Προς το περιεχόμενο

Συστημα διαχειρισης αποθηκης με barcode


snik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα παιδια, σιγουρα το θεμα δεν ανηκει στην κατηγορια μπλα-μπλα αλλα δεν μου ταιριαζε και καπου αλλου.

 

Ενας φιλος μου παραγει καποια εξαρτηματα και ψαχνει να φτιαξει καπως την διαδικασια της συσκευασιας και αποστολης στους πελατες του. Δηλαδη η μεχρι τωρα διαδικασια ειναι η εξης

 

1) ερχεται η παραγγελια

2) την παραγει

3) την συσκευαζει και την αποθηκευει

4) τιμολογει 

5) παραλαμβανει απο την αποθηκη και στελνει στους παλετες

 

Επειδη ομως τυχαινουν καποια λαθη και μπορει να παραγγειλει καποιος κατι και να παραλαβει αλλο σκεφτομαστε να βαλει καποιο barcode που να σκαναρει αυτοματα τι συσκευαζεται και τι φευγει. Οπως το εχουμε σκεφτει λεμε να μπει ενα scanner και ενας εκτυπωτης ετικετων (οπου θα εχει και το barcode του) στο κομματι της συσκευασιας για να καταχωρει σε μια βαση δεδομενων τι υπαρχει και αλλο ενα scanner εκει που θα φορτωνουν την παραγγελια να φυγει οπου θα στελνει δεδομενα στον υπολογιστη που κοβει τα τιμολογια.

 

Εχει ασχοληθει κανεις με κατι τετοιο; Θα χρειαστω κατι αλλο; Ισως καποια καλυτερη προταση στο παραπανω οπου δεν θα ανεβαζει παρα πολυ το κοστος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) στην παραγωγή δεν χρειάζεται scanner barcode ο εκτυπωτής μου φαίνεται αρκετός, εξάλλου τα στοιχεία του barcode ορίζονται από τον χρήστη και συνήθως περιλαμβάνουν κάποιο κωδικό προϊόντος μόνο.

2) Η αποστολή στοιχείων στα τιμολόγια παρότι φαίνεται λογική επιλογή για την αποφυγή προβλημάτων θα δημιουργήσει καθυστερήσεις στην κίνηση και στο barcode δεν μπορούν να αποθηκευτούν επιπλέον στοιχεία όπως ο πελάτης, τόπος αποστολής κλπ. θα χρειαστεί έναν άνθρωπο να προσθέτει τα επιπλέον στοιχεία μετά ή κατά την διάρκεια της φόρτωσης ο κίνδυνος λάθους μεγαλώνει κάτω από την πίεση της παράδοσης και συγχρονισμού των 2 εργασιών. τα τιμολόγια καλό είναι να εκδίδονται πριν την φόρτωση και να δημιουργείται μια λίστα ελέγχου η οποία θα τσεκάρεται από το scanner. Έτσι μειώνεται η καθυστέρηση στην φόρτωση και έχεις 2 σημεία ελέγχου α) όταν κόβονται τα τιμολόγια και β) κατά την φόρτωση των προϊόντων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογισμικό έχει που να υποστηρίζει αυτά που ζητάει ή είναι στο χειρόγραφο ;

Αν έχει, πιθανόν δεν του έχει πει κάποιος πως να κάνει αυτό που ζητάει.

Αν δεν έχει τότε θα πρέπει να βάλει λίγο το χέρι στην τσέπη για πλήρη μηχανοργάνωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που θες βασικά είναι να εκτυπώνεται το παραγγελιόχαρτο ,
ή ετικετάκι με ένα Barcode (μοναδικό αριθμό παραγγελίας) και κάποια στοιχεία της παραγγελίας,
και να συνοδεύει το εμπόρευμα μέχρι να φύγει.

Ανάλογα τι βολεύει μπορεί να είναι ένα απλό Α4, ή απλό αυτοκόλλητο ή pvc αυτοκόλλητο (που να μη σβήνει).

Όταν είναι να φύγουν τα πράγματα , σκανάρονται προς αποστολή.

Εδώ είναι που πρέπει να υποστηρίζεται κάτι τέτοιο από το πρόγραμμα τιμολόγησης,
και είτε να παίρνει data από κάποιο άλλο λογισμικό που απλά καταγράφει τα barcodes που σκανάρονται και να τρέχει εργασία τιμολόγησης των σχετικών παραγγελιών ,
είτε το ίδιο να έχει τέτοιες logistics δυνατότητες και οθόνες.
 

Επίσης μπορεί να χρειάζεται να σταλεί όλη την παραγγελία ή μέρος , από αυτό εξαρτάται το πως θα στηθεί όλο το πράγμα.

 

Είχαμε φτιάξει ένα τέτοιο παλιότερα πιο περίπλοκο και με στάδια παραγωγές για εργοστάσιο.

Αν δεν βρεις κάτι έτοιμο που να σε καλύπτει, γύρω στο 3χιλίαρο θα πάει περίπου για custom υλοποίηση.

Με την προϋπόθεση ότι το software τιμολόγησης το υποστηρίζει.

 

Σκάννερ και printer γύρω στα 6 κατοστάρικα μαζί με ετικέτες. Δες novatron.gr , υπάρχουν και πολλοί άλλοι βέβαια.

Νομίζω τα pvc ετικετάκια θέλουν και κάποιο ribbon για να τυπωθούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...