Προς το περιεχόμενο

Εισπρακτικές εταιρείες [ ερωτήσεις/σχόλια/τηλεφωνικοί αριθμοί ]


z4rx07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μιας και από σχετική ερώτηση που υπέβαλα στο Lucifer και από τον οποίο έλαβα το πράσινο φώς να ανοίξω ένα τέτοιο θέμα, ξεκινάω μια συζήτηση για τις εισπρακτικές εταιρείες των τραπεζών και άλλων πιστωτικών ιδρυμάτων γενικά. 

 

Θα ήθελα σε αυτό το θέμα να αναφέρουμε μερικές συμβουλές αντιμετώπισης/προστασίας από αυτές. Όντας ένα θύμα εξ αυτών που σε καθημερινή βάση βομβαρδίζομαι με κλήσεις οι απαντήσεις σας θα με οφελήσουν και μένα πολύ τον ίδιο.

 

Θα ήθελα να αναφερθούν και αριθμοί αυτών οι οποίοι θα μαζευτούν στο πρώτο post το δικό μου και θα το κρατάω ενήμερο όσο μπορώ για την ενημέρωση και των υπολοίπων χρηστών. 

 

Εμένα που με καλούν καθημερινά τί να κάνω ;

δεν έχω χρήματα ούτε για δείγμα, ούτε για διακανονισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω συνεχώς κάτι 213 ...  Το θεμα ενταξει τα λεφτα τα δανειστικα αλλά δεν εχω να τα δωσω τι να κανουμε; Σκεφτομαι αλλαγη τηλεφωνικου αριθμου, αλλά αφού θα ειναι στο ονομά μου θα με βρουν πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω συνεχώς κάτι 213 ...  Το θεμα ενταξει τα λεφτα τα δανειστικα αλλά δεν εχω να τα δωσω τι να κανουμε; Σκεφτομαι αλλαγη τηλεφωνικου αριθμου, αλλά αφού θα ειναι στο ονομά μου θα με βρουν πάλι.

Βάλτο κρυφό, να μη φαίνεται στους καταλόγους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίρνουν σε γνωστό μου από τέτοια εταιρία.

 

-Κύριε Τάδε γιατί δεν πληρώνεται;

-Δεν έχω! Δεν μου φτάνουν δίνω προτεραιότητα στα παιδιά μου.

-Ελάτε κύριε Τάδε... Δεν είναι δικαιολογία αυτό.

 

Νομίζω πως πολύ έχουν κάνει ασφαλιστικά μέτρα εναντίον τέτοιων εταιριών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/poia_ta_dikaiwmata_toy_katanalwth_apenanti_stis_eispraktikes.2144100.html

Θα πρέπει να εμφανίζεται στην αναγνώριση κλήσης το τηλέφωνο της εταιρείας

 

* Οι συνομιλίες ηχογραφούνται και κρατούνται σε αρχείο για 12 μήνες, επομένως εάν έχετε υπόνοια ότι δεν σας εξαπατούν καλέστε το 1520 ή απευθυνθείτε στο site της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή

 

* Τα τηλέφωνα για την καταβολή οφειλών ξεκινάνε δέκα μέρες μετά αφού θεωρείται η οφειλή ληξιπρόθεσμη

 

* Οι κλήσεις πρέπει να γίνονται μία φορά ανά δύο μέρες (μόνο εργάσιμες) από τις 09:00 εώς τις 20:00

 

* Σε περίπτωση που η εταιρεία καλέσει και ο οφειλέτης δεν απαντήσει, σύμφωνα με τον νόμο δεν θεωρείται ότι έγινε ενημέρωση

 

* Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ζητήσει από την εισπρακτική εταιρεία να μην τον ξαναενοχλήσει

 

* Ο υπάλληλος πρέπει να πει το όνομα του αλλά όχι και την εταιρεία μέχρι να ταυτοποιηθούν τα στοιχεία του καταναλωτή

http://www.youtube.com/watch?v=UFI-yMenWyA&feature=player_embedded

-------------------------

νομιζω οτι δεν τις ενδιαφερει τις ειπρακτικες το νομιμο γιατι εχουν 4-5 δικηγορους που τους πληρωνουν με το μηνα για τις υποθεσεις τους.Ο ερημος-αφραγκος οφειλετης πως θα βαλει δικηγορο?!

οποτε εκει πατανε ολες αυτες+οτι τα κερδη τους ειναι μεγαλα αν παιρνουν λεφτα με οποιονδηποτε τροπο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...