Προς το περιεχόμενο

Seagate SV35 Series 2TB 34.44euro


waterbear

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και εγώ πάντως το infoworld το θεωρώ απο τα πιο αξιόπιστα. Και με καλό after-sales service.

 

Τώρα, να το έκαναν επίτηδες για να μαζέψουν στοιχεία μου φαίνεται τραγικό και λίγο άτοπο γιατί ξέρουν ότι θα πάρουν αρνητική βαθμολογία στο skroutz και αυτό ιδίως τα μικρά μαγαζιά τα καίει πάρα πολύ και το ψάχνουν, αφού είναι ο μόνος τρόπος να προβληθούν. Όπως και να έχει όμως δικο τους το λάθος και κάτι πρέπει να κάνουν γι αυτό.

 

 

Δλδ η διευθέτηση με επαγγελματισμό θα ήταν να στείλουν τους 70 δίσκους που παρήγγειλε ο κάθε τρόμπας για να τους μοσχοπουλήσει μετά στις αγγελίες? Έχουμε ~700 δίσκους, από 100Ε μέσα στον καθένα μας κάνει ~70000Ε. Οπότε προτείνεις ότι ένα συνοικιακό κατάστημα για να διευθετήσει το λάθος με επαγγελματισμό έπρεπε να μπει μέσα ένα αστρονομικό ποσό? Και επίσης είναι δυνατόν να συγκρίνουμε το AMAZON με ένα συνοικιακό μαγαζί στο Γαλάτσι??? Το Amazon και να κάνει λάθος τιμολόγηση στον 500άρη 840pro με 10Ε, και να στείλει 1000 θα μπει μέσα ~200 χιλιάδες Ευρώ , το οποίο μπροστά στα 61 ΔΙΣ του τζίρου της είναι τσίχλες. Και παρόλα αυτά δε το κάνει.

 

Αυτό που θα μπορούσαν να κάνουν είναι σε όσους παρήγγειλαν ένα το πολύ τρεις δίσκους να τους έδιναν μια έκπτωση 30-50% για δίσκο. Εκεί θα μπουν μέσα για το λάθος τους αλλά δε θα κλείσουν. Τώρα για αυτούς που ήθελαν 70 δίσκους....

 

Εντωμεταξύ αυτοί είναι διπλά τρόμπες. Γιατί ακόμα και στην απίθανη περίπτωση να ισχυαν αυτές οι τιμές, το πολύ να είχαν 30-40 κομμάτια. Οπότε και πάλι ένας θα τους έπαιρνε και πάλι θα κράζανε όλοι οι άλλοι για απάτη.

 

 

Προσωπικά έκανα 2 παραγγελίες. Στην αρχή παράγγειλα τον 2αρη,αλλά όταν είδα τον 4αρη (που τον χρειάζομαι πιό πολύ) παράγγειλα και αυτόν. Φυσικά και δεν περίμενα να υλοποιηθούν οι παραγγελίες μου, αλλά θα μπορούσε από την πλευρά του καταστήματος να υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση-ευελιξία. πχ θα μπορούσε τον 4αρη να τον προσφέρει στα 130 ευρώ (30% πάνω από την αρχική-λάθος τιμή) 30-40% κάτω από την σωστή. Σε αυτή την περίπτωση την "χασούρα" τη μοιράζονται και οι δύο αλλά υπάρχει ικανοποίηση του πελάτη (ακόμα και στα 140 θα τον αγόραζα)  αλλά και το περί δικαίου αίσθημα. Αλλά στο Ελλάντα η χασούρα είναι μόνο για τους πελάτες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 183
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

τελικά μου έριξαν και μένα άκυρο..ΑΛΛΑ

λόγο της μεγάλης παραγγελιάς που έκανα όμως μου κάναν μια αντιπρόταση για έκπτωση στο παρακάτω προϊόν στα 56€

http://www.info-world.gr/pegasus/products01/show00.php?code=54239&pcode=SHOW_PROD54239

 

 

τι λέτε αξίζει ο συγκεκριμένος ή είναι ξεστοκάρισμα καιτετοια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικά μου έριξαν και μένα άκυρο..ΑΛΛΑ

λόγο της μεγάλης παραγγελιάς που έκανα όμως μου κάναν μια αντιπρόταση για έκπτωση στο παρακάτω προϊόν στα 56€

http://www.info-world.gr/pegasus/products01/show00.php?code=54239&pcode=SHOW_PROD54239

 

 

τι λέτε αξίζει ο συγκεκριμένος ή είναι ξεστοκάρισμα καιτετοια;

 

Τον ειχα παρει σε προσφορα πριν 2 μηνες απο eshop, 70 ή 80 ευρω(?) Νομιζω 70.

Τελοσπαντων, προς το παρων ειμαι πολυ ικανοποιημενος. Δεν τον εχω βγαλει και καθολου πανω απο το pc. Βεβαια με 2 μηνες χρηση τι μπορεις να πεις :P

Ομως για ενα 50 ευρω ειναι Ο,ΤΙ καλυτερο κατα την γνωμη μου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τιμη που σου δινουν ειναι πολυ καλη, μην το σκεφτεσαι, και εγω ψαχνω κατι σε καλη τιμη αυτες τις μερες αλλα δεν εχω συναντησει τιποτα σε αυτη την τιμη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα άνοιξες όμως "τους ασκούς του Αιόλου" καθώς όλοι οι άλλοι έφαγαν άκυρο". Εκτός και αν είσαι γνωστός πελάτης και γι αυτό και αυτή η συμπεριφορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ όλα καλά... Θέλω απλά να ρωτήσω όλοι αυτοί που παράγγειλαν δίσκο με 30 € μέση αξίας 130 € (γνωρίζοντας σίγουρα ότι πρόκειται για λάθος του καταστήματος) και προσπαθώντας απλά να κάνουν σαματά χωρίς ουσιαστικό λόγο, δεν έχουν κάνει ποτέ λάθος αυτοί στην δουλειά τους ή στη ζωή τους και αν έχουν κάνει έστω και μία φορά σε κάτι από όλα αυτά , αναρωτιέμαι έπεσαν όλοι οι άλλοι πάνω τους να τους φάνε με καταγγελίες, κλοτσιές , μπουνιές κλπ? ... Αν όχι εύχομαι στο επόμενο λάθοςνα πέσουν όλοι πάνω τους να τους φάνε...

 

Αυτά τα ολίγα όχι δεν είμαι κατάστημα...δεν έχω σχέση με κατάστημα...βαρέθηκα να βλέπω όλη αυτή την ηλίθια νοοτροπία κάποιων ανθρώπων... Εξαιτίας τους είμαστε σήμερα εδώ και εξαιτίας τους θα παραμείνουμε για τα πολλά επόμενα χρόνια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α. 

 

Οκ όλα καλά... Θέλω απλά να ρωτήσω όλοι αυτοί που παράγγειλαν δίσκο με 30 € μέση αξίας 130 € (γνωρίζοντας σίγουρα ότι πρόκειται για λάθος του καταστήματος) και προσπαθώντας απλά να κάνουν σαματά χωρίς ουσιαστικό λόγο, δεν έχουν κάνει ποτέ λάθος αυτοί στην δουλειά τους ή στη ζωή τους και αν έχουν κάνει έστω και μία φορά σε κάτι από όλα αυτά , αναρωτιέμαι έπεσαν όλοι οι άλλοι πάνω τους να τους φάνε με καταγγελίες, κλοτσιές , μπουνιές κλπ? ... Αν όχι εύχομαι στο επόμενο λάθοςνα πέσουν όλοι πάνω τους να τους φάνε...

 

Αυτά τα ολίγα όχι δεν είμαι κατάστημα...δεν έχω σχέση με κατάστημα...βαρέθηκα να βλέπω όλη αυτή την ηλίθια νοοτροπία κάποιων ανθρώπων... Εξαιτίας τους είμαστε σήμερα εδώ και εξαιτίας τους θα παραμείνουμε για τα πολλά επόμενα χρόνια. 

 

 

 

Ακριβώς το αντίθετο απο αυτό που νομίζεις.

Αν ΟΛΟΙ πληρώναμε τα λάθη μας, θα τα λιγοστέυαμε ή/και δε θα τα κάναμε (τουλάχιστον τα ίδια).

 

Επειδή συγχωρούμε και ξεχνάμε έχουμε φτάσει εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείτε απλά να βάλετε αρνητικές. Δεν υπάρχει λόγος να τους κάνετε καταγγελία καθώς γνωρίζατε από την αρχή πως πρόκειται για λάθος και δεν θα παραλαμβάνατε ποτέ.

 

Από το συγκεκριμένο κατάστημα έχω κάνει μόνο μια αγορά και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη περί απατεωνιάς ή μη αλλά νομίζω πως κάποιοι γίνονται απλά γραφικοί.

 

Επίσης από τη στιγμή που στους όρους χρήσης τους οποίους αποδεχόμαστε εφόσον αγοράζουμε από το κατάστημα, αναγράφει πως σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή οφείλουμε πριν την παραγγελία να το διασταυρώσουμε με το κατάστημα είμαστε φάουλ εμείς. 

Αν δεν μας αρέσουν οι όροι χρήσης τότε απλά δεν αγοράζουμε από το κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α.

 

 

 

 

Ακριβώς το αντίθετο απο αυτό που νομίζεις.

Αν ΟΛΟΙ πληρώναμε τα λάθη μας, θα τα λιγοστέυαμε ή/και δε θα τα κάναμε (τουλάχιστον τα ίδια).

 

Επειδή συγχωρούμε και ξεχνάμε έχουμε φτάσει εδώ.

Συμφωνώ.... Ξαναλέω όμως

το κατάστημα ζητάει συγνώμη για ένα λάθος που στην τελική όλοι ήξεραν ότι ήταν

λάθος πριν παραγγείλουν. Ένα λάθος που εμφανίστηκε για όσους το είδαν Κυριακή

πρωί (αργία) και μέχρι την επόμενη μέρα που το πήραν χαμπάρι (επίσης αργία) και

προφανώς έτρεξαν να το διορθώσουν, είχε γίνει trendστα forumsβάλτε παραγγελίες αβέρτα

έκαναν λάθος τιμή. 14 σελίδες είναι το threadστο Insomniaκαι άλλες τόσες ίσως στο

thelab. Λέω μήπως λοιπόν όσο

μεμπτό είναι το λάθος του καταστήματος άλλο τόσο μεμπτό είναι ότι διαβάζοντας

εδώ μέσα κάποιοι για το λάθος έτρεξαν ή να το εκμεταλλευτούν ή να κάνουν απλά ανούσιο

σαματά περί απατεώνων κλπ.

 

 

Όλα τα άλλα είναι μπαρούφες....

Αν το κατάστημα έλεγε ένα σορό ηλίθιες δικαιολογίες για να το μαζέψει θα

συμφωνούσα ότι θα έπρεπε να το πληρώσει ακριβά... Στο συγνώμη λάθος παιδιά...

οκ πάρτε του το κεφάλι... Και όχι πάρτου το κεφάλι για παραδειγματισμό ζήτημα

αν το κάνει ένας αυτό... Πάρτου το κεφάλι μήπως και για να μην του το πάρεις

σου δώσει κάτι... Απλά να έχεις στο μυαλό σου ότι την επόμενη φορά που

εσύ ή εγώ θα κάνουμε ένα λάθος και κάποιος θα το εντοπίσει και θα το γράψει σε

ένα forum θα είμαστε τα επόμενα κεφάλια που θα κοπούν γιατί πολλή πιθανόν δεν

θα μπορούμε να τους δώσουμε κάτι για να μην το κάνουν.

 

ΑΑΑΑ και πολύ σημαντικό.... εκτός από το κεφάλι μέχρι να μας το

πάρουν, θα μας έχουν πει , απατεώνες, λωποδύτες, δολοπλόκους, κλέφτες, λαμόγια

και χίλια μύρια άλλα έτσι επειδή κάποιος γουστάρει και εκμεταλλεύτηκε σκοπίμως

ένα λάθος μας ή επειδή σκοπίμως εντοπίζοντας το λάθος αντί να μας ρωτήσει πχ

έκανα όλο αυτό το σαματά για να κερδίσει 5 euro σε κάτι επόμενο για να

σταματήσει να φωνάζει... καταπληκτικά...

 

Επαναλαμβανόμενο λάθος ισχύει ότι παύει να είναι λάθος, αλλά μεμονωμένο

λάθος δεν μπορεί αμέσως να θεωρείται δόλος κάποια στιγμή ας το μάθουμε και

αυτό...

 

 

Μου θυμίζει τους αγανακτισμένους …. Μουντζώνουμε και σταυρώνουμε

τους άλλους μόνο… εμείς είμαστε αλάνθαστοι , δεν έχουμε κάνει ποτέ τίποτε στραβό…

για όλα φταίνε όλοι οι άλλοι πάντα εκτός από εμάς που είναι λαμόγια και μας εκμεταλλεύονται.

Όλα τα e-shopπου είναι κλέφτες και

βγάζουν προσφορές για να μας παίρνουν τα στοιχεία και να τα βάζουν στην βάση τους

επειδή είναι άδεια και πρέπει να γεμίσει για να λένε ότι έχουν πελάτες που απλά

δεν αγοράζουν…. Αυτά είναι μερικά από αυτά που έχουν ειπωθεί κατά καιρούς σε

αντίστοιχες περιπτώσεις εδώ μέσα… Βουρ στο πατσά λοιπόν αγοράστε μόνο τις λάθος

προσφορές.. καταγγείλτε να τους κλείσουμε όλους…. Όλοι μαζί μπορούμε….

 

Αυτά... με τις υγείες μας.. Άντε και του χρόνου....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...