Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Αγορά από Aliexpress - Είναι ασφαλές το σάιτ;


kistos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα παιδιά μια βοήθεια,

 

έκανα παραγγελία απο aliexpress ένα tempered glass, το οποίο στην περιγραφή έγραφε ότι είναι κυρτό και ότι καλύπτει όλη την οθόνη. Τώρα που το παρέλαβα είδα ότι δεν είναι και είναι όχι μονο φλάτ αλλά δεν ειναι κυρτό. επικοινώνησα με τον πωλητη και μου είπε το παρακάτω:

 

---We are really sorry about it. But our glass is the real 2.5D. but is not all full screen cover. i think you need the 3D glass. it can full screen cover.
But we will refund you 3USD.
First you can go to make a dispute. and the dispute reason must be "Shipping method was not as described". then we can refund you 3USD.
By the way. could you please give us all 5 star good feedback?
How did you think?----

 

πείτε μου τι να κάνω. να κάνω το dispute? εάν δεν του βάλω 5 αστέρια που ζητάει δεν θα πάρω το refund?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 348
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

εχω παρει αμετρητα πραγματα απο aliexpress κανενα προβλημα . ολα αριστα .

Εγω με revolut Μια χαρα χωρις να πειραξω τιποτα . Εχθες εκανα αγορα .   Χαζο , αλλα , εχει λεφτα μεσα η καρτα?

Δε θυμάμαι αν μπορείς να ανεβάσεις 2ο video, γιατί πάντα προσπαθώ με το πρώτο video να καλύπτω προκαταβολικά οποιαδήποτε πιθανή απάντηση, οπότε μετά αν μου πει κάτι, π.χ. έπρεπε να κάνεις το ΧΧΧ, του

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ο τύπος δεν σε εκβιάζει. Το dispute είναι άσχετο με το feedback το οποίο έχεις περιθώριο να το κάνεις 1 μήνα αφού κλείσει η αγοραπωλησία. Και είναι και πραιρετικό (το feedback).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τύπος δεν σε εκβιάζει. Το dispute είναι άσχετο με το feedback το οποίο έχεις περιθώριο να το κάνεις 1 μήνα αφού κλείσει η αγοραπωλησία. Και είναι και πραιρετικό (το feedback).

 

και για ποιο λόγο μου ζητάει to dispute να είναι εξαιτίας   "Shipping method was not as described" και όχι τον πραγματικό λόγο ''product was not as described''?? 

παρεμπιπτόντως δεν υπάρχει επιλογή στο dispute "Shipping method was not as described" 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες του ότι δεν υπάρχει τέτοια επιλογή. Μπορεί και αυτός να μπερδεύτηκε.

 

πραγματικά δε ξέρω αν με δουλεύει, είναι και η πρώτη μου αγορά απο εκεί......

 

αυτή η επιλογή που μου ζητάει "Shipping method was not as described"  είναι στις επιλογές για τις επιστροφές προιόντων και όχι για μερικό refund ενώ παράλληλα μου μιλάει για να μου επιστρέψει 3 δολλάρια. Τον ρώτησα και περιμένω...

Αν στο dispute εγώ γράψω τους πραγματικούς λόγους υπάρχει περίπτωση να κολλήσει το dispute στον πωλητή ή το αλι ενεργεί απο μόνο του μετά?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα πωλητής και αγοραστής δεν συμφωνήσουν, τότε επεμβαίνει το Aliexpress. Ο πωλητής δεν μπορεί να "κολήσει" το dispute. Δεν γνωρίζω το προϊόν για να εκτιμήσω τι πιθανητες έχεις για refund (partial ή full). Για να το πω κάπως απλοικά, αν οι διαφορές μεταξύ του προϊόντος που παρέλαβες και αυτού που φαίνεται στο "product description" του πωλητή είναι σημαντικές, τότε μπορείς να επιδιώξεις full refund. Άν είναι μικρές πας για partial. Είναι λεπτό το θέμα τι σημαίνει μικρή ή μεγάλη διαφορά. Πάντως κάθε φορά που τεκμηρίωσα σωστά τα disputes μου με επιχειρήματα και φωτογραφίες, πήρα full refund.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα πωλητής και αγοραστής δεν συμφωνήσουν, τότε επεμβαίνει το Aliexpress. Ο πωλητής δεν μπορεί να "κολήσει" το dispute. Δεν γνωρίζω το προϊόν για να εκτιμήσω τι πιθανητες έχεις για refund (partial ή full). Για να το πω κάπως απλοικά, αν οι διαφορές μεταξύ του προϊόντος που παρέλαβες και αυτού που φαίνεται στο "product description" του πωλητή είναι σημαντικές, τότε μπορείς να επιδιώξεις full refund. Άν είναι μικρές πας για partial. Είναι λεπτό το θέμα τι σημαίνει μικρή ή μεγάλη διαφορά. Πάντως κάθε φορά που τεκμηρίωσα σωστά τα disputes μου με επιχειρήματα και φωτογραφίες, πήρα full refund.

 

σε ευχαριστώ για το χρόνο σου, ήσουν ξεκάθαρος

Άμα πωλητής και αγοραστής δεν συμφωνήσουν, τότε επεμβαίνει το Aliexpress. Ο πωλητής δεν μπορεί να "κολήσει" το dispute. Δεν γνωρίζω το προϊόν για να εκτιμήσω τι πιθανητες έχεις για refund (partial ή full). Για να το πω κάπως απλοικά, αν οι διαφορές μεταξύ του προϊόντος που παρέλαβες και αυτού που φαίνεται στο "product description" του πωλητή είναι σημαντικές, τότε μπορείς να επιδιώξεις full refund. Άν είναι μικρές πας για partial. Είναι λεπτό το θέμα τι σημαίνει μικρή ή μεγάλη διαφορά. Πάντως κάθε φορά που τεκμηρίωσα σωστά τα disputes μου με επιχειρήματα και φωτογραφίες, πήρα full refund.

 μάλλον την πάτησα σαν μαθητούδι... έχει «μικρά γράμματα ο πωλητής» που δεν πρόσεξα οπότε δύσκολα να τεκμηριώσω απ ότι φαίνεται... όχι για full αλλά ακόμα και Partial refund!!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάτε τόση ώρα για ...3$ και αν θα γίνει σε αυτά full ή partial refund ή δεν κατάλαβα κάτι σωστά; Θα σου τα επιστρέψει όλα φίλε μου θεωρώ ο έμπορος. Για να ξεμπερδεύει με εσένα. Αν κάνει οτιδήποτε άλλο, σημαίνει ότι δεν σέβεται και δεν κοστολογεί όσο πρέπει το χρόνο του... Και μόνο η αμοιβή -ακόμα και του Κινέζου- υπαλλήλου που έκατσε να ασχοληθεί μέχρι τώρα με το "θέμα" σου έχει ήδη πιθανότατα κοστίσει παραπάνω από τα 3$. Σιγά μην κάτσει να "τεκμηριώνει"...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παίζει θεμα σε τόσο μικρά ποσα

 

Σε τόσο λίγα $$$ θα σ κάνει full refund και τελειωσε το θεμα,δεν κάθονται να χάνουν τον χρόνο τους

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κάτι και εγώ; Σου στέλνει ένα πακέτο ο πωλητής, και αυτό γράφει Π.χ 60 days purchase protection will end.. Εάν δεν παραλάβω και τελειώσει αυτός ο χρόνος τι γίνεται χωρίς να ανοίξω dispute;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κάτι και εγώ; Σου στέλνει ένα πακέτο ο πωλητής, και αυτό γράφει Π.χ 60 days purchase protection will end.. Εάν δεν παραλάβω και τελειώσει αυτός ο χρόνος τι γίνεται χωρίς να ανοίξω dispute;

Μετά δεν υπάρχει "προστασία" οπότε αν δεν παραλλαβεις ποτέ το δέμα δεν θα σου επιστρέψουν χρήματα πίσω. Ενώ πριν τις 60 μέρες αν δεν σ έχει έρθει το δέμα,ανοίγεις case και λες δεν μ έχει έρθει ακόμα,οπότε περιμένεις λίγες ακόμα μέρες και μετά πας για refund του ποσού που είχες δώσει.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χάνεις το δικαίωμα του dispute

 

Αλλα στις 4-5 μερες πρίν τελειώσει η προθεσμία μπορείς να ζητήσεις επέκταση του χρόνου ή μπορεί να το κάνει και απο μόνος του και ο πωλητής

Να ρωτήσω κάτι και εγώ; Σου στέλνει ένα πακέτο ο πωλητής, και αυτό γράφει Π.χ 60 days purchase protection will end.. Εάν δεν παραλάβω και τελειώσει αυτός ο χρόνος τι γίνεται χωρίς να ανοίξω dispute;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χάνεις το δικαίωμα του dispute

 

Αλλα στις 4-5 μερες πρίν τελειώσει η προθεσμία μπορείς να ζητήσεις επέκταση του χρόνου ή μπορεί να το κάνει και απο μόνος του και ο πωλητής

Dispute δηλαδή εσείς πότε κάνετε; Λίγες μέρες πρώτου λήξει η διαδικασία;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.