Προς το περιεχόμενο

service dell και πρασινα αλογα


ip man

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το μόνο φάουλ τους είναι που δε σε ενημέρωσαν για την καθυστέρηση του τεχνικού. Τα άλλα που λες είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε, πραγματικά. Εν τέλει το άλλαξες ως DOA απ' ότι κατάλαβα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

irahara την καταγγελια σε συλλόγους προστασιας καταναλωτων ξεχνα την, ακομα σαπιζει το sonyericsson στο σερβις δεν εχουν τεχνικο τμημα για να διασταυρωσουν αν οντως η βλαβη προερχεται απο τη συσκευη η αν την προκαλεσε ο καταναλωτης, με αποτελεσμα να  τους απαντανε οτι γουσταρουν π χ ηταν βρεγμενο η του επεσε κατω,  δεν μπορουν να τους κανουν τιποτα.



παιδια  νομιζω  οτι το DOA δεν εχει σχεση απο την στιγμη που υπαρχει κανονικη εγγυηση, πρεπει να ισχυει για για προιοντα με πολυ περιορισμενη εγγυηση η και καθολου αν δεν κανω λαθος.



Το μόνο φάουλ τους είναι που δε σε ενημέρωσαν για την καθυστέρηση του τεχνικού. Τα άλλα που λες είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε, πραγματικά. Εν τέλει το άλλαξες ως DOA απ' ότι κατάλαβα;

 

Κατι δεν καταλαβες μαλλον η δεν διαβασες προσεκτικα ολα τα ποστ εφοσον σε ενδιαφερει το θεμα, και απλα μου πετας ενα

Τα άλλα που λες είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε φιλε μαλλον δεν θελεις να καταλαβεις.DOA ισχυει στην περιπτωση που μεσα σε 7 εργασιμες μερες απο την ημερα αγορας του προιοντος σου εμφανισει καποιο προβλημα τοτε το πας πισω στο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ (στο ξαναλεω) και ειναι υποχρεωμενοι απο το ιδιο το καταστημα να στο αντικαταστησουν με αλλο προιον αν υπαρχει στις αποθηκες τους το ιδιο μοντελο,αλλιως αν δεν υπαρχει εκεινη την στιγμη τοτε ειναι υποχρεωμενοι να στο αντικαταστησουν εντος 15 ημερων.Δεν ειναι υποχρεωμενοι να στο αντικαταστησουν την ωρα που θα τους πεις εσυ,κοιτα χαλασε το λαπτοπ που πηρα χθες,φερε μου τωρα ενα αλλο γιατι θα ξενερωσω αν δεν εχω το νεο λαπτοπ μου.Λαθος τους να μην σε ειδοποιησουν την τριτη που δεν ηρθε ο τεχνικος αλλα δεν ειναι λαθος τους επειδη δεν στο εχουν φερει ακομα.Εντος 15 ημερων γινεται αυτο.Μπορει να στο φερουν την επομενη μερα,αλλα μπορει να στο φερουν και την 15η μερα..Και σου ξαναλεω πως επρεπε να μιλησεις κατευθειαν με το καταστημα και οχι με την dell.Επισης αν δεν θελεις να περιμενεις γιατι ειτε δεν εχουν αποθεμα ειτε για οποιοδηποτε με το DOA μπορεις να ζητησεις τα λεφτα σου πισω.Τελος να πω πως δεν εχει σημασια ποσα λεφτα εδωσες,ειτε ειναι 300 ευρω ειτε 3000 ευρω οι ιδιοι κανονες ισχυουν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εστω off topic αλλα εγω θα την πω την κακια μου....

Αν, αααν λεω τους μιλουσες στο τηλεφωνο οπως γραφεις εδω τοτε μπραβο τους και με την ακρη που βγαλαν μαζι σου... Ο γραπτος σου λογος θελει λιγη δουλεια φιλε μου, για να καταλαβαινουμε και εμεις τι διαβαζουμε...

Και για να ειμαι και in topic.. Δεν θα πω οτι εχω εμπειρια απο service dell, δεν θα πω κατι για DOA καθως γνωριζω οτι συγκεκριμενα καταστηματα το παρεχουν, δεν ειναι κανονας στη αγορα ουτε ειναι υποχρεωση τους απο το νομο να το παρεχουν μη συμβεβλημενα καταστηματα, θα πω μονο για την "ταλαιπωρια" που τραβηξες παρασκευη ανημερα τριημερου, και την "απιστευτη" υπομονη που επεδειξες στη τηλεφωνητρια που προσπαθουσε να σου βγαλει ακρη απο το τηλεφωνο...

Ειμαστε σοβαροι? Το οτι αγορασαμε εναν υπολογιστη απο την οποιαδηποτε εταιρια δεν σημαινει οτι θα επρεπε να μας κανει και π...ς εεεε τεμεναδες ηθελα να πω... Οπως πολυ σωστα αναφερεται παραπανω, κανουμε τον ελεγχο αγορας, ενημερωνομαστε επαρκως για τους ορους εγγυησης, αντικαταστασης και service της εκαστοτε εταιριας-καταστηματος και μετα προχωραμε στην αγορα μας....

Ευχαριστω...  :devil:

Ναι φιλε οταν κατεβαζεις σεντονι καπου ξεφευγει η κατασταση αλλα ουτε και εγω καταλαβα τι προσανατολισμο εχει το μηνυμα σου, και διαφονεις και συμφωνεις ουτε ουδετερο ειναι, δεν το πιανω πραγματικα το εχω διαβασει 5 φορες κια ακρη δεν βγαζω. :huh:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπερνας τα μηνυματα που σου γραφω ή δεν τα διαβαζεις καν? Αν τα διαβαζες θα καταλαβαινες αυτο που σου λεμε ολοι..Οτι δηλαδη επειδη ετυχε το λαπτοπ που πηρες να ειναι ελλατωματικο απο το εργοστασιο,και επειδη λογω 3ημερου εσυ ειχες την απαιτηση να στο αντικαταστησουν εδω και τωρα δεν σημαινει οτι η dell και η καθε εταιρια που δεν το κανει (επειδη εσυ το θες και οχι επειδη ειναι υποχρεωμενη) ειναι σκαρτη και κωλοεταιρια.Η εταιρια ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να στο αντικαταστησει εντος 15 ημερων,ειτε αυτο γινει την επομενη μερα της βλαβης ειτε την τελευταια μερα αυτου του 15ημερου.Αν τωρα σου ξαναλεω,το καταστημα που το πηρες (δεν μας εχεις πει ακομα ποιο καταστημα ειναι,ενω σε εχουμε ρωτησει ηδη 3 φορες για να ξερουμε για ποιο καταστημα μιλαμε,γιατι αλλο ειναι να το εχεις παρει απο το Πλαισιο και αλλο απο το μαγαζι ιδιωτη που βρισκεται στην γωνια του σπιτιου σου) ειχε το DOA και αν υπηρχε αποθεμα του μοντελου που αγορασες στις αποθηκες του καταστηματος απο οπου το αγορασες θα το επαιρνες την ιδια μερα,αν τωρα δεν υπηρχε θα κοιτουσαν σε καποιο αλλο καταστημα τους αν υπαρχει καποιο σφραγισμενο διαθεσιμο (αν προκειται για αλυσιδα καταστηματων οπως το πλαισιο ας πουμε) αν τωρα δεν υπηρχε ουτε εκει τοτε θα γινοταν ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ παραγγελια στην εταιρια και ΕΝΤΟΣ 15 ΗΜΕΡΩΝ θα το ειχες ασχετα οτι δεν ευθυνεσαι εσυ για την βλαβη και ηταν προβληματικο το προιον απο το εργοστασιο.Αν εσυ τωρα δεν ηθελες να περιμενεις και το ηθελες την ιδια μερα τοτε ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ζητησεις ΟΛΑ τα λεφτα σου πισω. Και πες μας,απο ποιο καταστημα εγινε η αγορα? Αν δεν θες να πεις απλα στειλε ενα pm η πες κατι γιαυτο,αν ειναι μεγαλη αλυσιδα ειτε ειτε μαγαζι ιδιωτη που πουλαει απλα υπολογιστες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε φιλε μαλλον δεν θελεις να καταλαβεις.DOA ισχυει στην περιπτωση που μεσα σε 7 εργασιμες μερες απο την ημερα αγορας του προιοντος σου εμφανισει καποιο προβλημα τοτε το πας πισω στο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ (στο ξαναλεω) και ειναι υποχρεωμενοι απο το ιδιο το καταστημα να στο αντικαταστησουν με αλλο προιον αν υπαρχει στις αποθηκες τους το ιδιο μοντελο,αλλιως αν δεν υπαρχει εκεινη την στιγμη τοτε ειναι υποχρεωμενοι να στο αντικαταστησουν εντος 15 ημερων.Δεν ειναι υποχρεωμενοι να στο αντικαταστησουν την ωρα που θα τους πεις εσυ,κοιτα χαλασε το λαπτοπ που πηρα χθες,φερε μου τωρα ενα αλλο γιατι θα ξενερωσω αν δεν εχω το νεο λαπτοπ μου.Λαθος τους να μην σε ειδοποιησουν την τριτη που δεν ηρθε ο τεχνικος αλλα δεν ειναι λαθος τους επειδη δεν στο εχουν φερει ακομα.Εντος 15 ημερων γινεται αυτο.Μπορει να στο φερουν την επομενη μερα,αλλα μπορει να στο φερουν και την 15η μερα..Και σου ξαναλεω πως επρεπε να μιλησεις κατευθειαν με το καταστημα και οχι με την dell.Επισης αν δεν θελεις να περιμενεις γιατι ειτε δεν εχουν αποθεμα ειτε για οποιοδηποτε με το DOA μπορεις να ζητησεις τα λεφτα σου πισω.Τελος να πω πως δεν εχει σημασια ποσα λεφτα εδωσες,ειτε ειναι 300 ευρω ειτε 3000 ευρω οι ιδιοι κανονες ισχυουν

Φιλε μαλλον δεν διαβασες καλα το ποστ #14 τι να το κανω το DOA εφοσον υπαρχει αυτο http://krasodad.blogspot.gr/2012/03/blog-post_12.html το καταστημα εχει τον υπολογιστη περιμενει το οκ απο dell, θα με επερνε σημερα να παω να παραλαβω αλλα δεν του απαντησαν.

 

φιλε Superpie διαβαζω ολα τα ποστ και σου απαντω και στο 2 μηνυμα σου οταν το πηρα απο http://www.mgmanager.gr/shop/index.php ρωτησα αν ειναι ελληνικης αντιπροσωπειας και καλυπτομαι απο αυτην ο οποιος μου το επιβεβαιωσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσυ δηλαδη πηγες τον υπολογιστη και στο καταστημα αφου ειχες παρει τηλ την Dell και τωρα το καταστημα τι σου ειπε? Οτι το ελεγξε το λαπτοπ καποιος τεχνικος? Οτι σταλθηκε στην dell για να ελεχθει? Τι ακριβως?



edit: Οκ ειδα τι εγινε..Αρα το πηγες στο καταστημα αφου ηρθε τεχνικος απο την Dell και το ελεγξε για την βλαβη και τωρα περιμενεις να πει το οκ η dell στο καταστημα ωστε το καταστημα να σου δωσει αλλο.Ωραια,αυτο παιρνει λιγο χρονο ωστε να ελεγθουν οι αποδειξεις,αν οντως το προβλημα ηταν απο το εργοστασιο και μια διαδικασια.Το ξερω δικιο εχεις αλλα δεν εισαι και μονο εσυ που εξυπηρετεισαι..Εγω αυτο που ηθελα να σου πω ηταν,οτι καλο θα ηταν να το πηγαινες κατευθειαν στο καταστημα απο οπου το αγορασες και αυτο στο λεω γιατι..Θα ελεγες στο καταστημα,το πηρα χθες,ειναι χαλασμενο απο το εργοστασιο,θα στο εβαζε σε doa και θα σου εδινε το ιδιο.Αν οχι την ιδια μερα τοτε την επομενη το πολυ.Ολη αυτη η αναμονη που περνας τωρα εσυ θα την περνουσε το καταστημα μετα ΑΦΟΥ εσυ θα ειχες εξυπηρετηθει ηδη με το νεο λαπτοπ..Μετα αναλαμβανει το καταστημα ολες τις διαδικασιες και τους χρονους αναμονης ωστε και το καταστημα να αποζημιωθει απο την ιδια την εταιρια για το ελλατωματικο της προιον.Δηλαδη το καταστημα θα κανει ολες τις διαδικασιες και την επικοινωνια με την dell ωστε το καταστημα να επιστρεψει το χαλασμενο προιον στην dell και εκεινη με την σειρα της να στειλει ενα αλλο μοντελο στο καταστημα ωστε εκεινο παλι με την σειρα του να το βαλει  στα ραφια προς πωληση.Απλα ολο το χρονικο διαστημα που θα μεσολαβουσε για ολο αυτο,θα το τραβουσε το καταστημα με την καθυστερηση της αφιξης του νεου λαπτοπ απο την dell μπορει να το τραβιξεις λιγο εσυ χωρις εσενα να σε νοιαζει ποτε το καταστημα θα επαιρνε το λαπτοπ της αντικαταστασης.Θα μας πεις απο ποιο καταστημα το αγορασες τελικα????
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εσυ δηλαδη πηγες τον υπολογιστη και στο καταστημα αφου ειχες παρει τηλ την Dell και τωρα το καταστημα τι σου ειπε? Οτι το ελεγξε το λαπτοπ καποιος τεχνικος? Οτι σταλθηκε στην dell για να ελεχθει? Τι ακριβως?

 

edit: Οκ ειδα τι εγινε..Αρα το πηγες στο καταστημα αφου ηρθε τεχνικος απο την Dell και το ελεγξε για την βλαβη και τωρα περιμενεις να πει το οκ η dell στο καταστημα ωστε το καταστημα να σου δωσει αλλο.Ωραια,αυτο παιρνει λιγο χρονο ωστε να ελεγθουν οι αποδειξεις,αν οντως το προβλημα ηταν απο το εργοστασιο και μια διαδικασια.Το ξερω δικιο εχεις αλλα δεν εισαι και μονο εσυ που εξυπηρετεισαι..Εγω αυτο που ηθελα να σου πω ηταν,οτι καλο θα ηταν να το πηγαινες κατευθειαν στο καταστημα απο οπου το αγορασες και αυτο στο λεω γιατι..Θα ελεγες στο καταστημα,το πηρα χθες,ειναι χαλασμενο απο το εργοστασιο,θα στο εβαζε σε doa και θα σου εδινε το ιδιο.Αν οχι την ιδια μερα τοτε την επομενη το πολυ.Ολη αυτη η αναμονη που περνας τωρα εσυ θα την περνουσε το καταστημα μετα ΑΦΟΥ εσυ θα ειχες εξυπηρετηθει ηδη με το νεο λαπτοπ..Μετα αναλαμβανει το καταστημα ολες τις διαδικασιες και τους χρονους αναμονης ωστε και το καταστημα να αποζημιωθει απο την ιδια την εταιρια για το ελλατωματικο της προιον.Δηλαδη το καταστημα θα κανει ολες τις διαδικασιες και την επικοινωνια με την dell ωστε το καταστημα να επιστρεψει το χαλασμενο προιον στην dell και εκεινη με την σειρα της να στειλει ενα αλλο μοντελο στο καταστημα ωστε εκεινο παλι με την σειρα του να το βαλει  στα ραφια προς πωληση.Απλα ολο το χρονικο διαστημα που θα μεσολαβουσε για ολο αυτο,θα το τραβουσε το καταστημα με την καθυστερηση της αφιξης του νεου λαπτοπ απο την dell μπορει να το τραβιξεις λιγο εσυ χωρις εσενα να σε νοιαζει ποτε το καταστημα θα επαιρνε το λαπτοπ της αντικαταστασης.Θα μας πεις απο ποιο καταστημα το αγορασες τελικα????

οχι δεν το πηγα στο καταστημα πηρα τηλ μετα τον ελεγχο και την προταση απο την dell να απευθυνθω στο καταστημα  για να μην περιμενω εστειλα email χθες την αποδειξη,

 

το καταστημα το συμπληρωσα στο ποστ #21

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι φιλε οταν κατεβαζεις σεντονι καπου ξεφευγει η κατασταση αλλα ουτε και εγω καταλαβα τι προσανατολισμο εχει το μηνυμα σου, και διαφονεις και συμφωνεις ουτε ουδετερο ειναι, δεν το πιανω πραγματικα το εχω διαβασει 5 φορες κια ακρη δεν βγαζω. :huh:

Φίλε μου απλά δηλώνω ότι διαφωνώ ΚΑΘΕΤΑ με την όλη φιλοσοφία σου ή απ'όσο κατάφερα να καταλάβω απ'όσα άρχισες να κατεβάσεις μέσα στα νεύρα και την σύγχυση σου λόγω της περιπέτειας σου...

Σε αυτά που διάβασα και κατάφερα να καταλάβω διαπιστώνω την κλασσική ελληνιστική ιδεολογία του τύπου "αγοράζω και είστε υποχρεωμένοι να κάνετε κολοτούμπες"...

Πέρες έναν υπολογιστή μια μέρα πριν από ένα τριήμερο αργίας (δυστυχώς έχουμε πολλά από αυτά στη χώρα μας), ΕΤΥΧΕΣ στο ελαττωματικό  για κακή σου τύχη αλλά έτυχε.

Προσπάθησες να βγάλεις άκρη από τηλεφώνου με μια εταιρία που απάντησε κανονικότατα στη γραμμή και προσπάθησε να σου δώσει λύση άμεσα. Το λέω αυτό γιατί προφανώς δεν έχεις νιώσει την πίκρα να περιμένεις ένα τέταρτο να σου απαντήσει η τηλεφωνήτρια της forthnet, εποχές 2008-9, και να σου λέει "συγνώμη ότι μπορούμε κάνουμε 2 άτομα είμαστε όλα κ όλα"

Σε έστησε ο τεχνικός στο ραντεβού σας, το οποίο είναι και το μόνο μεμπτό στην όλη υπόθεση...

Τελικά όμως ήρθε, άκρη βγάλατε και νομίζω πας για αντικατάσταση...

Το θέμα DOA νομίζω είναι αυτό που θα έπρεπε να επικεντρωθούμε περισσότερο για να ενημερωθεί και η υπόλοιπη κοινότητα στο τι είναι και πως λειτουργεί...

Για να ανακεφαλαιώσω  συμπάσχω στο δράμα σου να πέσεις σε ελαττωματικό μοντέλο αλλά μην ετοιμάζεστε να κάψεις και να κατεδαφίσεις την εταιρία (DELL) ή να κρεμάσεις τον τεχνικό από τ'άντερα του επειδή δεν ήταν απίκο όλο το σαββατοκύριακο να σου λύσει το πρόβλημα....

 

Για το DOA μιλώντας τώρα θα αναφερθώ στην δική μου εμπειρία αγοράς laptop από το κιτρινομάγαζο (e-shop)...

Πήρα πριν απο μερικές εβδομάδες το Lenovo G780, στην περιγραφή του προϊόντος ήταν σαφές πως συνοδευόταν απο Windows 7 English... Αμ δε... Το μηχάνημα ερχόταν με Windows 7 Ρουμάνικα!!!!

Γνωρίζοντας πως ήταν παραεισαγωγής και εφόσον είχα συμφιλιωθεί με την ιδέα ΠΡΙΝ καν προβώ στην αγορά επικοινώνησα με το κατάστημα για να μου γυρίσουν τη γλώσσα...

Το πήγα και ενώ τους είπα ότι θα μπορούσα να το σετάρω και μόνος μου σπίτι μου ΠΡΟΤΑΘΗΚΕ να αφήσω τον υπολογιστή εκεί για έλεγχο και ρύθμιση της γλώσσας καθώς με καλύπτει το DOA 7 ημερών.. Δεν ξέρω για τα άλλα καταστήματα στο E-shop ήταν όχι μόνο για ελαττωματικό αλλά και για μή συμφωνία με τα διαφημισθέντα χαρακτηριστικά...

Τελικά με πήραν τηλέφωνο από τα κεντρικά και μου πούλησαν μια παπάτζα ότι η γλώσσα δεν γυρνάει και μπορώ να πάρω πιστωτικό ή να πάρω τα λεφτά μου πίσω, ενώ τον υπολογιστή τον έβγαλαν στο stock house δηλώνοντας ότι η γλώσσα γυρνάει στα αγγλικά!!!! Δεν γνωρίζω γιατί με απέρριψαν σαν πελάτη, προφανώς για να γλυτώσουν καμιά μήνυση αλλά τους απέρριψα και εγώ σαν μαγαζί και είμαστε πάτσι!!!!

Πάντως το DOA λειτούργησε και τέθηκε σε ισχύ την ίδια κιόλας ημέρα με την μόνη διαφορά ότι ενεργοποιήθηκε από το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ και όχι από την αντιπροσωπεία...

Αν λοιπόν κάνουμε μια αγορά και δούμε ότι το κατάστημα μας παρέχει την επιλογή του DOA φροντίζουμε να απευθυνθούμε σε αυτούς πρώτα...

Υ.Γ. στη περίπτωση της MGmanager.gr δεν είδα κάπου να παρέχεται αυτή η υπηρεσία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η dell δίνει εγγύηση next business day on site. Αν θέλεις same day on site πλήρωνεις συμβολαιο έξτρα. Βέβαια σε laptop mid-line δεν προτείνετε καν η περιπτωση αυτή γιατί κανεις δεν θέλει.

Στην toshiba αν πας θέλουν 2 με 3 μέρες για έλεγχο και μόνο.

Απο θέμα τριημέρου είσαι φάουλ τελείως κ νομιζω το καταλαβαίνεις.

 

Επίσης όλοι οι τεχνικοι κ ειδικα μετα απο τριήμερο πιζουν άσχημα. Ναι μεν εχεις δίκιο οτι έπρεπε να σε ενημερώσουν πιο συγκεκριμενα αλλά όπως κατάλαβα πήγαν να σε βάλουν σφήνα στο πρόγραμμα τους κ τελικά κάτι στραβωσε. Σου έκατσε κ εκεί στραβη δυστυχώς. Όλα τα ανάποδα συνήθως πάνε πακέτο.

 

Σχετικα με αντικατασταση επειδή μου έχει τύχει. Η dell στην Ελλάδα δεν έχει αποθήκες όπως τα μαγαζιά. Η αντικατάσταση έρχετε απο εξωτερικό κατευθείαν γιαυτό θέλουν κ 15 μέρες.

Ούτε γίνεται να κάνει αγορά απο εισαγωγέα άλλον για να σε εξυπηρετήσει. Ειναι μπέρδεμα λογιστικό.

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση έπρεπε να πας στο κατάστημα κατευθείαν. Το οτι καθυστερεί το καταάτημα κ περιμένει απο dell απάντηση μου ακούγεται κάπως περίεργο. Το κατάστημα πήρε την dell η πήρε τον dealer του; Αν πήρε τον dealer ζησε Μάη μου....

 

Αποστολή από το Galaxy Nexus με τη χρήση Insomnia App

Επεξ/σία από SwAToNeR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι μου λες τωρα ποια να παει αναλογα με τα δικα μου και να περιμενω, το γεγονος οτι τους πηρα παρασκευη για κατι ελλατωματικο που αγορασα την πεμπτη ειναι απολυτως λογικο που το ειδες το παραλογο, και μαλιστα επρεπε να επιμενω στιν αμεση αντικατασταση του, τα διοικητικα της καθε εταιριας δεν τα γνωριζω το μονο που με ενδιαφέρει ειναι ο επαγγελματισμος στους, το αν ο τεχνικος τους εχει οικογενεια και θελει να περασει χρονο μαζι της δεν με ενδιαφερη να τα βρει με την εταιρεια αυτα, εγω μιλαω με DELL, το οτι περιμενα μεχρι την τριτη ειναι αρκετο απο την μερια μου την παρασκευη επρεπε να εξυπηρετηθω τι συζηταμε τωρα .

 

Αν οι αλλες εταιρειες  κανουν τα σερβις στα προιοντα τους στο εξωτερικο και αναγκαζουν τους καταναλοτες να περιμενουν μηνες μπορει να αποφευχθει απο τον καταναλωτη  με μια τυπικη ερευνα αγορας, αμα θες και δεχεσαι το αγοραζεις.

 

Και εμενα μηνα μου θα παει η κατασταση ετσι οπως παει το θεμα το λαπτοπ ειναι ελλατωματικο εχει θεμα και με την οθονη και θα γινει αντικατασταση θα ενημερωσω συντομα.

No comments....απορώ τι συζητάμε πραγματικά και εγώ!!!

 

Δηλαδή θες να μου πεις πως το toshiba σου θα ερχόταν πιο γρήγορα?. Το γεγονός ότι θα έπρεπε να κουνηθείς να το πας μόνος σου να το στείλεις και θα σε γράφανε εντελώς αν το έστελνες τη Παρασκευή (ούτε καν θα είχε φύγει απο τα ΕΛΤΑ) μετά 3μερο η Toshiba φιλαράκι θα σου απαντούσε καλή Πέμπτη ή Παρασκευή της άλλης βδομάδας....οπότε είτε το πιστεύεις είτε όχι έχεις πετύχει σε μια απο τις καλύτερες εξυπηρετήσεις πελατών και τους κράζεις κιόλας.

Οι άνρθωποι ορθώς σου είπαν Τρίτη...όπως είπε κάπιος φίλος γινόταν προφανός χαμός και όπως είδες ήρθαν πρωί Τετάρτης...και πιο νωρίς απο τη καθορισμένη ώρα που σου είχαν πει κιόλας.

 

Το να τύχεις σε κάτι ελλατοματικό είναι μέρος στη ζωή μας...μερικές φορές τυχαίνει τι να κάνουμε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηρθε τελικα ο τεχνικος την τεταρτη 11:00 το πρωι 15:00 με 17:00 συνεννοηθηκαμε οτι θα ερχοταν, το λαπτοπ εχει θεμα με μητρικη και οθονη δεν επιθυμουσα καιμια επισκευη που αναφερθηκε μονο αντικατασταση, μια εβδομαδα με 15 μερες θα με παρουν τηλ.

...

 

No comments....απορώ τι συζητάμε πραγματικά και εγώ!!!

 

Δηλαδή θες να μου πεις πως το toshiba σου θα ερχόταν πιο γρήγορα?. Το γεγονός ότι θα έπρεπε να κουνηθείς να το πας μόνος σου να το στείλεις και θα σε γράφανε εντελώς αν το έστελνες τη Παρασκευή (ούτε καν θα είχε φύγει απο τα ΕΛΤΑ) μετά 3μερο η Toshiba φιλαράκι θα σου απαντούσε καλή Πέμπτη ή Παρασκευή της άλλης βδομάδας....οπότε είτε το πιστεύεις είτε όχι έχεις πετύχει σε μια απο τις καλύτερες εξυπηρετήσεις πελατών και τους κράζεις κιόλας.

Οι άνρθωποι ορθώς σου είπαν Τρίτη...όπως είπε κάπιος φίλος γινόταν προφανός χαμός και όπως είδες ήρθαν πρωί Τετάρτης...και πιο νωρίς απο τη καθορισμένη ώρα που σου είχαν πει κιόλας.

 

Το να τύχεις σε κάτι ελλατοματικό είναι μέρος στη ζωή μας...μερικές φορές τυχαίνει τι να κάνουμε...

 

Λυπάμαι που φαίνεται σαν να σου επιτίθεμαι επί προσωπικού, δεν έχω τέτοια πρόθεση...

Επιτίθεμαι και εξαγριώνομαι με την νοοτροπία του καταναλωτή που αν πάει κάτι στραβά μας φταίει το σύμπαν και ο αέρας που αναπνέουμε....

Γιατί αν κατάλαβα καλά σου την έδωσε μέχρι και το ότι ήρθαν νωρίτερα από το καθορισμένο 2ο ραντεβού σας...

ΕΛΛΑΣ...... ΟΛΕ :shifty:  :shifty:  :shifty:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πάντως ενα κατάλαβα, ότι η DELL έχει πολύ καλό service. Ναι άργησε μία μέρα και αυτό είναι το μόνο που μπορείς να χρεώσεις. Ισως και το γεγονός ότι το άτομο που επικοινώνησες έπρεπε να σε στείλει απ ευθείας στον πωλητη για αντικατάσταση. Βέβαια τα πράγματα μπορεί να εξελίσσονταν χειρότερα αλλά μπορεί να ξεμπέρδευες και νωριτερα. Μάλλον διαφήμιση έκανες στη DELL παρά οτιδήποτε άλλο. Σπάσιμο σιγουρα να αγοράσεις ελαττωματικό προιόν πριν απο τριήμερο και να σε στησουν μια μερα αλλά νομίζω λίγο υπερβολική η αντίδραση και ο τροπος που αναπτύχθηκε. Πάντως το θέμα που άνοιξες είναι χρήσιμο για τον καθένα να βγάλει το συμπέρασμα του και καλα έκανες που το έθιξες

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.e-laptops.gr/quarantee.php

 

για δειτε εδω σχετικα με το doa.δεν φαινεται πουθενα το 7 ημερες.μαλλον δεν ισχυει για ολους τους πωλητες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...