Προς το περιεχόμενο
Καρχαρίαςςς

Χασιμο λιπους

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας ειμαι 19,5 ετων και θελω να χασω λιπος... Εχω υψος 1,90 και ζυγιζω 100κιλα

Το θεμα μου ειναι πως τελευταια εμαθα πως εχω ενα προβλημμα στην σπονδυλικη μου στηλη και πρεπει να χασω γρηγορα βαρος, και το κυριοτερο σημειο που θελω να εξαφανισω το λιπος ειναι η κοιλια... Μια κοπελα μου ειπε πως πηγε σε διαιτολογο αλλα η τιμη ηταν διαστημικη για το προγραμμα και δεν μου περσσευουν τοσα λεφτα οποτε ειπα να ποσταρω εδω... Καε αοψη δεκτη χωρις προτασεις χημικων διαιτων

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τρεξιμο τρεξιμο και τρεξιμο...

ξεκινα με 20λεπτο στο 65 % των δυνατοτητων σου και ανεβαζε καθε φορα οσο μπορεις το χρονο προπονησης , επισης ,  προσπαθησε να βγαλεις τα κακα λιπη απο τη διατροφη σου.

νορμαλ γευματα (πχ ψητο κοτοπουλο , λαχανικα , γαλακτοκομικα) και φρουτα.

 

η βελτιστη επιλογη ειναι γυμανστηριο και ενας διαιτολογος.

 

αλλιως πολυ και κριτικο διαβασμα στο ιντερνετ

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περπάτημα, αρκετό νεράκι, σεξ (και βία :P), όσο το δυνατόν λιγότερα ετοιματζίδικα, περισσότερη "πρασινάδα", ισορροποιμένη κατανάλωση φαγητού (δηλαδή όχι τρώμε το μεσημέρι τον άμπακα και τέλος, ισόποσες μερίδες μεσημέρι-βράδυ και το πρωί κλασσικά κάτι στυλ χυμού κ.λπ) όσο το δυνατόν λιγότερη καθιστική ζωή, νωρίς για ύπνο (με κύκλο 8 ωρών αν είναι εφικτό), να μην τρως και μετά από λίγο να κοιμάσαι καπάκι γιατί έτσι συσσωρεύεται το λίπος.

 

επίσης όχι στα τηγανητά-τηγανητά λάδια κ.λπ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατι που μου πεασε απο το μυαλο... Να κοψω το φαι για μια εβδομαδα δηλαδη να φτασω σε στυλ ανορεξιας και μετα να αρχισω να τρωω σιγα σιγα, παιζει η θα παω αδιαβαστος

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τρεξιμο τρεξιμο και τρεξιμο...

ξεκινα με 20λεπτο στο 65 % των δυνατοτητων σου και ανεβαζε καθε φορα οσο μπορεις το χρονο προπονησης , επισης ,  προσπαθησε να βγαλεις τα κακα λιπη απο τη διατροφη σου.

νορμαλ γευματα (πχ ψητο κοτοπουλο , λαχανικα , γαλακτοκομικα) και φρουτα.

 

η βελτιστη επιλογη ειναι γυμανστηριο και ενας διαιτολογος.

 

αλλιως πολυ και κριτικο διαβασμα στο ιντερνετ

http://authoritynutrition.com/11-biggest-lies-of-mainstream-nutrition/

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καρχαρία, σκέψου ότι έχεις έναν μπεκρή. και πίνει πίνει συνέχεια.του κόβεις ΜΑΧΑΙΡΙ το ποτό για 1 βδομάδα. πως νομίζεις θα συμπεριφερθεί?

 

απάντηση = κοκομπλόκο

 

άρα όχι σε αυτήν την επιλογή :P



 

ο κάθε οργανισμός είναι ξεχωριστός, αλλά σίγουρα υπάρχουν κάποιοι γενικοί κανόνες. η συμβουλή διατροφολόγου είναι η καλύτερη, αλλά μερικά από αυτά που λέμε πάνω κάτω ισχύουν. συγκεκριμένα βέβαια θέλει ατομικό ψάξιμο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην κόψεις το φαγητό. Αυτό δεν γίνεται!!!

Μερικές συμβουλές, επειδή έπρεπε να χάσω και εγώ κιλά. Άρχισε να πίνεις πολύ νερό. Πάρα πολύ και ας μην διψάς. Βάλε πρόγραμμα να τρως 5 γεύματα σε συγκεκριμένες ώρες καθημερινά (πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό, απογευματινό και βραδινό). Το πρωινό και το μεσημεριανό θα είναι τα μεγαλύτερα σου γεύματα για να σε κρατάνε), κόψε τα αναψυκτικά, τα τηγανιτά και τα ετοιματζίδικα εννοείται. Φρούτα τρώγε όσο μπορείς και να γυμνάζεσαι 3-5 φορές την εβδομάδα. Τρέξιμο/ περπάτημα σίγουρα. Τώρα για τα βάρη αν έχεις τη δυνατότητα να κάνεις καλώς, αλλά τα αερόβια κάνουν την πιο πολύ δουλειά.

 

Διατροφή συγκεκριμένη δεν μπορώ να σου δώσω, διότι δεν είμαι και ειδικός. Εγώ ακολούθησα διατροφή, αλλά δεν είναι και τίποτα σπουδαίο. Έτρωγα κανονικές μερίδες  σε συγκεκριμένες ώρες, απ΄όλα τα φαγητά. Η αρχή είναι η δύσκολη. Αυτά, καλή συνέχεια στον "αγώνα" σου. :)

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ειναι να παθω κοκομπλοκο απο το να ποναω σαν π@ρθενα την πρωτη της φορα ολη την ωρα στα ποδια, καλυτερα 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά το να χάσεις πολλα κίλα άμεσα χωρίς χημική δίαιτα είναι δύσκολο αν όχι αδύνατο. Κι εγω δεν είμαι φαν των χημικων διαίτων. Μπορείς να κάνεις απλά πράγματα εκτός από την αερόβια γυμναστική (βαδην, τζοκινγκ, ποδήλατο, κολύμπι) κόψε άμεσα τα γλυκά και τη ζάχαρη, τα τηγανητά, τα πολλά λίπη, τα ποτά και τους πολλούς (κακούς) υδατάνθρακες όπως άσπρο ψωμί, μακαρόνια, ρυζι.

Μην περιμένεις θεαματικά αποτελέσματα αλλά σε κάνα τρίμηνο θα είσαι στυλάκι.

Να θυμάσαι αυτά τα πράγματα θέλουν θέληση και υπομονή.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοψε τα ακυρα.αν θες να χασεις βαρος και να το χασεις μια και καλη θελει πειθαρχεία και προγραμμα.το να λες να μην φας για μια βδομαδα ε θα χασεις κατι αλλα μετα θα τα παρεις διπλα.ξεκινα σιγα σιγα.λιγότερες ποσότητες,γυμναστικουλες,καλυτερες τροφες.δεν χρειαζεσαι ακριβούς διαιτολογους.απλα θεληση και google.

 

υγ.η χορτοφαγία καθε μεσημερι εχει πιασει για εμενα εχω χασει 3,5 κιλα. :mrgreen:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΠΟΛΥ ΝΕΡΟ και μια ώρα περπάτημα την μέρα. Βάλε ακουστικά και περπάτα. Τέρμα τα γλυκά και τα αναψυκτικά-αλκοόλ-χυμοί. Εύκολο? Άντε καλή αρχή. Σε ένα μήνα έχεις χάσει 5 κιλά για πλάκα και χωρίς στέρηση. Τα 5 κιλά θα είναι μόνο λίπος.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπομονή, υπομονή, υπομονή και περπάτημα, χαλαρό τρέξιμο, κομμένα αναψυκτικά, burger, σουβλάκια κλπ

 

Μη διανοηθείς να κόψεις το φαγητό, θα γίνεις 110 κιλά σε 2 βδομάδες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το -μαχαιρι- θα πρεπει να κοπει (σορρυ για το λογοπαιγνιο) απο ολους που θελουν να αλλαξουν κατι ειδικα σε οτι εχει σχεση με την υγεια. Ολα θα πρεπει να γινονται σιγα σιγα και συστηματικα. Το να κοψεις μαχαιρι κατι ειναι πιθανοτερο να κανεις μεγαλυτερη ζημια στον εαυτο σου μακροπροθεσμα. Δεν σε πηραν τα χρονια, ξεκινα απο τωρα για κατι καλυτερο με την βοηθεια καποιου ειδικου και μην προτρεχεις με βιαστικες διαιτες, κοψιμο φαγητου και αλλα τετοια τραγικα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ να πω ότι το 90% του κόσμου που θέλει να χάσει βάρος/ λίπος αρκεί να ακολουθήσει δύο απλούς κανόνες: α) τρώγε λιγότερο και β) ασκήσου περισσότερο. Τα υπόλοιπα, λιπαρά, υδατάνθρακες, μεταβολισμοί, basal metabolic rate, μερίδες, θερμίδες, κι όλα αυτά τα ΣΚΑΤΑ είναι άχρηστα.

 

Με το παραπάνω δε θέλω να μειώσω όσα αναφέρω. Η διατροφή είναι μεγάλο θέμα. Θέλω απλά να πω ότι όλη αυτή η «μελέτη» για κάτι τόσο απλό, είναι ΑΧΡΗΣΤΗ. Σα να πάρεις τρακτέρ για να σκάψεις τον 2×3 κήπο σου. Overkilly overkill.

 

Φυσικά υπάρχουν και περιπτώσεις που το χάσιμος βάρους/ λίπους πρέπει να μελετηθεί, αλλά αυτές είναι λίγες.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε όπως είπαν τα παιδιά κόβεις σαβούρες από χτες, αρχίσεις να βάζεις σιγά σιγά και σταδιακά όποια μορφή άσκησης έχεις την δυνατότητα και αρχίζεις να μειώνεις αυτά που έτρωγες. 

 

Τέλος αν κόψεις το φαί για μία βδομάδα δεν πρόκειται να χάσεις τίποτα γιατί το σώμα μπαίνει σε κατάσταση άμυνας και κρατάει τα πάντα. Α και φυσικά έχεις σίγουρες 1-2 λιποθυμίες την ημέρα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.