Προς το περιεχόμενο

Καρέκλες γραφείου amazon.co.uk


Prof_Chaos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Δυο περιπτωσεις υπαρχουν να γινει κατι σαν αυτο της περιπτωσης σου, εσυ εισαι της πρωτης, εννοειται, διαβασαμε τι ειπες. ;) (αν και το να μην το διορθωσεις το λαθος εστω μετα, περιεχει δολο εστω εκ των υστερων, τελος παντων)

 

Πριν παντως δεν εγραψες πως τους ειπες οτι δεν το προλαβες και παει πισω, αλλα οτι το στελνεις πισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 183
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Προχοχή Amazon αν δεν σας αρέσει την επιστρέφετε πίσω όσες φορές θέλετε και ας την έχετε ανοίξει-συναρμολογήσει ,σας επιστρέφουν τα χρήματα και τα μεταφορικά αν υπάρχουν χωρίς δεύτερη κουβέντα ..!Σας λένε και ευχαριστώ!Απλά πακετάρετε την οπως πρίν..!

Άρα τα bold προέρχονται από εμπειρία σου που δεν έχει καμία σχέση με αυτό το οποίο γράφεις σε αυτά.Παιδιά,ας προσέχουμε λίγο και ας μην παραπλανούμε κόσμο που θα διαβάσει αυτό και θα σκεφτεί να παραγγέλνει καρέκλες για δοκιμή μέχρι να του αρέσει κάποια.

 

Ελληνικές "λύσεις" του στυλ,τρίζουν (και καλά) τα ροδάκια ή κάνουμε καμιά μικροζημιά για να υποστηρίξουμε ότι έτσι ηρθε και να γλυτώσουμε τα μεταφορικά επιστροφής είναι τουλάχιστον γελοίες.(Δεν πάει προσωπικά αυτό,γενικά το λέω)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με αυτο που λες

Άρα τα bold προέρχονται από εμπειρία σου που δεν έχει καμία σχέση με αυτό το οποίο γράφεις σε αυτά.Παιδιά,ας προσέχουμε λίγο και ας μην παραπλανούμε κόσμο που θα διαβάσει αυτό και θα σκεφτεί να παραγγέλνει καρέκλες για δοκιμή μέχρι να του αρέσει κάποια.

 

Ελληνικές "λύσεις" του στυλ,τρίζουν (και καλά) τα ροδάκια ή κάνουμε καμιά μικροζημιά για να υποστηρίξουμε ότι έτσι ηρθε και να γλυτώσουμε τα μεταφορικά επιστροφής είναι τουλάχιστον γελοίες.(Δεν πάει προσωπικά αυτό,γενικά το λέω)

Δεν το παίρνω προσωπικά αλλα καθόλου γελοίες ! Το παραμικρο ελλατωμμα να εχει το δέχονται πίσω!

Τον αν δεν σας αρέσει φυσικα και τη αλλάζεις ..την πακεταρεις προσεγμένα στο κουτι της .. Που ειναι το παραπλανητικό; Δεν καταλαβαίνω..

Δεν σου λέω να την στείλεις χύμα πίσω..προφανώς !

Αν εχει ελλατωμα σου επιστρέφουν και τα μεταφορικα όπως πολυ σωστά τόνισε και πριν ο φίλος απο την εμπειρία του..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως ειχα παρει ενα μπουφαν, δεν μου εκανε, το εστειλα πισω και μου εκαναν refund και τα χρηματα που το αγορασα και τα εξοδα αποστολης για πισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα γράφεις ότι αν απλά δεν σου αρέσει σου επιστρέφουν ΚΑΙ τα μεταφορικά.Αυτό είναι το παραπλανητικό.Αν είναι ελαττωματική,ναι σου τα επιστρέφουν.Το γελοίες πάει σε περίπτωση που απλά δεν σου αρέσει/μετάνιωσες και "επινοήσεις" ελαττώματα για να επιστραφεί πίσω δωρεάν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

 

Τον αν δεν σας αρέσει φυσικα και τη αλλάζεις ..την πακεταρεις προσεγμένα στο κουτι της .. Που ειναι το παραπλανητικό; Δεν καταλαβαίνω.. (αν εννοεις πληρωνοντας μεταφορικα εσυ τοτε δεν ειναι καθολου παραπλανητικο, μια χαρα εισαι, αλλα για αλλο εχει γινει η κουβεντα, ο pedrojay μιλησε για την περιπτωση που τονισες να μην εχει προβλημα κατι αλλα να μην χρεωθεις και μεταφορικα)

 

Αν εχει ελλατωμα σου επιστρέφουν και τα μεταφορικα όπως πολυ σωστά τόνισε και πριν ο φίλος απο την εμπειρία του..

 

Αν διαβασεις τους ορους (που κανονικα θα επρεπε πριν σκεφτεις καν να στειλεις κατι πισω) θα δεις οτι οι περιπτωσεις που δεν χρεωνεσαι μεταφορικα επιστροφης ειναι αν στειλουν λαθος προιον η ελαττωματικο. Το να μην σου αρεσει ειναι κατι περα απο αυτα.

 

(Συμφωνω με pedrojay 101%.)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα γράφεις ότι αν απλά δεν σου αρέσει σου επιστρέφουν ΚΑΙ τα μεταφορικά.Αυτό είναι το παραπλανητικό.Αν είναι ελαττωματική,ναι σου τα επιστρέφουν.Το γελοίες πάει σε περίπτωση που απλά δεν σου αρέσει/μετάνιωσες και "επινοήσεις" ελαττώματα για να επιστραφεί πίσω δωρεάν.

Το πρώτο σκέλος το διορθωσαμε ( το διόρθωσα και στο bold να είμαστε σωστοί).. Εγω το έγραψα βασιζόμενος της εμπειρίας που παρεθεσα πιο πριν αν διαβασες.. Και πάλι δεν ειναι απόλυτο αυτο με τα χρήματα της επιστροφής..

 

Το να επιννοησεις ελλατωμα φυσικα και ειναι γελοίο και αν διαβασεις προσεκτικά δεν έγραψα ποτε κατι τέτοιο..

Μιλησα ξεκάθαρα για μικρα ελλατωματα..αν τρίζει ολόκληρη η πλάτη συνεχεια για παράδειγμα ειναι ελλατωμα.. Για κάποιους ασήμαντο για μένα πολυ σημαντικό..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην ερωτηση μου για το κοστος επιστροφης απαντησες με ενα κατηγορηματικο οχι

 

οπως λενε κ οι απο πανω ετσι μπορει να την πατησει κοσμος κ να νομισει οτι μπορει να δοκιμαζει καρεκλες χωρις κανενα κοστος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρώτο σκέλος το διορθωσαμε ( το διόρθωσα και στο bold να είμαστε σωστοί).. Εγω το έγραψα βασιζόμενος της εμπειρίας που παρεθεσα πιο πριν αν διαβασες.. Και πάλι δεν ειναι απόλυτο αυτο με τα χρήματα της επιστροφής..

 

Εγώ το διάβασα,μάλιστα σου απάντησα στο #62 ότι η εμπειρία σου ήταν άσχετη με αυτό που συζητάμε τελικά.

 

στην ερωτηση μου για το κοστος επιστροφης απαντησες με ενα κατηγορηματικο οχι

 

οπως λενε κ οι απο πανω ετσι μπορει να την πατησει κοσμος κ να νομισει οτι μπορει να δοκιμαζει καρεκλες χωρις κανενα κοστος

Κι εγώ κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου,όταν είπα για παραπλάνηση.

 

Τεσπα,αφού το διόρθωσες,εντάξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην ερωτηση μου για το κοστος επιστροφης απαντησες με ενα κατηγορηματικο οχι

 

οπως λενε κ οι απο πανω ετσι μπορει να την πατησει κοσμος κ να νομισει οτι μπορει να δοκιμαζει καρεκλες χωρις κανενα κοστος

Εγω αυτή την εμπειρία είχα με την δική μου περίπτωση οπου μου επέστρεψαν μεταφορικα γι αυτο σου απάντησα και κατηγορηματικά οχι..

Δεύτερη περίπτωση συγγενικου μου προσώπου με βιβλίο αγγλικό αξίας 80 ευρώ για το πανεπιστήμιο ..έκανε λάθος παραγγελίας και του επέστρεψαν όλο το πόσο και τα μεταφορικα του ταχυδρομείου.. Μιλάμε πάντα για πωλητή το amazon...

Προφανώς και δεν έχω κάποιο κέρδος απο το amazon ούτε μου δίνει προμήθεια .φανταζομαι αυτο ειναι κατανοητό.εγω σας παραθέτω προσωπική μου εμπειρία.ωστοσο το διόρθωσα με τα μεταφορικα για να μην μπερδευτει κάποιος μιας και δεν ειναι ο κανόνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Prof_Chaos οκ μαν απλα λιγη προσοχη οταν λεμε με σιγουρια πραγματα τα οποια μπορει να μην ισχυουν

 

η επιστροφη καρεκλας θα κοστισει πολλα ευρω κ καταλαβαινεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Prof_Chaos οκ μαν απλα λιγη προσοχη οταν λεμε με σιγουρια πραγματα τα οποια μπορει να μην ισχυουν

 

η επιστροφη καρεκλας θα κοστισει πολλα ευρω κ καταλαβαινεις

Καταλαβαίνω απόλυτα και το διόρθωσα .. Λανθασμενα βασιστηκα στην δική μου εμπειρια και μόνο.. Μιας και ο κανόνας προβλέπει επιστροφή απο λάθος πωλητή και ελλατωμματικο..

Για τα μεταφορικα θα τους κάνω μια νύξη να δώ τι προβλεπεται για τα μεγάλα πακέτα να μου πουν ξεκάθαρα οι πωλητές του amazon αν ισχύει απόλυτα αυτο, δηλαδή επιστροφή απο λάθος αγοραστή.

Γιατι πολυ σωστά άλλο να επιστρεφεις 2 κιλά και άλλο 20 Αγγλία..

Οπότε πολυ καλα έκανε και ο φίλος πιο πανω και το επίσημανε για να μην υπάρχει παρανόηση.

 

Edit: μολις τους έστειλα και το inquiry και περιμένω απάντηση τους γιατι το τι προβλέπεται σε περίπτωση που απλα δεν σου αρέσει και θέλεις να την επιστρεφεις μιας και πρόκειται για βαρύ αντικείμενο με μεγάλο κόστος αποστολής .

Ανάμενω απάντηση και σας ενημερώνω.

 

 

Αμεση απαντηση ή οποία ξεκαθαρίζει την επίσημη πολιτική του amazon.

Καλό ειναι να την διαβάσουν όλοι για να ειναι πλήρως ενημερωμένοι.

Hello,

 

I would like to inform that items on our website are either:

 

(1) Directly sold by Amazon.co.uk;

(2) Sold by a third party Marketplace seller; or

(3) Fulfilled by Amazon.co.uk (sold by a third party but packaged and sent to you by Amazon.co.uk).

 

For items sold by or fulfilled by Amazon.co.uk, our 30-day returns guarantee means that you can return an item to us in its original condition within 30 days of the date you received it.

 

If the returned item is in its original packaging and condition, we'll issue a full refund for the price that you paid for it. We'll only pay the return delivery costs if the return is a result of our error.

 

Our complete Returns Policy is set out on the Amazon.co.uk website. Read our Help pages for additional information about Returns and Refunds.

 

www.amazon.co.uk/returns

 

Items ordered via Amazon Marketplace are not directly fulfilled by Amazon.co.uk. The Amazon Marketplace returns policy is the same for all sellers and buyers. You can view the details of this policy by visiting the following URL:

 

http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=1161010

 

Regarding the return postage cost you'll need to contact the seller directly by e-mail about the item that they are selling.

 

To find out how to contact a seller and make an enquiry please follow the instructions on the following help page:

 

http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=3149541

 

Should you require any additional information or assistance, please do not hesitate to contact us.

 

I hope this helps. We look forward to seeing you again soon.

 

Warmest regards,

Rajaveni M.

Επεξ/σία από Prof_Chaos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτη ειναι η επισημη πολιτικη επιστροφων αλλα ειναι κοινος τοπος οτι αν εισαι καλος πελατης τοτε ειναι πολυ ανεκτικοι δηλαδη αν μια στις τοσες παρεις ενα μπουφαν και δεν σου κανει τους το επιστρεφεις και πιθανοτατα θα σου επιστρεψουν (αν το ζητησεις) και τα ταχυδρομικα.

ΟΛΕΣ οι εταιρειες ηλεκτρονικου εμποριου εχουν συστημα "αξιολογησεις" των πελατων τους οποτε μην ξεσκιζετε τις πολιτικες που εχουν για μερικα € γιατι οταν τους χρειαστεις μπορει να κανουν τον κινεζο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...