Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
liverpoolman

Αγορα μεταχειρισμενου μεχρι 3000-3500

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια θελω να αγορασω ενα μεταχειρισμενο μεχρι 3500.Μενω στην Θεσσαλονικη...Θα ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο ειμαι 21 χρονων...Σκεφτομαι σε κατι μικρομεσαιο σε μεγεθος..Με ενδιαφερει να ειναι γυρω στα 1400 κυβικα (και απο εκει και περα οσο των δυνατον πιο οικονομικο)Το θελω για μεταφορα εντος αλλα και εκτος πολεως...Ειμαι αναμεσα σε polo 3 ή 4 και citroen c2 απο τα πιο καινουργια...Αν και σκεφτομαι και το citroen saxo απο τα πιο παλια σε καλυτερη τιμη...Εσεις ποιο προτεινεται απο τα αναφερομενα και οχι μονο και επισης αν εχετε εμπειρια απο τα αυτα ή γνωριζετε σχετικα με προβληματα εβγαλαν κτλ..Ευχαριστω

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά που λες δεν είναι μικρομεσαία, είναι μικρά. Από αυτά που λες δεν θα σου πρότεινα κανένα, γιατί τα polo είναι αρκετά ζημιάρικα και τα citroen σχετικά ακριβά στα ανταλλακτικά-συντήρηση. Ειδικά το saxo ξέχνα το, γιατί όποιο και να βρεις θα είναι πολύ καταπονημένο. Σκέψου ότι saxo ήταν το πρώτο μου αμάξι το 1998, δηλ. πριν 15 χρόνια. Όσο καινούριο και να βρεις, θα είναι αρκετά παλιό. Καλυτερα ένα c2 από αυτά που προτείνεις, αλλά και πάλι κάνεις πολλές υποχωρήσεις σε χώρους και ταξίδι. Δεν εχω χρόνο να σου βρω προτάσεις, αλλά κάτι σε yaris, corsa θα ήταν προτιμότερο από άποψη ταξιδιού, αξιοπιστίας, αντοχής κτλ. Ψάξε μήπως βρεις κάτι τετοιο. Με μια πρόχειρη ματιά βλέπω ότι βρίσκεις και μερικά Ibiza και Fiat Panda του 2008 με ανεκτά χιλιόμετρα (50.000-60.000) σε αυτά τα λεφτά, που νομίζω είναι προτιμότερα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην παρεις fiat panda θα αναστεναξεις μεσα.. ειδικα εαν θελεις να πας κανενα ταξιδακι...

οικονομικο το πιτσιρικι δεν λεω κανω πολλα χιλιομετρα.. αλλα δεν,δεν ειναι για πολλα πολλα ολα στενα εκει περα μεσα..

ibizaki ναι ανετα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και έχω μια μικρή αγάπη στα ibiza, σου λέω πως αν βρεις κάποιο σε καλή τιμή χτύπατο! χρονολογία απο 2003 και πάνω εννοείται.

μπορείς να βρεις αρχικά κάποιο 1.4 το οποίο δεν θα μασάει σε ταξιδάκια κλπ. ή διαφορετικά για πιο οικονομία να πας σε 1.2.

 

Το μόνο αρνητικό που έχουν τα ibiza, είναι η σχετικά υψηλή κατανάλωση για τα κυβικά τους αλλά παρόλα αυτά είναι οικονομικά απο άποψη ασφάλιστρων και τέλη κυκλοφορίας.

 

Και τα C2 είναι τίμια όπως τα saxo στην εποχή τους αλλά δεν έχουν καθόλου χώρους όπως προαναφέρθηκε, οπότε λογικά δεν θα σε βολέψει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1ο αμάξι και σαχο; Δεν θες να σε βρούμε σε κανά χαντάκι ! Ετσι κ αλλιώς ειναι όλα ξεζουμισμενα αυτά τα saxoralla.

 

Για μένα κοιτά κάτι σε yaris matiz Ibiza . Yaris και matiz πιο τσιμπιμενα αλλά πολύ οικονομικά ...Ibiza μεγαλύτερη ποικιλία .

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1ο αμάξι και σαχο; Δεν θες να σε βρούμε σε κανά χαντάκι ! Ετσι κ αλλιώς ειναι όλα ξεζουμισμενα αυτά τα saxoralla.

 

Για μένα κοιτά κάτι σε yaris matiz Ibiza . Yaris και matiz πιο τσιμπιμενα αλλά πολύ οικονομικά ...Ibiza μεγαλύτερη ποικιλία .

 

Το matiz είναι τρομερά αξιόπιστο, αλλά η οδική του συμπεριφορά είναι απαράδεκτη ακόμα και για μικρά ταξιδάκια. To αυτοκίνητο είναι καθαρά για κίνηση μέσα στην πόλη, όπου ακόμα κι εκεί, η απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου είναι εξίσου κακή ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χείριστο. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει ως θετικά την πολύ καλή αξιοπιστία και το πολύ δυνατό air-conditioning, το οποίο εκπλήσσει με την απόδοσή του, εξασθενώντας τον κινητήρα (800cc). 

 

 Εγώ θα έλεγα Getz. Τα κάνει όλα και συμφέρει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά θα παει σε 1000SE matiz.

 

Αλλα να σε ρωτήσω κάτι; πως έβαλες το συμπέρασμα ότι το κιβώτιο ειναι χειριστο ;;; Εγώ που το οδηγησα δεν είδα κάτι τέτοιο κομπλε ήταν κανονικό σασμαν.

 

Τι περιμένεις να έχει σπορ σασμαν με κοντές αλλαγές;;; Αμάξι πόλης ειναι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά θα παει σε 1000SE matiz.

 

Αλλα να σε ρωτήσω κάτι; πως έβαλες το συμπέρασμα ότι το κιβώτιο ειναι χειριστο ;;; Εγώ που το οδηγησα δεν είδα κάτι τέτοιο κομπλε ήταν κανονικό σασμαν.

 

Τι περιμένεις να έχει σπορ σασμαν με κοντές αλλαγές;;; Αμάξι πόλης ειναι.

 

Γιατί έχουμε Matiz εδώ και χρόνια. Οι ταχύτητες του είναι ό,τι χειρότερο έχω οδηγήσει. Δεν μίλησα για κοντές σχέσεις, αλλά για συγκεκριμένες ταχύτητες που θέλουν πατέντα για να μπουν. Ειδικά σε κατέβασμα από δευτέρα, θέλει πάντα διπλό πάτημα του συμπλέκτη. Σημείωση, ο δίσκος είναι η τρίτη φορά που αλλάζεται στα 75.000km. Βέβαια είναι φτηνός, αρκεί να μην πάει κανείς στην αντιπροσωπεία που ζητάει τα τριπλάσια χρήματα. Επίσης, ο θόρυβος που κάνει μέσα στο αυτοκίνητο αλλά και έξω, εμένα προσωπικά μου θυμίζει LADA. Είπαμε, άριστα αξιόπιστο, αλλά όχι ευχάριστο.

 

Αναφέρομαι σε αυτοκίνητο με σωστά σέρβις, όλα στην αντιπροσωπεία μέχρι πέρυσι, πρώτο χέρι. 

 

Στο Getz όμως, το οποίο οδηγώ καθημερινά (έχω οδηγήσει πολλά Getz), οι ταχύτητες μπαίνουν με το μικρό δαχτυλάκι, χωρίς καμία αντίσταση πέραν της κανονικής. Και ναι, έχει μικρό λεβιέ, και μικρές αποστάσεις αλλαγών. Επίσης, βασικότατη διαφορά για οδήγηση στην πόλη, το Getz έχει υδραυλικό συμπλέκτη, σε αντίθεση με το Matiz, το οποίο είναι με ντίζα, συνεπώς στο Matiz, όσο περνάει ο καιρός, τόσο πιο σκληρός γίνεται. Μη φανταστείς τίποτα τραγικό, αλλά είναι βαρύς. 

 

Επίσης, η κατανάλωση του Getz μέσα στην πόλη, είναι γύρω στα 7 λίτρα/100. Για 800ράκι, είναι πάρα πολλά, και αυτό πιστεύω οφείλεται στο γεγονός ότι για να κινηθεί το αυτοκίνητο κανονικά, πρέπει να το ζορίσεις. Με τόσο χάλια ανάρτηση (γέρνει και κοπανάει), νομίζω ότι ακόμα και τα 1000 κυβικά είναι υπερβολή. Εμείς, το βλέπουμε σαν μηχανάκι στο οποίο απλά δεν βρεχόμαστε όταν βρέχει. Το Getz, πάλι, δεν έχει κανένα από αυτά τα ελαττώματα και ταξιδεύει πάρα πολύ άνετα ενώ κρατάει πολύ καλά για την κατηγορία του. Βέβαια, είναι και άλλη κατηγορία, αλλά με 3000-3500 να πάρει κανείς matiz, για μένα είναι σαν να πετάει τα λεφτά του, αφού ταξιδάκια αποκλείονται. Χωρίς υπερβολή.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παίζουν και ibiza και getz σε αυτα τα λεφτα που όπως ειπαν ειναι πολύ αξιόπιστα. Για μένα δες και κανένα φιεστάκι >2004 στα 1250 κυβικά. Πολύ άνετο, απροβλημάτιστο και τα παει και τα ταξίδια του...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παίζουν και ibiza και getz σε αυτα τα λεφτα που όπως ειπαν ειναι πολύ αξιόπιστα. Για μένα δες και κανένα φιεστάκι >2004 στα 1250 κυβικά. Πολύ άνετο, απροβλημάτιστο και τα παει και τα ταξίδια του...

Επειδή πρόσφατα οδηγούσα ενα fiesta του 2003-2004 μπορώ να πώ ότι δεν μου άρεσε καθόλου. Φρένα κούτσουρα με χάλια αίσθηση . Κιβώτιο ταχυτήτων σκληρό στις αλλαγές και ασάφεια στο αν μπήκε η όπισθεν.  Το συγκρίνω με το δικό μου που είναι hyundai accent του 2003 και πραγματικά είναι η μέρα με τη νύχτα. 

 

Γιατί έχουμε Matiz εδώ και χρόνια. Οι ταχύτητες του είναι ό,τι χειρότερο έχω οδηγήσει. Δεν μίλησα για κοντές σχέσεις, αλλά για συγκεκριμένες ταχύτητες που θέλουν πατέντα για να μπουν. Ειδικά σε κατέβασμα από δευτέρα, θέλει πάντα διπλό πάτημα του συμπλέκτη. Σημείωση, ο δίσκος είναι η τρίτη φορά που αλλάζεται στα 75.000km. Βέβαια είναι φτηνός, αρκεί να μην πάει κανείς στην αντιπροσωπεία που ζητάει τα τριπλάσια χρήματα. Επίσης, ο θόρυβος που κάνει μέσα στο αυτοκίνητο αλλά και έξω, εμένα προσωπικά μου θυμίζει LADA. Είπαμε, άριστα αξιόπιστο, αλλά όχι ευχάριστο.

 

Αναφέρομαι σε αυτοκίνητο με σωστά σέρβις, όλα στην αντιπροσωπεία μέχρι πέρυσι, πρώτο χέρι. 

 

Στο Getz όμως, το οποίο οδηγώ καθημερινά (έχω οδηγήσει πολλά Getz), οι ταχύτητες μπαίνουν με το μικρό δαχτυλάκι, χωρίς καμία αντίσταση πέραν της κανονικής. Και ναι, έχει μικρό λεβιέ, και μικρές αποστάσεις αλλαγών. Επίσης, βασικότατη διαφορά για οδήγηση στην πόλη, το Getz έχει υδραυλικό συμπλέκτη, σε αντίθεση με το Matiz, το οποίο είναι με ντίζα, συνεπώς στο Matiz, όσο περνάει ο καιρός, τόσο πιο σκληρός γίνεται. Μη φανταστείς τίποτα τραγικό, αλλά είναι βαρύς. 

 

Επίσης, η κατανάλωση του Getz μέσα στην πόλη, είναι γύρω στα 7 λίτρα/100. Για 800ράκι, είναι πάρα πολλά, και αυτό πιστεύω οφείλεται στο γεγονός ότι για να κινηθεί το αυτοκίνητο κανονικά, πρέπει να το ζορίσεις. Με τόσο χάλια ανάρτηση (γέρνει και κοπανάει), νομίζω ότι ακόμα και τα 1000 κυβικά είναι υπερβολή. Εμείς, το βλέπουμε σαν μηχανάκι στο οποίο απλά δεν βρεχόμαστε όταν βρέχει. Το Getz, πάλι, δεν έχει κανένα από αυτά τα ελαττώματα και ταξιδεύει πάρα πολύ άνετα ενώ κρατάει πολύ καλά για την κατηγορία του. Βέβαια, είναι και άλλη κατηγορία, αλλά με 3000-3500 να πάρει κανείς matiz, για μένα είναι σαν να πετάει τα λεφτά του, αφού ταξιδάκια αποκλείονται. Χωρίς υπερβολή.

Το Getz για τα λεφτά του και για τα λεφτά που δίνει ο liverpoolman  είναι τίμια και καλή επιλογή. Όσα είπες πιο πάνω ισχύουν. Είναι εύκολο αμάξι και πολύ καλό εξοπλισμό. Βέβαια (άποψη μου) Αν στα ίδια λεφτά πανω κατω βρει syzuki swift 2005 1.3 και μετα τότε να το πάρει . Απίστευτο αμάξι σε όλα του. Το getz δε συγκρίνεται μπροστά του.  Κοντό σασμαν κοντό  κιβώτιο συμπλέκτης με παρα πολυ μικρή διαδρομή και μαλακός λες και είναι "κουμπί" λίγες κλίσεις στις στροφές και καλή πληροφόρηση του τιμονιού.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή πρόσφατα οδηγούσα ενα fiesta του 2003-2004 μπορώ να πώ ότι δεν μου άρεσε καθόλου. Φρένα κούτσουρα με χάλια αίσθηση . Κιβώτιο ταχυτήτων σκληρό στις αλλαγές και ασάφεια στο αν μπήκε η όπισθεν.  Το συγκρίνω με το δικό μου που είναι hyundai accent του 2003 και πραγματικά είναι η μέρα με τη νύχτα. 

 

του 03 νομιζω ειναι διαφορετικο μοντέλο απο Link.png Site: http://carinpicture.com/wp-content/uploads/2012/01/Ford-Fiesta-2005-Photo-02.jpg">αυτό που λεω... τα ford γενικά πάντως εχουν θεματακια με την οπισθεν αλλα κατα τα αλλα ειναι σκυλι και με τα φρένα τους ποτε δεν εχω παρατηρησει το θέμα που λες (η αληθεια ειναι μαλιστα οτι ειναι πολυ πιο μαλακα απο της bmw που εχω).

 

To accent δεν το εχω οδηγήσει να σου πω την αληθεια αλλα το getz μου ειχε αρεσει αρκετα ενώ απο καινουργια το ι10 δε μπορώ να πω οτι με ενθουσίασε (αυτο ειχε κουτσουρα φρενα!).

 

Προς θεου πάντως όχι picanto, εχω οδηγήσει 2 νοικιάρικα, το ένα πριν 10 μερες... ειναι αισχρα!

 

Επίσης, στην κατηγορία που προσανατολίζεσαι, προσεξε να εχουν αλλαξει ιμαντα χρονισμού γιατι ειναι ενα εξοδο σχετικά μεγάλο που ειναι αναπόφευκτο δυστυχώς (δε νομίζω οτι υπάρχει μικρό με καδένα)...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

του 03 νομιζω ειναι διαφορετικο μοντέλο απο Link.png Site: http://carinpicture.com/wp-content/uploads/2012/01/Ford-Fiesta-2005-Photo-02.jpg">αυτό που λεω... τα ford γενικά πάντως εχουν θεματακια με την οπισθεν αλλα κατα τα αλλα ειναι σκυλι και με τα φρένα τους ποτε δεν εχω παρατηρησει το θέμα που λες (η αληθεια ειναι μαλιστα οτι ειναι πολυ πιο μαλακα απο της bmw που εχω).

 

To accent δεν το εχω οδηγήσει να σου πω την αληθεια αλλα το getz μου ειχε αρεσει αρκετα ενώ απο καινουργια το ι10 δε μπορώ να πω οτι με ενθουσίασε (αυτο ειχε κουτσουρα φρενα!).

 

Προς θεου πάντως όχι picanto, εχω οδηγήσει 2 νοικιάρικα, το ένα πριν 10 μερες... ειναι αισχρα!

 

Επίσης, στην κατηγορία που προσανατολίζεσαι, προσεξε να εχουν αλλαξει ιμαντα χρονισμού γιατι ειναι ενα εξοδο σχετικά μεγάλο που ειναι αναπόφευκτο δυστυχώς (δε νομίζω οτι υπάρχει μικρό με καδένα)...

suzuki swift 1.3 καδένα έχει.

 

Καλά δε το λες και έξοδο τον ιμάντα αρκεί να ξέρεις που πας για αλλαγή. 70 ευρώ για αλλαγή ιμάντα πληρώνω (εργασία και ιμάντας μαζί) Η αντιπροσωπεία μου ζήταγε προ κρίσης κάπου στα 150 νομίζω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

suzuki swift 1.3 καδένα έχει.

 

Καλά δε το λες και έξοδο τον ιμάντα αρκεί να ξέρεις που πας για αλλαγή. 70 ευρώ για αλλαγή ιμάντα πληρώνω (εργασία και ιμάντας μαζί) Η αντιπροσωπεία μου ζήταγε προ κρίσης κάπου στα 150 νομίζω.

 

προφανως και δε πας αντιπροσωπεια, αλλα εισαι σίγουρος οτι μιλάς για ιμάντα χρονισμύ στα 70 ευρω αλλαγη με ανταλλακτικό;

 

για τα περισσότερα ο ιμάντας χρονισμού μονο σαν ανταλλακτικο και μονο εχει κάπου 80-90 και γενικά ειναι μανικι η αλλαγη του σε πολλά αυτοκίνητα...

Στο νουμερο που λες θα περίμενα εξωτερικούς ιμάντες με την εργασία...

 

πάντως σε κάθε περίπτωση καλό ειναι να κοιτάει ο φιλος και το κοστος των ανταλλακτικών/σερβις/πιθανα προβλήματα που θα προκύψουν εν καιρό...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τα περισσότερα ο ιμάντας χρονισμού μονο σαν ανταλλακτικο και μονο εχει κάπου 80-90 και γενικά ειναι μανικι η αλλαγη του σε πολλά αυτοκίνητα...

Δες εδώ ενδεικτικά τιμή για ιμάντα χρονισμού σε getz:

 

http://www.japansparecenter.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=7198&category_id=968&option=com_virtuemart&Itemid=195&vmcchk=1&Itemid=195

 

http://www.e-promitheftiki.gr/product.php?products_id=41392

 

Για γνήσιο ιμάντα αν δεν με απατά η μνήμη μου κάπου 30€ τον χρεώνει η αντιπροσωπεία.

 

Όσο για εργασία, λόγω κρίσης τώρα τελευταία μερικά συνεργεία χρεώνουν 60€ για αλλαγή συμπλέκτη(κατέβασμα-ανέβασμα σασμάν).

 

Με βάση τα παραπάνω, δεν είναι εξωπραγματικά τα 70€ για ανταλλακτικό και εργασία.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.