georgerou1 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Καλησπέρα insomniacs, πολλοί από σας αν όχι όλοι ξέρετε τη δομή της τεχνολογικής κατεύθυνσης στην Γ' Λυκείου και ότι είναι φτιαγμένη για να ταλαιπωρεί παρά να βοηθά το μαθητή. Όσοι δεν την ξέρετε εξηγώ τα πάντα στο παρακάτω petition το οποίο έχει ως σκοπό την αλλαγή της δομής αυτής. Αν συμφωνείται με αυτά που διαβάζετε παρακαλώ βάλτε μία υπογραφή και στείλτε το σε όποιον πιστεύετε ότι μπορεί να τον ενδιαφέρει!Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας... http://www.gopetition.com/petitions/%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AE-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3.html
gtaivpc Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Και η βιοχημεία έχει αρκετό διάβασμα στον Α' Κύκλο, απλά είναι πιο ευχάριστο (έχεις όμως και κάποια χημεία ακριβώς όπως της θετικής που και πάλι, με κοινή λογική και λίγο διάβασμα, βγαίνει άνετα. Τα θέματα είναι κλάσεις κατώτερα της θετικής). Γενικότερα βλέπω τους συμμαθητές πως μοχθούν με το ΑΟΔΕ και κάθε μέρα αισθάνομαι πως έκανα και σωστότερη επιλογή, αν λάβεις υπ'όψην πως για αρκετά άτομα, όπως και για μένα, η αποστήθιση είναι αδύνατη εάν το μάθημα είναι αδιάφορο. Η ηλεκτρολογία πάλι είναι σχεδόν αστεία. Πιστεύω πως κάποιος με κοινή λογική, ανίδεος από το περιεχόμενο του βιβλίου, κάτσει και διαβάσει ένα 12ωρο, άνετα γράφει 15++. Γενικότερα για όποιον δίνει πανελλήνιες με ένα Α η Β στόχο δεν αξίζει να γράψει κάτω από 19-19.5. Προγραμματισμός και ηλεκτρολογία θα ήταν το ιδανικό combo ειδικά για εμάς που θέλουμε να περάσουμε πολυτεχνείο/κάποια σχολή πληροφορικής αλλά δεν το βλέπω να γίνεται πραγματικότητα ποτέ.
Timonkaipumpa Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Θα μπορούσες TS να πεις γιατί είναι φτιαγμένη για να ταλαιπωρεί το μαθητή η δομή των μαθημάτων της κατεύθυνσης αυτής; Επίσης, θα μπορούσες να γράψεις λίγο την δομή της κατεύθυνσης;
zorans Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Αυτο τον μήνα άντε τον επόμενο θα ανακοινώσει το υπουργείο το σχεδιο του για το νεο Λύκειο. Μάλλον μεχρι τον Ιούνιο θα έχει ψηφιστεί κιολας το νομοσχέδιο. Απο οτι ακούγεται, χωρις τίποτα να είναι σίγουρο, θα αλλάξουν πολλα και στην δομη των μαθημάτων και στο πρόγραμμα και στις κατευθύνσεις οπότε περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει. Το ψηφισμα θα είχε νόημα αν προτεινε κάτι καινούργιο εξ αρχής για να πιέσει το υπουργείο. Τωρα ζητάει μια τροποποίηση σε κάτι που μαλλον θα αλλάξει εκ θεμελίων...
nilosgr Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Μην ακοολουθειτε τα ονειρα-καυλαντζαρια του καθε καυλοκαθηγητη σας... Το σχεδιο Αθηνα θα καταστρεψει την 3οβαθμια κι αυτοι σας λεν για τις τεχνολογικες;;
gnsX Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Μην ακοολουθειτε τα ονειρα-καυλαντζαρια του καθε καυλοκαθηγητη σας... Το σχεδιο Αθηνα θα καταστρεψει την 3οβαθμια κι αυτοι σας λεν για τις τεχνολογικες;; Πως βγαίνει ότι το σχέδιο Αθηνά θα καταστρέψει τη 3βαθμια;
Timonkaipumpa Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Πως βγαίνει ότι το σχέδιο Αθηνά θα καταστρέψει τη 3βαθμια; Σαν σκέψη είναι καλό, η υλοποίηση αρχίζει και μπάζει κάπου... Π.χ., Σέρρες και παν. Πελοποννήσου. Εν γένει έχει κάποιες σωστές βάσεις.
gnsX Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Σαν σκέψη είναι καλό, η υλοποίηση αρχίζει και μπάζει κάπου... Π.χ., Σέρρες και παν. Πελοποννήσου. Εν γένει έχει κάποιες σωστές βάσεις. Σαν κλείσιμο σχολών είναι καλό συμφωνώ,μετά μπαίνει το ελληνικό στοιχείο και ευνοούνται πόλεις. Δεν ξέρω όμως αν μειώνει το μπάτζετ στις σχολές που θα μείνουν. Δεν βλέπω καμιά καταστροφή εαν σταματήσουν να υπάρχουν 450 ΤΕΙ Λογιστικής ας πούμε,βλέπω κακό αν αυτές οι 10 που θα μείνουν θα έχουν μπάτζετ μπακάλικου
Timonkaipumpa Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Σαν κλείσιμο σχολών είναι καλό συμφωνώ,μετά μπαίνει το ελληνικό στοιχείο και ευνοούνται πόλεις. Δεν ξέρω όμως αν μειώνει το μπάτζετ στις σχολές που θα μείνουν. Δεν βλέπω καμιά καταστροφή εαν σταματήσουν να υπάρχουν 450 ΤΕΙ Λογιστικής ας πούμε,βλέπω κακό αν αυτές οι 10 που θα μείνουν θα έχουν μπάτζετ μπακάλικου Συμφωνώ για την "καταστροφή"... τουλάχιστον δεν το κάνει χειρότερο από ό,τι είναι. Για καλύτερο δεν μπορώ να γνωρίζω ακόμα, μιας και τα παιχνίδια ακόμα παίζονται. Και εκεί είναι το πρόβλημα που εντοπίζω με το Αθηνά... στα "παιχνίδια".
nilosgr Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Πως βγαίνει ότι το σχέδιο Αθηνά θα καταστρέψει τη 3βαθμια; οι εισακταιοι στις σχολες υπερδιπλασιαζοντε, συμβασιουχοι καθηγητες φευγουν... αυτα αρκουν, θες και λεπτομεριες;
Timonkaipumpa Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 οι εισακταιοι στις σχολες υπερδιπλασιαζοντε, συμβασιουχοι καθηγητες φευγουν... αυτα αρκουν, θες και λεπτομεριες; Οι εισακτέοι στις σχολές ή στα τμήματα; Επίσης, το ότι φεύγουν οι συμβασιούχοι είναι ένα σωστό μέτρο. Δεν μπορεί το κάθε τμήμα να βασίζει την λειτουργία του σε συμβασιούχους.
nilosgr Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Οι εισακτέοι στις σχολές ή στα τμήματα; Επίσης, το ότι φεύγουν οι συμβασιούχοι είναι ένα σωστό μέτρο. Δεν μπορεί το κάθε τμήμα να βασίζει την λειτουργία του σε συμβασιούχους. Στα τμηματα εννοω. Εφ οσον οι επιτυχώντες των πανελαδικων μενουν ιδιοι σε ποσοστο (για να μην εχουν κι απο εκει αντιδρασεις) και κλειουν και τοσα τμηματα, αποτελεσμα ειναι πχ σε ενα τμημα με ~200 εισακταιους/ετος απ του χρονου να μπαινουν ~400. Αρα, συσωρρευεις κι αλλους φοτητες στα τμηματα και διωχνεις και προσωπικο. Δεν ειν αυτο καταστροφη;
Timonkaipumpa Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Από ό,τι είδα στην παρουσίαση του Αθήνα, δεν φαίνεται κάτι τέτοιο. Θα μπορούσες να πεις σε ποια τμήματα θα γίνει αυτό που λες; Η παρουσίαση του Αθήνα μπορεί να βρεθεί με ένα απλό search στο Google.
panos_90 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Εγώ Τεχνολογική ήμουν με ΑΕΠ και ΑΟΔΕ και μπορώ να πω πως με βοήθησαν για να μπω στα βαθιά με την σχολή μου.Στο ΑΟΔΕ αποκτάς μια γενική εικόνα όσο αφορά την δομή των επιχειρήσεων και στο ΑΕΠ μαθαίνεις κάποιες αρχάριες γνώσεις για προγραμματισμό.Τώρα μπορεί να πεις πως δεν συμβαδίζουν τα οικονομικά με τον προγραμματισμό;;Δεν μπορώ να το πω με ασφάλεια πάντως.
Timonkaipumpa Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Στα τμηματα εννοω. Εφ οσον οι επιτυχώντες των πανελαδικων μενουν ιδιοι σε ποσοστο (για να μην εχουν κι απο εκει αντιδρασεις) και κλειουν και τοσα τμηματα, αποτελεσμα ειναι πχ σε ενα τμημα με ~200 εισακταιους/ετος απ του χρονου να μπαινουν ~400. Αρα, συσωρρευεις κι αλλους φοτητες στα τμηματα και διωχνεις και προσωπικο. Δεν ειν αυτο καταστροφη; Από ό,τι είδα στην παρουσίαση του Αθήνα, δεν φαίνεται κάτι τέτοιο. Θα μπορούσες να πεις σε ποια τμήματα θα γίνει αυτό που λες; Η παρουσίαση του Αθήνα μπορεί να βρεθεί με ένα απλό search στο Google. Θα μάθουμε ποτέ σε ποια τμήματα μπαίνουν ~400 εισακτέοι;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα