Προς το περιεχόμενο

ψαχνω κάρο [αμαξι] με χαμηλη καταναλωση


viper2005

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μιλάω για τις πρώτες γενιές υβριδικών επειδή αυτός που ρώτησε για υβριδικά μιλάει για μεταχειρισμένα. Αμα πάει και πάρει ολοκαίνουριο ναι τοτε ίσως υπάρχουν κάποια υβριδικά που αξίζουν τα λεφτά τους που ίσως έχουν φθηνούς συσσωρευτές και θα κάνει απόσβεση των χρημάτων αλλα και πάλι ίσως κάνει απόσβεση με υβριδικό. Πρέπει να τα βάλεις όλα κάτω και να σκεφτείς όλους τους παράγοντες. Ακόμα και πόσο καιρό έχεις σκοπό να το κρατήσεις και κατα πόσο μετακινείσαι μέσα στη πόλη με αυτοκίνητο.

Πως ακριβώς ορίζεις τις "πρώτες" γενιές υβριδικών? Στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτός που ρώτησε για υβριδικά είπε συγκεκριμένα για honda civic 2007-2008 που παραπέμπει στη δεύτερη γενιά(1η 2001-2005, 2η 2005-2011).

Επίσης σε περίπτωση που χρειαστεί αλλαγή η μπαταρία ενός υβριδικού, θα αλλαχτεί με σύγχρονη. Με πιο καινούργιας τεχνολογίας δηλαδή και φτηνότερη.

Όσο για το ότι πρέπει να τα βάλει κάτω και να σκεφτεί αν τον συμφέρει σωστό είναι, μόνο που έρχεται σε αντίθεση με το "ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΥΒΡΙΔΙΚΑ !!!!" που είχες πει αμέσως πριν.

 

Είπες για 8 χρόνια εγγύηση. Εγγύηση λειτουργικότητας (κύκλοι φόρτισης-αποφόρτισης κτλ ) ή και εγγύηση αυτονομίας? Αν δεν απατώμαι η αυτονομία μιας μπαταρίας πέφτει δραματικά με το καιρό  (αυτό αν δεν κάνω λάθος ισχύει και στις λιθίου σωστά?)

Εγγύηση αυτονομίας δεν υπάρχει. Για καμία μπαταρία. Στα υβριδικά αυτοκίνητα όμως δεν υπάρχει καν ο όρος αυτονομία μπαταρίας, θα υπήρχε μόνο αν μιλούσαμε για αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Στα υβριδικά ο ηλεκτροκινητήρας είναι βοηθητικός, χωρίς καύσιμο δεν ξεκινά καν το αυτοκίνητο. Στα μικρά όπως το civic τουλάχιστον. Και να μειωθεί δραματικά η χωρητικότητα της μπαταρίας ενός υβριδικού, ελάχιστη διαφορά θα έχει σε απόδοση/οικονομία το σύνολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως τα υβριδικα ειναι ασυμφορα για ταξιδια γιατι καινε παραοανω απο τα  βενζινοκινητα λογω υψηλης ταχυτητας απο οτι  ξερω.Για μες την πολη μια χαρα ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως τα υβριδικα ειναι ασυμφορα για ταξιδια γιατι καινε παραοανω απο τα  βενζινοκινητα λογω υψηλης ταχυτητας απο οτι  ξερω.

100% λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως τα υβριδικα ειναι ασυμφορα για ταξιδια γιατι καινε παραοανω απο τα  βενζινοκινητα λογω υψηλης ταχυτητας απο οτι  ξερω.Για μες την πολη μια χαρα ειναι.

 

 

100% λάθος.

 

 

Συναδελφισσα που εχει το Lexus μου λεει οτι το καλοκαιρινο τριμηνο που μενει Σαρωνιδα και ερχεται στην δουλεια της καιει πολυ βενζινη σε σχεση με την καταναλωση στην πολη.

Το ιδιο μου ειχε πει και ταξιτζης με Toyota Prius το μοναδικο υβριδκο ταξι που εχω μπει.Κυρυλατο οσο δεν μπορουσα να φανταστω.Μεχρι και wifi ειχε μεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

107-c1-aygo-cuore (το cuore δε φοράει ιδιο κινητήρα, ειναι εντελώς διαφορετικό και πιο οικονομικό)

 

 

Μπορείς να μας πεις και τι διαφορές έχουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συναδελφισσα που εχει το Lexus μου λεει οτι το καλοκαιρινο τριμηνο που μενει Σαρωνιδα και ερχεται στην δουλεια της καιει πολυ βενζινη σε σχεση με την καταναλωση στην πολη.

Το ιδιο μου ειχε πει και ταξιτζης με Toyota Prius το μοναδικο υβριδκο ταξι που εχω μπει.Κυρυλατο οσο δεν μπορουσα να φανταστω.Μεχρι και wifi ειχε μεσα.

Αυτό δεν έχει και πολύ σχέση με αυτό που είχες γράψει πιο πριν:

 

Παντως τα υβριδικα ειναι ασυμφορα για ταξιδια γιατι καινε παραοανω απο τα  βενζινοκινητα λογω υψηλης ταχυτητας απο οτι  ξερω.

Τη μια συγκρίνεις κατανάλωση υβριδικού μέσα στην πόλη και στο ταξίδι, και την άλλη κατανάλωση υβριδικού στο ταξίδι με κατανάλωση βενζινοκίνητου σε ταξίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό δεν έχει και πολύ σχέση με αυτό που είχες γράψει πιο πριν:

 

 

Τη μια συγκρίνεις κατανάλωση υβριδικού μέσα στην πόλη και στο ταξίδι, και την άλλη κατανάλωση υβριδικού στο ταξίδι με κατανάλωση βενζινοκίνητου σε ταξίδι.

 

 

Δεν καταλαβα που βλεπεις οτι δεν εχει σχεση....Εγραψα με μαρτυριες κατοχων οτι εκτος πολης με με πιο μεγαλες ταχυτητες τα υβριδικα καινε πιο πολυ βενζινη ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συναδελφισσα που εχει το Lexus μου λεει οτι το καλοκαιρινο τριμηνο που μενει Σαρωνιδα και ερχεται στην δουλεια της καιει πολυ βενζινη σε σχεση με την καταναλωση στην πολη.

Το ιδιο μου ειχε πει και ταξιτζης με Toyota Prius το μοναδικο υβριδκο ταξι που εχω μπει.Κυρυλατο οσο δεν μπορουσα να φανταστω.Μεχρι και wifi ειχε μεσα.

Εδώ συγκρίνεις κατανάλωση υβριδικού σε πόλη, με κατανάλωση υβριδικού σε ταξίδι. Χωρίς να αναφέρεις μεγάλες ταχύτητες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ συγκρίνεις κατανάλωση υβριδικού σε πόλη, με κατανάλωση υβριδικού σε ταξίδι. Χωρίς να αναφέρεις μεγάλες ταχύτητες...

 

Δεν εινα αυτονοητο ???? Στην πολη σπανια πας με πανω απο 60 ...

 

Σε ταξιδι δεν παε με πιο μεγαλες ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εινα αυτονοητο ???? Στην πολη σπανια πας με πανω απο 60 ...

 

Σε ταξιδι δεν παε με πιο μεγαλες ?

Σαφώς και οι ταχύτητες του ταξιδιού είναι πιο μεγάλες, αλλά όταν λες "εκτός πόλης με μεγάλες ταχύτητες" εγώ αντιλαμβάνομαι μεγαλύτερες από τις συνηθισμένες του ταξιδιού(80-120) και όχι μεγαλύτερες από τις συνηθισμένες της πόλης.

 

να υποθεσω παει με 160 και κλαιγεται για τη καταναλωση?

Για να δούμε, εδώ ο φίλος ισχυρίζεται ότι τα υβριδικά καίνε παραπάνω στο ταξίδι από τα βενζινοκίνητα λόγω ταχύτητας... Και πιο συγκεκριμένα επειδή η ταχύτητα ταξιδιού είναι μεγαλύτερη από την ταχύτητα πόλης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω αν τα διατυπωσα σωστα αλλα αυτο που θελω να πω οτι το υβριδικο εκτος πολης με ταχυτητες 80-120 καιει παραπανω απο οτι με 50-80.

 

Αν δε ειναι και μεγαλου κυβισμου ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω αν τα διατυπωσα σωστα αλλα αυτο που θελω να πω οτι το υβριδικο εκτος πολης με ταχυτητες 80-120 καιει παραπανω απο οτι με 50-80.

 

Αν δε ειναι και μεγαλου κυβισμου ....

Όταν βρίσκεσαι σε εθνική οδό ναι... περισσότερο καίει όταν πας πάνω από 80 σε σχέση με το να πηγαίνεις κάτω από 80... και αυτό ισχύει τόσο στα υβριδικά όσο και στα συμβατικά. Ανεξαρτήτως κυβισμού.

 

Μέσα στην πόλη όμως έχεις το σταμάτα ξεκίνα που ανεβάζει κατά πολύ την κατανάλωση. Και στα υβριδικά και στα συμβατικά. Βέβαια τα υβριδικά διαθέτουν συστήματα που μετατρέπουν σε ρεύμα την κινητική ενέργεια που δεσμεύεται από την πέδηση, και έτσι παίρνεις πίσω ένα μέρος από την ενέργεια που θα κατέληγε να φθείρει τα τακάκια. Παρόλα αυτά η κατανάλωση των υβριδικών μέσα στην πόλη παραμένει αυξημένη κατἀ 20% τουλάχιστον σε σχέση με την κατανάλωση του ταξιδιού.

 

Ο δικός σου ισχυρισμός όμως έρχεται σε αντίθεση με αυτά που έγραψα παραπάνω, έρχεται σε αντίθεση με τις καταναλώσεις που ανακοινώνουν τα εργοστάσια(πχ honda civic 1.3 hybrid 4,3l/100km εκτός πόλης και 5,2l/100km εντός πόλης), έρχεται σε αντίθεση με τις μετρήσεις των δημοσιογράφων, έρχεται σε αντίθεση με τις μαρτυρίες δεκάδων ιδιοκτητών υβριδικών οχημάτων στα διάφορα ελληνικά φόρουμ. Και όλα αυτά επειδή έτσι σου είπε μια υπάλληλος ΔΕΗ και ένας οδηγός ταξί... :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...