Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, panteraGGR είπε

Απ' ότι διαβασα από παιδιά που τον απείλησαν με το δίκιο τους ζητώντας τα χρήματα τους πίσω και ρώτησαν τι έγινε είπε δεν είμαι απατεώνας τα χρήματα θα επιστραφούν κ ότι τους κρέμασαν οι/ο προμηθευτές τους τελευταία στιγμή.

Εντάξει, θα είχε κάποια υπόσταση αυτό εάν οι παραγγελίες ήταν λιγότερες,τώρα νομίζω είμαστε παρά πολλοί σε αυτή τη κατάσταση και για μεγάλο χρονικό διάστημα!!τι να πω, ελπιζω να ειναι απλα η καχυποψία μου και να τα επιστρέψουν όντως!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 3,2k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Παιδιά σας ενημερώνω για να σταματήσει επιτέλους η παραμύθα που σου λένε στα μεγάλα καταστήματα (Plaisio,Multirama,Germanos K.T.Λ.) ότι αυτά τα τηλέφωνα είναι παραεισαγωγής και δεν καλύπτεσαι από εγγύ

Η διαφορα στην τιμη οφείλεται κυρίως στο οτι τα περισσότερα μαγαζια του σκρουτζ πωλουν κινητα προορισμένα για άλλες χωρες της ευρωπαϊκης ένωσης. Δηλαδή είτε γίνονται παραγγελία απο αντιπροσωπίες αλλων

Παιδες πρέπει να είμαι ο μεγαλύτερος @@@@ της υποθεσης. Εκανα παραγγελια την προηγουμενη βδομαδα ενα Note 10 plus και ενα Macbook. Τα ηθελα με τιμολογιο οποτε αφου μιλησα τηλεφωνικα μου εστειλαν με ma

Δημοσιευμένες Εικόνες

παιδια μια απο το ιδια ολοι εγω περιμενω ενα s20+ απο 22/4 και μου το πανε μερα παρα μερα.μπορειτε να μου στειλετε την ομαδα του fb.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το ότι σε μερικούς επεστρεψαν χρήματα τις προηγούμενες μέρες (οσοι ακύρωσαν πριν το σκ) , εμενα δεν μου λέει και πολλά. 

Μπορεί να το έκαναν για να αποδειξουν στις αρχές οτι δεν είναι απάτη. 

Μακάρι να βγω ψεύτης αλλα πιστεύω οτι τις επόμενες μέρες θα μας λένε οτι περιμένουν επιστροφή χρημάτων απο τον προμηθευτή τους και μέχρι τότε δεν έχουν την δυνατότητα να μας πληρώσουν..

Ξέρει κανείς που μπορούμε να απευθυνθούμε ώστε να παρέμβει κάποια αρχή; Οσο τους αφήνουμε, τους βοηθάμε να οργανώσουν καλύτερα το έγκλημα, να εξαφανίσουν τις καταθέσεις τους κτλ.. 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα παντως η ιδια η ιδιοκτητρια μου ειπε οτι τα προμηθευονται απο την infoquest.σας φαινεται λογικο να τους κρεμασε η infoquest?

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είμαι απατεώνας λέει ο υπεύθυνος :rolleyes:Βάζουν τιμές χώμα για δόλωμα που δεν υπάρχουν πουθενά στην αγορά ,ούτε ο Κινέζος χοντρική.Κάνουν δύο μήνες να στείλουν κάτι και αν στείλουν,στέλνουν λάθος προϊόντα και ελαττωματικά ,ένας πήρε λάθος λάπτοπ,άλλος τηλεόραση με κανένα πίξελ.Δεν απαντάνε δεν σηκώνουν τηλέφωνα και εξαφανίζονται με το μπακίρι,όχι όχι  δεν είναι απατεώνας ,ψυχούλα είναι τον παρηξηγησαμε :rolleyes:

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλημέρα σε όλους επειδή βλέπω το θέμα όλο.και να φουσκώνει και να περιπλέκεται με τον καθένα να δηλώνει διαφορετικά πράγματα και επειδή εγώ είμαι παθών έχοντας στείλει επανειλημμένα πόσα  mail για ακύρωση χωρίς να λάβω το παραμικρό πίσω θα πρότεινα όσοι έχουν εστω κ μια θετική εξέλιξη ή αν υπάρχει μια ομάδα στο facebook για εμάς που δεν έχουμε facebook να μπορούμε να έχουμε κ εμείς εδώ μια εικόνα.τα κινητά τηλέφωνα πχ που ανέβηκαν σε προηγούμενο ποστ πως προέκυψαν?? Ή ότι μίλησαν κάποιοι με τον υπεύθυνο που το διαβάσατε γιατί εγώ δεν το εντόπισα καπου?? Ευχαριστώ προκαταβολικά όλους σας... Πάμε να βγάλουμε μια ακρη σε αυτόοο το χαλί που λένε mobilepoint δεν μπορούν να μας δουλεύουν έτσι ενώ έχουμε μαζευτεί τόσοι εδώ μέσα 

23 λεπτά πριν, gianfil86 είπε

εμενα παντως η ιδια η ιδιοκτητρια μου ειπε οτι τα προμηθευονται απο την infoquest.σας φαινεται λογικο να τους κρεμασε η infoquest?

Μίλησες με την ιδιοκτήτρια ??? πως ???

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, irkaso είπε

Καλημέρα σε όλους. Μόλις μίλησα μαζί τους στο κινητό 6931187400. Μου είπαν ότι σε όλες τις κάρτες έχει γίνει επιστροφή χρημάτων και ότι θα χρειαστεί 1-2 μέρες μέχρι να μπουν τα χρήματα. Άντε να δούμε....

ανεξεραίτως εαν έχουμε κάνει ακύρωση η όχι?έλαβα το γνωστό σε ολους μαιλ χωρίς να έχω κάνει αάτημα για ακύρωση παραγγελίας.

Επεξ/σία από gianfil86
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, gianfil86 είπε

ανεξεραιτως εαν εχουμε κανει ακυρωση η οχι?ελαβα το γνωστο σε ολους μαιλ χωρις να εχω κανει αιτημα για ακυρωση παραγγελιας.

Λογικά έγινε μαζική ακύρωση παραγγελιών και επιστροφή χρημάτων το Σάββατο. 

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κορυφαίο είναι ότι απο το συγκεκριμένο κατάστημα είχα παραγγείλει iphone 11 64 και επειδή καθυστέρησαν να μου το παραδώσουν μου εδωσαν 128 χωρίς καμία επιβάρυνση μόλις στις 28/4.όντας ευχριστημένος παρήγγειλα και αλλο και τωρα  ειμαι στην ιδια δεινή θεση με όλους.

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 λεπτά πριν, gianfil86 είπε

ανεξεραίτως εαν έχουμε κάνει ακύρωση η όχι?έλαβα το γνωστό σε ολους μαιλ χωρίς να έχω κάνει αάτημα για ακύρωση παραγγελίας.

Αυτό δεν το γνωρίζω γιατί του είπα ότι έκανα ακύρωση και οτι πηρα το αποδεικτικό σε word. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες,εγώ είχα βάλει μέσω εταιρείας 1230 ευρώ για αγορά τηλεόρασης.Αφου δε σήκωναν το τηλέφωνο ή το σήκωναν μια φορά στις 100 προσπάθειες, ξεκίνησα Παρασκευή και πήγα από εκεί.Ηταν ανοιχτό το μαγαζί με 4 υπαλλήλους.Αφου τους ξεχεσα,μου είπαν ότι θα έχουν την τηλεόραση ή Δευτέρα ή το ίδιο απόγευμα και θα μου την φέρουν οι ίδιοι.Το πόσο είχε αλλάξει πλέον και είχα πάει 1200 στο best price και μου είπαν ότι θα μου επιστρέψουν τα 30 μαζί με το τιμολόγιο όταν παραλάβω την τηλεόραση.Το ίδιο βράδυ την είχα τελικά μαζί με το 30αρι.Αν ήταν να βαρεσει πιστόλι,δε θα είχα παραλάβει τίποτα και θα τους έψαχνα και εγώ τη Δευτέρα.Η τηλεόραση τελικά είχε καμμένα pixels και συνεννοηθηκα χθες με τον υπεύθυνο,στο τηλέφωνο που υπάρχει μέσα στην ομάδα και μου είπε ότι σήμερα θα έχω νέα τηλεόραση.Μη βλέπετε παντού φαντάσματα μερικοί.Η ομάδα υπάρχει και το αν υπάρχω εγώ ή είμαι ύποπτο προφίλ, μπορεί να εξακριβωθεί μέσα από την ομάδα και τα μέλη που βρεθήκαμε εκεί πέρα χθες.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 λεπτά πριν, Spawn13 είπε

Παίδες,εγώ είχα βάλει μέσω εταιρείας 1230 ευρώ για αγορά τηλεόρασης.Αφου δε σήκωναν το τηλέφωνο ή το σήκωναν μια φορά στις 100 προσπάθειες, ξεκίνησα Παρασκευή και πήγα από εκεί.Ηταν ανοιχτό το μαγαζί με 4 υπαλλήλους.Αφου τους ξεχεσα,μου είπαν ότι θα έχουν την τηλεόραση ή Δευτέρα ή το ίδιο απόγευμα και θα μου την φέρουν οι ίδιοι.Το πόσο είχε αλλάξει πλέον και είχα πάει 1200 στο best price και μου είπαν ότι θα μου επιστρέψουν τα 30 μαζί με το τιμολόγιο όταν παραλάβω την τηλεόραση.Το ίδιο βράδυ την είχα τελικά μαζί με το 30αρι.Αν ήταν να βαρεσει πιστόλι,δε θα είχα παραλάβει τίποτα και θα τους έψαχνα και εγώ τη Δευτέρα.Η τηλεόραση τελικά είχε καμμένα pixels και συνεννοηθηκα χθες με τον υπεύθυνο,στο τηλέφωνο που υπάρχει μέσα στην ομάδα και μου είπε ότι σήμερα θα έχω νέα τηλεόραση.Μη βλέπετε παντού φαντάσματα μερικοί.Η ομάδα υπάρχει και το αν υπάρχω εγώ ή είμαι ύποπτο προφίλ, μπορεί να εξακριβωθεί μέσα από την ομάδα και τα μέλη που βρεθήκαμε εκεί πέρα χθες.

Αν θες ανέβασε εδώ τα σχετικά έγγραφα ,παραγγελία κωδικό προϊόντος ,κωδικό από κούριερ κλπ για να πειστούν και να μην υπάρχει κάποια αμφιβολία.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, gianfil86 είπε

το κορυφαίο είναι ότι απο το συγκεκριμένο κατάστημα είχα παραγγείλει iphone 11 64 και επειδή καθυστέρησαν να μου το παραδώσουν μου εδωσαν 128 χωρίς καμία επιβάρυνση μόλις στις 28/4.όντας ευχριστημένος παρήγγειλα και αλλο και τωρα  ειμαι στην ιδια δεινή θεση με όλους.

Αρα εσυ εισαι ο 4ος που ισχυριζεται οτι παρελαβε. Ο πρωτος παρελαβε, του λενε ποσταρε αποδειξεις οτι παρελαβες και εξαφανιστηκε. Ο δευτερος παρελαβε, αλλα λαπτοπ διαφορετικο απο αυτο που ειχε παραγγειλει. Ο τριτος παρελαβε τηλεοραση με καμμενα πιξελς. Και εσυ ο 4ος, που δεν ειχαν αυτο που παρηγγειλες και σου εδωσαν αλλο, καλυτερο. Χαχαχα. Δε λεω απαραιτητα οτι λετε ψεματα, αλλα πολυ περιεργα πραγματα...Περιεργο το οσοι παρελαβαν, παρελαβαν λαθος ή ελαττωματικο προιον...Ενω αλλοι παριμενουν μηνα/-ες και δεν εχουν παραλαβει τιποτα. Εσεις ησασταν οι "τυχεροι".

Επεξ/σία από sexymwro7
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Irkaso σε ευχαριστώ για την βοήθεια .μίλησα με κάποιον κύριο Αλεξόπουλο σε αυτό το τηλέφωνο που όπως τον ρώτησα και μου ειπε είναι εργαζόμενος της εταιρίας mobilepoint ρωτώντας για την πορεία της παραγγελίας μου και για το τι ακριβός γίνεται με τα ακυρωτικα mail που έχω στείλει.δεν είχε δει τπτ τουλάχιστον για την περίπτωση μου λέγοντας μου να του στειλω mail με στοιχεία iban αριθμό παραγγελίας κτλπ τΑ οποία του είπα ότι τα έχω στείλε ουκ ολίγες φορες.αφου έψαξε λίγο τα βρήκε κ ο ίδιος λέγοντας μου ότι δεν είναι απατεωνες και ότι έχουν προβλήματα με τους προμηθευτές τους ανάλογα με τα προιοντα. Τον ρώτησα για το από λογαριασμό εθνική σε λογαρισμοα εθνική τράπεζα που είναι και η πληρωμή  εφόσον έχουν τα στοιχεία μου πληρως αν έχει βαλερ η επιστροφή λέγοντας μου ότι θα είναι σε μια εως δύο μέρες ολοκληρομενη η επιστροφή των χρημάτων.μενει να δω τωρα.mail δεν έχω λάβει ακομα.και κάτι ακόμα που μου φάνηκε κάπως ώστε να το πω σε να το ξέρετε ισως κάποιους βοηθήσει είναι το ότι με ρώτησε τι προϊόν έχω παραγγείλει λέγοντας του ένα laptop huaweii μου λέει ααααα ένταξη πάει για επιστροφή σαν.να.εχει γίνει κατι με κάποια συγκεκριμένα προιοντα.περιμενω νεοτερα να σας πω,ελπίζω καλά 🙏

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
  • ακύρωση υπομνήματος, έγινε υπόμνημα και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.