Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 3,2k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Παιδιά σας ενημερώνω για να σταματήσει επιτέλους η παραμύθα που σου λένε στα μεγάλα καταστήματα (Plaisio,Multirama,Germanos K.T.Λ.) ότι αυτά τα τηλέφωνα είναι παραεισαγωγής και δεν καλύπτεσαι από εγγύ

Η διαφορα στην τιμη οφείλεται κυρίως στο οτι τα περισσότερα μαγαζια του σκρουτζ πωλουν κινητα προορισμένα για άλλες χωρες της ευρωπαϊκης ένωσης. Δηλαδή είτε γίνονται παραγγελία απο αντιπροσωπίες αλλων

Παιδες πρέπει να είμαι ο μεγαλύτερος @@@@ της υποθεσης. Εκανα παραγγελια την προηγουμενη βδομαδα ενα Note 10 plus και ενα Macbook. Τα ηθελα με τιμολογιο οποτε αφου μιλησα τηλεφωνικα μου εστειλαν με ma

Δημοσιευμένες Εικόνες

Να βοηθήσω λίγο σε αυτούς που θέλουν να κάνουν ακύρωση.Στειλτε email με τα στοιχεία σας:αριθμό παραγγελίας και ας τον έχουν αυτοί,(σιγά μην κάτσουν να ψάχνουν όλα τα email,εδώ δεν μπορούν να κάνουν τα βασικά),ονοματεπώνυμο,αριθμό λογαριασμού που κάνατε την πληρωμή και τράπεζα.Να πείτε ότι θέλετε η πίστωση να γίνει άμεσα και να κάνουν την κατάθεση με την ίδια τράπεζα.Αλλιώς παίρνει από 1-3 ημέρες.Αν συναντήσετε προβλήματα πείτε ότι θα απευθυνθείτε στον ΣΚΤ και στην ΔΗΕ.Δυστυχώς τα λέγαμε πριν πολλές μέρες ότι το μαγαζί είναι προβληματικό αλλά θέλατε να ρισκάρετε,τουλάχιστον να πάρετε τα χρήματα σας πίσω.

Μόλις τώρα, mark13lcs είπε

Έχει πάρει κανείς χρήματα πίσω με κατάθεση κ οχι μέσω κάρτας? 

Εγώ ,αλλά στην αρχή αρχή όταν ανέβασα το θέμα εδώ πέρα πρώτη φορά.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Να βοηθήσω λίγο σε αυτούς που θέλουν να κάνουν ακύρωση.Στειλτε email με τα στοιχεία σας:αριθμό παραγγελίας και ας τον έχουν αυτοί,(σιγά μην κάτσουν να ψάχνουν όλα τα email,εδώ δεν μπορούν να κάνουν τα βασικά),ονοματεπώνυμο,αριθμό λογαριασμού που κάνατε την πληρωμή και τράπεζα.Να πείτε ότι θέλετε η πίστωση να γίνει άμεσα και να κάνουν την κατάθεση με την ίδια τράπεζα.Αλλιώς παίρνει από 1-3 ημέρες.Αν συναντήσετε προβλήματα πείτε ότι θα απευθυνθείτε στον ΣΚΤ και στην ΔΗΕ.Δυστυχώς τα λέγαμε πριν πολλές μέρες ότι το μαγαζί είναι προβληματικό αλλά θέλατε να ρισκάρετε,τουλάχιστον να πάρετε τα χρήματα σας πίσω.

Εγώ ,αλλά στην αρχή αρχή όταν ανέβασα το θέμα εδώ πέρα πρώτη φορά.

Εγω τους έστειλα iban κ τράπεζα καιπεριμένω 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 λεπτά πριν, Nikos3512 είπε

Μιλησες και στο τηλ μαζί τους και ζήτησες αποδεικτικό ή μονο μέσο email?

Εστειλα το ίδιο μειλ αρκετές φορές σημερα το πρωι κ εβαλα στο θέμα «ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ» μηπως και το προσέξουν 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχε παραγγείλει ο αδερφός μου laptop από το mobilepoint στις 2/4. Τον πήγαιναν από βδομάδα σε βδομάδα και χθες βράδυ του ήρθε mail ότι ακυρώθηκε η παραγγελία και θα του επιστραφούν τα χρήματα. Εντωμεταξύ είχα παραγγείλει και εγώ στις 2/5 laptop από εκεί (καλος μ......ς) και βλέπω να ακυρώνω κι εγώ. Πάντως πριν το παραγγείλω σε ερώτηση που είχα κάνει μέσω mail για το προϊόν μου είχαν απαντήσει ξημερώματα! 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μολις μου απαντησε. θα τσεκαρω  τα χρηματα στο ibank 

image.png

ενας δουλευει εκει μεσα? και αυτος με τη κορωνίτσα ειναι ?

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, manos11i είπε

μολις μου απαντησε. θα τσεκαρω  τα χρηματα στο ibank 

image.png

ενας δουλευει εκει μεσα? και αυτος με τη κορωνίτσα ειναι ?

Eμενα μου απαντησαν με το ιδιο email που αναφερεις στις 11:42 AM και μεχρι τωρα δεν εχω δει ουτε αποδεικτικο συναλλαγης ουτε επιστροφη χρηματων στην καρτα η στο λογαριασμο μου.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν γίνει επιστροφή χρημάτων σε κάποιον, ας ενημερώσει... 

2 λεπτά πριν, ViveCuervo12 είπε

Μόλις είδα αυτό στο google:
image.png.b795559c8732a57a7602ac3ed435bcfd.png

Δρομολογημένο ήταν, για αυτό λέγανε από Δευτερα σε όλους μας. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, manos11i είπε

τωρα βρηκαν αυτοι να κολλησουν κορωνοιο. 

το πόσο αλήθεια ειναι κανείς δεν θα το μάθει..

αν δεν ειναι πάντως, καλό κόλπο για να γλιτώσουν κακές κριτικές.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, manos11i είπε

τωρα βρηκαν αυτοι να κολλησουν κορωνοιο. 

Προφανώς και είναι ψέμα. Μην τρελαθούμε τώρα. Έχουν σε αναμονή 30 παραγγελίες και ξαφνικά κλείνει το μαγαζί γιατί έτυχε κορωνοιος.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, CityBong είπε

το πόσο αλήθεια ειναι κανείς δεν θα το μάθει..

αν δεν ειναι πάντως, καλό κόλπο για να γλιτώσουν κακές κριτικές.

ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν ειναι αλήθεια!!! 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά όσοι έχετε πληρώσει μέσω κάρτας τι περιμένετε να φανούν σε μισή ώρα?  αφού σας έστειλαν αποδεικτικό τι το σκαλιζεται περιμεντε λίγο δεν φαίνονται αμέσως μόνο με απευθείας κατάθεση φαίνονται 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.