Προς το περιεχόμενο

Τεχνικό Επιμελητήριο και mailing lists...


CyberWalker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι νέος μηχανικός, γραμμένος στο ΤΕΕ και έχω ψάξει να βρω πως θα μπορέσω να λαμβάνω τα νέα του ΤΕΕ (όπως για παράδειγμα ένα που εστάλει σήμερα στον πατέρα μου με θέμα "ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΕΕ 02.04.13: Σε κινητοποιήσεις οι μηχανικοί Πέμπτη 04.04.13" και δεν έχω βγάλει άκρη.

 

Δε νομίζω ότι ζητώ κάτι δύσκολο, απλά να γραφτώ σε μια mailing list. Παρακαλώ όποιος γνωρίζει πως γίνεται εύκολα :shifty: ας μου προτείνει. Έχω γραφτεί στο @MyTEE από τέλη του '12 ΑΛΛΑ δεν πρέπει να έχει σχέση διότι δε βοήθησε... δεν έχω λάβει ούτε ένα email στη σχετική διεύθυνση - και το καλύτερο - ο πατέρας μου δεν είναι καν γραμμένος εκεί και όμως λαμβάνει αλληλογραφία κανονικά (και δεν έχει καν email από το σχετικό domain).

 

Παρακαλώ μη μου προτείνετε :
- να ρωτήσω τον πατέρα μου πως το έκανε (πάνε χρόνια και δε θυμάται)

- να τους στείλω email (το έχω κάνει, δεν έχω λάβει απάντηση μήνες τώρα).
- να τους πάρω τηλέφωνο (δε θέλω να τους πρήζω στο άσχετο και τελικά να μην εξυπηρετηθώ κιόλας)

 

Εννοείται πως αν δε βγάλω άκρη με ηλεκτρονικό τρόπο (μερικά κλικς από την πλευρά μου) και τηλέφωνο θα πάρω και από τα γραφεία τους θα πάω. Απλά εάν πιστεύετε ότι είναι εύκολο να κάνω μια ηλεκτρονική αίτηση πχ. σε μια online φόρμα όπου θα έβαζα το email μου και τέλος) θα το προτιμούσα.Ευχαριστώ πολύ!  :-D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Νομίζω ότι πρέπει να επικοινωνήσεις με το Γραφείο Τύπου (3291500) και να ζητήσεις να σε γράψουν στη λίστα αποστολής του Ενημερωτικού Δελτίου.

2. Καλό είναι να παρακολουθείς και το www.michanikos.gr στο οποίο θα βρείς αφενός ότι έχει σχέση με τα νέα του ΤΕΕ αφετέρου ότι έχει σχέση με το επάγγελμα του μηχανικού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

makfil σε ευχαριστώ πολύ, κυρίως για την αμεσότητα της απάντησης! :-)