Alex0077 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Λαθος επραξες. Επρεπε να αναφερεις ονομα και καταστημα. Ιδιαιτερα αφου το παραδεχτηκε εμμεσως. Με τις παρατηρησεις μας βελτιωνομαστε. Θα θελες δηλαδη αυριο να το πει αυτο και σε καποιον συνταξιουχο που δεν ξερει απο αυτα και να πληρωνει συνδρομη καθε χρονο για μια απλη καρτα ΑΤΜ; Λαθος νοοτροπια εχουμε στην Ελλαδα... Αν δεν πραττει ο καθενας ατομικα και προσπαθει να γινεται σωστος ,. Δεν προκειται να βελτιωθουμε ποτε σαν χώρα Προσωπικα εχω αναφερει ακομα και ατομα στην εξυπηρετηση πελατων που μου μιλγαν με ειρωνικο υφος ή ήθελαν να με ξεφορτωθουν. Την επομενη μερα πηραν τηλεφωνο να ζητησουν συγγνωμη προφανως αφου τους εκαναν επιπληξη απο τα κεντρικα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
funbreaker Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Ε εντάξει αν είναι επαγγελματίες δεν θα μου απαντήσουν ζητώντας λεπτομέρειες? Αν δεν το κάνουν σημαίνει πως και να έδινα λεπτομερή στοιχεία δεν θα γινόταν τίποτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alex0077 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Ε εντάξει αν είναι επαγγελματίες δεν θα μου απαντήσουν ζητώντας λεπτομέρειες? Αν δεν το κάνουν σημαίνει πως και να έδινα λεπτομερή στοιχεία δεν θα γινόταν τίποτα. Δεν είναι δουλειά τους ούτε είναι ωραίο να πιέζουν τον πελάτη να τους πουν όνομα κατάστημα κτλ. Μπορεί κάποιος να το έλεγε σαν σχόλιο απλά.. Μπορεί και να σε ρωτήσουν. .δεν ξέρεις.. αλλά νομιζω οτι από την αρχή έπρεπε να αναφέρεις τα στοιχεία. Να σε παραπλανήσει πήγε η υπάλληλος όπως τα λες δεν έγινε από λάθος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
funbreaker Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δεν είναι δουλειά τους ούτε είναι ωραίο να πιέζουν τον πελάτη να τους πουν όνομα κατάστημα κτλ. Μπορεί κάποιος να το έλεγε σαν σχόλιο απλά.. Μπορεί και να σε ρωτήσουν. .δεν ξέρεις.. αλλά νομιζω οτι από την αρχή έπρεπε να αναφέρεις τα στοιχεία. Να σε παραπλανήσει πήγε η υπάλληλος όπως τα λες δεν έγινε από λάθος. Δεν είναι πίεση μια ευγενική ερώτηση και το να δείξουν ενδιαφέρον. Ίσως έχει δίκιο αλλά δεν μου έβγαινε να καρφώσω ένα μεσοαστό υπάλληλο που έκανε μια βλακεία, λάθος μου μάλλον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα