Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
javadoc

Προβληματικό πληκτρολόγιο απο Πλάισιο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγόρασα στις 24/3 για το γραφείο το combo Aσύρματο Πληκτρολόγιο/Ποντίκι Microsoft 3000 που το είχε προσφορά το Πλαίσιο στα 25 Ευρώ.

Οταν το έβγαλα απο τη συσκευασία παρατήρησα ότι στο hand rest του πληκτρολογίου υπήρχαν γραμμές (σαν γρατσουνιές) και στο κάτω μέρος του ποντικιού τα λαστιχάκια είχαν επίσης γραμμές (σαν ίχνη απο έντονη χρήση).

Επίσης το πληκτρολόγιο δεν πατάει καλά απο την μία μερία (θέλει πίεση για να 'ισιώσει') και η ροδέλλα του ποντικιού μετα απο χρήση κάποιων λεπτών φαίνεται σαν να δυσκολεύεται.

Μετά απο επίσκεψη στο Πλαίσιο στις 26/4 ο 'Τεχνικός' με ενημέρωσε ότι:

 

1. Οι γραμμές υπάρχουν γιατι στη Microsoft 'τα δοκιμάζουν' τα πράγματα!
2. Η ροδέλλα είναι μιά χαρά!
3. Τα πληκτρολόγια έτσι κάνουν, 'χοροπηδάνε' καμμιά φορά!
4. Αργησα να το φέρω στο service (το παρέδωσα για 'έλεγχο') στις 26/4 το πρωί!

 

Η ημερομηνία κατασκευής λέει στο sticker Ιανουάριος 2013.

Η εντύπωσή μου είναι ότι ίσως είναι refurbished  ή ελαφρά χρησιμοποιημένο set που το Πλαίσιο ή η Microsoft το δίνουν για καινούργιο.

Μήπως κάποιος συμφορουμίτης έχει καμμιά ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει ή το έχει συναντήσει το θέμα ?


Ευχαριστώ.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που έχει συμβεί είναι ότι το πλαίσιο πούλησε άλλη μια φορά, μεταχειρισμένο για καινούριο.

http://www.insomnia.gr/topic/484341-plaisio-%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%83%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%8C%CF%82-%CE%B4%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B5-windows/

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά απο επίσκεψη στο Πλαίσιο στις 26/4 ο 'Τεχνικός' με ενημέρωσε ότι:

 

1. Οι γραμμές υπάρχουν γιατι στη Microsoft 'τα δοκιμάζουν' τα πράγματα!

2. Η ροδέλλα είναι μιά χαρά!

3. Τα πληκτρολόγια έτσι κάνουν, 'χοροπηδάνε' καμμιά φορά!

4. Αργησα να το φέρω στο service (το παρέδωσα για 'έλεγχο') στις 26/4 το πρωί!

 

 

 

χαχαχαχαχα..τι τζιμανια ειναι αυτοι εκει στο πλαισιο..χοροπηδανε λεει καμια φορα!!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγόρασα στις 24/3 για το γραφείο το combo Aσύρματο Πληκτρολόγιο/Ποντίκι Microsoft 3000 που το είχε προσφορά το Πλαίσιο στα 25 Ευρώ.

Οταν το έβγαλα απο τη συσκευασία παρατήρησα ότι στο hand rest του πληκτρολογίου υπήρχαν γραμμές (σαν γρατσουνιές) και στο κάτω μέρος του ποντικιού τα λαστιχάκια είχαν επίσης γραμμές (σαν ίχνη απο έντονη χρήση).

 

Επίσης το πληκτρολόγιο δεν πατάει καλά απο την μία μερία (θέλει πίεση για να 'ισιώσει') και η ροδέλλα του ποντικιού μετα απο χρήση κάποιων λεπτών φαίνεται σαν να δυσκολεύεται.

 

Μετά απο επίσκεψη στο Πλαίσιο στις 26/4 ο 'Τεχνικός' με ενημέρωσε ότι:

 

1. Οι γραμμές υπάρχουν γιατι στη Microsoft 'τα δοκιμάζουν' τα πράγματα!

2. Η ροδέλλα είναι μιά χαρά!

3. Τα πληκτρολόγια έτσι κάνουν, 'χοροπηδάνε' καμμιά φορά!

4. Αργησα να το φέρω στο service (το παρέδωσα για 'έλεγχο') στις 26/4 το πρωί!

 

Η ημερομηνία κατασκευής λέει στο sticker Ιανουάριος 2013.

 

Η εντύπωσή μου είναι ότι ίσως είναι refurbished  ή ελαφρά χρησιμοποιημένο set που το Πλαίσιο ή η Microsoft το δίνουν για καινούργιο.

 

Μήπως κάποιος συμφορουμίτης έχει καμμιά ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει ή το έχει συναντήσει το θέμα ?

 

 

Ευχαριστώ.

 

Κράτα όνομα τεχνικού και καταστήματος και στείλε email στην Μικρομαλακή με κοινοποιηση στο Πλαίσιο και ρώτα την Μικρομαλακή, αν στέκει η δικαιολογία του τεχνικού ότι "στην Μικρομαλακή τα δοκιμάζουν τα πράγματα" και αν είναι φυσιολογικό να χοροπηδάει το πληκτρολόγιο!!! :-D Να δούμε πόσα απίδια βάνει ο σάκος!

(άσχετο. εσύ Μάρτη ή Απρίλη το αγόρασες τελικά;  )

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άκου θράσος ο τύπος έτσι;;; Θα του το εφερνα καπέλο και θα του έλεγα είναι φυσιολογικό έτσι συμπεριφέρονται τα μεταχειρισμένα πληκτρολόγια όταν τα πουλάς για καινούργια... Το έχει παρακάνει το πλαίσιο τελευταία... μην το αφήσεις πάντως κυνήγησε το, όχι για τα λεφτά αλλά για την κοροϊδία που σου έκανε ο τύπος.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δεν μ'αρέσει να κάνω τον δικηγόρο του Πλαισίου, αλλά ρε φίλε και εσυ μετά απο έναν μήνα το θυμήθηκες? Αυτό έπρεπε να το γυρίσεις την ίδια μέρα κιόλας. Σε ποιόν να πεις οτι αγόρασες κάτι φθαρμένο πριν έναν μήνα και να πιστέψει οτι δεν το έκανες εσυ?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δεν μ'αρέσει να κάνω τον δικηγόρο του Πλαισίου, αλλά ρε φίλε και εσυ μετά απο έναν μήνα το θυμήθηκες? Αυτό έπρεπε να το γυρίσεις την ίδια μέρα κιόλας. Σε ποιόν να πεις οτι αγόρασες κάτι χαλασμένο πριν έναν μήνα και να πιστέψει οτι δεν το έκανες εσυ?

Επειδη 24 Μαρτίου ήταν Κυριακή, το πιο πιθανό να ήθελε να γράψει 24/4 και έκανε λάθος κατα την πληκτρολόγηση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχαχαχαχα..τι τζιμανια ειναι αυτοι εκει στο πλαισιο..χοροπηδανε λεει καμια φορα!!

Απο την χαρα τους(που εφυγαν απο αυτους)!!!!! :-)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδη 24 Μαρτίου ήταν Κυριακή, το πιο πιθανό να ήθελε να γράψει 24/4 και έκανε λάθος κατα την πληκτρολόγηση.

Αν είναι έτσι..πάσο. Δεν υπάρχει όντως δικαιολογία.

Πάντως επειδή ξέρω εκ των έσω, οτι σε κάποια καταστήματα Πλαίσιο ειδικά τα τελευταία χρόνια δίνουν "γραμμή" στους πωλητές να κάνουν λίγο τους δύσκολους όταν πρόκειται για επιστροφές, χρειάζεται τσαμπουκάς. 

Εμένα πέρσι πήγαν να μου κάνουν κόλπα, με ένα τροφοδοτικό που κλάταρε μέσα στην εγγύηση. Επειδή το είχα πάρει απο φίλο μέσα απο το φόρουμ που είχε αγοράσει δυο όμοια με την ίδια απόδειξη, πήγαν να μου πούνε οτι και ο φίλος είχε φέρει το άλλο τροφοδοτικό εκείνες τις μέρες. Έμμεσα δηλαδή πήγαν να μου πουν, οτι επίτηδες τα χαλάσαμε τα τροφοδοτικά για να πάμε και οι δυο να πάρουμε καινούργια (μπαρμπούτσαλα δηλαδή).

Τον πιάνω τον υπέυθυνο και του λεω ήρεμα οτι ή θα αφήσει τα "κολπάκια" και θα κάνει την δουλειά του ή θα έρθω την επόμενη με πλακάτ που τους λέει κλέφτες και θα φέρω και δημοσιογράφο για να καλύψει το θέμα. Σε πληροφορώ οτι μου το άλλαξαν την επόμενη στιγμή.

 

edit: Μετά απο δεύτερη σκέψη, αντικατέστησα την φράση "το πλαίσιο" με την φράση "κάποια καταστήματα Πλαίσιο",  γιατί ευτυχώς υπάρχουν και καταστήματα που δουλεύουν σωστά και υπεύθυνα και θα ήταν άδικο να τους βάλω όλους στο ίδιο καζάνι.

Επεξ/σία από trek

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη για το λάθος - :mad:

 

Το πληκτρολόγιο αγοράστηκε στις 24/4 το μεσημέρι και η πρώτη αποτυχημένη απόπειρα επιστροφής έγινε στις 26/4 το πρωί.

 

Για να διασκεδάσετε(!) λίγο παραπάνω,  στο επιχείρημα του τεχνικού οτι μού πήρε δύο ολόκληρες(!) μέρες να το φέρω πίσω (υπονοώντας ότι είχα όλη την άνεση να γδάρω το πλήκτρολόγιο) του απάντησα ότι δεν περίμενα οτι θα ήταν στο χάλι που είναι, και  έστω ότι το έφερνα την ίδια μέρα μετα από δύο ώρες τι θα μου έλεγες, η απάντηση ήταν ότι πάλι θα υπήρχε χρόνος για φθορά(!!!!).

 

 

Τελικά μετά απο επικοινωνία με τα κεντρικά (δεν θέλω να πω ονόματα μηπως και βρούν το μπελά τους) και παραθέτοντας τα γεγονότα με τους τραγελαφικούς διαλόγους, βρέθηκε κάποιος Ανθρωπος που καταλαβαίνει τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελατών και δέχτηκε να μου αντικαταστήσουν το σετ.

 

 

Εχω να πω μπράβο στον Ανθρωπο. Στους υπευθύνους του Πλαισίου να σταματήσουν να σερβίρουν μεταχειρισμένα είδη ως καινουργια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.