JOHNYS22031990 Δημοσ. 29 Μαΐου 2013 Δημοσ. 29 Μαΐου 2013 εχω τα εξησ ερωτηματα που δν μπορω να τα κανω οι πινακεσ ΧΡΗΣΤΗΣ ΟΝΟΜΑΧΡΗΣΤΗ ΟΝΟΜΑ ΕΠΩΝΥΜΟ ΓΕΝΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΟΛΗ ΧΩΡΑ όπου: “ΟΝΟΜΑΧΡΗΣΤΗ”: όνομα χρήστη (username) στο facebook, “ΟΝΟΜΑ” / “ΕΠΩΝΥΜΟ”: το όνομα / επώνυμο του χρήστη, “ΓΕΝΟΣ”: το γένος του χρήστη (άρρεν/θήλυ), “ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ”: μία σύντομη αναφορά σε βιογραφικά στοιχεία του χρήστη, “ΠΟΛΗ” / “ΧΩΡΑ”: η πόλη / χώρα κατοικίας του χρήστη. ΦΙΛΟΙ ΟΝΟΜΑΧΡΗΣΤΗ1 ΟΝΟΜΑΧΡΗΣΤΗ2 ΗΜΔΕΣΜΟΥΦΙΛΙΑΣ όπου: “ΟΝΟΜΑΧΡΗΣΤΗ1” / “ΟΝΟΜΑΧΡΗΣΤΗ2”: τα ονόματα (usernames) δύο χρηστών που συνδέθηκαν με δεσμό φιλίας στο facebook, “ΗΜΔΕΣΜΟΥΦΙΛΙΑΣ”: η ημερομηνία σύναψης του δεσμού φιλίας μεταξύ των δύο χρηστών. Σημ.: θεωρήστε για απλότητα ότι κάθε ζεύγος χρηστών Φ1, Φ2 που συνάπτει δεσμό φιλίας μπορεί να είναι αποθηκευμένο στον πίνακα ΦΙΛΟΙ μία μόνο φορά, είτε στη μορφή <Φ1, Φ2, ημ_δεσμού_φιλίας> είτε στη μορφή <Φ2, Φ1, ημ_δεσμού_φιλίας>. ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΓΦΕΑΣ_ΜΗΝΤΟΣ ΚΩΔΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΙΔΙΟΚΤ_ΤΟΙΧΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ όπου: “ΣΥΓΦΕΑΣ_ΜΗΝΤΟΣ”: το όνομα του χρήστη που έγραψε ένα μήνυμα σε τοίχο του facebook (όχι απαραίτητα στον δικό του τοίχο), “ΚΩΔΜΗΝΥΜΑΤΟΣ”: ο αύξων κωδικός του μηνύματος (δηλαδή, το 1ο, 2ο, 3ο, ...κτλ, μήνυμα του χρήστη που έγραψε το μήνυμα), “ΙΔΙΟΚΤ_ΤΟΙΧΟΥ”: το όνομα του χρήστη στον οποίο ανήκει ο τοίχος του facebook όπου αναρτήθηκε το μήνυμα του χρήστη “ΣΥΓΦΕΑΣ_ΜΗΝΤΟΣ”, “ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ”: το περιεχόμενο του μηνύματος, “ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ”: ημερομηνία και ώρα ανάρτησης του μηνύματος στον τοίχο του facebook. ΑΡΕΣΕΙ ΟΝΟΜΑΧΡΗΣΤΗ ΣΥΓΦΕΑΣ_ΜΗΝΤΟΣ ΚΩΔΜΗΝΥΜΑΤΟΣ όπου: “ΟΝΟΜΑΧΡΗΣΤΗ”: το όνομα του χρήστη που δήλωσε ότι του άρεσε ένα μήνυμα που διάβασε σε ένα τοίχο του facebook, “ΣΥΓΦΕΑΣ_ΜΗΝΤΟΣ”: το όνομα του χρήστη που έγραψε το μήνυμα το οποίο άρεσε στον χρήστη με όνομα “ΟΝΟΜΑΧΡΗΣΤΗ”, “ΚΩΔΜΗΝΥΜΑΤΟΣ”: ο αύξων κωδικός του μηνύματος του χρήστη “ΣΥΓΦΕΑΣ_ΜΗΝΤΟΣ” που άρεσε στον χρήστη με όνομα “ΟΝΟΜΑΧΡΗΣΤΗ”. ΣΧΟΛΙΟ ΣΥΓΦΕΑΣ_ΜΗΝΤΟΣ ΚΩΔΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΚΩΔΣΧΟΛΙΟΥ ΣΥΓΦΕΑΣ_ΣΧΟΛΙΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΣΧΟΛΙΟΥ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ όπου: “ΣΥΓΦΕΑΣ_ΜΗΝΤΟΣ”: το όνομα του χρήστη που έγραψε ένα μήνυμα σε τοίχο του facebook (όχι απαραίτητα στον δικό του τοίχο), “ΚΩΔΜΗΝΥΜΑΤΟΣ”: ο αύξων αριθμός του μηνύματος (δηλαδή, το 1ο, 2ο, 3ο, ...κτλ, μήνυμα του χρήστη που έγραψε το μήνυμα), “ΚΩΔΣΧΟΛΙΟΥ”: ο αύξων αριθμός του σχολίου (δηλαδή, το 1ο, 2ο, 3ο, ...κτλ, σχόλιο) που προστέθηκε κάτω από το μήνυμα με πρωτεύον κλειδί <“ΣΥΓΦΕΑΣ_ΜΗΝΤΟΣ”, “ΚΩΔΜΗΝΥΜΑΤΟΣ”> ), “ΣΥΓΦΕΑΣ_ΣΧΟΛΙΟΥ”: το όνομα του χρήστη που ανάρτησε ένα σχόλιο κάτω από ένα μήνυμα σε τοίχο του facebook, “ΚΕΙΜΕΝΟΣΧΟΛΙΟΥ”: το περιεχόμενο του σχολίου, “ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ”: ημερομηνία και ώρα ανάρτησης του σχολίου. ΟΜΑΔΑ ΚΩΔΟΜΑΔΑΣ ΟΝΟΜΑΟΜΑΔΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΗΜΕΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ όπου: “ΚΩΔΟΜΑΔΑΣ”: ο κωδικός μιας online κοινωνικής ομάδας του facebook, “ΟΝΟΜΑΟΜΑΔΑΣ”: η ονομασία της κοινωνικής ομάδας, “ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ”: η περιγραφή της κοινωνικής ομάδας, “ΗΜΕΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ”: η ημερομηνία δημιουργίας της κοινωνικής ομάδας στο facebook. ΔΙΑΧΕΙΡΟΜΑΔΑΣ ΚΩΔΟΜΑΔΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ όπου: “ΚΩΔΟΜΑΔΑΣ”: ο κωδικός μιας online κοινωνικής ομάδας στο facebook, “ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ”: το όνομα ενός χρήστη που είναι διαχειριστής της σελίδας της συγκεκριμένης κοινωνικής ομάδας στο facebook. ΜΕΛΟΣΟΜΑΔΑΣ ΚΩΔΟΜΑΔΑΣ ΧΡΗΣΤΗΣΜΕΛΟΣ ΗΜΕΡΕΓΓΡΑΦΗΣ όπου: “ΚΩΔΟΜΑΔΑΣ”: ο κωδικός μιας online κοινωνικής ομάδας στο facebook, “ΧΡΗΣΤΗΣΜΕΛΟΣ”: το όνομα ενός χρήστη που είναι μέλος της συγκεκριμένης κοινωνικής ομάδας στο facebook, “ΗΜΕΡΕΓΓΡΑΦΗΣ”: η ημερομηνία εγγραφής του χρήστη στην κοινωνική ομάδα του facebook. τα ερωτηματα sql Να εκτυπωθεί το ποσοστό των χρηστών ανά γένος (άνδρας/γυναίκα). Πόσα σχόλια έχουν αναρτηθεί από κατοίκους της Ελλάδας και πόσα από κατοίκους της χώρας Φρυγίας; Δώστε την απάντηση με μία μόνο δήλωση SQL. Σε ποιες ομάδες (αναφορά κωδικού και ονόματος ομάδας) ανήκει ο Έκτορας που δεν ανήκει ο Αντήνορας; Ποιες είναι οι ομάδες, αν υπάρχουν, που έχουν διαχειριστή ή διαχειριστές οι οποίοι δεν είναι μέλη της ομάδας που διαχειρίζονται; Στα αποτελέσματα να εκτυπωθούν οι κωδικοί και τα ονόματα των ομάδων καθώς και τα ονόματα των χρηστών (ΟΝΟΜΑΧΡΗΣΤΗ) που πληρούν τη δοσμένη συνθήκη. Για κάθε ομάδα (αναφορά κωδικού και ονόματος ομάδας) να εκτυπωθεί το πλήθος των μελών της που προέρχονται από πόλεις διαφορετικές των πόλεων των διαχειριστών της ομάδας. Να βρεθεί ο χρήστης που ανάρτησε το πιο πρόσφατο μήνυμα και να εκτυπωθεί τόσο το όνομα του χρήστη όσο και το περιεχόμενο και η ημερομηνία & ώρα ανάρτησης του συγκεκριμένου μηνύματος.
bnvdarklord Δημοσ. 29 Μαΐου 2013 Δημοσ. 29 Μαΐου 2013 Διάβασε λίγο SQL και θα το καταφέρεις, είναι πολύ απλά ερωτήματα.
JOHNYS22031990 Δημοσ. 29 Μαΐου 2013 Μέλος Δημοσ. 29 Μαΐου 2013 στο 1 ερωτημα πως ιπολογιζω το ποσοστο παιρνω την συναρτηση count kai meta?
zynif Δημοσ. 29 Μαΐου 2013 Δημοσ. 29 Μαΐου 2013 SELECT ΓΕΝΟΣ, count( ΓΕΝΟΣ ) / ( SELECT Count( ΓΕΝΟΣ ) FROM ΧΡΗΣΤΗΣ ) FROM ΧΡΗΣΤΗΣ GROUP BY ΓΕΝΟΣ Το ποσοστό το βρίσκεις διαιρώντας με το πλήθος...
stevvie Δημοσ. 30 Μαΐου 2013 Δημοσ. 30 Μαΐου 2013 στο 1 ερωτημα πως ιπολογιζω το ποσοστο παιρνω την συναρτηση count kai meta? Αυτή είναι εργασία 4ου έτους, αυτό σημαίνει ότι έχεις κάνει 2 τουλάχιστον δύο εξάμηνα βάσεις δεδομένων και δεν μπορείς να απαντήσεις αυτό το ερώτημα? Εύχομαι να μην πάρεις ποτέ πτυχίο.
bnvdarklord Δημοσ. 31 Μαΐου 2013 Δημοσ. 31 Μαΐου 2013 Αυτή είναι εργασία 4ου έτους Σιγά μην είναι 4ου έτους, αυτό ηταν η 1η εργασία βάσεων ever σε μας
stevvie Δημοσ. 31 Μαΐου 2013 Δημοσ. 31 Μαΐου 2013 Σιγά μην είναι 4ου έτους, αυτό ηταν η 1η εργασία βάσεων ever σε μας Πίστεψέ με είναι.
bnvdarklord Δημοσ. 31 Μαΐου 2013 Δημοσ. 31 Μαΐου 2013 Πίστεψέ με είναι. Δηλαδή στα 2 πρώτα εξάμηνα βάσεων που είπες τι κάνανε;
stevvie Δημοσ. 31 Μαΐου 2013 Δημοσ. 31 Μαΐου 2013 Στο 1ο εξάμηνο πρέπει να υλοποιήσουν μία βάση σε MS Access και να απαντήσουν κάποια ερωτήματα σε SQL + Σχεσιακή Άλγεβρα. Στο 2ο είναι πάλι το ίδιο απλά η βάση πρέπει να γίνει σε Oracle, τα ερωτήματα είναι λίγο ποιο σύνθετα (nested queries, multisets, views) και πρέπει να δημιουργήσουν triggers + functions. Επιπλέον το μάθημα που αφορά αυτή η εργασία είναι επιλογής και αυτό είναι το πρώτο ζητούμενο, επίσης δίνονται εργασίες προηγούμενων ετών οπότε φαίνεται το πόσο "δύσκολο" είναι το μάθημα, οπότε με ποια λογική κάποιος επιλέγει αυτό το μάθημα, χωρίς να μπορεί να απαντήσει σε βασικά ερωτήματα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα