Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλημέρα. Μου ήρθε και μένα τα ξημερώματα μέιλ με ακύρωση της παραγγελίας και το σχετικό Word με την επιστροφή των χρημάτων. Παραγγελία 28/04 με κάρτα.

Προσπάθησα την προηγούμενη βδομάδα να τους βρω στο τηλέφωνο να μάθω την τύχη της παραγγελίας αλλά μάταια. Είπα να το αφήσω μέχρι την τελευταία εργάσιμη και δεν τους έστειλα ούτε μέιλ. Παρόλα αυτά μου έστειλαν από μόνοι τους ακύρωση και επιστροφή. 

Θα φανεί τις επόμενες ημέρες εάν το κατάστημα είναι κομπλέ εάν δούμε όλοι τα λεφτά μας πίσω στους λογαριασμούς. 

Ελπίζω να αλλάξουν και λίγο τακτική σε skroutz/bestprice να μην αφήνουν τα καταστήματα να κάνουν πάρτυ με δήθεν χαμηλές τιμές και άγνωστο χρόνο παράδοσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Spawn13 είπε

Μην ασχολείσαι άλλο.Ειναι φυσικό να είναι καχύποπτος κάποιος αλλά πετώντας ειρωνείες δε γίνεται δουλειά.Εγω θα ντρεπόμουν μετά να μπω να ξαναγράψω.Και πολύ ασχολήθηκα με αυτούς και ανέβασα μέχρι και τιμολόγιο.Οι υπόλοιποι μπήκαν στην ομάδα και είδαν αν λέω αλήθεια ή είμαι του μαγαζιού.

Δεν ειπα οτι εισαι του μαγαζιου απαραιτητα. Ειπα οτι ειναι πολυ περιεργο που παρελαβες, ενω εκατονταδες αλλοι οχι. Επισης πολυ περιεργο οτι οσοι ισχυριζονται οτι παρελαβαν, πηραν ειτε λαθος προιον ειτε ελαττωματικο. Και τελος πολυ περιεργο το οτι εισαι σιγουρος οτι θα στην αλλαξουν μεσα σε μια μερα.

Καταρχας το καταστημα το εχουν κλειστο. Εχουν αλλου αποθηκη και θα στη φερει ο ιδιοκτητης με το δικο του ΙΧ? Εχει κανει το σπιτι του αποθηκη? Επισης εχουν αλλη μια τηλεοραση των 1200 ευρω να καθεται, αφου εχουν τρομερη ελλειψη στοκ σε αλλα προιοντα...Στις τηλεορασεις ετυχε να εχουν στοκ? Και στα κινητα πχ μηδεν?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To τιμολόγιο το είδες.Δε ξέρω να σου απαντήσω στα υπόλοιπα και ούτε θα ασχοληθώ άλλο μαζί σας.Μπηκα εδώ μέσα και έκανα γνωστό το γκρουπ του fb σε πολλά μέλη.Πραγματικα δε θα ασχοληθώ άλλο με όσους αμφισβητούν.

Επεξ/σία από Spawn13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και από εμένα. 

Διάβασα αρκετές σελίδες από την συγκεκριμένη συζήτηση και αισθάνθηκα ότι πρέπει να πω την εμπειρία μου με το κατάστημα mobilepoint. 

Έκανα παραγγελία μια συσκευή 27 Απριλίου όπου ήταν με διαθεσιμότητα 4-10 μέρες. 

Με τα πολλά κατάλαβα ότι η συσκευή που παρήγγειλα δεν ήταν αυτό που ήθελα και αποφάσισα να κάνω ακύρωση παραγγελίας 3 Μαΐου (Κυριακή). 

Έστειλα email λοιπόν 10 5 η ώρα με αίτηση ακύρωσης παραγγελίας. 

Προς έκπληξη μου, απάντησαν μέσα σε 5 λεπτά με επιβεβαίωση ακύρωσης και ότι τα χρήματα θα επιστραφούν στην πιστωτική κάρτα σε 1-3 μέρες. 

Έλαβα τα χρήματα 7 Μαΐου. 

 

Να προσθέσω ότι δεν ακύρωσα την παραγγελία λόγο του καταστήματος γιατί ούτε καν ήξερα ότι υπάρχει αυτό το thread. 

Ως συμπέρασμα θα ήθελα να πω ότι λογικά όντως έχουν φόρτο και δεν προλαβαίνουν να απαντάνε στα email και στα refunds. 

Επεξ/σία από Delas.46
ώρα
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταστήματα με ελάχιστες αξιολογήσεις και λίγους μήνες στο skroutz, δε τα εμπιστεύεσαι μόνο και μόνο επειδή έχουν την καλύτερη τιμή σε κάποια smartphone. Ένας φίλος μου το καλοκαίρι του 2018 είχε πάρει το pocophone f1 από ένα από αυτά τα ύποπτα, που δεν έχουν βιτρίνα ή φυσικό κατάστημα πάρα μόνο τηλεφωνικό κέντρο και αυτό 4 ώρες την ημέρα. Όταν του ήρθε η απόδειξη έγραφε όνομα υπεύθυνου: Αχμέτ Ηλίας. Μόλις το είδα λέω καλά να πάθεις. Το poco ήρθε με ένα καμένο pixel στο κέντρο της οθόνης έτσι ωραίο και πράσινο.. Έπαιρνε ο φίλος τηλέφωνα αλλά τίποτα. Από περιέργεια κάλεσα εγώ σε ένα άλλο κατάστημα που λέγεται Locoss (δεν κάνουμε διαφήμιση) γατί είχα παραγγείλει από εκεί το αντίστοιχο pocophone, και τους ρώτησα τη παίζει με εγγύηση και καμμένα pixel. Μου είπαν ότι μέχρι 3 καμμένα pixel δεν θεωρείται DOA.  Πάλι καλά αυτό που παρέλαβα ήταν αψεγάδιαστο. Οπότε κατέληξα ότι μερικά μαγαζιά πουλάνε κομμάτια είτε RMA, είτε επιστρεφομενα τα οποία δε μπορούν οι εταιρίες να σπρώξουν διαφορετικά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
20 ώρες πριν, Carvelis είπε

Εμένα παραδόξως, πρώτη φορά σήμερα το μεσημέρι μου το δείχνει processed! 😕 

Καλησπέρα. Εμένα από την αρχή το έλεγε αυτό αλλα δεν απαντάνε στα emails για να βγάλεις άκρη. Στο site τους λέει πως το τηλεφωνικό κέντρο είναι κλειστό. Πως θα κάνουμε ακύρωση αν δεν απαντάνε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, chriss_z είπε

Καλησπέρα. Εμένα από την αρχή το έλεγε αυτό αλλα δεν απαντάνε στα emails για να βγάλεις άκρη. Στο site τους λέει πως το τηλεφωνικό κέντρο είναι κλειστό. Πως θα κάνουμε ακύρωση αν δεν απαντάνε;

Στέλνεις ένα μέιλ στο [email protected] με τον αριθμο της παραγγελίας σου και ζητας ακύρωση. Αν έχεις πληρώσει με καρτα δε χρειάζεται κάτι άλλο, αν είναι με κατάθεση γράφεις το ΙΒΑΝ με τα στοιχεια σου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην πιο "αθωα" περιπτωση, προκειται μαλλον για εναν ανθρωπακο, που η επιχειρηση του και οι υποχρεωσεις του εμειναν πισω, λογω κοροναιου (αρρωστησαν οι υπαλληλοι του και καθυστερησαν και οι προμηθευτες λογω της ολης καταστασης, αρα δε μπορουσε να κανει και κατι).

Σε πιο εξτριμ καταστασεις, μπορει να ειναι απατεωνας, που ειτε ηθελε ατοκο δανειο για 30-40 μερες, γι αυτο σκοτωνε τις τιμες στα προιοντα, αφου δεν ειχε ποτε σκοπο να εκτελεσει καμια παραγγελια, ειτε πουλαει μασκαρεμενα refurbished/rma προιοντα και απλα περιμενει νεες παρτιδες.

Και αν στην πρωτη περιπτωση δικαιολογειται ολο αυτο, αυτο που δεν δικαιολογειται ειναι η ελλειψη επικοινωνιας. Αφου βλεπει οτι πχ παραγγελιες με 10 μερες ονομαστικη διαθεσιμοτητα, πανε στις 20, 30, γιατι δεν ενημερωνει τον καθενα για την εξελιξη και το προβλημα και γιατι δεν σηκωνε κανενα τηλεφωνο? Φυσιολογικο ειναι μετα να ειναι καχυποπτος ο κοσμος...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό τους είπα και εγώ την Παρασκευή που πήγα στο μαγαζί για να δω αν υπάρχουν.Ειναι αδικαιολόγητο να μη σηκώνουν τα τηλέφωνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sexymwro7 είπε

Στην πιο "αθωα" περιπτωση, προκειται μαλλον για εναν ανθρωπακο, που η επιχειρηση του και οι υποχρεωσεις του εμειναν πισω, λογω κοροναιου (αρρωστησαν οι υπαλληλοι του και καθυστερησαν και οι προμηθευτες λογω της ολης καταστασης, αρα δε μπορουσε να κανει και κατι).

Σε πιο εξτριμ καταστασεις, μπορει να ειναι απατεωνας, που ειτε ηθελε ατοκο δανειο για 30-40 μερες, γι αυτο σκοτωνε τις τιμες στα προιοντα, αφου δεν ειχε ποτε σκοπο να εκτελεσει καμια παραγγελια, ειτε πουλαει μασκαρεμενα refurbished/rma προιοντα και απλα περιμενει νεες παρτιδες.

Και αν στην πρωτη περιπτωση δικαιολογειται ολο αυτο, αυτο που δεν δικαιολογειται ειναι η ελλειψη επικοινωνιας. Αφου βλεπει οτι πχ παραγγελιες με 10 μερες ονομαστικη διαθεσιμοτητα, πανε στις 20, 30, γιατι δεν ενημερωνει τον καθενα για την εξελιξη και το προβλημα και γιατι δεν σηκωνε κανενα τηλεφωνο? Φυσιολογικο ειναι μετα να ειναι καχυποπτος ο κοσμος...

Εκτος οτι δεν ενημερώνουν οταν τους παιρνεις τηλεφωνο λενε οτι η παραγγελια σου ερχεται την Tεταρτη , την Tεταρτη σου λενε την Pεμπτη, την Πεμπτη σου λενε την Δευτερα. Εε ενταξει δεν πιστευω ότι ηταν και απολυτα ειλικρινεις μαζι μας. Πες απο την αρχη γινεται χαμος θα παρει μια εβδομαδα παραπανω. Οταν με κοροιδευεις ειναι πολυ χειροτερο..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, iliasmR είπε

Εκτος οτι δεν ενημερώνουν οταν τους παιρνεις τηλεφωνο λενε οτι η παραγγελια σου ερχεται την Tεταρτη , την Tεταρτη σου λενε την Pεμπτη, την Πεμπτη σου λενε την Δευτερα. Εε ενταξει δεν πιστευω ότι ηταν και απολυτα ειλικρινεις μαζι μας. Πες απο την αρχη γινεται χαμος θα παρει μια εβδομαδα παραπανω. Οταν με κοροιδευεις ειναι πολυ χειροτερο..

E εντάξει, αυτό σε φυσιολογικές συνθήκες δεν είναι απόλυτα εφαρμόσιμο, γιατί εσύ και εγώ, θα μας πουν "φιλε κάτσε μια βδομάδα, γιατι εδώ πήξαμε, κάνε λίγο υπομονή", θα κάνουμε. Σε πάνω απο τους μισούς όμως, σε μια τέτοια πρόταση, η απάντηση θα είναι "οκ τα λεφτά μου πίσω" και θα βρεθεί με 100 παραγγελίες κινητών π.χ τις οποίες θα είχε πληρώσει και θα του "κάτσουν". Με λίγα λόγια, καταστροφή.

Αυτά βέβαια, σε έναν ιδανικό κόσμο, που πράγματι τον κρέμασαν οι προμηθευτές του, και δεν είναι αρπαχτή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, stef1967 είπε

Μόλις μίλησα με έναν κύριο στο 6931187400 που βρήκα στο thread ο οποίος μου είπε ότι οι παραγγελίες δεν θα εκτελεστούν και τα χρήματα θα επιστραφούν αφού στείλω αριθμό λογαριασμού. Επειδή η παραγγελία συνοδεύτηκε από μεταφορά μέσω τραπεζικού λογαριασμού μου είπε "Α, δεν είναι με πιστωτική; Τότε να δω μήπως εκτελεστεί. Θα σας πάρω εντός της ημέρας.. ' Είχα παραγγείλει αρχικά το iphone 11 64gb και στη συνέχεια ακύρωσα την παραγγελία , μου επέστρεψαν τα λεφτά (650 ευρώ) και ξαναπαρήγγειλα το 128gb (675 ευρώ). Έχουν περάσει 14 μέρες από την δεύτερη κατάθεση. Θα ενημερώσω για νεώτερα.

Και γω μόλις μίλησα μαζί του και δεν ήξερε να μου πει αν θα παραλάβουμε αλλά μου είπε να στείλω email για ακύρωση με τα στοιχεία μου. Του είπα πως και στα προηγούμενα 2 emails δεν έλαβα ποτέ απάντηση. Ειπε τα χρήματα θα επιστραφούν δε μου έδωσε εξηγήσεις τι έχει γίνει κλπ. Αντε να δούμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...