Προς το περιεχόμενο

Υπάρχει τεχνικό τμήμα στην wind;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειλικρινά αναρωτιέμαι για το παραπάνω δλδ αν υπάρχει τεχνικός στην wind ή είναι όλοι εξωτερικοί συνεργάτες και το τμήμα που σε συνδέουν όταν έχεις πρόβλημα (και δεν μιλάω για απλά θέματα) είναι απλά εκπαιδευμένοι υπάλληλοι χωρίς εξειδίκευση.

Κάνω αίτηση για wind one (από άλλο πάροχο) μετά από τηλεφωνική προσφορά. Μετά από λίγες μέρες έρχεται ο courier με τα συμβόλαια, παραλαμβάνει και αντίγραφο προηγούμενου λογαριασμού και ταυτότητες  - όλα καλά. Σε κανα δυό εβδομάδες έρχεται και ο εξοπλισμός και την επόμενη τσουπ ο 'τεχνικός' για να μετρήσει την γραμμή. Τα βρίσκει όλα καλά μου δίνει και ένα χαρτί υπογεγραμμένο με τις μετρήσεις και μου λέει ότι ίσως μόλις ενεργοποιηθεί η γραμμή για καμιά ώρα να μην έχω τηλέφωνο.

Όντως από την επόμενη ημέρα (Τετάρτη) δεν είχα τηλέφωνο αλλά για όλη την ημέρα. Το internet δούλευε κανονικά αλλά από ότι παρατήρησα έπαιρνε dns και gateway από το προηγούμενο πάροχο.

Παίρνω στην wind με συνδέουν με το τεχνικό τμήμα και με διαβεβαιώνουν ότι το πρόβλημα θα λυθεί σύντομα. Πέμπτη τηλέφωνο γιοκ. Παρασκευή το ίδιο. Σάββατο το ίδιο. Κυριακή μεσημεράκι κόβεται και το internet. Όλες αυτές τις ημέρες εγώ τηλέφωνο στο 'τεχνικό' τμήμα της wind.

Που είναι το θέμα; ότι παρατηρούσα το modem μου να συγχρονίζει στο dsl και να παίρνει dns και gateway από τον προηγούμενο πάροχο. Επίσης ping να κάνει στο google αλλά με tracert να μου δείχνει τον κόμβο του προηγούμενου πάροχου. Όλα αυτά να τα αναφέρω στο 'τεχνικό' τμήμα της wind και να τους λέω βρε παιδιά μήπως δεν μεταφέρατε τον βρόγχο μου αλλά αυτοί να μου λένε βραχυκύκλωμα.

Περνάει η Δευτέρα - Τρίτη - Τετάρτη χωρίς να με πάρει κανείς ούτε καν να ενημερώσει για την πορεία της βλάβης.

Τα πέρνω και κάνω αίτηση υπαναχώρησης και επιστροφή στον προηγούμενο πάροχο.

Χθες με παίρνουν από τον πάροχό μου και μου λένε ότι έλαβαν άρηση στην φορητότητα γιατί κάτι τρέχει με τον αριθμό βρόγχου μου και να πάρω στην wind.

Παίρνω στην wind και μου λένε ότι δεν μπορούν να βρούν τον αριθμό βρόγχου γιατί δεν έχει βγει ο λογαριασμός !!!

Τότε είχα την φαεινη ιδέα να κοιτάξω το χαρτί που είχε αφήσει ο τεχνικός της wind όταν έκανε την μέτρηση και τι να δω. Άλλος αριθμός βρόγχου από αυτόν που έγραφε ο λογαριασμός μου. Άρα καταλάβατε τι έγινε. Η wind ενεργοποίησε άλλο βρόγχο. Κάποιος άλλος φτωχός αναρωτιέται κι αυτός γιατί δεν έχει τηλέφωνο και internet. Ειλικρινά πόσο δύσκολο είναι σε μία εταιρεία να δώσει την δέουσα προσοχή στο σημαντικότερο πράγμα σε μία αίτηση: στον αριθμό βρόγχου;

Αναρωτιέμαι αν μέσα στο 2013 θα έχω ξανά τηλεφωνία και internet.

Αυτά τα ωραία. Και μετά μας φταίει ο ΟΤΕ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είχα και εγώ παρόμοια προβλήματα τις πρώτες μέρες που έβαλα wind (πριν 1 χρόνο περίπου).

Η τεχνική υποστήριξη ήταν τραγικότατη, και προφανώς οι περισσότεροι απο κει μέσα δεν είχαν ιδέα και εξυπηρετούσαν με απαντήσεις λες και ήταν bot. ελπίζω να μην είναι ακόμα έτσι!

η αιτία ήταν πως το ίντερνετ κολλούσε τόσο πολύ που ακόμα και το google φόρτωνε με δυσκολία.

 

μέχρι που μετά απο 3-4 μέρες είχα βγει έξω φρενών και αφού είχαμε μια έντονη λογομαχία με έναν απο το τεχνικό τμήμα του ίντερνετ, μίλησα με έναν άλλον τύπο και μου είπε να μπω μέσα στο interface του ρουτερ και άλλαξα κάποιες ρυθμίσεις που μου έλεγε απο το τηλέφωνο.

απο τότε δεν έχω ξανα αντιμετωπίσει προβλήματα με την wind εκτός απο υπερβολικά σπάνιες φορές..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτην την παπαρια με το βραχυκυλωμα την λενε παντου?

Γιατι και εγω ειχα και εχω ενα θεματακι με τα pings σε ενα game(forthnet) που δεν λυθηκε και πιστευω οτι ειναι θεμα gr-ix. Μαντεψτε τι μου ειπαν... :P

Επησεις για οποιον ξερει την τελευτεα φορα που πηρα την εξ πελατων με ρωτησαν διαφορα πραγματα και αν το τηλεφωνο χτυπαει μονο του.Και οντως αν παρω εγω τηλεφωνο οταν το κλεισω χτυπαει μονο του και εμφανιζεται ο αριθμος μου.Σαν να με παιρνει τηλ ο αριθμος μου?Τι σημαινει αυτο?Ξερει κανεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλό ειναι να γίνονται γνωστά αυτά... Παράπονα και για Forthnet με την απαράδεκτη εξυπηρέτηση πελατών της...! Δυστηχώς ο λιγότερο κακός είναι ο ΟΤΕ .. οι εναλλακτικοί απλά εχουν ενα τηλεφωνικό κέντρο ,μερικούς "τεχνικούς" και απλά νοικιάζουν και εισπράτουν..Επενδύσεις ενα μεγάλο ΜΗΔΕΝ..



Αυτην την παπαρια με το βραχυκυλωμα την λενε παντου?

Γιατι και εγω ειχα και εχω ενα θεματακι με τα pings σε ενα game(forthnet) που δεν λυθηκε και πιστευω οτι ειναι θεμα gr-ix. Μαντεψτε τι μου ειπαν... :P

Επησεις για οποιον ξερει την τελευτεα φορα που πηρα την εξ πελατων με ρωτησαν διαφορα πραγματα και αν το τηλεφωνο χτυπαει μονο του.Και οντως αν παρω εγω τηλεφωνο οταν το κλεισω χτυπαει μονο του και εμφανιζεται ο αριθμος μου.Σαν να με παιρνει τηλ ο αριθμος μου?Τι σημαινει αυτο?Ξερει κανεις?

Αυτο μου το έκανε με HOL μεχρι πρότεινος δεν ξέρω αν το κάνει τώρα..εκλεινα και χτύπαγε το τηλεφωνο κάποιες φορές..

Οσο για δικαιολογίες ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ και ο ΟΤΕ μιλάνε για βραχυκυκλώματα μέσα στο σπίτι κακη καλωδίωση κ.α ..

Εδω τεχνικός της FORTHNET μέτραγε την γραμμή στο σπίτι μου στο κουτί ομως και του ξεφεύγει οτι έχει θόρυβο..

Μετά προσπαθούσε να το μπλαλώσει οτι δεν εννούσε αυτο για να το αποφύγει..Μιλάμε για ερασιτέχνες ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι σπίτι μου εχω HOL ακόμη και τους τελευταίους μήνες σταμάτησε να το κάνει..

 

Η Forthnet και ο ΟΤΕ αφορούν το πατρικο μου ...δεν είχα τέτοια θέματα εκεί..

 

Για την HOL για να εχει σταματήσει ξαφνικά σε μένα το πρόβλημα κάποιο θέμα δικό τους είναι..δεν εξηγείτε αλλιώς..

εγω δεν είχα δώσει σημασία εξ αρχής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από σήμερα το απόγευμα σταμάτησε να κουμπώνει και το modem στο DSL. Αυτο λέτε να είναι καλό ή κακό :blink:

Α ξέχασα να πω προηγουμένων και το εξής καταπληκτικό με τους τεχνικούς της wind. Απόγευμα Τρίτης τηλέφωνο εγώ:

Τεχνικός: Καλησπέρα ονομάζομαι ........ Πως μπορω να σας εξυπηρετήσω;

Εγώ: Καλησπέρα. Ονομάζομαι ..... και έχω καλέσει επανειλημένως για το πρόβλημα ......

Τεχνικός: Μάλιστα. Μου δίνεται τον αριθμό του τηλεφώνου σας;

Εγώ: .....

Τεχνικός: Ευχαριστώ. Μου λέτε και το όνομα στο οποίο ανήκει το τηλέφωνο;

Εγώ: ......

Τεχνικός: Ευχαριστώ. Περιμένετε μισό λεπτό .....

ΑΝΑΜΟΝΗ μισό λεπτό

Τεχνικός: Μάλιστα την βλέπω τη βλάβη σας και το πρόβλημα θα τακτοποιηθεί σύντομα

Εγώ: Αρχίζω να τα παίρνω. Λέω ότι τα ίδια μου λένε από την προηγούμενη βδομάδα. Τα γνωστά για το βρόγχο κοκ.

Τεχνικός: Μάλιστα. Κοιτάξτε αυτή τη στιγμή το συνεργείο είναι στο δρόμο για να τακτοποιήσει το πρόβλημά σας. Το βράδυ θα σας πάρουν οι τεχνικοί να σας ενημερώσουν...

 

Εκεί δεν άντεξα έκλεισα το τηλέφωνο. Σε ποιό δρόμο; στο Σύνταγμα να μετρήσουν τα περιστέρια; αφού εγώ δεν μένω Αθήνα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αυτό με το βραχυκύκλωμα και την επανάκληση δεν είναι παπάτζα. Συμβαίνει συχνά, και ακριβώς επειδή είναι βραχυκύκλωμα κάποιες φορές μπορεί να μην εμφανίζεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς στο θέμα της τεχνικής υποστήριξης, πάρα πολλές εταιρείες (για να μη πω όλες), με εξαίρεση ίσως τον ΟΤΕ, πάσχουν σοβαρά. Καλές είναι οι υψηλές ταχύτητες, αλλά αν συμβεί κάποιο πρόβλημα, τότε... :fear:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι να σας πω. εγώ πραγματικά με τη forthnet έχω συνεννοηθεί μια χαρά (όσες φορές είχα πρόβλημα) και μου φάνηκαν ότι σκαμπάζουν πολύ οι τεχνικοι που έχουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά η wind έχει βαλθεί να με τρελάνει. Χθες με παίρνουν τηλέφωνο (στο κινητό γιατί σταθερό δεν έχω) να επιβεβαιώσουν ότι δεν θέλω να έρθει τεχνικός τους να μου ελέγξει τη γραμμή !!! Τους λέω ότι έχω κάνει δήλωση υπαναχώρησης μιάμιση εβδομάδα πριν και μου απαντάνε το κλασικό "δεν την βλέπουμε στον υπολογιστή μας". Αυτό με τον υπολογιστή είναι κωμικό, ότι λέει ο υπολογιστής τους είναι νόμος.

Τέσπα με τα πολλά την βρήκαν και τους αναφέρω για τα του βρόγχου και ότι η γραμμή μου δεν ενεργοποιήθηκε  ποτέ. Αυτό μάλλον τους έτσουξε (βλέπε τέλη ενεργοποίησης) και μου πετάνε το κουφό ότι είναι άλλος ο αριθμός γιατί κατασκευστηκε νέος βρόγχος !!

Νέος βρόγχος σε γραμμή που λειτουργεί εδώ και 20 χρόνια. Νέος βρόγχος και ενεργοποίησης μέσα σε 15 μέρες. Νέος βρόγχος με αόρατα καλώδια !!!!

Έχουν να φάνε καταγγελία που θα πάει σύννεφο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά η wind έχει βαλθεί να με τρελάνει. Χθες με παίρνουν τηλέφωνο (στο κινητό γιατί σταθερό δεν έχω) να επιβεβαιώσουν ότι δεν θέλω να έρθει τεχνικός τους να μου ελέγξει τη γραμμή !!! Τους λέω ότι έχω κάνει δήλωση υπαναχώρησης μιάμιση εβδομάδα πριν και μου απαντάνε το κλασικό "δεν την βλέπουμε στον υπολογιστή μας". Αυτό με τον υπολογιστή είναι κωμικό, ότι λέει ο υπολογιστής τους είναι νόμος.

Τέσπα με τα πολλά την βρήκαν και τους αναφέρω για τα του βρόγχου και ότι η γραμμή μου δεν ενεργοποιήθηκε  ποτέ. Αυτό μάλλον τους έτσουξε (βλέπε τέλη ενεργοποίησης) και μου πετάνε το κουφό ότι είναι άλλος ο αριθμός γιατί κατασκευστηκε νέος βρόγχος !!

Νέος βρόγχος σε γραμμή που λειτουργεί εδώ και 20 χρόνια. Νέος βρόγχος και ενεργοποίησης μέσα σε 15 μέρες. Νέος βρόγχος με αόρατα καλώδια !!!!

Έχουν να φάνε καταγγελία που θα πάει σύννεφο.

Εύχομαι να λυθει το προβλημα συντομα και υπομονη .. κι εγω είχα προβλημα με forthnet , έκανα φορητοτητα σε ΟΤΕ και έληξε το θέμα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...