Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
yannis27gr

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι δε φταίω εγώ;

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγόρασα ένα λαπτοπ το οποίο είναι ακόμα εντός εγγύησης. Κράσαρε κι από τότε δεν μπουτάρει. Προσπάθησα να ξανακάνω εγκατάσταση windows αλλά μετά από λίγο πετάει μπλε οθόνη.

 

Υποψιάζομαι ότι φταίει ο σκληρός.

 

Το θέμα είναι ότι το λαπτοπ είχε λινουξ και τα παραθύρια τα έβαλα εγώ. Από το σέρβις μου λένε ότι αν το ελέγξουν και κρίνουν ότι έφταιγε το λειτουργικο σύστημα για τη βλάβη (χαλάνε τα windows σκληρούς; ) θα χρεωθώ την επισκευή. Φακ, πιο φτηνά βγαίνει να αγοράσω ένα σκληρό και να τον αλλάξω μόνος μου.

 

Τι λέτε από την εμπειρία σας;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ότι το λαπτοπ είχε λινουξ και τα παραθύρια τα έβαλα εγώ. Από το σέρβις μου λένε ότι αν το ελέγξουν και κρίνουν ότι έφταιγε το λειτουργικο σύστημα για τη βλάβη (χαλάνε τα windows σκληρούς; ) θα χρεωθώ την επισκευή. Φακ, πιο φτηνά βγαίνει να αγοράσω ένα σκληρό και να τον αλλάξω μόνος μου.

Φαντάζομαι ότι εννοούν να έχουν πρόβλημα τα ίδια τα windows,όπως και να έχει μπορείς να δοκιμάσεις να περάσεις και τα ubuntu να δεις αν με αυτά ξεκινήσει ή όχι.

 

Οι σκληροί χαλάνε και από τα λειτουργικά αλλά δεν έχει σχέση το αν είναι windows ή όχι.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασε να ελέξεις τον δίσκο σε άλλο μηχάνημα αν αυτό είναι δυνατόν, αλλιώς στο ίδιο με Hiren's Boot CD.

 

Δοκίμασε να κάνεις εγκατάσταση Ubuntu Linux που είναι πανεύκολο στη χρήση και δες αν σου πετάξει κανένα error κατά την εγκατάσταση.

 

Υποψιάζομαι μνήμη ή δίσκο πάντως. Για μνήμες αν έχει 2 μνήμες το μηχάνημα πάνω, βγάλε τη μία και δούλεψέ τες χιαστί.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγόρασα ένα λαπτοπ το οποίο είναι ακόμα εντός εγγύησης. Κράσαρε κι από τότε δεν μπουτάρει. Προσπάθησα να ξανακάνω εγκατάσταση windows αλλά μετά από λίγο πετάει μπλε οθόνη.

 

Υποψιάζομαι ότι φταίει ο σκληρός.

 

Το θέμα είναι ότι το λαπτοπ είχε λινουξ και τα παραθύρια τα έβαλα εγώ. Από το σέρβις μου λένε ότι αν το ελέγξουν και κρίνουν ότι έφταιγε το λειτουργικο σύστημα για τη βλάβη (χαλάνε τα windows σκληρούς; ) θα χρεωθώ την επισκευή. Φακ, πιο φτηνά βγαίνει να αγοράσω ένα σκληρό και να τον αλλάξω μόνος μου.

 

Τι λέτε από την εμπειρία σας;

1) Τα προβλήματα λογισμικού τα χρεώνεται ο πελάτης και εντος εγγύησης γιατι οφείλονται καθαρα σε θέμα χρήσης του λογισμικού ( ιός εγκατάσταση ακατάλληλων προγραμμάτων drivers κτλ κτλ ) 

2) Το λογισμικό δεν καταστρέφει ενα σκληρό. Εαν είναι θέμα hardware και αν είσαι εντός εγγύησης τότε θα στο αλλάξουν δωρεάν.

 

αυτα τα 2 ισχύουν σε όλα τα service ..

Το αν κάποιο service εγκατέστησε δωρέαν το recovery ή επιδιόρθωσε λογισμικό δωρεάν δεν αποτελεί τον κανόνα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.