Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, manos11i είπε

ειχες κανα νεο απο αυτους?

Ναι, το έχω γράψει και κάπου πιο πάνω. Μίλησα παλι κατα τις 5+ και μου είπαν ότι ακόμα δεν έχουν παραλαβή αλλά θα γίνει σήμερα σίγουρα. Μου είπαν ότι θα με καλέσουν εκείνοι για να περάσω να το παραλάβω και τους είπα ότι φαντάζομαι ότι δε θα γίνει, οπότε θα καλέσω πάλι αύριο πρωί, εκτός και αν έχω κάποιο mail στο ενδιάμεσο. 

Επεξ/σία από ViveCuervo12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 14/4/2020 στις 10:33 ΜΜ, panoslash12 είπε

Καλησπέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω για το e-karavasilis . Eίναι αξιοπιστο? Είδα στο σαιτ οτι εχει 1-3 μέρες παραδοση και επιτρέπει την αντικαταβολή. Θά ήθελα να ακούσω αυτούς που είχαν αγοράσει απο κει αν αντιμετώπησαν κάποιο θεμα. Ευχαριστώ!

Εχω αγορασει 2 κινητα ενα σαμι και ενα iphone. Πολυ καλη εξυπηρετηση τοσο ηλεκτρονικα οσο και απο κοντα στο μαγαζι. 

Στις 14/4/2020 στις 10:33 ΜΜ, panoslash12 είπε

Καλησπέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω για το e-karavasilis . Eίναι αξιοπιστο? Είδα στο σαιτ οτι εχει 1-3 μέρες παραδοση και επιτρέπει την αντικαταβολή. Θά ήθελα να ακούσω αυτούς που είχαν αγοράσει απο κει αν αντιμετώπησαν κάποιο θεμα. Ευχαριστώ!

Εχω αγορασει δυο κινητα απο το συγκεκριμενο μαγαζι. Πολλη καλη εξυπηρετηση τοσο απο το σαιτ οσο και απο το μαγαζι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ μίλησα μαζί τους στις 3 μου είπαν τα κλασικά από Δευτέρα. Όμως εδώ θέλω να πω κάτι που με έκανε κάπως να ανακουφιστω. Εγώ έχω παραγγείλει το 11αρι σε κόκκινο χρώμα. Μου είπε πως το κόκκινο δεν θα έρθει σήμερα και πως ήρθαν αλλά χρώματα. αν το βιάζομαι έχουν αυτή τη στιγμή ένα σε μωβ που μπορώ να περάσω να πάρω σήμερα.. ή ότι υπάρχει μια περίπτωση να έρθει εμπόρευμα από άλλο μαγαζι και να πάρω σήμερα το κόκκινο .κατι τέτοιο δεν πολύ κατάλαβα. Το οποίο δεν έγινε βέβαια . επίσης παιδιά αυτό για τα τηλέφωνα. Λογικά το κέντρο δεν σταματάει να δέχεται κλήσεις και να μιλάει. Άμα επιμένεις και παίρνεις συνέχεια κάποια στιγμή πιάνεις γραμμή. Παίρνω τηλ  από την αρχή της βδομάδας κάθε μέρα. Ίσως και 2 φορές την μερά. Σήμερα κιόλας τους πήρα 3 φορές γιατί με είχαν στο περίμενε λίγο. ( Μπορεί να έρθει σήμερα και ξαναπάρετε αργότερα για σιγουριά και τετοια). Σε όλες αυτές τις φορές απαντήσαν. Απλά θέλει επιμονή. Τώρα όσο αναφορά τις παραλαβές. Εγώ δουλεύω σε eshop μεγάλης εταιρείας. Γίνεται ένας χαμός παιδιά δεν μπορεί κανείς σας να φανταστεί το τι γίνεται. Και εμείς τα ίδια λέμε στους πελάτες.. δεν ξέρουμε πού πάνε τα 4 δυστυχώς. Αργουν οι παραλαβές, οι παραγγελίες έχουν μείνει απίστευτα πισω, και δεν απαντάμε σε όλους γιατί δεν προλαβαίνουμε. Ολο αυτό γιατί  πολύ απλά κανένα μαγαζί δεν είχε προετοιμαστεί για το τι πρόκειται να γίνει... Μακάρι όλη αυτή η φασαρία με το συγκεκριμένο μαγαζί να γίνεται γι αυτό το λόγο.  

Επεξ/σία από Big Sak
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Big Sak είπε

Εγώ μίλησα μαζί τους στις 3 μου είπαν τα κλασικά από Δευτέρα. Όμως εδώ θέλω να πω κάτι που με έκανε κάπως να ανακουφιστω. Εγώ έχω παραγγείλει το 11αρι σε κόκκινο χρώμα. Μου είπε πως αν το βιάζομαι έχουν αυτή τη στιγμή ένα σε μωβ που μπορώ να περάσω να πάρω σήμερα.. επίσης παιδιά αυτό για τα τηλέφωνα. Λογικά το κέντρο δεν σταματάει. Άμα επιμένεις και παίρνεις συνέχεια κάποια στιγμή πιάνεις γραμμή. Παίρνω τηλ  από την αρχή της βδομάδας κάθε μέρα. Ίσως και 2 φορές την μετά. Σήμερα κιόλας τους πήρα 3 φορές γιατί με είχαν στο περίμενε λίγο. ( Μπορεί να έρθει σήμερα και ξαναπάρετε αργότερα για σιγουριά και τετοια). Σε όλες αυτές τις φορές απαντήσαν. Απλά θέλει επιμονή. 

Ενταξει, κι εγώ μετά από όλα αυτά δε νομίζω ότι θα έχουμε πρόβλημα. Περισσότερο ανυπομονησία για να πάρω το καινούριο κινητό έχω παρά άγχος. 

Ωστόσο είναι κακή η διαχείριση από μεριάς τους και αυτό είναι λογικό να προκαλεί μια ανησυχία. Συνήθως στο τηλέφωνο είναι απολογητικοί και καθησυχαστικοί, σήμερα όμως η υπάλληλος που πέτυχα φάνηκε να δυσανασχετεί που της είπα να καλέσω εγώ ξανά άυριο πρωί, ενώ εξήγησα οτι καταλαβαίνω πως λόγω φόρτου εργασίας οι επικοινωνίες απο μεριάς τους μπορεί να πάνε πίσω κι εγώ θα ήθελα να πάρω το κινητό μου το συντομότερο δυνατό.Το ύφος της δε μου άρεσε και δεν ήμουν σε καμία περίπτωση ειρωνική ή απότομη, ίσα ίσα. 

 Γενικά πάντως, αφού αντιμετωπίζουν θέμα με παραλαβές, θα μπορούσαν να στείλουν ένα mass email σε όλους όσους περιμένουμε τις παραγγελίες μας και να είμαστε όλοι πιο ήρεμοι εξ αρχής. Εγώ ξέρω σίγουρα πως δε θα είχα πάρει τόσα τηλέφωνα αν είχα την οποιαδήποτε επικοινωνία από εκείνους.

Επεξ/σία από ViveCuervo12
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως μας βγει και σε καλό που δεν ακυρωσαμε παραγγελία... Για να δούμε... Τώρα αν τη τρίτη δεν το έχουν θα ακυρώσω σίγουρα... Και σήμερα που μίλησα από μόνη της μου πρότεινε να κάνω ακύρωση αν είναι δυσαρεστημένος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να ρωτήσω κάτι άσχετο.

Βλέπω πως ο Karavasilis εχει το P30pro και μόνο στο Breathing Crystal γράφει επίσης το  VOG-L29.  Ξέρει κάποιος τι σημαίνει αυτό;

Επεξ/σία από Nikos3512
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Nikos3512 είπε

Να ρωτήσω κάτι άσχετο.

Βλέπω πως ο Karavasilis εχει το P30pro και μόνο στο Breathing Crystal γράφει επίσης το  VOG-L29.  Ξέρει κάποιος τι σημαίνει αυτό;

Η Ευρωπαική έκδοση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Big Sak είπε

Ίσως μας βγει και σε καλό που δεν ακυρωσαμε παραγγελία... Για να δούμε... Τώρα αν τη τρίτη δεν το έχουν θα ακυρώσω σίγουρα... Και σήμερα που μίλησα από μόνη της μου πρότεινε να κάνω ακύρωση αν είναι δυσαρεστημένος. 

ρε συ στην θεση σου θα παιρνα το μωβ να τελειωνει η υποθεση.βαλτου κοκκινη θηκη απο πισω😁.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ViveCuervo12 είπε

Ενταξει, κι εγώ μετά από όλα αυτά δε νομίζω ότι θα έχουμε πρόβλημα. Περισσότερο ανυπομονησία για να πάρω το καινούριο κινητό έχω παρά άγχος. 

Ωστόσο είναι κακή η διαχείριση από μεριάς τους και αυτό είναι λογικό να προκαλεί μια ανησυχία. Συνήθως στο τηλέφωνο είναι απολογητικοί και καθησυχαστικοί, σήμερα όμως η υπάλληλος που πέτυχα φάνηκε να δυσανασχετεί που της είπα να καλέσω εγώ ξανά άυριο πρωί, ενώ εξήγησα οτι καταλαβαίνω πως λόγω φόρτου εργασίας οι επικοινωνίες απο μεριάς τους μπορεί να πάνε πίσω κι εγώ θα ήθελα να πάρω το κινητό μου το συντομότερο δυνατό.Το ύφος της δε μου άρεσε και δεν ήμουν σε καμία περίπτωση ειρωνική ή απότομη, ίσα ίσα. 

 Γενικά πάντως, αφού αντιμετωπίζουν θέμα με παραλαβές, θα μπορούσαν να στείλουν ένα mass email σε όλους όσους περιμένουμε τις παραγγελίες μας και να είμαστε όλοι πιο ήρεμοι εξ αρχής. Εγώ ξέρω σίγουρα πως δε θα είχα πάρει τόσα τηλέφωνα αν είχα την οποιαδήποτε επικοινωνία από εκείνους.

Εχουμε κάνα νέο; 😊 στα έχω πρήξει 😜 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Nikos3512 είπε

Να ρωτήσω κάτι άσχετο.

Βλέπω πως ο Karavasilis εχει το P30pro και μόνο στο Breathing Crystal γράφει επίσης το  VOG-L29.  Ξέρει κάποιος τι σημαίνει αυτό;

Εγω που ειχα ρωτήσει στο Karavasilis για ενα κινητό, μου είχανε πει οτι δεν ειναι Ευρωπαϊκή έκδοση και δεν θα γραφει ελληνικούς χαρακτήρες.. Ακόμα, ο φορτιστης θα χρειάζεται μετατροπέα! Φυσικά δεν το πήρα!!

Αλλα προς τιμήν τους, μου το ειπανε απο μόνοι τους

Επεξ/σία από ethnikos21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

{{Καλησπέρα σας από το Skroutz,
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχει ανασταλεί η προβολή του καταστήματός στην πλατφόρμα μας, καθώς διαπιστώθηκαν αδυναμίες για την εξυπηρέτηση των παραγγελιών.
Με εκτίμηση,
Skroutz Support Team
Email: [email protected]}}

αυτο το μειλ ελαβα απο τη σκρουτζ οταν τους ρωτησα γιατι δεν εμφανιζεται το mobilepoint στην πλατφορμα τους

ρε παιδια να ρωτησω κατι ? 
τσεκαρα μολις τωρα τις κινησεις του λογαριασμου μου και βλεπω οτι η πληρωμη στο mobilepoint εγινε την παρασκευή 1/5 και οχι την δευτερα 27/4 
τι εγινε εδω ρε? μηπως η παραγγελια μου καταχωρηθηκε σε αυτους την Πρωτομαγια ? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, manos11i είπε

αυτο το μειλ ελαβα απο τη σκρουτζ οταν τους ρωτησα γιατι δεν εμφανιζεται το mobilepoint στην πλατφορμα τους

ρε παιδια να ρωτησω κατι ? 
τσεκαρα μολις τωρα τις κινησεις του λογαριασμου μου και βλεπω οτι η πληρωμη στο mobilepoint εγινε την παρασκευή 1/5 και οχι την δευτερα 27/4 
τι εγινε εδω ρε? μηπως η παραγγελια μου καταχωρηθηκε σε αυτους την Πρωτομαγια ? 

Τα λεφτά "τραβήχτηκαν 1/5 αλλά η πιστωθηκαν 27/4. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, iliasmR είπε

Τα λεφτά "τραβήχτηκαν 1/5 αλλά η πιστωθηκαν 27/4. 

μα η επιβεβαιωση της παραγγελιας δεν γινεται οταν γινεται και η επιβεβαιωση της πληρωμης ? 
αφου η πληρωμη εγινε δεκτη στη 1/5, η δικια μου παραγγελια ηταν δεκτή απο τη πρωτομαγια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λεφτά από την στιγμή που πλήρωσες δεν μπορούσες να τα χρησιμοποιήσεις αλλά η mobilepoint δεν να τα είχε τραβήξει. Δεν μπορώ να στο εξηγήσω καλύτερα, αλλά έτσι γίνεται. Δηλαδή δεν φανεται εξ αρχής ως αγορά στον λογαριασμό σου αλλά αυτά τα λεφτά είναι "παγωμένα" και εμένα κάπου εκεί φάνηκε ότι τα πήρε το κατάστημα αλλά η καταγραφή της παραγγελίας ήταν 27/4 και σήμερα όπως μου είπαν και αυτοι στο τηλέφωνο είμαι στην 8η εργάσιμη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...