Προς το περιεχόμενο

επιστροφή προϊόντος και επιστροφή χρημάτων


shine

Προτεινόμενες αναρτήσεις

να ενημερώσω το θέμα.

έστειλα μαιλ στα κεντρικά και μου απάντησαν..

μπλα μπλα .................

Εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους ή την επιστροφή χρημάτων.

μπλα μπλα ....................


πήρα και τηλέφωνο στο κατάστημα που ανέφερε ο φίλος πιο πάνω ότι του επιστρέψαν χρήματα.

η απάντηση δεν ήταν συγκεκριμένη.

το ελέγχουμε αν είναι οκ, αν υπάρχει απόδειξη, το εγκρινει ο υπεύθυνος και πέρνεις τα λεφτά σου πίσω.

τους ρώτησα αν εξαρτάται από το κατάστημα.

μου είπαν όχι.

απ ότι κατάλαβα για να το πω απλά εξαρτάται από τις καύλες του υπευθύνου.

πήγα στο κατάστημα που το πήρα.

επιστροφή χρημάτων δε γίνεται. παίρνετε πιστωτικό που ισχύει για 2 μήνες.

 

τώρα αν έκανα φασαρία πιθανόν να μου δίναν τα λεφτά πίσω.

μιας και το ποσό δεν ήταν μεγάλο και όλο και κάτι θα αγοράσω από αυτούς (εργαλεία- σιλικόνες) για κάτι επισκευές που κάνω, πήρα το πιστωτικό και έφυγα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου εξήγησαν γιατί δε γίνεται να σου δώσουν τα λεφτά σου πίσω; Τους ξίνισε κάτι συγκεκριμένο (πχ κατεστραμμένη συσκευασία); Ή σου είπαν πως η πολιτική τους δεν επιτρέπει επιστροφές χρημάτων; Τους ανέφερες τι σου είπαν απ τα κεντρικά;

 

edit: Επίσης αυτά ακριβώς που σου είπαν («το ελέγχουμε αν είναι οκ, αν υπάρχει απόδειξη, το εγκρινει ο υπεύθυνος και πέρνεις τα λεφτά σου πίσω.»), τα έκαναν και στη δική μας περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.......................τώρα αν έκανα φασαρία πιθανόν να μου δίναν τα λεφτά πίσω.

μιας και το ποσό δεν ήταν μεγάλο και όλο και κάτι θα αγοράσω από αυτούς...................

χωρίς καμιά διάθεση προσβολής να πω ότι αυτού του είδους η αντιμετώπιση από μέρους μας (καταναλωτές) είναι που δημιουργεί αυτές τις καταστάσεις.

συνήθως δεν θέλουμε να ασχοληθούμε (γιατί βαριόμαστε, ντρεπόμαστε, βιαζόμαστε, το ποσό είναι μικρό, κλπ) κι έτσι διαιωνίζονται καταστάσεις.

σύμφωνα με αυτά που σου είπαν από τα κεντρικά, μπορούσες να πάρεις τα χρήματά σου πίσω. "το εγκρίνει ο υπεύθυνος" είναι μια τυπική υπογραφή που πρέπει να βάλει έτσι ώστε τα ταμεία να μην κάνουν αβέρτα επιστροφές.

καλό θα ήταν να πάρεις τα χρήματά σου άσχετα αν την άλλη μέρα πήγαινες να τα ξαναδώσεις για αγορά.

δεν είναι ούτε καψόνι, ούτε κακία. είναι μέσα στις λειτουργίες τις επιχείρησης. τώρα αν αυτό μπορεί να κάνει κάποιο ταμία ή υπεύθυνο να ξινίσει τα μούτρα ή να ξεφυσάει, οκ. και το λέω εγώ που ήμουν σε ταμείο πάνω από μια δεκαετία. σίγουρα δεν χαιρόμουν να κάνω επιστροφές και να βγάζω χαρτούρες (και τότε ήταν ακόμα πιο χρονοβόρο αφού τα γράφαμε και μετά τα περνάγαμε όλα στο χέρι) αλλά αυτό είναι μέρος της δουλειάς.

σε κατάστημα ρούχων (με τσιμπημένες θα έλεγα τιμές) σε κεντρική πλατεία της περιοχή μου, ιδιοκτήτης ήταν μές το χαμόγελο όταν αγόραζες κάτι αλλά ούτε να σε φτύσει όταν πήγαινες για αλλαγή (προσοχή, όχι επιστροφή αλλά απλή αλλαγή). λυπάμαι φιλαράκο αλλά και οι επιστροφές είναι μέσα στο εμπόριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με ρώτησαν απλά για πιο λόγο το επιστρέφω.

δε θα μπορούσαν να πουν κάτι για τη συσκευασία καθώς δεν είχε πειραχτεί.

 

είπαν ότι η πολιτική τους είναι αυτή. δε γίνονται επιστροφές χρημάτων.

δεν ανέφερα καν τι μου έγραψαν στο μεηλ.. κακώς βέβαια.

η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελα να το τραβήξω πολύ για μικρό ποσό.

αν ήταν περισσότερα τα χρήματα θα τους πήγαινα τυπωμένο το μαιλ και θα τηλεφωνούσα και στα κεντρικά αν μου λέγαν ότι δε γίνεται



χωρίς καμιά διάθεση προσβολής να πω ότι αυτού του είδους η αντιμετώπιση από μέρους μας (καταναλωτές) είναι που δημιουργεί αυτές τις καταστάσεις.

συνήθως δεν θέλουμε να ασχοληθούμε (γιατί βαριόμαστε, ντρεπόμαστε, βιαζόμαστε, το ποσό είναι μικρό, κλπ) κι έτσι διαιωνίζονται καταστάσεις.

σύμφωνα με αυτά που σου είπαν από τα κεντρικά, μπορούσες να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

σε αυτό δε μπορώ παρα να συμφωνήσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...

Παιδιά καλησπέρα!

 

Στις 13/7/2016 (πριν 10 μέρες δηλαδή), πήρα από το e-shop.gr ένα case (το Corsair Air 240).

Τελικά άλλαξαν τα σχέδιά μου (λόγω του ότι είναι micro atx) και θέλω να το επιστρέψω πίσω με επιστροφή χρημάτων.

 

Να σημειωθεί ότι η συσκευασία είναι αποσφραγισμένη, ωστόσο δεν έχω βγάλει καν τα προστατευτικά φίλμ από το window και τις ταινίες.

 

Έχω το δικαίωμα επιστροφής και επίσης θα το δεχτούν χωρίς πολλά πολλά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι αυτοί έχουν επιστροφή χρημάτων μέσα σε 7 ημέρες φτάνει να μην έχεις ανοίξει καν την συσκευασία!

Νομίζω θα έχεις πρόβλημα, δεν χάνεις και τίποτα βέβαια να δοκιμάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την απάντηση Mau-Maus!

Κι εγώ έτσι νόμιζα, ωστόσο εδώ, από αυτά που γράφει στην παράγραφο "Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη", καταλαβαίνω ότι δέχονται και αποσφραγισμένα προιόντα.

Ο λόγος που ρωτάω κι εδώ είναι για το αν έχει κάποιος σχετική και πρόσφατη εμπειρία με επιστροφή στο e-shop.gr.

Θα το δεχτούν ας πούμε χωρίς πρόβλημα ή θα μου βγάλουν την πίστη;

 

Πριν αρκετά χρόνια είχα επιστρέψει αποσφραγισμένο case στο ΠΛΑΙΣΙΟ και οι άνθρωποι το είχαν δεχτεί χωρίς την παραμικρή γκρίνια.

Το e-shop δεν το πολύ έχω σε εκτίμηση όσον αφορά την αντιμετώπιση του πελάτη στις επιστροφές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπίζω να μην έχεις πρόβλημα τότε και να πάρεις τα λεφτά σου

Εγώ πάντως σε αυτούς όσες φορές έκανα επιστροφές ~μέσα σε εγγύηση~ μου τα άλλαξαν με καινούργια πάντα χωρίς καμία αντίρρηση!

Για επιστροφή χρημάτων δεν ξέρω δεν μου έχει τύχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν μεταξύ άλλων ότι:

α) να παραδώσω το προιόν σε οποιοδήποτε e-shop point ώστε να πάει στα κεντρικά για έλεγχο

β) σε 3-4 εργάσιμες θα έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος και θα αποφασίσουν τη διαφορά που θα μου επιστραφεί (βέβαια μου είπαν ότι αν το προιόν είναι σε εργοστασιακή κατάσταση και μεταπωλήσιμο, επιστρέφουν όλο το ποσό - δεν προκύπτει διαφορά)

γ) μπορώ να ζητήσω είτε επιστροφή χρημάτων είτε πίστωση του ποσού στο λογαριασμό μου

 

Αυτά για τώρα :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Τι ισχυει με τις επιστροφες προϊόντων, οταν εχει ανοιχτει η συσκευασια; Υπαρχει πολιτικη του καθε καταστηματος ή υπαρχει νομος που τα καταστηματα θα επρεπε να εφαρμοζουν κανονικα;

Εμπλεξα με κατι θορυβωδεις ηλεκτρικες συσκευες και προσπαθω να απαλαγω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...