Προς το περιεχόμενο
nikos1608

Ασχημη αντιμετωπιση απο γνωστη αλυσιδα καταστηματων

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σας γράφω εδώ μια πρόσφατη περιπέτεια μου για να ξέρουμε όλοι τι γινεται με τα ελληνικά καταστήματα και την εξυπηρέτηση τους. Αγορασα 27/3 το nexus 4 απο τη wind μετα απο λιγες μέρες αντιληφθηκα οτι ηταν ελαττωματική η είσοδος των ακουστικών και δεν κουμπωναν καθόλου κανένα απο τα ακουστικά που δοκιμασα. Πήγα λοιπον στο καταστημα wind καστοριας εντος 7 ημερών και μου είπαν οκ θα το στείλουμε να το φτιάξουμε. Μόλις τους είπα οτι βάση νομού δικαουμαι άμεση αντικαταστηση η απάντηση τους άλλαξε σε ``αυτο μάλλον προκλήθηκε απο εσένα επειδή δεν έβαλες ακουστικά της lg και δεν θα σου δώσουμε καινούριο και πρωτα να δουμε αν σε καλύπτει η εγγύηση και μετα μιλαμε`` μετα απο πολλές φωνες είπα οτι δεν δέχομαι κάτι άλλο εκτός απο αυτό που λέει ο νομος, και τέλος πάντων αφού έμεινα πεντε μέρες χωρίς κινητό ήρθε εχθες καινούρια συσκευη, απο το καταστημα δεν είχα καμια απο αυτές τις μέρες ενημέρωση για το παραμικρο. Αλλά το καλυτερο ηταν οτι μόλις παρελαβα τη καινούρια συσκευή η manager του καταστήματος μου είπε οτι και οι δυο είχαμε δίκαιο και οτι της εκανα και ζημιά εφόσον τα λεφτά της θα τα πάρει σε δύο μηνες, εγώ που μολις έδωσα 500€ και 5 μέρες έμεινα στα χέρια μου με αέρα δεν είχα δίκιο δηλαδή. Η εξυοερητηση σου τους ηταν άθλια και δέχτηκα και ειρωνικά σχόλια του τύπου `` εχεις δει εσύ να κανει κάποιο μαγαζί αντικατασταση`` όταν ανέφερα όλα αυτά και πολλα αλλα με λεπτομεριες στα κεντρικα της wind, απλα μου απάντησαν καταγράφουμε τη δυσαρέσκεια σας για το συγκεκριμένο καταστημα

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ευρέως γνωστά πλέον θέματα που όμως εμείς ανεχόμαστε και συντηρούμε .. μπράβο που το διεκδίκησες κ το κέρδισες..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ενω έλεγα στο καταστημα όπως να το χαλασα εγώ αφού όλα τα βησματα ήχου είναι ίδια μου είπαν οτι δεν είναι της lg αυτά που δοκιμασα για αυτο, και ενω επεστρεψα στο καταστημα να πάρω τη νέα συσκευή τους ζητγσα να τη δοκιμάσουν και αυτή έβαλε τα hands free της τα οποία είναι Samsung και της λέω τι κάνετε ; και μου λέει όλα ίδια είναι

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά έκανες και το ανέφερες να ξέρουν από τα κεντρικά με τι ανθρώπους συνεργάζοναι...

Το έχω κάνει κι εγώ στο παρελθόν και δεν το έχω μετανιώσει καθόλου

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ευχάριστο φίλε είναι ότι έγινε η δουλειά σου, έτυχες στην περίπτωση όπως εγώ έχω τύχει στο παρελθόν από άλλη αλυσίδα. Δεν θα πρέπει να γενικεύουμε τις καταστάσεις, καθώς δεν μπορεί να αμαυρώνεται η εικόνα μιας εταιρία από έναν υπάλληλο που δεν κάνει σωστά την δουλειά του ή μαγαζάτορα κλπ. Μέχρι στιγμής, μόνο θετικά μπορώ να πω. Βέβαια είσαι πολύ σωστός και καλά έκανες και τα ανέφερες και στα κεντρικά να γνωρίζουν για να εξαλειφθούν σιγά σιγά τέτοιου είδους συμπεριφορές 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς δεν είναι μόνο θέμα 1-2 υπαλλήλων ή καταστηματάρχη αλλά γενικότερο φαινόμενο.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπαρχουν franchise και μη....

τα μη θα προσπαθησουν διαφορες λαμογιες για να μην χανουν λεφτα.

βλεπουν και διαφορους noobs ανα καιρους και δεν θελουν να παιρνουν ρισκα.

εφοσον ειχες περιθωριο για doa σε παιρνε για μια καταγγελια επιτοπου σε γραμματεια καταναλωτη ή εετα κτλ.

 

υ.γ. σου δωσαν καινουργιο κουτι με ζελατινες ή μονο ενα νεο κινητο σε σακουλακι?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.