Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φιλε μου δε σου λεω οτι φταις που το κινητο σου εχει προβλημα. Δυστυχως ειναι κατι που συμβαινει πολλες φορες και απο πολλα καταστηματα. Λεω οτι στην ουσια ζητας απο το μαγαζι doa, ενω δεν εχει.

 

Doa ----> http://www.cityshop.gr/index.php?target=pages&page_id=buy00002

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1ον κάνεις δεν σε έκαψε, μεγάλο παιδί είσαι και ήταν επιλογή σου να έρθεις εδώ να ρωτήσεις και να μας εμπιστευτείς

2oν μαλάκια σου που πήρες Sony, τα έχουμε πει 100 φορές εδώ για την arvato, τόσες εταιρίες με νορμάλ service και εσύ πήγες σε αυτή

3ον το after sales support στο πλαίσιο είναι απλα ανύπαρκτο

4ον το ότι οι χαμηλές τιμές στα σκρουτζομαγαζα οφείλονται στο ότι τα κινητά είναι μεταχειρισμενα/refurbished ανταποκρινεται στην πραγματικότητα όσο και το ότι μας ψεκαζουνε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένας δεν αμφισβητεί όσα περνάς γιατί η arvato είναι ίσως η χειρότερη εταιρεία της Ελλάδας. Η ανακρίβεια βρίσκεται στο γεγονός ότι και και καλά η χαμηλότερη τιμή οφείλεται στο γεγονός πως πουλάνε ελαττωματικά προϊόντα.

 

Όπως και να χει κάνε καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Ξέρουν καλά από αρβατο.

για την χαμηλη τιμη ειναι δικια μου εξηγηση,επισημη δεν υπαρχει,ετκος αν μπορεις να αποδειξεις οτι η δικη σου εξηγηση ειναι η σωστη,και η καταγγελια  αφορα φυσικα και στην kaizershop,απο κει το πηρα

1ον κάνεις δεν σε έκαψε, μεγάλο παιδί είσαι και ήταν επιλογή σου να έρθεις εδώ να ρωτήσεις και να μας εμπιστευτείς

2oν μαλάκια σου που πήρες Sony, τα έχουμε πει 100 φορές εδώ για την arvato, τόσες εταιρίες με νορμάλ service και εσύ πήγες σε αυτή

3ον το after sales support στο πλαίσιο είναι απλα ανύπαρκτο

4ον το ότι οι χαμηλές τιμές στα σκρουτζομαγαζα οφείλονται στο ότι τα κινητά είναι μεταχειρισμενα/refurbished ανταποκρινεται στην πραγματικότητα όσο και το ότι μας ψεκαζουνε

δεν θελω καν σερβις,θελω οταν αγοραζω κατι για καινουριο,στο κουτι του να ειναι κομπλε,κι αν δεν ειναι να μου δινουν αλλο επιτοπου,αυτονοητα πραγματα.Και που ειπα με καψατε ενταξει,δεν ζητησα και τα ρεστα,απλα μου κανε εντυπωση 500 μηνυματα ηταν ολα θετικα και γυρω στα 3 με 4 αρνητικα και πεφτατε να τους φατε.Αυτο εννοω καηκα.Δεν πειραζει υγεια και τρεξιμο με δικηγορους τωρα,τι να κανω

για την χαμηλη τιμη ειναι δικια μου εξηγηση,επισημη δεν υπαρχει,ετκος αν μπορεις να αποδειξεις οτι η δικη σου εξηγηση ειναι η σωστη,και η καταγγελια  αφορα φυσικα και στην kaizershop,απο κει το πηρα

δεν θελω καν σερβις,θελω οταν αγοραζω κατι για καινουριο,στο κουτι του να ειναι κομπλε,κι αν δεν ειναι να μου δινουν αλλο επιτοπου,αυτονοητα πραγματα.Και που ειπα με καψατε ενταξει,δεν ζητησα και τα ρεστα,απλα μου κανε εντυπωση 500 μηνυματα ηταν ολα θετικα και γυρω στα 3 με 4 αρνητικα και πεφτατε να τους φατε.Αυτο εννοω καηκα.Δεν πειραζει υγεια και τρεξιμο με δικηγορους τωρα,τι να κανω

Για πλαισιο καπως ετσι ειναι,δεν ψωνιζω γενικα,εχει γκρινια πολυ και κανουν τους δυσκολους,πας ομως επιτοπου στον διευθυντη τμηματος και στο αλλαζει,αν δεν στο αλλαξει πας με δικηγορο,ετσι απλα να τον δει και ολα γινονται.Για γερμανο που πηγα και πηρα το πρωτο μου τατς σκριν,ηταν ενα μινι samsung και δεν με βολευε καθολου,πηγα την αλλη μερα πισω,δεν ηθελα αλλαγη ,εννοω να παρω μοντελο,επειδη ειχα ξενερωσει και μου δωσαν τα λεφτα πισω,τσακ μπαμ.Φυσικα ο γερμανος ειναι πανακριβος απλα σε θεμα εξυπηρετησης πεταει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως παιδια με καψατε,πηγα πηρα σονι experia m apo kaizershop,το κινητο ειχε σοβαρο προβλημα στο ηχειο,οταν μιλαω στο τηλεφωνο κανει παντα παρασιτα,παω για αλλαγη,φυσικα και δεν γινεται,εχει και καλα εγγυηση,λεω στειλτο στη σονι,με παιρνει μετα απο μια εβδομαδα,μου λεει καναν ελεγχο ολα καλα,εννοειται οτι το ηχειο ειναι χαλια,ρωτησα μετα φιλους που πηραν απο αλλα σκρουτζομαγαζα,περιπου 1 στα 2 κινητα ειναι κομπλε,τα αλλα απο ελαφρως ασχημα ως για πεταμα,κριμα πολυ κριμα με την παραπληροφορηση.Επισης μου εδωσαν ενα χαρτι οταν και καλα το κοιταξαν,δεν ειναι απο σονι ειναι απο μια arvato teleservice,ειδα στο ιντερνετ παλι οτι η ιδια η sony εκει τα στελνει.Υ.Γ. μην ακουσω οτι δουλεω σε πλαισια γερμανο και τετοια,ανεργος ειμαι.

Και κατι αλλο,επειδη διαβασα πολυ εδω οτι ειναι ιδιας ποιοτητας με αυτα που πωλουνται σε ακριβοτερα μαγαζια,σκεφτειτε ποσες αλλαγες σε κινητα γινονται και εδω,στα μεγαλα μαγαζια που επιτρπουν αλλαγη και ειδικα στα μεγαλα μαγαζια της Ευρωπης,απο οπου τα κινητα στα σκρουτζομαγαζα λετε οτι προερχονται.Ολα αυτα τα κινητα τα πετανε?Δεν νομιζω,καπου τα ξεφορτωνονται,και εννοειται χωρις να τα επισκευασουν πρωτα.εκει νομιζω εξηγειται η σαφως μικροτερη τιμη τους.Ευχαριστω και ελπιζω να σωσω εστω και εναν.Επαναλαμβανω ,δεν ειναι ΟΛΑ τα κινητα μουφα,παντως σιγουρα ειναι ενα μεγαλο ποσοστο τους.

 

ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ. Μονο και μονο που ανεφερες την εταιρεία αρβατο ξέρεις οτι μόλις εφαγες φόλα... Απο οπου και να το επαιρνες εφόσον παει εκει για σέρβις εισαι καταδικασμένος..

 

Κανένας δε σε έκαψε. Εγω απο καιζερ και απο άλλα σκρουτζομαγαζα οτι και αν χρειάστηκα ποτε δεν ειχα πρόβλημα... Η εταιρεία που σου παρέχει την "τεχνική υποστηριξη" ειναι το πρόβλημα..

 

Επι του πρακτέου, κανε καταγγελία στη Γενικη Γραμματεία Καταναλωτή.-

Ουτε δικηγόρο ουτε κτηνίατρο θες. Ενα τηλεφωνο ή ένα μειλ ειναι αρκετό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ. Μονο και μονο που ανεφερες την εταιρεία αρβατο ξέρεις οτι μόλις εφαγες φόλα... Απο οπου και να το επαιρνες εφόσον παει εκει για σέρβις εισαι καταδικασμένος..

 

Κανένας δε σε έκαψε. Εγω απο καιζερ και απο άλλα σκρουτζομαγαζα οτι και αν χρειάστηκα ποτε δεν ειχα πρόβλημα... Η εταιρεία που σου παρέχει την "τεχνική υποστηριξη" ειναι το πρόβλημα..

 

Επι του πρακτέου, κανε καταγγελία στη Γενικη Γραμματεία Καταναλωτή.-

Ουτε δικηγόρο ουτε κτηνίατρο θες. Ενα τηλεφωνο ή ένα μειλ ειναι αρκετό.

δεν με απασχολει σερβις,θελω αλλαγη,τοσο κακο ειναι?και ελπιζω να βγει κατι με την γραμματεια καταναλωτη,ευχαριστω παντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν με απασχολει σερβις,θελω αλλαγη,τοσο κακο ειναι?και ελπιζω να βγει κατι με την γραμματεια καταναλωτη,ευχαριστω παντως

 

Ωραία, πες οτι στο αλλαζουν παρόλο που δεν υφίσταται DOA, αν το καινούργιο εχει το ιδιο πρόβλημα τι θα κάνεις;

 

Και εμενα μου έκανε ενα σκρουτζομαγαζο DOA σε iphone το οποίο όμως ειχε αναγνωρισμένο πρόβλημα απο την αντιπροσωπεία. Κανονικά δεν έκανε, του έριξα αρνητική στο σκρουτζ και 2 μερες μετα μου το άλλαξε και μου έκανε και έκπτωση για τα εξοδα που εκανα με τα πηγαινε ελα τόσες φορές..

 

Δοκίμασε να παίξεις λοιπόν και αυτό το χαρτί... Το προβλημα όμως ειναι στην περίπτωση σου η αρβατο που λεει οτι δεν εχει τίποτα, τι να σου κάνει ο καταστηματάρχης; Ποιον να πιστεψει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για την χαμηλη τιμη ειναι δικια μου εξηγηση,επισημη δεν υπαρχει,ετκος αν μπορεις να αποδειξεις οτι η δικη σου εξηγηση ειναι η σωστη

Ότι να ναι φίλε

δεν θελω καν σερβις,θελω οταν αγοραζω κατι για καινουριο,στο κουτι του να ειναι κομπλε,κι αν δεν ειναι να μου δινουν αλλο επιτοπου,αυτονοητα πραγματα

Το αν είναι η όχι κομπλέ πρέπει με καποιο τρόπο να το βρούμε. Για αυτό πάει στο επίσημο service, για να ερευνηθεί αν έχει πρόβλημα και αν έχει εφόσον καλύπτεται από DOA θα στο αλλάξουν. Αν δεν βρίσκουν πρόβλημα δεν φταίει το μαγαζί, η αρβατο φταίει
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως παιδια με καψατε,πηγα πηρα σονι experia m apo kaizershop,το κινητο ειχε σοβαρο προβλημα στο ηχειο,οταν μιλαω στο τηλεφωνο κανει παντα παρασιτα,παω για αλλαγη,φυσικα και δεν γινεται,εχει και καλα εγγυηση,λεω στειλτο στη σονι,με παιρνει μετα απο μια εβδομαδα,μου λεει καναν ελεγχο ολα καλα,εννοειται οτι το ηχειο ειναι χαλια,ρωτησα μετα φιλους που πηραν απο αλλα σκρουτζομαγαζα,περιπου 1 στα 2 κινητα ειναι κομπλε,τα αλλα απο ελαφρως ασχημα ως για πεταμα,κριμα πολυ κριμα με την παραπληροφορηση.Επισης μου εδωσαν ενα χαρτι οταν και καλα το κοιταξαν,δεν ειναι απο σονι ειναι απο μια arvato teleservice,ειδα στο ιντερνετ παλι οτι η ιδια η sony εκει τα στελνει.Υ.Γ. μην ακουσω οτι δουλεω σε πλαισια γερμανο και τετοια,ανεργος ειμαι.

Και κατι αλλο,επειδη διαβασα πολυ εδω οτι ειναι ιδιας ποιοτητας με αυτα που πωλουνται σε ακριβοτερα μαγαζια,σκεφτειτε ποσες αλλαγες σε κινητα γινονται και εδω,στα μεγαλα μαγαζια που επιτρπουν αλλαγη και ειδικα στα μεγαλα μαγαζια της Ευρωπης,απο οπου τα κινητα στα σκρουτζομαγαζα λετε οτι προερχονται.Ολα αυτα τα κινητα τα πετανε?Δεν νομιζω,καπου τα ξεφορτωνονται,και εννοειται χωρις να τα επισκευασουν πρωτα.εκει νομιζω εξηγειται η σαφως μικροτερη τιμη τους.Ευχαριστω και ελπιζω να σωσω εστω και εναν.Επαναλαμβανω ,δεν ειναι ΟΛΑ τα κινητα μουφα,παντως σιγουρα ειναι ενα μεγαλο ποσοστο τους.

 

Από το Kaizer (3ης Σεπτεμβρίου έχω πάρει 3 κινητά) από το birthphone 2, από το Kinitomania 3. Ποτέ με κανένα δεν είχα πρόβλημα (ευτυχώς ήταν samsung) Δεν φταίει το μαγαζί αλλά είναι θέμα αντιπροσωπίας και από το Πλαίσιο ή τον Γερμανό να το είχες πάρει την ίδια τακτική θα ακολουθούσαν. Βάση νόμου το DOA ισχύει για 7 μέρες από την αγορά, αλλά όλα τα καταστήματα στέλνουν το κινητό στο service για να δώσει το service το ΟΚ για αντικατάσταση. Αυτό θα αλλάξει σύντομα αλλά προς το παρών αυτή είναι η διαδικασία.

 

Υ.Γ (γενικό και όχι για σένα) Μάθετε να ξεχωρίζετε το ποιος και το τι φταίει πάντα, μόνο τότε θα μπορείτε να γίνετε σωστοί καταναλωτές και να είστε καλά σε όλα. Τα μαγαζιά πουλάνε ένα σφραγισμένο εμπόρευμα, δεν είναι δουλειά τους να επισκευάσουν τίποτα, δεν είναι δουλειά τους να εγγυηθούν για την σωστή λειτουργία. Για όλα υπεύθυνη μετά την αγορά είναι η αντιπροσωπία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον θα κάνεις καταγγελία στο kaizershop θα κάνεις μια τρύπα στο νερό. Η arvato είναι το πρόβλημα.

 

Να σου αποδείξω ότι 3 συσκευές που έχω πάρει από Σκρουτζ δουλεύουν άψογα;

 

Πάντως είναι φοβεροί εκεί στην arvato. Απορώ τι είδους έλεγχο κάνουν. Δηλαδή αφού δεν του το βγάλανε εκτός εγγύησης πρέπει να αισθάνεται και τυχερός. Πραγματικά ένας υπεύθυνος της Sony δεν υπάρχει να απευθυνθούμε; Μάλλον τους βολεύει αυτή η κατάσταση τι άλλο να πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι να ναι φίλε

Το αν είναι η όχι κομπλέ πρέπει με καποιο τρόπο να το βρούμε. Για αυτό πάει στο επίσημο service, για να ερευνηθεί αν έχει πρόβλημα και αν έχει εφόσον καλύπτεται από DOA θα στο αλλάξουν. Αν δεν βρίσκουν πρόβλημα δεν φταίει το μαγαζί, η αρβατο φταίει

παλι τα ιδια παιδια,ενα καλο μαγαζι ωφειλει να κανει αλλαγη σε κινητο ταμπλετ πισι οτιδηποτε,ειδικα σε μια μερα απο την αγορα,δεν λεω ενα μηνα μετα,παντως και πριν το στειλει για τσεκαρισμα ο ιδιος ο υπαλληλος το ακουσε και μου πε οτι ναι εχει προβλημα το ηχειο,και μου πε δεν γινεται αλλαγη ετσι κι αλλιως,εμενα αυτη η πολιτικη δεν μ αρεσει,θα παω σε μαγαζι που δεχεται αλλγες,και αν παλι βγηκα μουφα,ξανα αλλαγη στην αλλαγη μεχρι να πετυχω κανονικο ολοκαινουριο κινητο,αν κανενα μαγαζι δεν το δεχεται αυτο,που το δεχεται  ,δεν θα ξαναπαρω ποτε,ευχαριστω ολους σας για τα σχολια σας και τις οποιοες πληροφοριες και σας ευχομαι παντα τυχη στις αγορες σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παλι τα ιδια παιδια,ενα καλο μαγαζι ωφειλει να κανει αλλαγη σε κινητο ταμπλετ πισι οτιδηποτε,ειδικα σε μια μερα απο την αγορα,δεν λεω ενα μηνα μετα,παντως και πριν το στειλει για τσεκαρισμα ο ιδιος ο υπαλληλος το ακουσε και μου πε οτι ναι εχει προβλημα το ηχειο,και μου πε δεν γινεται αλλαγη ετσι κι αλλιως,εμενα αυτη η πολιτικη δεν μ αρεσει,θα παω σε μαγαζι που δεχεται αλλγες,και αν παλι βγηκα μουφα,ξανα αλλαγη στην αλλαγη μεχρι να πετυχω κανονικο ολοκαινουριο κινητο,αν κανενα μαγαζι δεν το δεχεται αυτο,που το δεχεται ,δεν θα ξαναπαρω ποτε,ευχαριστω ολους σας για τα σχολια σας και τις οποιοες πληροφοριες και σας ευχομαι παντα τυχη στις αγορες σας.

Οκ τότε ρε φίλε, και εγώ μπορώ να πάω χωρίς να έχει κανένα πρόβλημα το κινητό μου και να πω ότι έχει επειδή τελικά άλλαξα γνώμη και θέλω κάτι άλλο. Πρέπει να γίνεται έλεγχος και για αυτόν υπεύθυνη είναι η αρβατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ τότε ρε φίλε, και εγώ μπορώ να πάω χωρίς να έχει κανένα πρόβλημα το κινητό μου και να πω ότι έχει επειδή τελικά άλλαξα γνώμη και θέλω κάτι άλλο. Πρέπει να γίνεται έλεγχος και για αυτόν υπεύθυνη είναι η αρβατο.

ενταξει αρχηγε,ειπαμε θα πεσει καταγγελια και στα 2,δεν ειπα θα αφησω απεξω την αρβατο,καλο απογευμα και ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κατι αλλο,επειδη διαβασα πολυ εδω οτι ειναι ιδιας ποιοτητας με αυτα που πωλουνται σε ακριβοτερα μαγαζια,σκεφτειτε ποσες αλλαγες σε κινητα γινονται και εδω,στα μεγαλα μαγαζια που επιτρπουν αλλαγη και ειδικα στα μεγαλα μαγαζια της Ευρωπης,απο οπου τα κινητα στα σκρουτζομαγαζα λετε οτι προερχονται.Ολα αυτα τα κινητα τα πετανε?Δεν νομιζω,καπου τα ξεφορτωνονται,και εννοειται χωρις να τα επισκευασουν πρωτα.εκει νομιζω εξηγειται η σαφως μικροτερη τιμη τους.Ευχαριστω και ελπιζω να σωσω εστω και εναν.Επαναλαμβανω ,δεν ειναι ΟΛΑ τα κινητα μουφα,παντως σιγουρα ειναι ενα μεγαλο ποσοστο τους.

 

Όταν πήρες το κινητό είχε πάνω ένα αυτοκόλλητο-σφραγίδα από την SONY, αυτό λοιπόν σημαίνει ότι η SONY εγγυάται γι αυτό το κινητό. Αν το πήρες και δεν ήταν σφραγισμένο δεν φταίει κανένας άλλος αλλά εσύ. (Εγώ όσα έχω πάρει ήταν σφραγισμένα) Αν ένα κινητό επιστραφεί και είναι ανοιχτό θα πάει στην αντιπροσωπία κι από κει επιστροφή στο εργοστάσιο. Το τι θα κάνει μετά το εργοστάσιο με αυτό εγώ το αγνοώ αν κάτι ξέρεις εσύ παραπάνω πες μας να μάθουμε κι εμείς. Σίγουρα όμως καμιά από τις μεγάλες εταιρίες δεν νομίζω ότι θα έβγαζαν στην αγορά εν γνώση τους κάποια συσκευή με ελάττωμα. Τώρα εσύ κάνε όσες καταγγελίες θες όπου θες, μόνη υπεύθυνη από την στιγμή που το πήρες στα χέρια σου είναι η SONY. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Καλησπέρα. Πες μου λίγο πιο Xperia πήρες και τι ακριβώς πρόβλημα έχεις με το ηχείο;

 

Επειδή κι εγώ Xperia έχω και με σοβαρό πρόβλημα στο ηχείο, αλλά μετά από τα τελευταία updates το ηχείο ακούγεται κρυσταλλο και δυνατό.

 

Έχεις κάνει καθόλου ενημερώσεις του κινητού που πήρες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...