Προς το περιεχόμενο

NBA 2K14 [Consoles]


johnnyman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χωρις mods, ισχυουν ολα οσα εγραψα. Επισης τα cutscenes και τα replays εχουν μεγαλυτερη λεπτομερεια. Βαλε το 2k13 και καπακι βαλε το 2k14 και θα δεις τις διαφορες.

Δεν εχει καμια σχεση ρε φιλαρακι η εκδοση του  pc με την next gen εκδοση!!λιγη αντικειμενικοτητα δεν βλαπτει.Κλασικο πορτ ειναι απο της κονσολες,οπως ηταν και η εκδοση του 2κ13 για το PC

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 508
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αχ ρε παιδιά, αχ... στον επόμενο αγώνα πήγε να γίνει η ανατροπή του 21ου αιώνος αλλά μας πούλησε η μπάλα. Εντός έδρας εναντίον των (εξίσου άθλιων) Πίστονς και φάνηκε από την αρχή ότι ήταν στραβό το κλ

Τις αλλαγες στα controls οπως ειναι τωρα τις ειχαν ζητησει οι περισσοτεροι sim players και ευτυχως εισακουστηκαν. Το pick στο Β ειναι ο,τι καλυτερο σε control και προσωπικα το ζητουσα καθε χρονο απο τ

απλα κλαιω παιδια..δεν εχω τπτ αλλο να πω.

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μερικές πολύ σύντομες εντυπώσεις μετά από 2-3 αγώνες (στα γρήγορα):

 

- Φαίνεται πιο γρήγορο από το περσινό, ορισμένες φορές αφύσικα γρήγορο άρα μάλλον στο Association θα χρειαστούμε μείωση στο Game Speed (δεν είδα να υπάρχει αυτή η ρύθμιση για φιλικό αγώνα, όπως και πέρσι άλλωστε).

 

- Η ροή όμως του αγώνα (το "flow" που λένε στου χουριό μ') είναι πολύ βελτιωμένη και ευχαριστιέσαι παιχνίδι.

 

- Τη μεγαλύτερη εντύπωση μου έκαναν οι γρήγορες αντιδράσεις των παικτών. Μπορείς πχ. να πάρεις την μπάλα στη γωνία και αμέσως να ξεκινήσεις drive από τη baseline, πριν σε κλείσει ο αντίπαλος. Ομοίως αν σου έρθει η μπάλα κάτω από το καλάθι, μπορεί να σηκωθείς αμέσως. Μέχρι πέρσι υπήρχε το πρόβλημα πως ο παίκτης αργούσε λίγο να αντιδράσει και σε φάσεις όπως οι παραπάνω, αυτό ήταν αρκετά για να φάνε ζωντανό οι αμυντικοί. Το ίδιο ισχύει και για το ΑΙ βέβαια, πχ. στην τελευταία φάση ο Splitter πήρε επιθετικό rebound και σηκώθηκε αμέσως για κάρφωμα. Στο 2k13 τέτοιο πράγμα θα ήταν πολύ πιο δύσκολο να συμβεί.

 

- Φαίνεται να υπάρχει πολλή (και γρήγορη) κίνηση στην επίθεση και χωρίς να ακολουθήσω πιστά τα συστήματα, κατάφερα να βγάλω ελεύθερα σουτ. Αυτό το πράγμα πέρσι ήταν αρκετά πιο δύσκολο, αλλά ακόμα είναι νωρίς για να αποφανθώ. Γενικά το κομμάτι της συμπεριφοράς του ΑΙ είναι το 90φεύγα τοις εκατό του παιχνιδιού και χρειάζεται δεκάδες αγώνες για να καταλάβεις τι παίζει τελικά.

 

- Η αλήθεια είναι πως στα πρώτα λεπτά δεν παρατήρησα τις αλλαγές στα textures που ανέφερε ο fearwhatnow, όσο όμως παίζω το παιχνίδι διαπιστώνω τι ακριβώς εννοεί. Δεν ξέρω αν τα γραφικά θα είναι καλύτερα στην nextgen έκδοση, πάντως τα textures είναι σαφώς βελτιωμένα και αυτό είναι εμφανές σε επιφάνειες όπου η μεγαλύτερη λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά (πχ. στα πρόσωπα των παικτών, που φέτος είναι ακόμα πιο αληθοφανή). Βελτιωμένοι επίσης είναι οι φίλαθλοι στις κερκίδες, ακόμα και το... παρκέ. Το διχτάκι πάλι δεν μου άρεσε πολύ (όχι τόσο σαν κίνηση, όσο σαν υφή)

 

- Πέραν του Lebron mode δεν είδα κάτι καινούριο. Στο συγκεκριμένο mode έπαιξα 1-2 αγώνες και δεν κατάλαβα ακριβώς ποιό είναι το ενδιαφέρον του αλλά τελοσπάντων. Το training school το τελείωσα στο μισό χρόνο από πέρσι, αφού δεν σε πρήζει με τις κινήσεις που έκανε πέρσι το ΑΙ κλπ.

 

- Εννοείται τα καινούρια κουμπιά προσπαθώ ακόμα να τα εμπεδώσω. Πόσες φορές δεν έχω βρεθεί μόνος μου κάτω από το καλάθι και από καθαρή συνήθεια πατάω LT+δεξί στικ. Φυσικά ο συνδυασμός αυτός πλέον είναι η flashy πάσα και η μπάλα πηγαίνει στα γμίδια (για όσους δεν το γνωρίζουν, LT+RS πέρσι ήταν το σουτ). Πέραν αυτής της αλλαγής όμως δεν είναι κάτι πολύ διαφορετικό. Η προσποίηση για πάσα έχει αλλάξει και γίνεται με Α+Χ (στο gamepad του 360) αντί για διπλό Α, ενώ το alley-oop με LT+X αντί για A+B. Τα κουμπιά στην άμυνα ευτυχώς είναι τα ίδια.

 

- Είδα instant replay σε buzzer beater ημιχρόνου, ο παίκτης πανηγύριζε αλλά τελικά το καλάθι ακυρώθηκε. Πολύ ωραίο. Δεν θυμάμαι να είχα δει πέρσι κάτι αντίστοιχο.

 

- Αν και Ολυμπιακός, γελάω με το 99 offense της ομάδας. Είπαμε, πέρσι στο Final-4 παίξαμε απίστευτο μπάσκετ, αλλά τόσα χρόνια 99 είχε μόνο η dream team του '92. Τι ακριβώς σκεφτόντουσαν στην 2k;

 

- Δεν μου αρέσει που με το πάνω d-pad δεν μπορώ να δω πλέον πόντους/rebound για τον παίκτη, παρά μόνο τα δυνατά του χαρακτηριστικά.

 

Τώρα θέλω να δοκιμάσω λίγο το My Player, να δω τι λέει φέτος. Στο μεταξύ μπορούμε να περιμένουμε τα sliders του fearwhatnow :P

 

ps: περισσότερες εντυπώσεις όταν παίξω περισσότερους αγώνες...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 99 του Ολυμπιακού στην επίθεση είναι λογικά για τα ευρωπαϊκά δεδομένα μόνο. Δηλαδή αλλιώς μετρούν τα ratings για τις Ευρωπαϊκές ομάδες.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάζομαι θα είναι σαν το 99 του Λεπρού, φαίνεται να έχουν πάρει τον καλύτερο παίκτη (ή ομάδα) και βάσει αυτού να έχουν κανονικοποιήσει όλους τους υπόλοιπους. Έπαιξα λίγο MyCareer και δεν μου φάνηκε να έχει κάτι διαφορετικό σε σχέση με πέρσι, εκτός του ότι ο αγώνας επίδειξης ήταν απείρως πιο εύκολος και ο παίκτης μπορεί να βάλει αμαρκάριστο σουτ πέρα από τα 3 μέτρα!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη βλεπω μερικοι δεν καταλαβαινουν τι εννοω, θα σας τα πει ολα αυτος για τα γραφικα στο pc και ειδικοτερα για τα textures:

 

 

Αν καποιοι τωρα θελετε να βλεπετε αλλα με γεια σας με χαρα σας. Τα textures του pc στο NBA2k14 ειναι στα επιπεδα της next-gen εκδοσης. Το τσεκαρα πρωτος βλεποντας το μεγεθος και βαζοντας τα στο ModTool. Ο παραπανω το επιβεβαιωνει. Αν βαλετε και τα επιπλεον mods που προτεινει τοτε το αποτελεσμα ειναι εκπληκτικο:

 

http://forums.nba-live.com/viewtopic.php?f=153&t=92714

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aλλο τα textures ειναι επιπεδου next gen εκδοσης(που και αυτο δεν το ξερουμε ακομα και δεν βλεπω να ισχυει στο βιντεο αυτο) και αλλο τα γραφικα ειναι επιπεδου next-gen εκδοσης.

Ta textures αποτελουν το 1/10 και αν των next gen upgrades που μπορεις να δεις απο την μεταβαση σε νεες κονσολες

Μπορει οντως να εχει καλυτερα textures απο τις ps360 εκδοσεις και φαινεται να εχει λιγο καλυτερα απο το NBA2k13 που εχω στο ps3,αλλα ως εκει.

Αυτο δεν υπαρχει πουθενα.

http://abload.de/img/harden5hje8.gif

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Επεκαταλαβαινουν τι εννοω, θα σας τα πει ολα αυτος για τα γραφικα στο pc και ειδικοτερα για τα textures:

 

 

 

 

Αν καποιοι τωρα θελετε να βλεπετε αλλα με γεια σας με χαρα σας. Τα textures του pc στο NBA2k14 ειναι στα επιπεδα της next-gen εκδοσης. Το τσεκαρα πρωτος βλεποντας το μεγεθος και βαζοντας τα στο ModTool. Ο παραπανω το επιβεβαιωνει. Αν βαλετε και τα επιπλεον mods που προτεινει τοτε το αποτελεσμα ειναι εκπληκτικο:

 

http://forums.nba-live.com/viewtopic.php?f=153&t=92714

 

 

 

 

Πλακα μας κανεις?ακομα και με το μοντ τουλ !!τα γραφικα παραμενουν σε επιπεδο κονσολων. Εδω παρομοιο βιντεακι με φουλ ολλα τα γραφικα πανω. http://www.gamersyde.com/stream_nba_2k14_gameplay-30918_en.html

Επειδη βλεπω μερικοι δεν καταλαβαινουν τι εννοω, θα σας τα πει ολα αυτος για τα γραφικα στο pc και ειδικοτερα για τα textures:

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια εξηγήστε μου πως γινεται να παιζεις και να κοιτας τον ιδρώτα του παιχτη??

 

αυτα τα γραφικα είναι μονο για το replay 

 

ποιος παιζει το game σε διαφορετική κάμερα απ τη broadcast?? 

 

ωραια τα γραφικά αλλα κρατανε λιγο... αρκει ναναι αξιοπρεπή μετα απο 1-2 games τα βαριέσαι

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.