Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 3,2k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Παιδιά σας ενημερώνω για να σταματήσει επιτέλους η παραμύθα που σου λένε στα μεγάλα καταστήματα (Plaisio,Multirama,Germanos K.T.Λ.) ότι αυτά τα τηλέφωνα είναι παραεισαγωγής και δεν καλύπτεσαι από εγγύ

Η διαφορα στην τιμη οφείλεται κυρίως στο οτι τα περισσότερα μαγαζια του σκρουτζ πωλουν κινητα προορισμένα για άλλες χωρες της ευρωπαϊκης ένωσης. Δηλαδή είτε γίνονται παραγγελία απο αντιπροσωπίες αλλων

Παιδες πρέπει να είμαι ο μεγαλύτερος @@@@ της υποθεσης. Εκανα παραγγελια την προηγουμενη βδομαδα ενα Note 10 plus και ενα Macbook. Τα ηθελα με τιμολογιο οποτε αφου μιλησα τηλεφωνικα μου εστειλαν με ma

Δημοσιευμένες Εικόνες

παιδια βλεπω ολοι στειλατε για να ενημερωθειτε και σας απαντησαν τουλαχιστον οτι θα παρετε λεφτα πισω.εμενα τιποτα τους εστειλα απο τις 9 να ενημερωθω για την φαση της παραγγελεις και δεν εχον πει κατι ακομα.να ανυσηχω?

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά θα ήθελα να περάσω μια βόλτα από εκεί να δω πόσο προσωπικό έχει το μαγαζί... Αν έχει μείνει 1 άτομο να κάνει τις ακυρώσεις - επιστροφές, να σηκώνει το τηλέφωνο, να παίρνει καινούριες παραγγελίες, να μιλάει με προμηθευτές πάω πάσο... Από τη στιγμή που έστειλαν αποδεικτικό επιστροφής ησύχασα λίγο @Vagk_03,  πιο πολύ όταν δούμε όλοι τα χρήματα βέβαια.. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, nikmav94 είπε

παιδια βλεπω ολοι στειλατε για να ενημερωθειτε και σας απαντησαν τουλαχιστον οτι θα παρετε λεφτα πισω.εμενα τιποτα τους εστειλα απο τις 9 να ενημερωθω για την φαση της παραγγελεις και δεν εχον πει κατι ακομα.να ανυσηχω?

μονο εγω εστειλα και δεν ελαβα απαντηση

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, nikmav94 είπε

παιδια βλεπω ολοι στειλατε για να ενημερωθειτε και σας απαντησαν τουλαχιστον οτι θα παρετε λεφτα πισω.εμενα τιποτα τους εστειλα απο τις 9 να ενημερωθω για την φαση της παραγγελεις και δεν εχον πει κατι ακομα.να ανυσηχω?

Είχα στείλει και εγώ παλιότερα mail για ενημέρωση κατάστασης της παραγγελίας, δεν μου απάντησαν ποτέ..Μόνο τωρα για την ακύρωση μου απάντησαν..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οτι θελω να κανω ακυρωση της παραγγελιας μου και απαιτω την αμεση επιστροφη των χρημάτων στον λογαριασμο μου

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μου έστειλαν παιδιά το αποδεικτικό επιστροφής χρημάτων. Γνώμη μου μην αγχώνεστε για τα χρήματα σας. Μάλλον έχουν χάσει τη μπάλα και προσπαθούν να επιστρέψουν τα χρήματα. Ίσως είναι μόνο 1-2 άτομα που δουλεύουν. Ίσως μας έσωσε κ η δημοσιοποίηση των άλλων μαγαζιών που έφαγαν πρόστιμα. Τι να πω. Υπομονη......

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, manos11i είπε

οτι θελω να κανω ακυρωση της παραγγελιας μου και απαιτω την αμεση επιστροφη των χρημάτων στον λογαριασμο μου

Αριθμό παραγγελίας έβαλες;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 λεπτά πριν, manos11i είπε

μονο εγω εστειλα και δεν ελαβα απαντηση

κ εγώ δεν έχω λάβει ακόμα απάντηση..  ας, ελπίσουμε...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους!! 
Πραγματοποίησα την παραγγελία μου στις 15/04 και έγραφε 4-10 μέρες...μετά από τις αργίες του Πάσχα κτλ έβλεπα πως ενημέρωση δεν είχα και είχα λάβει ένα μόνο μαιλ πως η παραγγελία βρίσκεται σε στάδιο επεξεργασίας...περιμένω περιμένω και έπειτα και από τα σχόλια που βλέπω εδώ στην πλατφόρμα,τους έστειλα μαιλ για άμεση ενημέρωση αλλιώς θα προβώ σε ακύρωση και εν τελει μου ακύρωσαν από μόνοι τους την παραγγελία με το σχετικό μαιλ που είδα πως έστειλαν και σε κάποιους από εδώ...αναμένω λοιπόν τι θα γίνει με τα χρήματα! 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
37 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Αριθμό παραγγελίας έβαλες;

το εχουν ηδη εκεινοι τον αριθμο παραγγελιας. αλλα θα ξαναστειλω 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Vagk_03 είπε

Μαλιστα... Μόλις μου έστειλαν το αποδεικτικό επιστροφής. Τα χρήματα ακόμη δεν εχουν πιστωθεί βεβαια

Μιλησες και στο τηλ μαζί τους και ζήτησες αποδεικτικό ή μονο μέσο email?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ηρθε και σε μενα.αντε να δουμε ποτε θα μπουν και τα χρηματα.στο ενδιαμεσω σε οποια πλατφορμα σκρουντζ μπεστπραις παμε να κατακρεουργισουμε το μαγαζι σε κακες κριτικες.
Καλησπέρα σας ,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω υπερβολικά αυξημένου όγκου παραγγελιών,η παραγγελία σας δεν κατέστη δυνατόν να εκτελεστεί.Για το λόγο αυτό σας κάναμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας και θα σας στείλουμε το αποδεικτικό της συναλλαγής συνημμένα με επόμενο email.Θα θέλαμε να σας ζητήσουμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία , δυστυχώς εκτός του ανωτέρου προβλήματος υπήρξαν αρκετά ύποπτα κρούσματα στο προσωπικό της επιχείρησης γεγονός το οποίο μας ανάγκασε να υπολειτουργούμε.Ευελπιστούμε σε μια μελλοντική καλύτερη συνεργασία.

Με εκτίμηση
Mobilepoint

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.