Προς το περιεχόμενο
apeiro

Το μη ανθρώπινο πρόσωπο της HOL!

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχουμε λάβει εκατοντάδες καταγγελίες από αναγνώστες για το “τέρας” σύστημα διαχείρισης λογαριασμών τηςHOL.
 
Οι καταγγελίες μας ενημερώνουν ότι κανείς από το προσωπικό της εταιρίας δεν μπορεί να επέμβει σε περίπτωση που εκδοθεί ο δεύτερος λογαριασμός (φραγή εξερχομένων κλήσεων και ίντερνετ) και ξεχάσετε να τον πληρώσετε! Ούτε αν είναι κάποιος άρρωστος στο σπίτι ή ηλικιωμένος που μένει μόνος του με προβλήματα υγείας, δεν κατάφεραν να πείσουν τους υπευθύνους του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών να ανοίξουν την γραμμή για μια ημέρα ή έστω για κάποιες ώρες μέχρι να πληρωθεί ο λογαριασμός.
 
Για να διασταυρώσουμε  λοιπόν αυτές τις καταγγελίες βρήκαμε συνεργάτη μας με γραμμή από την hol και αφήσαμε επίτηδες να κοπεί το τηλέφωνό του οπότε και με τα ίδια μας τα αυτιά ακούσαμε ότι το σύστημα ”τέρας” δεν τους επιτρέπει να επέμβουν αν και τους είπαμε ότι ο συνεργάτης είναι προγραμματιστής στο ίντερνετ και καταστρέφεται αν δεν ανοίξει η γραμμή του και  το πρωί να πληρώσει κανονικά τον λογαριασμό του και επίσης ότι είναι απαράδεκτο να κοπεί η γραμμή  στη 1:30 το πρωί το μόνο που ακούσαμε ήταν… διακοπές μπαίνουν στο σύστημα κύριε και γίνονται με σειρά προτεραιότητας!!!
 
Και βέβαια η απάντηση είναι πάντα η ίδια δεν μπορεί να επέμβει κανείς στο σύστημα!!!Κύριε!!!
Βέβαια επειδή δεν έχουμε κατέβει τώρα από τον Άρη γνωρίζουμε πολύ καλά ότι οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές κάνουν πάντα αυτό που θέλει ο χρήστης και δεν μπορούν να λένε παραμύθια στον κόσμο, ας πουν ευθέως ότι είναι απόφαση της εταιρίας να μην ανοίγει καμία γραμμή για τον οποιοδήποτε λόγο.
 
Βέβαια την λέξη κρίση και ανθρωπιά μάλλον δεν την ξέρουν εκεί στο επιτελείο της HOL.
Όταν όμως αρχίσουν να βλέπουν τους συνδρομητές τους να μετακομίζουν σε άλλους παρόχους να μην αναρωτιούνται τον λόγο!!! Ίσως τότε το ξανασκεφτούν και αφοπλίσουν το “τέρας” πριν τους διαλύσει το μαγαζί.

πηγή: http://againstnewworldorder.blogspot.gr/2013/05/hol.html

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιά ανθρωπιά και μλκιες τούμπανα λες,εδώ πήγαν τη κλήση στα τρία λεπτά ανα τηλεφώνημα,τι λες τώρα...

 

Ας μεταφερθεί,δεν αποτελεί "είδηση".

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιά ανθρωπιά και μλκιες τούμπανα λες,εδώ πήγαν τη κλήση στα τρία λεπτά ανα τηλεφώνημα,τι λες τώρα...

 

Ας μεταφερθεί,δεν αποτελεί "είδηση".

 

ποιες κλησεις ?

κινητα εννοεις ?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κατάλαβα,τι παίζει ακριβώς με τη HOL ; Στον δεύτερο απλήρωτο λογαριασμό στο κόβουν ; Γιατί στη forthnet το κόβουν λίγες μέρες αφού λήξει η προθεσμία πληρωμής του τρέχοντος λογαριασμού....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και είναι είδηση και μάλιστα πολύ καλή, διότι αφορά άμεσα χιλιάδες ενεργούς συνδρομητές της HOL και υποψήφιους μελλοντικούς συνδρομητές

(σε αντίθεση με ειδήσεις όπως για ένα νέο μοντέλο κινητού -από τα δεκάδες άλλα- που σχεδιάζει μία από τις πάμπολλες εταιρείες του χώρου και ενδέχεται να βγάλει στην αγορά τους επόμενους μήνες ή τον επόμενο χρόνο. Τέτοιους είδους ειδήσεις ικανοποιούν την περιέργεια αλλά δεν παρουσιάζουν άμεσο ενδιαφέρον για χιλιάδες άτομα)

 

Γράφω για να επιβεβαιώσω την είδηση με βάση προσωπική εμπειρία. Είμαι στη HOL πάνω από δέκα χρόνια. Πρέπει να έγινα συνδρομητής από την πρώτη χρονιά που έβγαλε ADSL.

Μετά από τόσα χρόνια έτυχε μία φορά να χάσω τον λογαριασμό που μου έστειλε. Δεν έδωσα σημασία και περίμενα τον επόμενο. Φυσικά ο επόμενος λογαριασμός περιλάμβανε το συνολικό ποσό δύο μηνών. Βέβαια δυο μήνες στη HOL μου στοιχίζουν περίπου 40-45 ευρώ, οπότε και πάλι δεν έσκασα. Με την παρέλευση της ημερομηνίας λήξης του λογαριασμού η HOL μου έκοψε τη γραμμή. Και ναι είχα δουλειά να κάνω. Έτρεχα σαν τον τρελό να πληρώσω τον λογαριασμό για να μου ανοίξουν το ίντερνετ. Αν ήταν σαββατοκύριακο θα με άφηναν δύο μόρες χωρίς δίκτυο. Εντάξει, το ίντερνετ δεν είναι είδος ζωτικής σημασίας όπως το νερό, αλλά θεωρώ ανεπίτρεπτο σε πελάτη τους που συμπλήρωσε δέκα χρόνια συνδρομής να του κόβουν τη γραμμή για το ευτελές ποσό των 40 ευρώ. Σε τελική ανάλυση μετά από δέκα χρόνια θα μπορούσαν να μου κάνουν δώρο ένα μήνα συνδρομής. Και πάντως εγώ που μέχρι εκείνη την ώρα ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος από τη HOL, θα μπορούσα να τους κάνω δώρο τη συνδρομή ενός μήνα, να τους πληρώσω δηλαδή το κόστος ενός μήνα έτσι για «ανανέωση συμβολαίου» πχ.

Η εμπιστοσύνη μεταξύ παρόχου και συνδρομητή χτίζεται δύσκολα αλλά γκρεμίζεται εύκολα.

 

Πολύ χειρότερη εμπειρία είχα από την cosmote. Πάλι σε περίπτωση που είχα χάσει έναν λογαριασμό (μη σπεύσετε να γελάσετε, απλοί λογαριασμοί με ποσά κάτω των 50 ευρώ είναι, δε πρόκειται για ιερά ευαγγέλια). Στην cosmote μάλιστα όταν μου έκοψαν τη σύνδεση διαπίστωσα την άθλια πρακτική που ακολουθούν με κάτι μικροσκοπικά γραμματάκια στο κάτω μέρος του λογαριασμού. Ενώ αναγράφουν με μεγάλα γράμματα το συνολικό ποσό της οφειλής και την ημερομηνία λήξης του λογαριασμού (οπότε το βλέπεις και το εκλαμβάνεις ως προθεσμία για την πληρωμή), από κάτω έχουν κάτι μικροσκοπικά γράμματα που λένε ότι το προηγούμενο υπόλοιπο πρέπει να πληρωθεί το αργότερο σε δέκα μέρες και πολύ πριν την ημερομηνία λήξης που αναγράφουν με μεγάλα γράμματα. Πρέπει να το δείτε για να το καταλάβετε. Τώρα, πως την πάτησα εγώ: Παίρνω τον δεύτερο (διπλό λογαριασμό), βλέπω την ημερομηνία λήξης και μετά το πάθημα με τη HOL δίνω τραπεζική εντολή στο web-banking για εξόφληση του λογαριασμού μία μέρα πριν τη λήξη. Κι ενώ νόμισα ότι μπορώ να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, μου κόβουν το κινητό την ημερομηνία που αναγράφεται στα μικροσκοπικά γράμματα. Τι να εξηγήσω στην εξυπηρέτηση πελατών; Επιπλέον, σπεύδω να πληρώσω άμεσα με web-banking και μου λένε από την cosmote ότι την επόμενη μέρα που θα φανεί στο δίκτυό τους η εξόφληση του λογαριασμού θα μου συνδέσουν και το τηλέφωνο. Κι ας καίγομαι όσο θέλω κι ας τους διαβεβαιώνω ότι ήδη έχω πληρώσει και δεν φταίω που δεν φαίνεται στην τράπεζά τους.

 

Τελικά είναι να μην χάσεις λογαριασμό. Και ούτε πολυήμερα ταξίδια να πας. Αν θες τηλέφωνο και ίντερνετ κομμένες οι διακοπές.

Πρέπει να μένεις σπίτι μη σου στείλουν κανένα λογαριασμό και δεν πληρώσεις στην ώρα τους

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ολες γινεται αυτο!

αν γινει αρκετες φορες σε ενα χρονο ζητανε και ενα ποσο επανασυνδεσης .

εφοσον γινετε προς ολους τοτε μια χαρα.θελουν να βαλουν μια ταξη στα χρωστουμενα τους..

καιρος ηταν οι παντες να λογαριαζουν το 50ε

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδώ πήγαν τη κλήση στα τρία λεπτά ανα τηλεφώνημα,τι λες τώρα...

 

:-( trolling αν και όλο το thread είναι troll

 

Και ναι δεν είναι είδηση και μάλλον δεν έχετε δει άλλες εταιρίες όπως wind και ΟΤΕ... 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@topic starter

 

Πολύ κλάψα με έντονα στοιχεία λαϊκισμού. Εγώ εχω την αίσθηση οτι κάποιος «απαιτούσε» δωρεάν υπηρεσίες και επειδή δεν του άρεσε, άρχισε τα υπουλα χτυπήματα κάτω απο τη μέση. Η απάντηση της hol στο αρχικό post ήταν

 

Η ενεργοποίηση φραγής κλήσης σημαίνει ότι έχουν ήδη παρέλθει σαράντα πέντε (45) ημέρες από την έκδοση του λογαριασμού και ότι έχουν προηγηθεί δύο (2) έγγραφες ενημερώσεις του πελάτη. Η σχετική διαδικασία πραγματοποιείται κατά τις νυχτερινές και πρώτες πρωινές ώρες, για να διασφαλισθεί η ελάχιστη δυνατή ενόχληση του πελάτη και για να του δοθεί το μέγιστο χρονικό περιθώριο για πληρωμή. Δεν γίνονται ποτέ φραγές σε Σαββατοκύριακα και αργίες.

 

Θυμήθηκα κάποιο γνωστό μου που δούλευε δημοσιοκάφρος σε περιοδικό αυτοκινήτων και έκανε κριτικές σε νεα μοντέλα. Κανόνιζε και δανειζονταν ακριβά αυτοκίνητα για μέρες και εκανε ταξιδάκια με κοριτσάκια. Μια φορά μια εταιρεία (μεγάλη, ονομα δεν πρόκειται να πω) του ειπε οτι δεν μπορει να του δανείσει το αυτοκίνητο πάνω απο 48 ώρες και αυτός επίτηδες τους έθαψε στην κριτική. «Καλό αυτό το χαρακτηριστικό ΑΛΛΑ .... »

  • Like 6

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και στον οτε συμβαίνει αυτό.  δεν πλήρωσα ένα λογαριασμό και αφού ήλπιζα  οτι θα μπει στον δεύτερο , πριν έρθει καν στο σπίτι μου κάνανε διακοπή . τώρα αν θα έχει και έξτρα τέλη επανασυνδεσης δεν γνωρίζω... Για το εαν εδω και δεκαπεντε  χρονια ολοι οι λογαριασμοι προπληρωνονται 20 και πλέων ημέρες πριν την λήξη τους καμιά αναγνώριση...κύριε από την στιγμή που εκδοθεί και ο δεύτερος λογαρ. γίνετε διακοπή από το σύστημα τι κι αν ήταν μεγάλη εβδομάδα ,περίμενα να έρθει με τα ελτα ο  δεύτερος . 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
@topic starter

 

Πολύ κλάψα με έντονα στοιχεία λαϊκισμού. Εγώ εχω την αίσθηση οτι κάποιος «απαιτούσε» δωρεάν υπηρεσίες και επειδή δεν του άρεσε, άρχισε τα υπουλα χτυπήματα κάτω απο τη μέση. Η απάντηση της hol στο αρχικό post ήταν

[...]

 

+πολλά

 

Ούτε καν η απάντηση δεν περιλαμβάνεται στο αρχικό post...

Προφανώς και δεν είναι είδηση. Μάλλον δυσφήμιση από κάποιον που στράβωσε με τη HOL. Από default «αντιπαθώ» εταιρίες κινητής, ISP και παρόχους τηλεφωνίας για διάφορους λόγους αλλά να ξέρουμε και τι λέμε.

 

Και ναι, η forthnet το κόβει απ τον πρώτο λογαριασμό για χρέος <0.10€ ακόμα κι αν έχεις πληρώσει 10 μέρες πριν την διακοπή. Και όχι, λόγω συστεμικού θέματος δε μπορούν να σε ξαναενεργοποιήσουν αν τους καλέσεις αλλά θα πρέπει να πας σε κάποιο υποκατάστημά τους.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 


pinwkolwnies, on 30 May 2013 - 2:10 PM, said:snapback.png

εδώ πήγαν τη κλήση στα τρία λεπτά ανα τηλεφώνημα,τι λες τώρα...

 

:-( trolling αν και όλο το thread είναι troll

 

Και ναι δεν είναι είδηση και μάλλον δεν έχετε δει άλλες εταιρίες όπως wind και ΟΤΕ... 

Γιατί,είναι ψέμμα ότι το τηλεφώνημα ακόμα και μισό λεπτό να τηλεφωνήσεις σε χρεώνει τρία λεπτά;Αν είναι ψέμμα,πως με μισή σελίδα κλήσεις κάτω του ενός λεπτού ανα κλήση σου ρουφάνε όλα τα 200' της lite;

 

Που την είδες τη τρολιά;Στη Hol δουλεύεις;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη λεει κάπου στο συμβόλαιο οτι αν εισαι Καποιο καιρό συνδρομητής τοτε θα σου χαρίσουν κανα μήνα?

ΟΧΙ. Αν εσυ είχες κάποια υπηρεσία και την πωλούσες.. 1 μηνα οκ κανεις υπομονη οταν βλεπεις οτι και το 2 δε σε πληρωνει δεν θα σταματουσες?

 

Και οταν βλεπει καποιος οτι δεν του ερχετε ο λογαριασμος.. πχ του ερχετε καθε 10 του μηνα (αν δεν του ερχετε ηλεκτρονικα)..

Δεν θα κανει ενα LOGIN να δει την οφιλη του? Δεν θα παρει τηλεφωνο να δει τι εχει συμβει? Αφου ξερεις οτι καθε 10-15 ερχετε.. αν εχει παει 25 δεν θα παρεις να δεις τι έγινε?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και από πότε οι εταιρίες έχουν γίνει φιλανθρωπικά ιδρύματα??? Εντελώς άκυρο το όλο θέμα!!! 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και από πότε οι εταιρίες έχουν γίνει φιλανθρωπικά ιδρύματα??? Εντελώς άκυρο το όλο θέμα!!! 

 

 

Ετσι. Το θεμα ειναι οτι η πολιτικη που κρατανε ακομα και που δεν με σιμφερει ως καταναλοτη.. την βλεπω μια χαρα.

1 μηνα δεν πλήρωσες οκ.. 2ο? Στο Κόβω! Δλδ μετα απο πουσους μηνες πιστολιασμα θα πρεπει να στο κόψει?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.