Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άποψη για το συγκεκριμένο κατάστημα https://www.gadgetaki.eu/

update: πουλάει μόνο χονδρική και μόνο με τιμολόγιο στις τιμές που υπάρχουν μέσα στο site.

Επεξ/σία από d4mage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 29/1/2019 στις 11:30 ΠΜ, saruman123 είπε

Πολύ απλά στο κατάστημα που το πήρες και αυτό  θα το στείλει Κίνα εφόσον δεν έχει δικό του service ή σε τρίτους.

Η Info Quest αναλαμβάνει μόνο τους επίσημους διανομής που έχουν βέβαια 2 χρόνια εγγύηση.

Τώρα το κάθε Σκρουτζάδικο που λέει ότι έχει επίσημη εγγύηση με 1 χρονο είναι ψέματα.

Μόνο δύο Σκρουτζάδικα ξέρω ότι έχουν 2 χρόνια εγγύηση καταστήματος με δικό τους service που αυτό σημαίνει ότι δεν το στείλουν Κίνα αλλά ούτε και σε τρίτους.

Αν εχεις την καλοσυνη μπορεις να με ενημερωσεις σε ποια αναφερεσαι, ( στειλε μου μηνυμα) αν δεν θες να το γραψεις δημοσια, ευχαριστω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, bsp είπε

Αν εχεις την καλοσυνη μπορεις να με ενημερωσεις σε ποια αναφερεσαι, ( στειλε μου μηνυμα) αν δεν θες να το γραψεις δημοσια, ευχαριστω!

Το Mygad και το YouHou.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, kosmasdel είπε

Βλέπω σε μερικά skroutzομάγαζα την αναφορά "EU Blister" δίπλα στον τίτλο του προϊόντος; Ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτό;

Ευρωπαϊκή συσκευασία.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας! Σκέφτομαι να αγοράσω κινητό έχω καταλήξει μετά από αρκετό ψάξιμο στο Xiaomi Redmi Note 6 pro ( https://www.skroutz.gr/s/15912019/Xiaomi-Redmi-Note-6-Pro-64GB.html?from=account_favorites ). Θέλω να ρωτήσω αν το έχει κάποιος και αν είναι ευχαριστημένος.. ξέρετε κάποιο ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ κατάστημα στο σκρουτζ ή και εκτός σκρουτζ, που να δίνει εγγύηση 2 ετών και να είναι αποδεδειγμένα η αυθεντική έκδοση ( Global Version );

Επεξ/σία από ana_ange
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, ana_ange είπε

Καλησπέρα σας! Σκέφτομαι να αγοράσω κινητό έχω καταλήξει μετά από αρκετό ψάξιμο στο Xiaomi Redmi Note 6 pro ( https://www.skroutz.gr/s/15912019/Xiaomi-Redmi-Note-6-Pro-64GB.html?from=account_favorites ). Θέλω να ρωτήσω αν το έχει κάποιος και αν είναι ευχαριστημένος.. ξέρετε κάποιο ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ κατάστημα στο σκρουτζ ή και εκτός σκρουτζ, που να δίνει εγγύηση 2 ετών και να είναι αποδεδειγμένα η αυθεντική έκδοση ( Global Version );

Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος; :D 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/1/2019 στις 8:24 ΜΜ, Twoface είπε

Γιατί σκίζονται να σε εξυπηρετήσουν και όταν ακούν την λέξη ΤΙΜΟΛΌΓΙΟ σε γειώνουν όσο πιο διακριτικά γίνεται ; 

Πήρα 2 κινητά με τιμολόγιο πριν 2 μήνες ,απανωτές μέρες απο γνωστό μαγαζί , και αυτή την εβδομάδα μου έχουν κόψει παραγγελία 3 φορές με ένα σωρό μαλακίες για δικαιολογία. 
Μέχρι και βεβαίωση με γνήσιο υπογραφής ότι δεν έχω πάρει κινητό για το 2019 !!! 

Και δεν μιλάμε για ένα μαγαζί αλλά για τα 4 πιο γνωστά ο κάθε ένας με την δικιά του "πολιτική" προσπαθεί να σε διώξει αν θες τιμολόγιο. 
ΦΠΑ απαλλάσσετε ο αγοραστής απο την αγορά του εκείνη την στιγμή δίχως να τρέχεις στο λογιστή σου μετά.
Αλλά γιατί τέτοια αντιμετώπιση ;; 

Εάν κάποιο κατάστημα θέλει να αποφύγει τα τιμολόγια σε κινητά / φορητούς εγώ θα υποψιαζόμουν ότι θέλει να εισπράξει ΦΠΑ (δίνοντας το με απόδειξη και όχι τιμολόγιο) και να μην αποδώσει τελικά το ΦΠΑ στην εφορία. Ενδεχομένως να ανοίγουν την επιχείρηση σε κάποιου άλλου το όνομα που δεν έχει περιουσία και δεν τον νοιάζει εάν θα τον κυνηγάει η εφορία. Άλλο λόγο δεν μπορώ να σκεφτώ. Εάν έχει κάποιος κατάστημα και μπορεί να σκεφτεί άλλο λόγο ας μας τον πει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν κανα 2μηνο(ή 3μηνο, τελος παντων δεν εχει αυτο σημασια) αγορασα για ενα δωρο ενα Xiaomi Redmi 6 απο το plus3.gr(μεσω skroutz.gr) καπου 120 ευρω περιπου και μου ειπαν οτι εχει 1 ετος εγγυηση.
Εγω παραξενευτηκα, αφου ξερω οτι υπαρχει Ευρωπαικος νόμος οτι καθε ηλεκτρονικο προϊόν πρεπει να εχει εγγυηση τουλαχιστον 2 ετη, αλλά δεν το εκανα θεμα γιατι μιλαμε για 120 € και οχι για 300+ € που τοτε θα ζητουσα περαιτερω διευκρινησεις.
Η ερωτηση μου ειναι υπαρχει πραγματι τετοιος νόμος(διοτι ειμαι 100% σιγουρος οτι τον ειχα διαβασει απευθειας απο επισημη πηγη)? Και επισης εαν ναι τοτε πως το Plus3 το δινει με 1 χρονο εγγυηση?

Επεξ/σία από PostHelper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, PostHelper είπε

Πριν κανα 2μηνο(ή 3μηνο, τελος παντων δεν εχει αυτο σημασια) αγορασα για ενα δωρο ενα Xiaomi Redmi 6 απο το plus3.gr(μεσω skroutz.gr) καπου 120 ευρω περιπου και μου ειπαν οτι εχει 1 ετος εγγυηση.
Εγω παραξενευτηκα, αφου ξερω οτι υπαρχει Ευρωπαικος νόμος οτι καθε ηλεκτρονικο προϊόν πρεπει να εχει εγγυηση τουλαχιστον 2 ετη, αλλά δεν το εκανα θεμα γιατι μιλαμε για 120 € και οχι για 300+ € που τοτε θα ζητουσα περαιτερω διευκρινησεις.
Η ερωτηση μου ειναι υπαρχει πραγματι τετοιος νόμος(διοτι ειμαι 100% σιγουρος οτι τον ειχα διαβασει απευθειας απο επισημη πηγη)? Και επισης εαν ναι τοτε πως το Plus3 το δινει με 1 χρονο εγγυηση?

Στα Xiaomi αν δεν τα πάρεις από τους επίσημους διανομής δεν έχεις διετή επίσημη εγγύηση αντιπροσωπείας που είναι η Info Quest.

Αυτός είναι ο κανονισμός τις Xiaomi και το έχει ξεκαθαρίσει από την αρχή.

Εδώ είναι και το άρθρο 

 

Επεξ/σία από saruman123
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/1/2019 στις 12:24 ΠΜ, joe003 είπε

Έχει κανείς αγοράσει xiaomi από το hellasphone?

Στο σάιτ τους αναφέρουν το εξής:

"Με  το πέρας των 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς , για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα, απευθύνεστε στην εκάστοτε εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία . Σε κάθε περίπτωση, απαιτείται η προσκόμιση  της  απόδειξης   ή  του  τιμολογίου  αγοράς στην αντιπροσωπεία  για την άσκηση των δικαιωμάτων εγγύησης."

Τηλεφωνικά μου είπαν ότι τα xiaomi έχουν ένα χρόνο εγγύηση που καλύπτεται από την αντιπροσωπεία.

Ρώτησα την info quest και μου ότι για προϊόντα που δεν έχουν διατεθεί από συνεργαζόμενα καταστήματα, δεν υπάρχει δυνατότητα τεχνικής υποστήριξης.

Ξέρει κανείς τι ισχύει;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/3/2019 στις 7:35 ΜΜ, fonsde είπε

κανεις?

Αγόρασα πριν 2 εβδομαδες περιπου ενα Ipad (Με τιμολογιο χωρις αποφορολογηση) την επομενη της καταθεσης παρελαβα. Ευγενικοί και μεχρι στιγμης κανενα προβλημα με την συσκευή. Βασικό για μενα ήταν επισης η διαθεσιμοτητα ηταν πραγματικη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα/Καλησπέρα,
ήθελα να ρωτήσω γνώμη για το you.gr για αγορά κινητού.
Συγκεκριμένα για το Samsung S10, το οποίο το έχει και σε χαμηλότερη τιμή από άλλα καταστήματα (public, mediamarkt) και με δυνατότητα δόσεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...