.σκληρου(μανισιου)σε λαπτοπ?


petran66

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πως μπορω να μαι σιγουρος?Το προβλημα ειναι οτι το προγραμμα δεν ανταποκρινεται-κολαει...ισως γιατι δεν ειναι γνησιο...

 

Το θέμα έγκειται σε αυτό που είπε ο Ελφ. "Το να μην είναι γνήσιο" είναι λάθος αντίληψη, τα προγράμματα σπασμένα ή "γνήσια" τα ίδια είναι, η μόνη διαφορά που υπάρχει είναι ότι "ξεκλειδώνονται" δυνατότητές τους (όταν τα "σπας"). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Toshiba...Ειναι οπως εχω πει,ο μανισιος(Qosmio F750-12E)...

 

Πήγαινε στο Hard disk Sentinel και δες ποιο μοντέλο γράφει...αν δεν ξέρεις πόσταρε φωτο...την αρχική εικονα...

Αν και τα toshiba συνήθως έχουν hitachi...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aλοιμονο...εχει εγγυηση!!!Το θεμα ειναι οτι τους πηρα τηλ.και μου ειπαν οτι μαζι με το πανε ελα,θελει 7-10 μερες...Τους ρωτησα αν μπορω να τους στειλω μονο το σκληρο και μου ειπαν οχι.Οκ,κατανοητο.Αλλα δε ξερω τι να κανω.Σκεφτομαι οτι αφου εχω τον ssd,να μη μπω στη διαδικασια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασε να τσεκάρεις τον δίσκο στο site της εταιρίας του με βάση το μοντέλο του (γκούγκλαρε για warranty toshiba να βρεις τη σχετικήσ ελίδα) μήπως και έχεις δικαίωμα να τους τον στείλεις (γύρω στο 10άρικο έξοδα). Γενικά όσοι δίσκοι μπαίνουν σε λάπτοπ χάνουν την "ατομική" τους εγγύηση, αλλά τσέκαρέ το...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aλοιμονο...εχει εγγυηση!!!Το θεμα ειναι οτι τους πηρα τηλ.και μου ειπαν οτι μαζι με το πανε ελα,θελει 7-10 μερες...Τους ρωτησα αν μπορω να τους στειλω μονο το σκληρο και μου ειπαν οχι.Οκ,κατανοητο.Αλλα δε ξερω τι να κανω.Σκεφτομαι οτι αφου εχω τον ssd,να μη μπω στη διαδικασια...

 

Εγώ θα σου έλεγα να τον στείλεις...τουλάχιστον πριν τελειώσει η εγγύηση...ειναι μεγαλος δισκος και κοστιζει...θες ενα 50αρι τουλαχιστον για να παρεις εναν ιδιο ας πουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το λάπτοπ είναι πάντως το μοναδικό του μηχάνημα, καλώς ή κακώς πρέπει όντως να το καλοσκεφτεί πριν το στείλει, αν το χρειάζεται για "σοβαρή δουλειά" - πόσο μάλλον όταν είθισται να κάνουν πολύ περισσότερο από "μια βδομάδα" τα ελληνικά σέρβις για να σου επιστρέψουν κάτι... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασε να τσεκάρεις τον δίσκο στο site της εταιρίας του με βάση το μοντέλο του (γκούγκλαρε για warranty toshiba να βρεις τη σχετικήσ ελίδα) μήπως και έχεις δικαίωμα να τους τον στείλεις (γύρω στο 10άρικο έξοδα). Γενικά όσοι δίσκοι μπαίνουν σε λάπτοπ χάνουν την "ατομική" τους εγγύηση, αλλά τσέκαρέ το...

Θα δοκιμασω...ευχαριστω :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...