Προς το περιεχόμενο

Επαναστάτης: Έχει ουσία όταν είσαι πλούσιος ή φτωχός?


sphinxgr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι πλουσιοι ΔΟΥΛΕΨΑΝ για να τα εχουν ΝΑΙ δουλεψαν.

 

Αυτο που φταινε οι πλουσιοι και το κεφαλαιο και ο καπηταλισμος ειναι μπουρδες...εισαι μαγκας? Εχεις μυαλο? Εχεις αρχιδια? Αν ναι φταστους..

 

Δεν καταλαβα γιατι κανουμε επανασταση? Για ενα καλυτερο μελλον? Χαχαχαχ αστειο.το μελλον σου το κανεις εσυ με τις σωστες κινησης οχι με επανασταση μαθανε ολοι επαναστατω απλος απο μικρους μας αρεζε να παιζουμε......κλεφτες και αστυνομοι....

Μαζευτε τα μυαλα σας και αμα θελετε να κανετε μια καλη ζωη εκμεταλευτητε τον ευατο σας και τα μπο και ω σας καξ αφηστε την ετοιμη μαρμιτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οι πλουσιοι ΔΟΥΛΕΨΑΝ για να τα εχουν ΝΑΙ δουλεψαν.

Καλα οχι και ολοι....

μερικοι που ξερω δουλεψαν τον κοσμο.

Αλλος εχει γραφειο εισαγωγων και επαιρνε επιταγες απο πελατες που θα επαιρναν πχ σε 4 μηνες 5.000 € και τους την αγοραζε ντουκου 3.500€. Εβγαζε εναμισι χιλιαρικο και ελεγε και καλα οτι ξερει εναν τυπο που τις αγοραζει αλλα ειναι χωμενος γι' αυτο δεν θα τον συνατησεις ποτε. Και την εκανε ο ιδιος την δουλεια...

 

Εκανε περιουσια ο ανθρωπος.

 

Αλλοι εχουν πνίξει καραβια.

 

Αλλος ηταν ιατροδικαστης και η αναφορα του στο δικαστηριο ελεγε οτι στα πνευμονια της αποθανών ειχαν αλμυρο νερό και οχι νερο ποσιμο.

Για δωρο ο πατερας του κατηγορουμενου του χτισε μια σπιταρωνα στα βιλια Αττικης.

Ειχα παει να του βαλω πλακακια και του ειπα κυρ ταδε ωραιο σπιτι αλλα πολυ στραβα πατωματα.

τσαμπα το πηρα μου πε.

θα σου πω μετα το βραδυ οταν τελειωσεις.

 

το οικοπεδο παλι απο αλλη μπινια το χε καπαρωσει...

και μου φυγαν τ'αυτια απο τον σκατογερο.

Περιουσια...ουυυ τα τρωνε τωρα τα εγγονια του... Και τον εχουν εικόνισμα...

5-6 σπιτια απο τετοιες κομπινες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν κάποιος πλούσιος λέει ότι απέκτησε τα πλούτη του με κόπο και ιδρώτα η αναμενόμενη απάντηση είναι: Ποιανού;

 

Το θυμήθηκα λογω του ποστ του ntinosterpsis.



 

 

Αυτό έχει να κάνει με την προσωπική θεώρηση των πραγμάτων από τον καθένα. Εκεί που κάποιοι βλέπουν «προσκυνημένους που κάνουν χατίρια», κάποιοι άλλοι βλέπουν «επαγγελματίες που, μέσω μιας μολότοφ στο κατάστημά τους, τους στερείται το δικαίωμα να δραστηριοποιηθούν» και «de facto υπόλογους/βολεμένους επειδή τόλμησαν να έχουν αυτοκίνητο», των οποίων η περιουσία καταστρέφεται. 

Συμφωνώ, αλλά ο Κολοκοτρώνης έβλεπε το πρώτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ, αλλά ο Κολοκοτρώνης έβλεπε το πρώτο.

 

Έβλεπε το πρώτο, τότε, όταν σε πολλές περιπτώσεις ίσχυε, όπως ίσχυε και σε πιο πρόσφατες εμπόλεμες περιόδους (μαυραγορίτες, δωσίλογοι κ.τ.λ.)

 

Ένας υποθετικός Κολοκοτρώνης τού σήμερα, πιθανότατα θα έβαζε μπουρλότο στο στέκι τής γνωστής συμμορίας των τριακοσίων, ίσως π.χ. - όσο αφορά τους ελεύθερους επαγγελματίες - και στα ενεχυροδανειστήρια και πολύ καλά θα έκανε κατά τη γνώμη μου. Χλωμό το κόβω όμως να έβαζε μπουρλότο στο κατάστημα ή στο αυτοκίνητό τού τυχαίου πολίτη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένας υποθετικός Κολοκοτρώνης τού σήμερα, πιθανότατα θα έβαζε μπουρλότο στο στέκι τής γνωστής συμμορίας των τριακοσίων, ίσως π.χ. - όσο αφορά τους ελεύθερους επαγγελματίες - και στα ενεχυροδανειστήρια και πολύ καλά θα έκανε κατά τη γνώμη μου. Χλωμό το κόβω όμως να έβαζε μπουρλότο στο κατάστημα ή στο αυτοκίνητό τού τυχαίου πολίτη. 

 

 Ένας υποθετικός Κολοκοτρώνης τού σήμερα,

 

θα ειχε χρεη σε τραπεζες, θα ηταν αλκοολικος, θα ειχε περιοδοντιτιδα και 2 παιδια που να μην του μιλανε κλεισμενα ολη μερα μες το δωμτιο στο fb.

Θα βλεπε τηλεοραση ολη μερα και ειδησεις.

Θα τον ειχαν καταστρεψει και αυτον οπως πολλους Ελληνες!

 

Αν παλι ηταν τιμωρος θα πηγαινε στη Βουλη και θα τον τρωγαν οι μπραβοι των βουλευτων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έβλεπε το πρώτο, τότε, όταν σε πολλές περιπτώσεις ίσχυε, όπως ίσχυε και σε πιο πρόσφατες εμπόλεμες περιόδους (μαυραγορίτες, δωσίλογοι κ.τ.λ.)

 

Ένας υποθετικός Κολοκοτρώνης τού σήμερα, πιθανότατα θα έβαζε μπουρλότο στο στέκι τής γνωστής συμμορίας των τριακοσίων, ίσως π.χ. - όσο αφορά τους ελεύθερους επαγγελματίες - και στα ενεχυροδανειστήρια και πολύ καλά θα έκανε κατά τη γνώμη μου. Χλωμό το κόβω όμως να έβαζε μπουρλότο στο κατάστημα ή στο αυτοκίνητό τού τυχαίου πολίτη. 

Άμα δεις τον τύπο της εποχής εκείνης (στη γερμανική κατοχή) μίλαγε για παράνομους αντάρτες, εγκληματίες, που διαταράσσουν την ένομη τάξη. Αυτή ήταν η επίσημη θέση του ελληνικού κράτους. Θέλω να πω πως σήμερα σου φαίνεται ότι "ίσχυε", τότε ήταν όμως αρκετά πιθανό να μην λέγαμε τα ίδια, να μιλάγαμε για εγκληματίες και όχι για ήρωες.

Πάντως εγώ δεν έχω ακούσει για κανέναν που να καίει μαγαζιά και αμάξια του καθενός για ιδεολογικούς λόγους (εκτός αν έχει σαν ιδεολογία το χάος και την καταστροφή γενικά, τότε ναι). Άλλο βέβαια οι στοχευμένες επιθέσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιλάμε για τον ίδιο κολοκοτρώνη που για μία δεκαετία δολοπλοκούσε σε τέτοιο επίπεδο που καταδικάστηκε δύο φορές σε φυλάκιση για προδοσία και όταν κωλοτούμπιασε, απελευθερώθηκε; Μιλάμε για τον πατέρα του Γενναίου Κολοκοτρώνη, του πρωθυπουργού της Ελλάδας, που η πολιτική ανέλιξη του, ήταν προϊόν της πατρικής ευελιξίας; Μιλάμε για τον Κολοκοτρώνη που πέθανε μετά από γλέντι στα βασιλικά ανάκτορα;

 

Αυτός ο Κολοκοτρώνης, είναι ο αντισυστημικός που θα έριχνε μπουρλότο στη Βουλή;;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα δεις τον τύπο της εποχής εκείνης (στη γερμανική κατοχή) μίλαγε για παράνομους αντάρτες, εγκληματίες, που διαταράσσουν την ένομη τάξη. Αυτή ήταν η επίσημη θέση του ελληνικού κράτους. Θέλω να πω πως σήμερα σου φαίνεται ότι "ίσχυε", τότε ήταν όμως αρκετά πιθανό να μην λέγαμε τα ίδια, να μιλάγαμε για εγκληματίες και όχι για ήρωες.

 

Πάντως εγώ δεν έχω ακούσει για κανέναν που να καίει μαγαζιά και αμάξια του καθενός για ιδεολογικούς λόγους (εκτός αν έχει σαν ιδεολογία το χάος και την καταστροφή γενικά, τότε ναι). Άλλο βέβαια οι στοχευμένες επιθέσεις.

 

Στα τής πρώτης παραγράφου - ειδικά περί τού «αρκετά πιθανού» - δεν έχω ούτε λόγο, ούτε στοιχεία για να διαφωνήσω.

 

Στα τής δεύτερης όμως...

 

...το ζήτημα είναι αν λένε ότι καίνε μαγαζιά και αυτοκίνητα για ιδεολογικούς ή άλλους λόγους, ή αν τελικώς το κάνουν; Φαντάζεσαι ότι ο κάτοχος τού καμένου αυτοκινήτου, ή τού κατεδαφισμένου μαγαζιού, θα έχει μικρότερο πρόβλημα, αναλόγως τού «γιατί τού έκαναν ό,τι τού έκαναν»; Θα έκλαιγε λιγότερο ή περισσότερο κατά περίπτωση, για τα λεφτά που ξόδεψε/επένδυσε, τα οποία είδε να γίνονται στάχτη;

 

Παρεμπιπτόντως, φυσικά και η ιδεολογία αυτών που καίνε και καταστρέφουν περιουσίες τυχαίων πολιτών, εκπορεύεται από την επιθυμία τους για «χάος και καταστροφή γενικά». Ή αυτό, ή είναι τρελοί...

 

...αγνή επαναστατική ιδεολογία, δε χωράει ούτε ελάχιστα σ' αυτές τις περιπτώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

...το ζήτημα είναι αν λένε ότι καίνε μαγαζιά και αυτοκίνητα για ιδεολογικούς ή άλλους λόγους, ή αν τελικώς το κάνουν; Φαντάζεσαι ότι ο κάτοχος τού καμένου αυτοκινήτου, ή τού κατεδαφισμένου μαγαζιού, θα έχει μικρότερο πρόβλημα, αναλόγως τού «γιατί τού έκαναν ό,τι τού έκαναν»; Θα έκλαιγε λιγότερο ή περισσότερο κατά περίπτωση, για τα λεφτά που ξόδεψε/επένδυσε, τα οποία είδε να γίνονται στάχτη;

 

Παρεμπιπτόντως, φυσικά και η ιδεολογία αυτών που καίνε και καταστρέφουν περιουσίες τυχαίων πολιτών, εκπορεύεται από την επιθυμία τους για «χάος και καταστροφή γενικά». Ή αυτό, ή είναι τρελοί...

 

...αγνή επαναστατική ιδεολογία, δε χωράει ούτε ελάχιστα σ' αυτές τις περιπτώσεις.

Μα αυτό που λες στο τέλος είναι το βασικό. Σε αυτό το τόπικ μιλάμε για επαναστάτες, και θεωρητικά μιλώντας όταν λέμε για επαναστατικές θεωρίες μιλάμε για κομμουνιστικές ή αναρχικές θεωρίες. Καμία από τις δυο δεν λέει για σπάσιμο μαγαζιών ή αυτοκινήτων τυχαίων πολιτών (προφανώς). Άρα δεν σχετιζεται με κάποια επαναστατική ιδεολογία. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως οι επαναστατικές ιδεολογίες είναι πάντα κατά της βίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αυτό που λες στο τέλος είναι το βασικό. Σε αυτό το τόπικ μι[λάμε για επαναστάτες, και θεωρητικά μιλώντας όταν λέμε για επαναστατικές θεωρίες μιλάμε για κομμουνιστικές ή αναρχικές θεωρίες. Καμία από τις δυο δεν λέει για σπάσιμο μαγαζιών ή αυτοκινήτων τυχαίων πολιτών (προφανώς). Άρα δεν σχετιζεται με κάποια επαναστατική ιδεολογία. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως οι επαναστατικές ιδεολογίες είναι πάντα κατά της βίας.

 

Στην πράξη τι συμβαίνει, είναι αυτό που με απασχολεί εμένα φίλε! Ως «αναρχικοί» αυτοπροσδιορίζονται οι εκάστοτε μπαχαλάκηδες. Δεν τους αποκαλώ εγώ «αναρχικούς», οι ίδιοι το λένε. Τι να το κάνω το τι λέει η εκάστοτε θεωρία, όταν η πράξη καταλήγει σε πεδίο μάχης με τις περισσότερες απώλειες να τις υφίστανται άμαχοι;

 

Όσο για την τελευταία φράση: Δεν έχω πρόβλημα με τις επαναστατικές ιδεολογίες που επικροτούν και υιοθετούν τη βία ως μέσω δράσης και πίεσης, αρκεί να διευκρινίζουν το εναντίον ποιου ακριβώς την ασκούν και να αποδεικνύουν ότι ο αποδέκτης της δεν είναι ο προαναφερόμενος «τυχαίος».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοειτε οτι υπαρχουν πλουσιοι με κομπινες δεν το αρνητε καποιος αλλα και απο την αλλη πλευρα υπαρχουν αυτα

 

Γνωμη μου.οποιος θελει να αλλαξει τη ζωη του την αλλαζει μονος του, δεν περιμενω κανενα κρατος να μου βρει δουλεια και με καλο μισθο η να ελπιζω σε μια επανασταση, οχι θα κανω οτι ειναι να κανω μονος μου και χωρις να βλαψω καποιον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην πράξη τι συμβαίνει, είναι αυτό που με απασχολεί εμένα φίλε! Ως «αναρχικοί» αυτοπροσδιορίζονται οι εκάστοτε μπαχαλάκηδες. Δεν τους αποκαλώ εγώ «αναρχικούς», οι ίδιοι το λένε. Τι να το κάνω το τι λέει η εκάστοτε θεωρία, όταν η πράξη καταλήγει σε πεδίο μάχης με τις περισσότερες απώλειες να τις υφίστανται άμαχοι;

Γι'αυτό σε κάθε κράτος υπάρχουν οι νόμοι και τα δικαστήρια. Που δεν υπολογίζουν ιδεολογίες και προστατεύουν (ή αποζημιώνουν) τον παθών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι'αυτό σε κάθε κράτος υπάρχουν οι νόμοι και τα δικαστήρια. Που δεν υπολογίζουν ιδεολογίες και προστατεύουν (ή αποζημιώνουν) τον παθών.

 

Σωστό - και αρκετά ...χαριτωμένο! - δε λέω...

 

...γίνεται λοιπόν μια από τις γνωστές «επαναστάσεις» που έχουμε όλοι λίγο πολύ ζήσει και, μέσα από το πλήθος των σύγχρονων ...κολοκοτρωναίων, εκτοξεύεται Χ αριθμός μολότοφ και Ψ αριθμός καδρονιών, πετρών κ.τ.λ., με αποτέλεσμα να καταστραφούν μαγαζιά, αυτοκίνητα και γενικότερα περιουσίες πολιτών. Είναι προφανώς αδύνατο, ανάμεσα σε κάποιες εκατοντάδες, ή και χιλιάδες ατόμων, να προσδιοριστεί το ποιοι συγκεκριμένα τα εκτόξευσαν...

 

...πως ακριβώς προστατεύει τους παθόντες ο νόμος και το δικαστήριο; Ποιον ακριβώς θα συλλάβει και σε ποιον ακριβώς θα επιβάλλει ποινή, η οποία θα τον υποχρεώνει να αποζημιώσει για τις φθορές που δημιούργησε; Στο διοργανωτή τής «επανάστασης» μήπως;

 

Έχεις εσύ ας πούμε κάποιο συγκεκριμένο παράδειγμα καταστηματάρχη τής περιοχής τού πολυτεχνείου π.χ., ή ιδιοκτήτη παρκαρισμένου ή περαστικού από εκεί κοντά αυτοκινήτου, ο οποίος αποζημιώθηκε για την κατεβασμένη βιτρίνα του, για την καταστροφή του επαγγελματικού εξοπλισμού του, για το πλιάτσικο στα εμπορεύματά του, ή για το σπασμένο/καμένο αμάξι του από κάποιο δικαστήριο;... Αλήθεια, εναντίον ποιου; Εκτός κι αν λέγοντας «νόμος» και «δικαστήριο», εννοούμε τις ασφαλιστικές εταιρείες...

 

Θα μου πεις ίσως: «Εσύ τι προτείνεις;»...αλλά, αν πω εγώ τι προτείνω, θα το φάει το μαύρο σκοτάδι το thread, πριν το καταλάβεις, οπότε ασ' το να πάει στην ευχή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειλικρινά, δεν είχα πρόθεση να σε ειρωνευτώ προσωπικά. Τις επιπτώσεις τής κάθε δήθεν επανάστασης ειρωνεύτηκα και το ποιοι τελικώς τις υφίστανται. Κάνε αν θέλεις σαφέστερη την ερώτησή σου και θα προσπαθήσω να απαντήσω διαφορετικά. Το «σε ποιους πρέπει να πετάξουν μολότοφ οι επαναστάτες», δεν το καταλαβαίνω. Το μόνο που μου φαίνεται - με κάθε επιφύλαξη να κάνω λάθος - ότι υπονοεί, είναι αυτό που είπα περί τού «αέρα πατέρα».

δε μιλαω για δηθεν επαναστασεις με ηλιθιες φωτογραφιες στο fb,και στατους μισους,συμπαραστασης και βλακειας.

μιλαω για ουσιωδη πραγματα

2 ερωτησεις

1ον.ποιος εχει "δικαιωμα" να επαναστατησει στην ελλαδα

2ον.τι μπορει να κανει συμφωνα με σενα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε μιλαω για δηθεν επαναστασεις με ηλιθιες φωτογραφιες στο fb,και στατους μισους,συμπαραστασης και βλακειας.

μιλαω για ουσιωδη πραγματα

2 ερωτησεις

1ον.ποιος εχει "δικαιωμα" να επαναστατησει στην ελλαδα

2ον.τι μπορει να κανει συμφωνα με σενα?

 

Ούτε εγώ μιλάω για τέτοιες «επαναστάσεις». Ούτε αναγνωρίζω όμως ως επανάσταση, την καταστροφική μανία κάποιων ανεγκέφαλων.

 

Απαντώ στις ερωτήσεις σου λοιπόν:

 

1) Όλοι, μηδενός εξαιρουμένου, υπό την προϋπόθεση ότι η επανάστασή τους, δε συνεπάγεται καταστροφή περιουσιών είτε ιδιωτών, είτε όχι.

 

2) Αν δε μπορεί - ή δε θέλει, όπως συνήθως συμβαίνει... - να τηρήσει αυστηρά το παραπάνω, να μην κάνει απολύτως τίποτα. Να πάει να γ....εί κι αυτός και η επανάστασή του, από τη στιγμή που εννοεί να καταστρέφει ξένες περιουσίες. Στην πρώτη μολότοφ που φαίνεται να εκτοξεύεται, πυροσβεστικά οχήματα επί τόπου και υδροβολή με πίεση στο ψαχνό, μέχρι να ξεβραστούν στη θάλασσα. Μια φορά στα τέτοια τους εγώ; Δέκα εκείνοι στα δικά μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...