Προς το περιεχόμενο

Πρόσληψη στο Πλαίσιο


dinak

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μεσα στη δουλεια τους ειναι να αποκρυπτουν οτιδηποτε μπορει να ξυνισει στον υποψηφιο πελατη με σκοπο να μην τον χασουν. Δηλαδη, αν πηγαινες πχ στην on telecoms οταν ηταν στα τελευταια της, προφανως δε θα σου ελεγε κανενας πωλητης της οτι η εταιρεια παει για φουντο. Τουναντιον θα σου μιλαγε για τις πολυ καλες της υπηρεσιες, τα πακετα, τις χρεωσεις (αποκρυπτοντας κι εκει οτι μπορει να αποκρυψει) κλπ. Απο κει και περα υπαρχει αυτο που λεγεται ερευνα αγορας και ειναι δουλεια του πελατη κι οχι του πωλητη. Δηλαδη, πας υποψιασμενος, κανεις ερωτησεις εσυ ο ιδιος για αυτα που πιθανον να θελουν να σου αποκρυψουν, κανεις και τη δικη σου ερευνα (δοξα τω θεο, ζουμε στην εποχη της πληροφοριας) κι απο κει και περα κρινεις.

Μην προσπαθείς να δικαιολογήσεις τους κακούς πωλητές (διότι υπάρχουν και λίγοι καλοί).

Ο τρόπος που «κάνουν την δουλειά τους» είναι πολλές φορές και παράνομος, πέρα από ανήθικος.

 

Εννοείται ότι κάνουμε έρευνα αγοράς, αλλιώς θα πέφταμε θύματα του κάθε απατεώνα.

 

Εγώ μιλώ για το επόμενο στάδιο (μετά την έρευνα αγοράς) και το οποίο είναι η πλήρης αδιαφορία και καμία συνδιαλλαγή με πωλητές. Το μόνο που κάνουν (πέρα από το να παραπληροφορούν φυσικά) είναι να ανεβάζουν το κόστος λειτουργίας του μαγαζιού και άρα των προϊόντων.

Αυτός είναι και ο λόγος που θα εκλείψουν ως επάγγελμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tech freak να σου κανει διαφημιση καποιο σοβαρο μαγαρι που να ασχολειται λιγο παραπανω με αυτα που πουλαει στον τομεα της τεχνολογιας οχι οπως τα περισσοτερα ΕΛληνικα μαγαζια που αν ρωτησεις κατι τον πωλητη σε κοιταζει με στραβο ματι???

 

Πιο πολυ σε καταστηματα video παιχνιδιων(αυτα τα λιγα που εχουν μεινει)θα αρμοζε η παραπανω διαφημιση. Στις γνωστες αλυσιδες μονο γελια προκαλει απο το ποσο σχεση εχει με την πραγματικοτητα.

 

Δεν κατηγορω φυσικα τους υπαλληλους του μαγαζιου που δουλευουν κατω απο ασχημες συνθηκες και αρκετη πιεση οι περισσοτεροι και αρα ειναι λογικο να μην εχουν ορεξη/ασχολουνται αλλα δυστηχως αυτη ειναι η πραγματικοτητα γενικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θες ασχετοσύνη υπαλλήλων, πας φουλ για Kωτσόβολο!

 

Η υπεύθυνη στις TV δεν ξέρει τι είναι η θύρα USB και σε κοιτά σαν UFO όταν της λες να δοκιμάσεις δικό σου αρχείο με στικάκι… (το στικάκι το κοιτά σαν να είναι κάνα υπόθετο...)

 

Ποιος φταίει όμως; Η υπάλληλος ή ο πανίβλακας προϊστάμενος, που απλά πήρε την υπάλληλο από τα πλυντήρια και την έβαλε στις ΤV;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θες ασχετοσύνη υπαλλήλων, πας φουλ για Kωτσόβολο!

 

Η υπεύθυνη στις TV δεν ξέρει τι είναι η θύρα USB και σε κοιτά σαν UFO όταν της λες να δοκιμάσεις δικό σου αρχείο με στικάκι… (το στικάκι το κοιτά σαν να είναι κάνα υπόθετο...)

 

Ποιος φταίει όμως; Η υπάλληλος ή ο πανίβλακας προϊστάμενος, που απλά πήρε την υπάλληλο από τα πλυντήρια και την έβαλε στις ΤV;

φιλε μου δεν εχεις παει Media Markt για αυτο το λες :-D  Χτες πηγα στο καταστημα της Συγγρου για να παρω εναν πολυκοφτη λαχανικων και με διπλαρωνει το μπανικο το γκομενακι να πουληση. Κοιτουσα εναν πολυκοφτη της Phillips και ρωταω ο ανθρωπος ποσους τροπους κοψιματος εχει;;; Και το βουρλο πιανει να δει το κουτι απο εναν κοφτη Moulinex...μου ανεβηκε το αιμα στο κεφαλι (οχι το κατω, το πανω) :mad:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας βαζουν προσφορες τα media markt και Κωτσοβολος και ας εχουν ζωα πωλητες. Το Πλαισιο εκτως των αλλων ειναι και πανακριβο σε οτιδηποτε δεν ειναι turbo x.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά πάντως δεν έχω απαίτηση να ξέρουν οι πωλητές λεπτομέρειες για όλα τα προϊόντα που πουλάνε (όπως πχ αυτό που αναφέρθηκε για τους τρόπους κοψίματος). Και πρακτικά δηλαδή δεν μπορείς να μάθεις τα πάντα για τόσες συσκευές

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά πάντως δεν έχω απαίτηση να ξέρουν οι πωλητές λεπτομέρειες για όλα τα προϊόντα που πουλάνε (όπως πχ αυτό που αναφέρθηκε για τους τρόπους κοψίματος). Και πρακτικά δηλαδή δεν μπορείς να μάθεις τα πάντα για τόσες συσκευές

 

Τους τροπους κοψίματος δεν τους αναγραφει η συσκευασια απεξω? Πιανεις το κουτι και του το διαβαζεις απλα κατι που θα μπορουσε να κάνει κάποιος και από μονος του βεβαια.

 

Καμια φορα παω σουπερ μαρκετ με τη μανα μου και είναι έτοιμη να τσιριξει ότι δεν ξεχωριζει ποιο ταμπελάκι στα ραφια αντιστοιχει σε ποιο προιον.... βεβαια θα πρεπει να είναι ευανάγνωστα διοτι ο πελατης δεν εχει καμια ορεξη να παιδευεται αλλα της κανω μη σκάς πάρε το προιον δες το barcode και κοιτα σε πιο ταμπελάκι αντιστοιχει .. δες τα τελευταια 3 ψηφια του κωδικου. Και τελος ουτε να φωνάξεις πωλητη ουτε τπτ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά πάντως δεν έχω απαίτηση να ξέρουν οι πωλητές λεπτομέρειες για όλα τα προϊόντα που πουλάνε (όπως πχ αυτό που αναφέρθηκε για τους τρόπους κοψίματος). Και πρακτικά δηλαδή δεν μπορείς να μάθεις τα πάντα για τόσες συσκευές

Τι εχεις απαιτηση να γνωριζουν και να κανουν οι πωλητες του Πλαισιου εκτως απο το να σε πολιορκουν με τα TurboX προιοντα? :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εχεις απαιτηση να γνωριζουν και να κανουν οι πωλητες του Πλαισιου εκτως απο το να σε πολιορκουν με τα TurboX προιοντα? :)

Γενικά για τους πωλητές σε τέτοιου είδους μαγαζιά μιλούσα και ότι μου φαίνεται φυσιολογικό να μην γνωρίζουν τα πάντα για τα εκατοντάδες προϊόντα που έχουν (που αλλάζουν και συχνά!). Συγκεκριμένα για το πλαίσιο, επειδή δεν έχουμε στην περιοχή μου, έχω πάει 2-3 φορές όλες κι όλες και δεν είχα κάποιο θέμα με τους πωλητές. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Γενικά για τους πωλητές σε τέτοιου είδους μαγαζιά μιλούσα και ότι μου φαίνεται φυσιολογικό να μην γνωρίζουν τα πάντα για τα εκατοντάδες προϊόντα που έχουν (που αλλάζουν και συχνά!). Συγκεκριμένα για το πλαίσιο, επειδή δεν έχουμε στην περιοχή μου, έχω πάει 2-3 φορές όλες κι όλες και δεν είχα κάποιο θέμα με τους πωλητές. :)

 

Είναι αυτονόητο ότι υπάρχει απαίτηση από τους πωλητές να γνωρίζουν τον τομέα ευθύνη τους ή αν ερωτηθούν κάτι πολύ εξειδικευμένο να μπορούν να αναζητήσουν επιτόπου την πληροφορία για να τη δώσουν. Αυτός που έχει χρεωθεί τον τομέα των κινητών θα πρέπει να μπορεί να απαντήσει άμεσα (ή να ψάξει την πληροφορία άμεσα) αν το Χ κινητό βγαίνει σε μαύρο χρώμα, ποιά έκδοση Android φοράει ή τι SAR έχει, με τον ίδιο τρόπο που ο άλλος που έχει χρεωθεί τον τομέα των ηλεκτρικών συσκευών θα μπορεί να μου πει τι διαφορά έχουν τα 2000 από τα 2400 Watt στις ηλεκτρικές σκούπες ή σε πόσες στροφές/βαθμούς πλένει το Ψ πλυντήριο ρούχων.

 

Αν η γνώση αναλίσκεται επιτηδευμένα στο «μπορώ να σας βοηθήσω με κάτι;» και στο «το τάδε turbo-x laptop είναι τέλειο γιατί φοράει ΤΕΤΡΑΠΥΡΗΝΟ!!!11 επεξεργαστή!», τότε μιλάμε για μεθοδευμένη εξαπάτηση του αγοραστικού κοινού (όταν αυτό είναι σε άγνοια γύρω από αυτό που θέλει να αγοράσει) από το μέρος των πωλητών. Προφανώς, αυτό είναι «πολιτική» του καταστήματος και δεν φέρουν αποκλειστική ευθύνη τα παιδιά που δουλεύουν εκεί.

 

Και εν τοιαύτη περιπτώσει ποτέ μου δεν το κατάλαβα αυτό, γιατί αυτός που πουλάει καζανάκια ή κλιματιστικά να είναι σε θέση (και να έχει την υποχρέωση) να μου πουλήσει με ειλικρίνεια βάσει των αναγκών μου, αλλά όταν κάποιος εργάζεται σε πιο hardcore τεχνολογικό τομέα να του δίνουμε απαλλαγή γιατί «είναι πολύπλοκα μαραφέτια οι mobos» ή γιατί «είναι πολλά τα προϊόντα που αλλάζουν συχνά!».

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω συνήθως οταν πάω να αγοράσω κάτι ξέρω τι θα ειναι αυτο που θα αγοράσω οποτε δεν έχω και υπερβολικές απαιτησεις απο τους πωλητές. Τις προαλλες ηθελα ένα λάπτοπ πηγα απο εκει εκανα μια ερωτηση για ενσωματωμένες κάρτες γραφικών βασικά δεν ηθελα η καρτα γραφικων να ειναι ενσωματωμένη στην MOBO.Μου εξηγησαν οτι κάτι τέτοιο δεν παιζει και οτι ολες ειναι ... δεν εκατσα να το ψάξω περισσοτερο απλα πληρωσα + 80 ευρω για επεκταση της εγγυησης του μηχανηματος για 2 έτη ακομα + 2 που έχει απο την μαμά του οποτε γθια 4 χρονια θα έχουν την ευθυνη αν χαλάσει και δεν φταιω εγω να μου το φτιάξουν τσάμπα και τέλος.Εμενα αυτο με ενδιαφέρει παιρνω ένα λαπτοπ για 4-5 χρονια δεν θέλω να έχω τρεξιματα και βρες τεχνικο να στο φτιάξει και μλκιες τέτοιες.

 

Στην Media Markt έγινε φυσικα διοτι το πλαισιο έχει φαει Χ απο τοτε που έγινε το θέμα με το λαπτοπ που τους πηγα και δεν το ειδαν και μου ελεγαν πως δεν έχει τιποτα και οτι το ειδαν και μετά απο μερικές μέρες καηκε η κάρτα γραφικών οταν τους το πηγα έκανε ηδη χιονάκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά πάντως δεν έχω απαίτηση να ξέρουν οι πωλητές λεπτομέρειες για όλα τα προϊόντα που πουλάνε (όπως πχ αυτό που αναφέρθηκε για τους τρόπους κοψίματος). Και πρακτικά δηλαδή δεν μπορείς να μάθεις τα πάντα για τόσες συσκευές

Σαφώς και δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε να γνωρίζει όλες τις λεπτομέρειες για τα χιλιάδες προϊόντα που μπορεί να κυκλοφορούν στην αγορά, αλλά πρέπει να ξέρει τουλάχιστον να δώσει κάποιες πληροφορίες για τα προϊόντα που βρίσκονται στα ράφια του καταστήματος, εξάλλου για αυτό είναι εκεί, για να τα πουλήσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Σαφώς και δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε να γνωρίζει όλες τις λεπτομέρειες για τα χιλιάδες προϊόντα που μπορεί να κυκλοφορούν στην αγορά, αλλά πρέπει να ξέρει τουλάχιστον να δώσει κάποιες πληροφορίες για τα προϊόντα που βρίσκονται στα ράφια του καταστήματος, εξάλλου για αυτό είναι εκεί, για να τα πουλήσει.

 

Ποιά «χιλιάδες προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά»; Το κάθε κατάστημα είναι χωρισμένο σε τομείς. Άλλος στα παιχνίδια, άλλος στις τηλεοράσεις κλπ.

 

Για παράδειγμα υπάρχουν άτομα εξειδικευμένα στα κινητά. Αυτή τη στιγμή το Πλαίσιο έχει 22 κινητά απλής χρήσης και 147 smartphones. Είναι τόσο δύσκολο να κάνουν εκπαίδευση μια στο τόσο για να ενημερώνουν τους εκάστοτε πωλητές για 160 συσκευές (ή έστω να τους ενημερώνουν πως να βρίσκουν τις πληροφορίες που θέλει ο πελάτης); Θέλει πτυχίο πυρηνικής φυσικής; Δύο φορές, πάντως, που είχα ρωτήσει για SAR συσκευής και τις δύο φορές με κοίταζαν σαν εξωγήινο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...