Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εδω κι εδω. Επισημα εγγραφα του ΠΘ

Να δούμε και τα κονδύλια των σχολών αυτών όλα αυτά τα χρόνια,έτσι για να ξέρουμε αν δόθηκαν λεφτά για αμφιθέατρα και αίθουσες και έγιναν ταξίδια,σπίτια και βίλες..

Επίσης ότι είναι υπεράριθμοι ήδη,φταίνε οι φοιτητές αλλά και οι καθηγητές,αλήθεια αξιολογούνται αυτοί;

πχ αν δώσουν μάθημα 500 άτομα και περάσουν 10,παίρνει τον πούλο ο καθηγηταράς σαν ανίκανος για διδασκαλία ή όχι;

Δημοσ.

Έχεις διορθώσει ποτέ γραπτά;

-Εγώ ναι. Και μάλιστα από μάθημα 1ου εξαμήνου. Επιτυχία επί των εξεταστεων ήταν νομίζω κάτω από 10%, λες να φταίει ο καθηγητής άμα ο άλλος δεν ήξερε να ξεχωριστεί τον αντίστροφο απ τον ανάστροφο πίνακα;

 

Να δίνει ο άλλος τεχνητή νοημοσύνη και να μην μπορεί να βγάλει ένα stripes με 5-6 καταστάσεις;

 

Να δίνει ο άλλος δομές δεδομένων και να μην ξέρεις την πολυπλοκότητα add/remove/find σε πίνακα και σε linked list;

 

Δηλαδή σ όλα αυτά φταίει ο κάθε καθηγητής εεε; Αν ναι τότε πάω πάσο

Δημοσ.

Εδω κι εδω. Επισημα εγγραφα του ΠΘ

 

Εκεί και εκεί λέει για ΣΧΟΛΕΣ που λαμβάνουν ~400 ενώ εσύ έλεγες για τμήματα τελικά.

 

Αποφάσισε... μιλάμε για σχολές που δέχονται ~400 εισακτέους ή για τμήματα; 

 

 

Εάν κάπου λέει για τμήματα που θα δεχθούν ~400 εισακτέους, κάνε σε παρακαλώ μία παράθεση. Θα περιμένω. 

Δημοσ.

Εκεί και εκεί λέει για ΣΧΟΛΕΣ που λαμβάνουν ~400 ενώ εσύ έλεγες για τμήματα τελικά.

 

Αποφάσισε... μιλάμε για σχολές που δέχονται ~400 εισακτέους ή για τμήματα;

 

 

Εάν κάπου λέει για τμήματα που θα δεχθούν ~400 εισακτέους, κάνε σε παρακαλώ μία παράθεση. Θα περιμένω.

Τελικά όντως δεν ισχύει για τμήματα, λάθος μου. Αλλά το ότι μειώνουν τις σχολές χωρίς να μειώσουν τους επιτυχώντες δεν είναι καθόλου καλό...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...