Προς το περιεχόμενο

Τα Hellenic Duty Free Shops επιλέγουν την πλατφόρμα επικοινωνίας Microsoft Lync 2010


insomnia.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Την πλατφόρμα επικοινωνίας Microsoft Lync 2010 επέλεξε η εταιρία Hellenic Duty Free Shops προκειμένου να εξασφαλίσει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες επικοινωνίας και συνεργασίας στους περισσότερους από 1.900 υπαλλήλους της στα 90 καταστήματα που διατηρεί σε 45 συνολικά σημεία σε όλη την Ελλάδα.

 

Η εταιρία Hellenic Duty Free Shops δραστηριοποιείται στο χώρο του ταξιδιωτικού λιανεμπορίου διαθέτοντας υπηρεσίες και προϊόντα σε όλους όσους ταξιδεύουν, μέσω ενός εκτενούς δικτύου καταστημάτων σε αεροδρόμια, μεθοριακούς σταθμούς και λιμάνια σε όλη τη χώρα. Βασική ανάγκη της εταιρίας ήταν η βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ των εργαζομένων και η αντικατάσταση του υπάρχοντος συστήματος επικοινωνίας, το οποίο λόγω παλαιότητας δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες της εταιρίας για γρήγορη, άμεση και ευέλικτη επικοινωνία μεταξύ των διαφορετικών σημείων.

 

Κατόπιν ενδελεχούς έρευνας της αγοράς, η Hellenic Duty Free Shops επέλεξε τη λύση Microsoft Lync 2010. «Επιλέξαμε το Microsoft Lync 2010, καθώς λειτουργεί άψογα με τις άλλες εγκατεστημένες στο σύστημά μας εφαρμογές και λύσεις της Microsoft, είναι εύκολο στη χρήση, ενώ διαθέτει χαρακτηριστικά και λειτουργίες που θα ωφελήσουν ιδιαίτερα την εταιρία μας. Επιπλέον, κατόπιν δοκιμής εναλλακτικών λύσεων, διαπιστώσαμε ότι το Microsoft Lync 2010 ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες μας» σημειώνει ο Γιάννης Ζουρούδης, CIO της Hellenic Duty Free Shops. Την υλοποίηση πραγματοποίησε η εταιρία SIEBEN, Gold Certified Partner της Microsoft.  

 

Η εταιρία έχει ήδη διαπιστώσει ουσιαστικά οφέλη στη λειτουργία της. Σημαντική μείωση έχει επιτευχθεί στις δαπάνες για ενοικίαση τηλεφωνικών γραμμών, κόστος που υπολογίζεται να ανέρχεται στα 40.000€. Αντιστοίχως σε επίπεδο τηλεφωνικών κλήσεων το κόστος που εξοικονομείται υπολογίζεται στα 140.000€ ετησίως, καθώς όλη η επικοινωνία γίνεται πλέον μέσω του Microsoft Lync 2010. Κόστη επίσης εξοικονομούνται από τη μείωση μετακινήσεων, καθώς πλέον οι συναντήσεις γίνονται μέσω διαδικτυακών συσκέψεων. Η υπηρεσία ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων και η λειτουργία “Presence” που υποδεικνύει τη διαθεσιμότητα του συνομιλητή έχουν εξοικονομήσει σημαντικό χρόνο στο προσωπικό της εταιρίας, καθιστώντας την επικοινωνία μεταξύ διαφορετικών σημείων πολύ πιο άμεση, γρήγορη και εύκολη. Η νέα πλατφόρμα επικοινωνίας έχει επιτρέψει στους εργαζόμενους να συνεργάζονται εύκολα και αποτελεσματικά οπουδήποτε και αν βρίσκονται και όποια συσκευή και αν χρησιμοποιούν, καθώς το Microsoft Lync 2010 λειτουργεί σε όλες τις πλατφόρμες και είναι συμβατό με πλήθος συσκευών.

 

«Επιθυμούσαμε μια ενοποιημένη λύση τηλεπικοινωνίας που θα διευκόλυνε την επικοινωνία και τη συνεργασία εντός της εταιρίας. Έχουμε επιτύχει ακόμα περισσότερα με τη χρήση του Microsoft Lync 2010. Οι εργαζόμενοι μπορούν να οργανώνουν το χρόνο τους πιο αποτελεσματικά από ποτέ. Έχουμε εξοικονομήσει σημαντικά κόστη και έχουμε βελτιώσει την παραγωγικότητα σε όλους τους τομείς. Όλοι είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με τη λύση αυτή», επεσήμανε σχετικά με την αποτελεσματικότητα της πλατφόρμας ο κ. Ζουρούδης

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...