Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα σε new account στο apple store


billst21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα

έχω απο το πρωί ρε παιδιά account και κοιτάτε τι μου ζητάει... τι να κάνω? και αυτό το redeem a code τι είναι?

έχω τρελαθεί.

 

image.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Για να δημιουργήσεις λογαριασμό χωρίς πιστωτική κάρτα, πρέπει αρχικά να πατήσεις να αγοράσεις μια δωρεάν εφαρμογή και στη συνέχεια που θα σου βγάλει τα βήματα για να δημιουργήσεις λογαριασμό, θα δεις πως θα υπάρχει στο πεδίο της πιστωτικής κάρτας επιλογή για: none! Μετά είσαι ΟΚ.

 

Το redeem a code το χρησιμοποιείς αν κάποιος σου κάνει δώρο μια εφαρμογή (να την αγοράσει αυτός δηλαδή αντί για σένα) και σου έρχεται ειδοποίηση με έναν κωδικό για να κατεβάσεις την εφαρμογή ή το τραγούδι κλπ.

 

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολύ ωραία αλλά επειδή είμαι άσχετος στα ios μια ζωή ήμουνα σε android και απο χτές πήρα το iphone, τρομάρα μου, μπορείς να μου το αναλύσεις λίγο καλύτερα? και ο λογαριασμός που έχω κάνει ήδη στο aple store πρέπει να κάνω άλλον?

σ' ευχαριστώ πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

πολύ ωραία αλλά επειδή είμαι άσχετος στα ios μια ζωή ήμουνα σε android και απο χτές πήρα το iphone, τρομάρα μου, μπορείς να μου το αναλύσεις λίγο καλύτερα? και ο λογαριασμός που έχω κάνει ήδη στο aple store πρέπει να κάνω άλλον?

σ' ευχαριστώ πολύ.

 

Νομίζω πως δεν μπορείς πλεον να το κάνεις με το λογαριασμό που ήδη έφτιαξες (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος).

 

Ο σωστός τρόπος είναι να αποσυνδεθείς απο το λογαριασμό που έφτιαξες, να βρεις μια δωρεάν εφαρμογή από το app store, να την πατήσεις για να την κατεβάσεις και μόλις σου βγάλει το παράθυρο για να συνδεθείς να επιλέξεις "Create Apple id". Σε αυτή την περίπτωση όμως θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις διαφορετικό email και username από το προηγούμενο που έφτιαξες...