Προς το περιεχόμενο
Georgia_

Αγορά απο ebay - clearance

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά σας απο Κύπρο,

Πριν μια εβδομάδα αγόρασα μια μικροσυσκευή (τιμή $27 , βαρος 1,5 kg) απο το ebay και έλαβα απο τον πωλητή (Hong Kοng) tracking number το οποίο παρακολουθώ. Σήμερα μου έστειλε ένα email στο οποίο έγραφε ακριβώς:

''The item has arrived your country,
It need to make clearance. We hope you could contact the DHL and makel clearance''

Επειδή είμαι λίγο άσχετη, τί πρέπει να κάνω? Γιατί πρέπει να επικοινωνήσω με το DHL, δεν θα έπρεπε να έφτανε κατευθείαν στη διεύθυνση που δήλωσα?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ' αρχάς, Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου,

Ο τύπος φαίνεται ότι παρακολουθεί το δέμα με πρισσότερο ενδιαφέρον και από εσένα.

Δεν γνωρίζω το τελωνειακό καθεστώς της Κύπρου αλλά δεν νομίζω ότι αντικείμενο αυτής της αξίας θα έχει πρόβλημα με το τελωνείο.

Περισσότερο από ενδιαφέρον, τηλεφώνησέ τους για να μάθεις πότε θα στο παραδώσουν, ώστε να ησυχάσει και ο πωλητής.

• Like 1

Σύνδεσμος στην ανάρτηση

Απλά περίμενε 2 3 μέρες να φύγει απο το τελωνείο να τελιώσουν τα διαδικαστικά δηλαδή, εγω οταν ειχα πρόβλημα με ενα δέμα απο το τελωνείο μου ειχαν στείλει χαρτί στο σπίτι να παω να κανω τον εκτελωνισμό, αν σε 3 ημέρες δεν εχει αλλάξει η κατάσταση του tracking κανε ενα τηλέφωνο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση

Απλά περίμενε 2 3 μέρες να φύγει απο το τελωνείο να τελιώσουν τα διαδικαστικά δηλαδή, εγω οταν ειχα πρόβλημα με ενα δέμα απο το τελωνείο μου ειχαν στείλει χαρτί στο σπίτι να παω να κανω τον εκτελωνισμό, αν σε 3 ημέρες δεν εχει αλλάξει η κατάσταση του tracking κανε ενα τηλέφωνο

Εσύ είχες πρόβλημα με το ελληνικό τελωνείο ενώ η Γεωργία περιμένει να παραλάβει το δέμα της στην Κύπρο ...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση

Εσύ είχες πρόβλημα με το ελληνικό τελωνείο ενώ η Γεωργία περιμένει να παραλάβει το δέμα της στην Κύπρο ...