Προς το περιεχόμενο

Προβλήματα με Ίντερνετ και τηλέφωνο


Rokasgr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

Εδώ και 3-4 χρόνια έχω προβλήματα με το σταθερό μου τηλέφωνο, καθώς και με το Ίντερνετ. 
Το πρόβλημα είναι πώς συνήθως δεν έχω καθόλου τηλέφωνο και Ίντερνετ για πολλές ώρες την ημέρα.
 Οι ώρες είναι συνήθως οι ίδιες, έρχεται το πρωί 9-11 και πέφτει το μεσημέρι 2-5 . Σάββατο συνήθως δεν έχω και Κυριακή ίσως έχω το βράδυ.

Τα προβλήματα άρχισαν όταν ο ΟΤΕ έκανε έργα στην περιοχή μου, αντικαθιστώντας παλιά καλώδια με οπτικές ίνες.Για λίγο καιρό δεν είχαμε καθόλου, μετά είχαμε αυτά τα προβλήματα. Πριν τα έργα η γραμμή δεν είχε ούτε πρόβλημα και δεν με είχε αποσυνδέσει ποτέ.

Ο ΟΤΕ λέει πώς τα καλώδια μας είναι παλιά ( και ως εκ θαύματος άρχισε να φαίνεται μόλις σκάβαν εκεί κοντά), και καθώς δεν έχουμε κάνει ανανέωση στο σπίτι, δεν έχουμε την άδεια αντικατάστασης των καλωδίων και σύνδεσης στο καινούριο δίκτυο ( η οποία υποτίθεται πώς κάνει 10.000€ για 30 μέτρα, μέχρι να συνδεθεί στην υπόλοιπη γραμμή.)

Μετά από αυτό αλλάξαμε σε hol που υποσχόταν επίλυση προβλημάτων και πώς μπούρδες έλεγε ο ΟΤΕ, λαγούς με πετραχείλια τάζαν όμως.

Η δικιά μου γνώμη είναι πώς όσο σκάβαν για τα άλλα καλώδια, είτε ηθελημένα για να μας αναγκάσουν να πληρώσουμε, ή απλώς γιατί είναι άσχετοι, οι γορίλες του οτέ κάναν ζημιά στο δικό μας καλώδιο, που οδήγησε σε αυτά τα προβλήματα.

Μήπως έχει κανείς καμιά ιδέα σε τι οφείλεται αυτό το πρόβλημα? Μήπως ξέρει κανείς κάποιον λιγότερο επίπονο τρόπο επίλησης του προβλήματος από την ιδέα του ΟΤΕ?

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας, 
καλή συνέχεια

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά που σου είπαν από τη HOL ήταν πράγματι μπούρδες αφού μόνο ο ΟΤΕ έχει δικαίωμα επέμβασης στο χάλκινο δίκτυο από το ΑΚ μέχρι το χώρο κάθε συνδρομητή, ανεξάρτητα από τον πάροχο.

 

Κατά την κατασκευή του νέου δικτύου με οπτική ίνα δεν είναι εύκολο να γίνει ζημιά γιατί το μόνο που γίνεται είναι η μεταφορά της συνδεσμολογίας από το παλιό KV στο νέο και αυτή η διαδικασία κρατάει συνήθως ένα πρωινό (το έχω παρακολουθήσει στο δικό μου KV και γνωρίζω τους χρόνους). Σκαψίματα γίνονται μόνο για την τοποθέτηση της οπτικής και όχι για το παλιό δίκτυο.

 

Σε κάθε περίπτωση, η αποκατάσταση της όποιας ζημιάς θα γίνει μόνο από τον ΟΤΕ και πρέπει να πιέσεις τη HOL για να "πιέσει" τον ΟΤΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Θα σου έλεγα να ζητήσεις από κάποιον moderator να μεταφέρει το θέμα, στο σωστό τόπικ "Συνδέσεις vdsl & adsl".Πιστεύω θα υπάρξει μεγαλύτερη συμμετοχή.

Στο πρόβλημά σου τώρα:

α)Ανέβασε ένα screenshot από τη σελίδα του ρούτερ για να δούμε τα στατιστικά της γραμμής σου

β)ο πάροχος σου(αν κατάλαβα είναι η hol) τι λέει και τι έχει κάνει με το πρόβλημα;

γ)Όταν δε λειτουργεί το τηλέφωνο, ποια η συμπεριφορά του;π.χ είναι νεκρό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον εχει γίνει ζημιά στα καλώδια πιθανόν οταν έσκαβε ο οτε (αφου οπως λες μετα άρχισανε τα προβλήματα) οτι εταιρία και να βάλεις δεν εχει διαφορά αφου το καλώδιο ο χαλκός ειναι ενας για ολες τις εταιρίες. Την ευθύνση βασικά την εχει ο οτε εκει πρέπει να απευθυνθείς τώρα αν πράγματι εχουν πρόβλημα και αλλοι γείτονες ισως τοτε να κανει κατι μεμονομένα ομως δεν ξέρω......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τηλέφωνο τις υπόλοιπες ώρες είναι νεκρό.

Που μπορώ να βρω που είναι η σελίδα του ρούτερ?

 

Οι γείτονες που είναι στο παλιό το δίκτυο ακόμα (1 σπίτι ακόμα) λένε πως και αυτοί έχουν πρόβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...