Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, Big Sak είπε

Παιδιά σε οποίον απαντήσουν σε τηλεφωνο ας το γράψει εδω.. γιατι ειμαι απο τις 9 στην αναμονή.. 

Καλημέρα, το ίδιο κι εγώ... Μάλλον το βάρεσε το κανόνι ήδη...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 3,2k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Παιδιά σας ενημερώνω για να σταματήσει επιτέλους η παραμύθα που σου λένε στα μεγάλα καταστήματα (Plaisio,Multirama,Germanos K.T.Λ.) ότι αυτά τα τηλέφωνα είναι παραεισαγωγής και δεν καλύπτεσαι από εγγύ

Η διαφορα στην τιμη οφείλεται κυρίως στο οτι τα περισσότερα μαγαζια του σκρουτζ πωλουν κινητα προορισμένα για άλλες χωρες της ευρωπαϊκης ένωσης. Δηλαδή είτε γίνονται παραγγελία απο αντιπροσωπίες αλλων

Παιδες πρέπει να είμαι ο μεγαλύτερος @@@@ της υποθεσης. Εκανα παραγγελια την προηγουμενη βδομαδα ενα Note 10 plus και ενα Macbook. Τα ηθελα με τιμολογιο οποτε αφου μιλησα τηλεφωνικα μου εστειλαν με ma

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλημέρα παιδιά, παρηγγειλα κι εγω πριν 10 μερες ενα κινητό απο τη mobilepoint. Πέρα απο το στάνταρ μειλ με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, δεν εχω καταφέρει να ερθω σε αλλη επικοινωνία... απο την πεμπτη παίρνω τηλ, στελνω μειλς, τιποτα... έλεγα να περιμένω αλλα τελικα θελω να ακυρώσω την παραγγελία, με αυτα που διαβαζω... απο τις 9 η γραμμή ειναι απασχολημένη.. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, Vagk_03 είπε

Καλημέρα παιδιά, παρηγγειλα κι εγω πριν 10 μερες ενα κινητό απο τη mobilepoint. Πέρα απο το στάνταρ μειλ με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, δεν εχω καταφέρει να ερθω σε αλλη επικοινωνία... απο την πεμπτη παίρνω τηλ, στελνω μειλς, τιποτα... έλεγα να περιμένω αλλα τελικα θελω να ακυρώσω την παραγγελία, με αυτα που διαβαζω... απο τις 9 η γραμμή ειναι απασχολημένη.. 

Παρασκευή και Σάββατο μίλησα μαζί τους μετά από κάποιες προσπάθειες... Πρέπει να παίρνεις απανωτά μέχρι να πιάσεις γραμμή, τουλάχιστον όσες φορές ήθελα και κατάφερα να μιλήσω μαζί τους με αυτόν τον τρόπο μπόρεσα.. Τώρα για τα υπόλοιπα που λένε, παρατήρησα - εκτός αν δεν το είχα προσέξει εξ αρχής- ότι σε αρκετά προϊόντα από "κατόπιν παραγγελίας", έχει μπει ξανά "4-10 ημέρες".. Αν τελικά αληθεύει ότι έφταιγε μόνο αυτή η κατάσταση και δεν τρέχει τπτ άλλο, λογικά ακυρώνουν προηγούμενες παραγγελίες με "αμφίβολη" ημερομηνία παράδοσης που είχαν δρομολογηθεί εν μέσω corona και πάνε για νέες τώρα που αρχίζουν να δουλεύουν ξανά σιγά σιγά όλα.. Θέλω να το ελπίζω βασικά, μέχρι να αρχίζουν να πιστώνουν τις ακυρώσεις που έγιναν...

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απανωτά καλούσα και οποτε κατάφερνα να πιάσω γραμμή μου το έκλειναν... σημερα τιποτα και στα δυο τηλέφωνα επικοινωνίας... 

Μολις μού απάντησαν με μειλ ότι ακυρώθηκε η παραγγελία μου, αφότου τους εστειλα το ίδιο μειλ για ακύρωση πολλές φορές... 

Δε θα επρεπε να στείλουν κάποιο αποδεικτικό επιστροφής της συναλλαγής;; 

11 λεπτά πριν, Prof98 είπε

Καλημερα παιδια , σε οσους σταλθηκετο mail της ακύρωσης, πηρατε λεφτα πισω;

Ακόμη τιποτα... θελει λεει «1-3 εργάσιμες για να επεξεργαστεί και να επιστραφεί το ποσο».

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας αφήσουμε όλοι εδώ, μια ωραία κριτική στο skroutz

https://www.skroutz.gr/m/5100/Mobilepoint

για να ξέρουν οι επόμενοι

14 ώρες πριν, Nanik78 είπε

Σήμερα τους έστειλα να μου ακυρώσουν ακόμα μια παραγγελία που είχα κάνει στις 01/05 και μου έστειλαν αυτό μόλις τώρα..... Παιδιά ακυρώστε να πάρετε τα λεφτά σας. Νομίζω τσάμπα περιμένετε....

D4DA9C4C-5B3B-4D3B-8263-06A56D34753B.jpeg

αυτό με τα ύποπτα κρούσματα, δεν μου ακούγεται καθόλου πιστικό. 

Επεξ/σία από CityBong
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Vagk_03 είπε

Απανωτά καλούσα και οποτε κατάφερνα να πιάσω γραμμή μου το έκλειναν... σημερα τιποτα και στα δυο τηλέφωνα επικοινωνίας... 

Μολις μού απάντησαν με μειλ ότι ακυρώθηκε η παραγγελία μου, αφότου τους εστειλα το ίδιο μειλ για ακύρωση πολλές φορές... 

Δε θα επρεπε να στείλουν κάποιο αποδεικτικό επιστροφής της συναλλαγής;; 

"Για το λόγο αυτό σας κάναμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας και θα σας στείλουμε το αποδεικτικό της συναλλαγής συνημμένα με επόμενο email."  
Σε εμένα, όπως είδα και πιο πριν, φαντάζομαι και σε εσένα, αυτό ανέφεραν. Επειδή είναι mail κονσέρβα, δεν φαντάζομαι να έστελναν το αντίστοιχο mail μέτα από πραγματοποίηση της ακύρωσης (κακώς βέβαια), λογικά μέσα στην ημέρα θα πρέπει να τις δρομολογήσουν..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, @[email protected] είπε

"Για το λόγο αυτό σας κάναμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας και θα σας στείλουμε το αποδεικτικό της συναλλαγής συνημμένα με επόμενο email."  
Σε εμένα, όπως είδα και πιο πριν, φαντάζομαι και σε εσένα, αυτό ανέφεραν. Επειδή είναι mail κονσέρβα, δεν φαντάζομαι να έστελναν το αντίστοιχο mail μέτα από πραγματοποίηση της ακύρωσης (κακώς βέβαια), λογικά μέσα στην ημέρα θα πρέπει να τις δρομολογήσουν..

Η απάντηση που έλαβα εγω ηταν αυτή:

  Η παραγγελια σας εχει ακυρωθει.

  Η τραπεζα χρειαζεται απο 1-3 εργασιμες για την επεξεργασια και την 
τελικη επιστροφη.

  Ευχαριστουμε,
  Mobilepoint

Οχι και τοσο «περιποιημένη» απάντηση όσο οι δικές σας 😂

Αναμένουμε, λοιπόν, για την επιστροφή και το μειλ με το αποδεικτικό...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, Vagk_03 είπε

Η απάντηση που έλαβα εγω ηταν αυτή:

  Η παραγγελια σας εχει ακυρωθει.

  Η τραπεζα χρειαζεται απο 1-3 εργασιμες για την επεξεργασια και την 
τελικη επιστροφη.

  Ευχαριστουμε,
  Mobilepoint

Οχι και τοσο «περιποιημένη» απάντηση όσο οι δικές σας 😂

Αναμένουμε, λοιπόν, για την επιστροφή και το μειλ με το αποδεικτικό...

Για το αποδεικτικό όμως δεν νομίζω να χρειάζονται.. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω παλι, ζητησα τη συμβουλη της σκρουτζ για να δω τι θα κανω με αυτο το θεμα και οριστε το μειλ τους image.png.9e9503243388f94b625e9bb43802b449.png

δεν εχω καταφερει ακομα να επικοινωνήσω μαζι τους για να κανω ακυρωση και να σωσω τα λεφτα μου

Επεξ/σία από manos11i
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 4/5/2020 στις 3:48 ΜΜ, Kozi0 είπε

Όσοι παραγγείλατε από mobile point μπήκατε απευθείας στο σαιτ ή πήγατε μέσω best price; 

Έχω στείλει ερώτημα στο best price για το κατάστημα λόγω ανησυχίας αλλά δεν έχουν απαντήσει ακόμα. Αν θέλετε κάνετε και σεις ένα ερώτημα στην επικοινωνία του best price μήπως και ελέγχει αλλιώς το κατάστημα. 

Σίγουρα δεν έχουμε αποδείξεις για περιπτώσεις απάτης αλλά μπορούμε να δράσουμε πιο γρήγορα μπας και σώσουμε τίποτα. Ή τα λεφτά μας ή αυτά που παραγγείλαμε. 

Προσωπικά στην αρχη το είχα βρει μέσω Σκρουτζ και στη συνέχεια το βρήκα διαθέσιμο και στο best price...μετά από κάποιο διάστημα στο Σκρουτζ δεν ήταν διαθέσιμο αλλά στο σιτε είχαν την αντίστοιχη ένδειξη Σκρουτζ παρτνερ και αν έκανες αναζήτηση το κατάστημα στο έβγαζε με κριτικές κτλ παρόλο που οταν αναζητούσες κάποιο προϊόν όχι...Οποτε εγώ όταν πραγματοποίησα την παραγγελία μέσω best price...προσωπικά έχω κάνει την παραγγελία μου από 15/04 και έκτοτε δεν έχω λάβει καμία ενημέρωση...από την Παρασκευή 08/05 τα τηλέφωνα δεν δουλεύουν και στα μαιλ δεν απαντάνε...στο Σκρουτζ είχε παρα πολύ καλές κριτικές μέχρι και 03/05 που το έβγαζε διαθέσιμο σαν κατάστημα και έχουν βγάλει και ανακοίνωση πως υπάρχει καθυστέρηση κτλ...παρόλο αυτά θεωρώ πως είναι απαράδεκτο το ότι δεν μπορώ να επικοινωνήσεις μαζί τους και δεν έχω εικόνα της παραγγελίας μου και κλείνω μήνα σε λίγες μέρες (έγραφε 4-10 μέρες και μαζί με το Πάσχα,αργίες κτλ έχουν περάσει) 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα η γραμμή είναι συνεχώς απασχολημένη. Ενώ μέχρι την Παρασκευή απαντούσαν μετά από πολύ προσπάθεια. Αν κάποιος μένει εκεί κοντά ας πάει να δει αν είναι ανοικτό το μαγαζί και να μας ενημερώσει......

  • Like 1
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλα και εγώ ερωτημα για την εξελιξη της παραγγελιας μου σημερα το πρωι και απαντησαν με το κλασσικο απ'οτι καταλαβα template:

"""
Καλησπερα σας,

Θα θελαμε να σας ενημερωσουμε οτι λογω υπερβολικα αυξημενου ογκου παραγγελιων, η παραγγελια σας δεν κατεστη δυνατον να εκτελεστει. Για το λογο αυτον σας καναμε πληρη επιστροφη των χρηματων σας στην καρτα σας και θα σας στειλουμε και το αποδεικτικο της συναλλαγης συνημμενα σε επομενο email. Θα θελαμε να ζητησουμε συγνωμη για την ταλαιπωρια, δυστυχως εκτος του ανωτερω προβληματος υπηρξαν αρκετα υποπτα κρουσματα στο προσωπικο της επιχειρησης, γεγονος το οποιο μας αναγκασε να υπολειτουργουμε.
Ευελπιστουμε σε μια μελλοντικη καλυτερη συνεργασια.

Με εκτιμηση
Mobilepoint
"""

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.