Προς το περιεχόμενο

Αγορά από Aliexpress - Είναι ασφαλές το σάιτ;


kistos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους. Ήθελα να μοιραστώ μια δυσάρεστη εμπειρία που είχα από την Aliexpress για να ρωτήσω τη γνώμη σας αλλά και να προειδοποιήσω όποιον είναι να αγοράσει.

 

Παρείγγειλα πριν 1,5 μήνα ένα κινητό τηλέφωνο (Lenovo s850c) από Aliexpress το οποίο μου ήρθε προχτες. Θα έστελνα το link αλλά ο "πωλητής" το έχει διαγράψει. Δυστυχώς όταν έφτασε στα χέρια μου, ανακάλυψα πως ήταν μαϊμού. Η συσκευή δεν είχε καμία σχέση με αυτό που έγραφε και φυσικά είναι και δυσλειτουργική σε ότι αφορά την ταχύτητα αλλά και την ανάλυση που υποσχόταν. Δουλεύει ωστόσο σαν ένα απλό smartphone για κάποιον που δεν ζητάει "πολλά πολλά".

Έκανα Dispute για επιστροφή των χρημάτων μου που δόθηκαν μέσω πιστωτικής Visa και φυσικά ολόκληρου του ποσού (89$). Ο πωλητής ζητάει φυσικά να το στείλω πίσω με δικά μου έξοδα αποστολής, πράγμα που του έκανα σαφές ότι δεν παίζει. Γνωρίζει κανείς τι γίνεται σ' αυτή την περίπτωση; Και αν είναι να πάρω τα χρήματα, ξέρει κανεις πόσο καιρό κάνουν να μπουν στο λογαριασμό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν παίζει να το στείλεις πίσω;

 

Κατά σύμπτωση κι εγώ βρίσκομαι σε παρόμοια θέση με σένα, παρήγγειλα για φίλο ένα Lenovo από εκεί που αποδείχθηκε τρελή μαϊμουδιά. Το χω στείλει πίσω και είμαι στο τελευταίο στάδιο του Dispute. Βασικά το πακέτο έφτασε Κίνα μετά από κάνα μήνα, αλλά ο πωλητής για κάποιο λόγο δεν παραλαμβάνει. Λογικά θα έχω νέα στις επόμενες μέρες, αν θέλεις θα σε ενημερώσω για την κατάληξη.. Πάντως από ότι έμαθα κι εγώ εχεις συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο για να κάνεις dispute στο AliExpress, νομίζω 2 μήνες μετά την αγορά. Βασικά τα λεφτά τα δεσμεύει το AliExpress και τα δίνει στον πωλητή μόνο αν πεις εσύ ότι παρέλαβες. Απλά υπάρχει αυτό το χρονικό περιθώριο που σου είπα... Αν δεν απαντήσεις, θεωρεί επιτυχημένη την συναλλαγή και του τα δίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι είδα μέσα απ' το site των ΕΛΤΑ, η αποστολή για Κίνα είναι 27€. Αν αυτό ισχύει δεν είναι δυνατόν να δώσω τόσα λεφτά απλά για να το πάρει πίσω από τη στιγμή που είναι δικό του λάθος. Επίσης ένας ακόμη λόγος, είναι πως προσπάθησε να με βγάλει τρελό (ότι και καλά το κινητό είναι μια χαρά κι εγώ είμαι ο περίεργος που δεν μ' αρέσει) αλλά και το γεγονός πως μου πρότεινε αποζημίωση 16 € (από τα 80 που πλήρωσα) με τον όρο να του βάλω 5 αστέρια στην κριτική και να γράψω πως ήταν άψογος! Είναι πραγματικά για γέλια...

 

Όσον αφορά την Aliexpress, μίλησα μαζί τους ( με ενα αυτοποιημένο υποθέτω σύστημα) που με διαβεβαίωσε πως θα πάρω πίσω τα χρήματα και θα κανουν punish τον συγκεκριμένο πωλητή. Δεν ξέρω αν αυτό πρέπει να με καθησυχάσει, και για αυτό ρωτάω εδώ μήπως υπάρχει εμπειρία στο θέμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά ναι, κι εμένα μου έλεγε να μου δώσει δώρο μια Microsd.. Βέβαια εγώ είχα δώσει (εκ μέρους του φίλου μου πάντα) κάπου 117 ευρώ, αν θυμάμαι καλά για ένα -δήθεν, στην πραγματικότητα ανύπαρκτο μοντέλο- 856c.

 

Πάντως τα έξοδα αποστολής δεν είναι τόσα. Εγώ το έστειλα συστημένο και με επιβεβαίωση παραλαβής με 10,30 ευρώ.

 

Και εγώ άνοιξα dispute με screenshots που έδειχναν ότι είχε άλλο επεξεργαστή και ανάλυση από αυτά που έλεγε στην περιγραφή... Μακάρι να πάρεις τα λεφτά σου πίσω χωρίς να το στείλεις καν πίσω, από ότι το είχα ψάξει έχει συμβεί σε άλλους στο εξωτερικό, αλλά σε πωλητές που αρνούνταν πεισματικά ότι είχαν λάθος και δεν δέχονταν επιστροφή.

 

Στην δική μου περίπτωση δέχτηκε επιστροφή του κινητού με πλήρη επιστροφή του ποσού. Θα δείξει αν τα πάρω όντως πίσω, γιατί μου κάνει κάτι νερά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ακριβώς φοβάμαι κι εγώ και διστάζω να το στείλω πίσω. Δεν έχω καμία εμπιστοσύνη ότι θα μου τα δώσει κι έχω πληρώσει με πιστωτική. Με τον δικό μου πωλητή ωστόσο συνέβη το εξής. Άρχισε να μου κλαίγεται ότι δεν τον καταλαβαίνω, κι ότι προσπαθεί να βγάλει τα προς το ζην (μαγαζί υποτίθεται) και ότι έκανε πολύ κόπο και δουλειά για να φτιάξει και να μου στείλει το τηλέφωνο και άλλα τέτοια ωραία. Ήτανε αμετακίνητος ως προς τα έξοδα αποστολής και μου είπε να το επιστρέψω με δικά μου έξοδα. Όταν του είπα όμως πως επικοινώνησα με την Lenovo την εταιρία και πως το μοντέλο που υποτίθεται μου πούλησε δεν υπάρχει καν, τότε η απάντησή του ήταν να μοιραστούμε τα έξοδα αποστολής!!! Θα ρωτήσω στα ΕΛΤΑ ωστόσο όπως με συμβουλεύεις, μήπως και είναι φτηνότερα απ' οτι διάβασα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α κατάλαβα, εσένα σου κλάφτηκε...

 

Πάντως να ξέρεις, αυτή την στιγμή τα λεφτά ΔΕΝ τα έχει ο πωλητής (εφόσον δεν δηλωσες ότι παρέλαβες επιτυχώς) αλλά το AliExpress. Κι επίσης, το AliExpress στους όρους του δεν καλύπτει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή. Εννοώ δεν είναι στην επίσημη πολιτική του. Σε αντίθεση δηλαδή με άλλα sites που έχουν και πληρωμή μέσω PayPal...

 

Αυτό με τα έξοδα αποστολής είναι στάνταρ, κι εγώ δεν τα ήξερα, πρώτη φορά έστειλα Κίνα, ρώτησα στο myphone.gr και τα έμαθα. Υπάρχει βασικά ένα όριο, μέχρι 500 γραμμάρια είναι νομίζω 9,80 και μετά πάει κάπου 15. Αυτά για συστημένο. Συν ένα μικρό επιπλέον κόστος κανένα ευρώ για επιβεβαίωση παραλαβής. Θα σε παρέπεμπα συγκεκριμένα στα τόπικ του myphone αλλά δεν είμαι στο PC και είναι μπελάς από το τάμπλετ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα τα ρωτήσω στο ταχυδρομείο απευθείας! Σε ευχαριστώ πάντως.. Αν θελήσεις και θυμηθείς, όταν τελειώσει (με καλή κατάληξη εύχομαι) το θέμα σου, γράψε κι εδώ να ξέρουμε τι έγινε τελικά. Κι εγώ θα κάνω το ίδιο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά το δικό μου θέμα φαίνεται πως θα έχει αίσια κατάληξη. Ο πωλητής έκλεισε το dispute λίγες ώρες πριν λήξει η τελευταία προθεσμία, κι αφού τους έδειξε με το tracking number πως το δέμα έχει φτάσει Κίνα και απλά ο πωλητής για κάποιο λόγο δεν παραλαμβάνει με ενημέρωσαν από το AliExpress ότι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα το συντομότερο δυνατό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Την αποζημίωση την πήρα κι εγώ! Θα εμφανιστεί σε κάποιες ημέρες στην κάρτα. Το κινητό ωστόσο μου έγραψαν από Aliexpress ότι δεν θα το επιστρέψω, οπότε μάλλον θα δοθεί καινούριο, σφραγισμένο και σε χαμηλή τιμή σε αγγελία εντός του Insomnia! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίος... Είναι πραγματικά εκνευριστικό να βλέπεις πώς κάποιος αν δεν νιώθει και τόσο από τεχνολογία μπορεί να πέσει θύμα σε τέτοιες απάτες...

 

Εγώ όσο βλέπω το tracking number, μου δείχνει ότι έφτασε Κίνα από τις 16/4 αλλά δεν μου δείχνει να έχει παραλάβει ο άλλος. Ίσως το άνοιξαν στο εκεί τελωνείο και του ζητούν λεφτά για να του το δώσουν... Αλλά οκ, αυτό δεν αφορά εμένα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Καλημέρα. Έχω κάνει κάποιες αγορές από εκεί και σε 2 περιπτώσεις χρειάστηκα refund. Στη μία γιατί η παραγγελία μου στάλθηκε στο Belarus όπου και μου έγινε 100% refund και μια σε λάθος χρώμα προϊόντος όπου μου έγινε 70% Άνδεων κάνω λάθος. Γενικά αργεί αλλά πλέον το εμπιστεύομαι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Καλησπερα.

Εχει προσπαθησει κανεις τελευταια να αγορασει απο aliexperss? 

Για καποιον λογο δεν μου δεχεται την καρτα μου,ενω με την συγκεκριμενη καρτα εχω αγορασει αλλα 20000 πραγματα απο παντου :)

Xρεωστικη (visa) της alpha bank.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικως εχει θεμα το συγκεκριμενο site με τις καρτες τις alpha bank

Εχω visa kai american express alpha bank και ενω απο αλλα site κανω αγορες το συγκεκριμενο τις απορρίπτει ασταματητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...